|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 04:51
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
rafal-pl |
#397464 Wysłany:
20 Wrz 2010, 15:12; Temat postu: soft turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1180 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Sebooo |
#397496 Wysłany:
20 Wrz 2010, 16:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2010, Posty: 2559 Pomógł: 12
|
Kurcze a ile może wynieść soft turbo?
Ja obstaje za tym drugim na pewno mniej zabawy a sądzę, że wystarczy. Po co Ci tyle mocy jak przy tym silniku sobie dobrze radzi w mieście a często nie ma gdzie poszaleć i pomyśl, że po soft turbo Ci w korku spalanko nieźle podskoczy..  Jak wiedziałeś, że go będziesz robił to było kupić 1.4 z turbinką chyba 130KM.
(w jaki sposób się wyciąga KM z rezerwy)?
|
|
Góra |
|
 |
rafal-pl |
#397498 Wysłany:
20 Wrz 2010, 17:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1180 Pomógł: 9
|
Ja nawet nie wiedziałem że go kupię. Trafiła się okazja to kupiłem. Z tego co kolega mi mówił to każdy silnik pracuje (jest ustawiony) na 70-80% swojej mocy wiec można go skręcić do 90% poprzez jakieś urządzenie (coś w stylu oszukania komputera) . I koszt tego między 1000-1300zł
A soft zaczyna się od 6tyś nawet do 9tyś ;/ zależy co i jak.
Ps. ja mieszkam po za tą wsią i nie stoję w korkach  spokojnie po mieścinie poruszam sie powyżej 50km/h no i jest gdzie depnąć.
_________________ minus do minusa plus do plusa a resztę na masę 
[SPRZEDAM] Osłona słupka przedniego Grande Punto (flok, CA)
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#397505 Wysłany:
20 Wrz 2010, 17:54; Temat postu: Re: soft turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
rafal-pl napisał(a): Ostatnio zastanawiam się nad zwiększeniem mocy w swojej kropce. Znajomy polecił mi zamontowanie "soft turbo" które nie będzie męczyło silnika a przyrost mocy bedzie nawet o 50%. Czyli z motoru 1.4 77KM wyciśnie ok 110-115KM.
W zakres modyfikacji soft wchodzą następujące części: turbosprężarka z zaworem upustowym spalin chłodnica powietrza ( intercooler ) zawór upustowy ssania ( dump valve) fragment układu wydechowego układ smarowania sprężarki regulator ciśnienia paliwa ( opcjonalnie ) czujnik ciśnienia doładowania układ wtrysku dodatkowego paliwa rury ssące rury tłoczące opaski ściskające łączniki elastyczne uszczelki kontrolka doładowania ( opcjonalnie ) wiązka elektryczna przekaźniki filtr powietrza zewnętrzny ( K&N, Kingdragon, Green ) filtr oleju świece zapłonowe NGK Motul 300V wiesz ile taka operacja Cię wyniesie ? Do tego strojenie , także jak masz odłożone 10k zł i dryg do dłubania w silniku to możesz działać , dodam ,że powinieneś pomyśleć o mocniejszym sprzęgle niż seryjne , bo nie wytrzyma większego momentu na dłuższą metę Cytuj: Lub zwiększenie mocy po przez wyciągniecie KM z rezerwy silnika czyli jakieś 10-15km + wydech przelotowy 4-5KM co daje ok 20KM...
