|
Obecny czas: 23 Maj 2025, 05:37
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
koola |
#396905 Wysłany:
18 Wrz 2010, 11:25; Temat postu: Konserwacja podwozia GP |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
Witam mam pytanko \
Czy w GP robicie konserwację podwozia i jak robicie to po jakim czasie ja słyszałem że po roku się robi ale nie wiem czy w nowych autkach taki zabieg jest konieczny posiadam GP z 2010
Znajomy kiedyś jakieś 12 lat temu w corsie robił i teraz nei wiem czy do tego czasu podwozia nowych aut są tak skonstruowane że może nei trzeba konserwować.
Jak to widzicie i może macie jakieś z tym doświadczenie lub znacie opinie fachowców .

|
|
Góra |
|
 |
|
|
domin45670 |
#396978 Wysłany:
18 Wrz 2010, 16:50; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Każdy producent szuka oszczędności i najczęściej kończy się to niedokładną lub bardzo oszczędną konserwacją (abstrahując już od tego, że nic nie jest wieczne). Nie ma znaczenia czy jest to Corsa, PI, PII czy GP, w każdym samochodzie należy taką konserwację robić co 2, 3 lata, aby mieć większą pewność o bezpieczeństwo profili zamkniętych.
W moim PII zrobiłem pierwszą konserwację chyba miesiąc po kupnie.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#397052 Wysłany:
18 Wrz 2010, 22:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
Ja wiem że nie ma różnicy czy to corsa czy merc, mi chodziło o to czy w nowych autach jest jakaś konserwacja lub podobne zabezpieczenie bo nie miałem jak dotąd styczności z nowymi autkami. czyli z tego wynika że warto zrobic sobie konserwację bo na pewno nie zaszkodzi.
Tylko taka kwestia czy w ASO takie coś robią i za jaką kasę lub czy może klient nowego auta ma prawo zrobienia konserwacji w ASO na ich koszt ( w co wątpię )
A czy w GP robiłeś konserwację i czy może się orientujesz za ile takie coś robią ?
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#397062 Wysłany:
18 Wrz 2010, 23:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
licz się z tym, że jak trafisz na upierdliwca/spostrzegawczego w ASO to stracisz gwarancję na auto z racji naruszenia zabezpieczenia antykorozyjnego. (taka sama sytuacja jakbyś przemalował auto poza ASO).
Ja bym przez najbliższe 8lat (czyli tyle ile jest gwarancji na blachę) w ogóle tego nie ruszał, bo i po co? Jak coś wyskoczy pod spodem to jedziesz i to robią w ramach gwarancji.
Swoje PII ruszałem od spodu jakieś 7lat po zakupie, bo zdobyłem akurat farbę którą maluje się na rdzę bez czyszczenia danego elementu (jest to nawet niewskazane). Pod autem nie było nawet grama rdzy, a podwozie pomalowałem no bo jak już miałem dostęp do farby to trochę szkoda było nie skorzystać, a nawet jakby coś chciało po "x" latach wyskoczyć rdzawego to od razu zlikwidowane będzie przez nałożoną już warstwę farby.
Ale niestety takiego specyfiku w sklepie nie kupisz, nie mają go również firmy zajmujące się konserwacją podwozi, więc tak jak napisałem wcześniej, moim zdaniem nic nie rób przez najbliższe lata bo nie ma po co.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#397077 Wysłany:
19 Wrz 2010, 00:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
W sumie też masz rację, to rozumiem że fabrycznie GP są w jakimś tam stopniu zabezpieczone tak ? I gwarancja też obejmuje elementy podwozia ?
Ale gwarancja na blachę to jest chyba 3 lata z tego co pamiętam ?
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#397078 Wysłany:
19 Wrz 2010, 01:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
2/3 lata na całe auto, 4lata na lakier, 8lat na blache. Już od ładnych kilku lat fiat daje taką gwarancję.
[ Dodano: 19 Wrz 2010 01:02 ]
koola napisał(a): rozumiem że fabrycznie GP są w jakimś tam stopniu zabezpieczone tak
Jak każde auto, moim zdaniem kładzenie kolejnych warstw farb czy inych specyfików na fabryczne zabezpieczenie nie ma sensu bo jak pod takie coś dostanie się woda to efekt będzie gorszy niż gdyby była tylko jedna warstwa fabrycznego zabezpieczenia. No chyba, że ktś ma zamiar co rok zrywać starą i nakładać nową warstwę.  Spód podobnie jak karoseria oprócz zabezpieczenia jakimiś masami jest też ocynkowany dlatego przez te 8lat teoretycznie nic nie powinno takiej blachy "brać".
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#397081 Wysłany:
19 Wrz 2010, 01:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
2/3 lata na całe auto, 4lata na lakier, 8lat na blache. Już od ładnych kilku lat fiat daje taką gwarancję
Oo to super myślałem że 3 lata jest też na blachę, wiesz co pewnie masz rację że lepiej sie wstrzymać z konserwacją bo jak sie trafin na jakiegos palanta to mozże być posprzatane pozdroo
_________________

Moja nowa Kropka
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#397082 Wysłany:
19 Wrz 2010, 01:39; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
koola, Twoje auto, Twój wybór. Aby gwarancja na blachę była uwzględniona muszą być wykonywane przeglądy blacharsko-lakiernicze (coś innego niż "zwykły przegląd"). Idąc dalej tym tropem: powiedzmy, że pojawi się rdza na progu, której źródło będzie w profilu wewnętrznym, co poskutkuje lakierowaniem progu lub jego wymianą. Wolisz mieć usuwaną rdzę na gwarancji i lakierowanie części samochodu, czy zapobiegnięcie temu i święty spokój?  Można nie robić nic przy samochodzie i jeździć, albo stale coś robić, przewidywać i zapobiegać, zajmować się sprawami bieżącymi i też jeździć.
No, ale jak już na początku napisałem: Twój samochód, Twój wybór 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#397083 Wysłany:
19 Wrz 2010, 01:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
No wiem że tak czy siak to nie dogodzi pewnie że bym wolał mieć zabezpieczenie autka ale wiem zadzwonię do ASO i sie zapytam gostka jak to jest z tym czy oni to robia i jest gwarancja albo czy jak mi ktos to zrobi to też będę miał gwarancje kontynuowaną w ASO
_________________

Moja nowa Kropka
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#397084 Wysłany:
19 Wrz 2010, 02:08; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Ja to sam robię, tylko kanał potrzebny (u życzliwej osoby mającej garaż z kanałem)  Moim zdaniem utrata gwarancji w przypadku dodatkowej konserwacji ma się tak jak wosk położony na lakier 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#397098 Wysłany:
19 Wrz 2010, 10:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
Oby tak było ale dla pewności zadzwonię do tych pacanów i się dowiem co i jak ale u nich to może dziś być nie problem a po paru latach moze być utrata gwarancji haa
_________________

Moja nowa Kropka
|
|
Góra |
|
 |
Yacek |
#397101 Wysłany:
19 Wrz 2010, 10:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek Rejestracja: 21 Wrz 2008, Posty: 739 Pomógł: 53
|
koola napisał(a): 2/3 lata na całe auto, 4lata na lakier, 8lat na blache. Już od ładnych kilku lat fiat daje taką gwarancję
witam,
w przypadku GP 2 lub 3 lata gwarancji mechanicznej, 3 lata na lakier, i 8 lat na perforacje blach. Gwarancja jest tzw. aktywna pod warunkiem corocznych przeglądów samochodu w ASO. Dodatkowych zabezpieczeń antykorozyjnych nie przewidziano, tak że nie ma potrzeby. Chyba,że chcesz użytkować GP powyżej 20 lat, lub jako pojazd zabytkowy, to po tych 8 latach można cos takiego wykonać. 
_________________ GP. MY2008
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#397130 Wysłany:
19 Wrz 2010, 11:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Yacek napisał(a): Chyba,że chcesz użytkować GP powyżej 20 lat, lub jako pojazd zabytkowy, to po tych 8 latach można cos takiego wykonać
Też tak uważam. 