Co o tym sądzicie?
zapomnij w silniku n/a o takim przyroście , w mk2 na dłubanej głowicy , ostrym wałku 866 , wydech 4-2-1 gościowi wyszło 70PS zamiast seryjnych 60ps... a soft Ci nie pomoże w silniku nie doładowanym
imho lepiej kupić auto z T i zacząć zabawę
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#397506 Wysłany:
20 Wrz 2010, 17:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
srednio co miesiac pojawiaja sie takie tematy
rafal-pl napisał(a): I koszt tego między 1000-1300zł
od troszke wyzszych kwot zaczyna sie remap w sillnikach z turbo
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#397510 Wysłany:
20 Wrz 2010, 18:17; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
kazaa napisał(a): zapomnij w silniku n/a o takim przyroście , w mk2 na dłubanej głowicy , ostrym wałku 866 , wydech 4-2-1 gościowi wyszło 70PS zamiast seryjnych 60ps Z kolei ja czytałem w prasie kiedyś o mk I 1.2 75 z którego gość wycisnął 100km bez turbo więc... można  Kwestia kasy. rafal-pl napisał(a): każdy silnik pracuje (jest ustawiony) na 70-80% swojej mocy wiec można go skręcić do 90% poprzez jakieś urządzenie (coś w stylu oszukania komputera) . I koszt tego między 1000-1300zł
Za ok 1500zł można zrobić remap komputera (także w silniku N/A) który doda parę km, w przypadku GP z 77km można dobić pod 90km...
http://www.44tuning.pl/fiat/chip-tuning ... 77-km.html 
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Sebooo |
#397514 Wysłany:
20 Wrz 2010, 18:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2010, Posty: 2559 Pomógł: 12
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#397517 Wysłany:
20 Wrz 2010, 18:44; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Sebooo napisał(a): Może zostań przy wydechu przelotowym?
Przy wolnossącym silniku, zwłaszcza seryjnym ma to średni sens (poza dźwiękiem  )
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#397534 Wysłany:
20 Wrz 2010, 19:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
STax napisał(a): Z kolei ja czytałem w prasie kiedyś o mk I 1.2 75 z którego gość wycisnął 100km bez turbo więc... można  Kwestia kasy. ooo lol czy ja mówię , że nie można ... było u nas w klubie punto 1 1.2 16v co miało około 100PS, ale to była wiertarka , nie oszukujmy się z g... bata nie ukręcisz , mała pojemność = mały moment, do tego wysoka moc tylko z wysokich obrotów , nie użytecznych w praktyce , dodatkowo skracające żywotność silnika i przeniesienia napędu STax napisał(a): każdy silnik pracuje (jest ustawiony) na 70-80% swojej mocy wiec można go skręcić do 90% poprzez jakieś urządzenie (coś w stylu oszukania komputera) . I koszt tego między 1000-1300zł Za ok 1500zł można zrobić remap komputera (także w silniku N/A) który doda parę km, w przypadku GP z 77km można dobić pod 90km... http://www.44tuning.pl/fiat/chip-tuning ... 77-km.html 
jasne , poproszę o wykres modyfikacji żeby to potwierdzić , każda firma pisze takie bzdury żeby nabić sobie kasę , silnika n/a nie podciągniesz o taką moc bez zmian mechanicznych , chyba , że dasz np ostre wałki i pod to soft to prędzej , ale to inna bajka , nie dla silnika seryjnego....
nie oszukujmy się , każdy zna prawdę , a na siłę próbuje uskuteczniać coś innego
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#397537 Wysłany:
20 Wrz 2010, 19:56; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
kazaa napisał(a): ooo lol czy ja mówię , że nie można kazaa napisał(a): zapomnij w silniku n/a o takim przyroście  kazaa napisał(a): nie oszukujmy się , każdy zna prawdę , a na siłę próbuje uskuteczniać coś innego
No jasne, ja się zgadzam, chipowanie seryjnego silnika N/A mija się z celem tak jak i podchodzenie do tuningu bez znajomości pewnych podstaw no i funduszy duuużo większych niż się wydaje.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#397546 Wysłany:
20 Wrz 2010, 20:50; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Soft turbo to bzdura, jak robić turbo to porządnie ale w tym aucie to i tak bzdura bo przecież jest GP T-Jet który wyjdzie taniej i jeszcze można go dalej modować. Zresztą profi przeróbka NA na turbo to kwota pięciocyfrowa i raczej 2jka z przodu.