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#397140 Wysłany:
19 Wrz 2010, 11:45; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Yacek napisał(a): koola napisał(a): 2/3 lata na całe auto, 4lata na lakier, 8lat na blache. Już od ładnych kilku lat fiat daje taką gwarancję witam, w przypadku GP 2 lub 3 lata gwarancji mechanicznej, 3 lata na lakier, i 8 lat na perforacje blach. Gwarancja jest tzw. aktywna pod warunkiem corocznych przeglądów samochodu w ASO. Dodatkowych zabezpieczeń antykorozyjnych nie przewidziano, tak że nie ma potrzeby. Chyba,że chcesz użytkować GP powyżej 20 lat, lub jako pojazd zabytkowy, to po tych 8 latach można cos takiego wykonać. 
Zwróć uwagę tylko na fakt, że przeglądy blachy to są dodatkowe koszty (jak to w ASO  ). Koszt np. Fluidolu do przestrzeni zamkniętych za puszkę wynosi ok. 14-16zł. Jeśli dobrze pamiętam, to wystarczą 2 puszki na zrobienie drzwi i progów. Głowy nie dam czy tymi dwoma jeszcze otwory technologiczne pod podwoziem się zrobi. Przypuśćmy zatem, że zakupi się 3 puszki. Koszty 3x16 = 48zł, jeśli robimy konserwację co 3 lata, to po 9 latach łączny koszt to ok. 144zł. Pytanie teraz ile wynosi 1 koszt przeglądu gwarancyjnego na blachę. Osobiście uważam, że 144zł jak za spokój w tym względzie to niewiele 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#397150 Wysłany:
19 Wrz 2010, 12:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
domin45670 W życiu nie robiłem jakiegoś specjalnego przeglądu ukierunkowanego na karoserię?  A jak na tylnej klapie odpadł kawałek masy zabezpieczającej rant klapy to zrobili bez zmrużenia oka, wbijając to nawet do książki serwisowej jako korekta powłoki lakierniczej na tylnej klapie.
Co do malowania okresowo/nakładania kolejnych warstw zabezpieczających to tak jak pisałem wcześniej należało by przy każdym malowaniu usuwać poprzednią warstwę bo w przypadku kiedy zamkniemy wodę pomiędzy karoserią, a kolejną nałożoną warstwą to takie coś da rade nawet ocynkowanej dość grubej blasze jaka jest w progach. (a jeszcze jak woda z solą np. po zimie to już w ogóle).
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#397194 Wysłany:
19 Wrz 2010, 14:12; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
buladag napisał(a): Co do malowania okresowo/nakładania kolejnych warstw zabezpieczających to tak jak pisałem wcześniej należało by przy każdym malowaniu usuwać poprzednią warstwę bo w przypadku kiedy zamkniemy wodę pomiędzy karoserią, a kolejną nałożoną warstwą to takie coś da rade nawet ocynkowanej dość grubej blasze jaka jest w progach. (a jeszcze jak woda z solą np. po zimie to już w ogóle).
A ja cały czas piszę o konserwacji profili wewnętrznych, a nie o malowaniu i zdzieraniu warstwy ochronnej. W profilach zamkniętych nie ma szans na usuwanie warstwy, a im ona jest grubsza tym lepiej. Nie wyobrażam sobie np. rozcinania progu aby usunąć dotychczasową warstwę  . Poza tym nie ma najmniejszych szans na "zamknięcie" pod nią ewentualnej wody (abstrahując od tego, że takie rzeczy się robi w czasie gdy mamy pewność, że długo samochód nie miał styczności z wodą). Preparaty tego typu są jak bardzo rozrzedzone oleje i zostawiają dosyć cienką warstwę w porównaniu z barankami czy Bitexami o jakich piszesz (mam wrażenie, że tego typu zabezpieczenia masz na myśli). Poza tym idealnie penetrują i dlatego właśnie mają takie zastosowanie a nie inne 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
rafał79 |
#397976 Wysłany:
22 Wrz 2010, 15:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: 500L
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Warmia Rejestracja: 25 Lip 2008, Posty: 324
|
powiem wam koledzy, że zabezpieczenie antykorozyjne we fiatach to lekka parodia a mianowicie zerknijcie pod spód na kanale lub podnośniku a zobaczycie jak dzisiejsze oszczędności koncernów samochodowych odbiły się na konserwacji a zwłaszcza fiata....progi bez gumowego baranka ( konkurencja nie spi opel,vw, francuzy itp) już dawno temu stosują masę gumowo-bitumiczną na połowie progów i pod spodem na podwoziu a Fiat  tylko w paru miejscach reszta goła blacha - zobaczycie po paru latach co tam będzie się działo  ....a z tą gwarancją to nie takie hoop po pierwsze płatne przeglądy co rok a po drugie to gwarancja na korozję perforowaną czyli wychodzącą od środka (luka dla fiata do wymigania się) bo zawsze mogą stwierdzić , że w wyniku uszkodzenia lakieru itp.
...podsumowanie oglądać podwozie i zabezpieczać np. woski na łączenia i przestrzenie zamknięte.pozdro
_________________ Fiat 500L 1.4 95KM Pop Star - jest Fiat Stilo 1.4 95 KM Dynamic - był Fiat Punto II - był Fiat Punto I 1.1 SX - był Fiat Seicento 0.9 - był
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#398730 Wysłany:
24 Wrz 2010, 22:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
To fakt że teraz na wszsytkim oszczedzaja ale jak ty sie odnosisz do tego zeby sobie samemu zrobic konserwacje ?
A ile najstarszy GP ma lat kiedy one zaczely wychodzić ? trzeba kogos takiego wyszukac co ma GP z ierwszego rocznika i wybadać jak u niego podwozie itp.
|
|
Góra |
|
 |
wilku |
#398732 Wysłany:
24 Wrz 2010, 22:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice-Wesoła:) Rejestracja: 10 Kwi 2007, Posty: 861
|
koola ja mam produkcje styczen 2006 i podwozie póki co bez zastrzezen
_________________ Alfa Romeo 33 QV 1.7 4x4 Cuore Sportivo<3 Warsztat Mechaniki Pojazdowej Mysłowice-Krasowy, Plebiscytowa 70 Dla Forumowiczów zniżka
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#398735 Wysłany:
24 Wrz 2010, 22:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
ja bym konserwował,smoła dużo smoły na podwozie
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#398757 Wysłany:
24 Wrz 2010, 23:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#398760 Wysłany:
24 Wrz 2010, 23:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
tak zrób. Ile tym autem pojezdzisz? 10 lat? wątpie,a konserwowanie dla kogoś,hmmm dla mnie niepotrzebne
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
koola |
#398878 Wysłany:
25 Wrz 2010, 18:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Gdzie Rejestracja: 08 Sie 2010, Posty: 597 Pomógł: 2
|
kox napisał(a): tak zrób. Ile tym autem pojezdzisz? 10 lat? wątpie,a konserwowanie dla kogoś,hmmm dla mnie niepotrzebne
Kolego ja planuję ze 20 latek zapierdzielać GP myślę że maszyna wytrzyma haa  i silniczek
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#398883 Wysłany:
25 Wrz 2010, 19:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
raczej nie sądzę. To już nie są czasy gdzie auta wytrzymywaly takie lata. Niestety ale elektronika w samochodzie to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie szczególnie że są to auta budżetowe.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
Liam |
#398892 Wysłany:
25 Wrz 2010, 19:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Piotr
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 11 Lis 2009, Posty: 497 Pomógł: 2
|
kox napisał(a): tak zrób. Ile tym autem pojezdzisz? 10 lat? wątpie,a konserwowanie dla kogoś,hmmm dla mnie niepotrzebne Kox ma całkowitą rację. Zabezpieczenie fabryczne jest w zupełności wystarczające - jeśli auto nie było bite i ulepione. koola napisał(a): Kolego ja planuję ze 20 latek zapierdzielać GP myślę że maszyna wytrzyma haa i silniczek
Pojeździsz jeszcze trochę i Ci się znudzi, zobaczysz...
Jeśli jednak się upierasz, to zrób to gumą natryskową, a nie barankiem, który i tak zlezie po jakimś czasie - mowa oczywiście o podłodze, i zabezpiecz woskiem do profili zamkniętych drzwi, progi, maskę i klapę - najlepszy jest do tego produkt wurtha.
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|