Aha a kompletny bezsens to modowanie tego dychawicznego 1,4, kasy pójdzie od groma i nawet niech ma 120HP to dalej są to osiągi seryjnego 1,6 16V. T-Jet seria zrobi z tego wiatrak.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#397578 Wysłany:
20 Wrz 2010, 22:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
Ja to wychodzę z założenia że powyżej lamperii nie wyskoczysz.
i tak jak koledzy tutaj piszą mija się z celem taki zabieg wsadzania turbo.
Chce mocne i szybkie auto to sprzedaje GP i kupuje zdrowe Audi S4 2,7 265KM na start. Jak mam monetę na dalsze mody robię z niej 500 konia
żadne T-jety M-jety czy nawet Abarthy podkręcone do 180KM czy nawet 200KM nie dają takiej frajdy z jazdy jak taka S4 i nie dają takiej możliwości rozwoju.
Duża, wygodna, w miarę ekonomiczna jak na taka moc i stosunkowo żywotna.
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#397601 Wysłany:
20 Wrz 2010, 23:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
sadoo napisał(a): Ja to wychodzę z założenia że powyżej lamperii nie wyskoczysz. i tak jak koledzy tutaj piszą mija się z celem taki zabieg wsadzania turbo. Chce mocne i szybkie auto to sprzedaje GP i kupuje zdrowe Audi S4 2,7 265KM na start. Jak mam monetę na dalsze mody robię z niej 500 konia żadne T-jety M-jety czy nawet Abarthy podkręcone do 180KM czy nawet 200KM nie dają takiej frajdy z jazdy jak taka S4 i nie dają takiej możliwości rozwoju. Duża, wygodna, w miarę ekonomiczna jak na taka moc i stosunkowo żywotna.
a znajdziesz zdrowe s4 nie skarbonkę ? Jeżeli mówimy o 2-3 letnim to spoko , ale takie porównanie nie ma sensu , bo zupełnie inna liga aut , skoro ktoś ma gp to chyba logiczne , że nie kupi s4 bo go nie stać , a grata kilkunastoletniego nie chce ...
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
rafal-pl |
#397604 Wysłany:
20 Wrz 2010, 23:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1180 Pomógł: 9
|
greg505 no ale ja mówiłem w tym przypadku o rezerwie silnika żę koszt ok 1000-1300zł. Jak do Golfa V proponowali 1700zł który ma już seryjnie 140KM. Z resztą ja tylko mówię to co słyszałem.
No i że seryjny silnik można spokojnie pompować do 0,5 bara ;/ nic innego jak T-jet. [ Dodano: 20 Wrz 2010 22:28 ]kazaa a wyciągniesz ze starej e30 440KM? Widocznie ten z kim rozmawiałem zna się na rzeczy. I sam fakt że Bartkowi Chrzanowskiemu pomagał w budowie jego BMW.
Mi się kropa podoba. I jeżeli fundusze na to pozwolą to będę dążył do jej ulepszania. Dzięki za wasze opinie.
A co ciekawe założyłem temat jak kupowałem motor czy da rade wsadzić 1.4 T-jet 120KM to każdy gadał że to gruba kasa pójdzie to kupiłem taki jaki był wcześniej a teraz tego trochę żałuję. No ale cóż 
_________________ minus do minusa plus do plusa a resztę na masę 
[SPRZEDAM] Osłona słupka przedniego Grande Punto (flok, CA)
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#397608 Wysłany:
20 Wrz 2010, 23:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
rafal-pl napisał(a): greg505 no ale ja mówiłem w tym przypadku o rezerwie silnika żę koszt ok 1000-1300zł. Jak do Golfa V proponowali 1700zł który ma już seryjnie 140KM. Z resztą ja tylko mówię to co słyszałem.
ale to nie jest silnik n/a
140 koni mialy TSI albo TDI, czyli oba z turbinka
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#397613 Wysłany:
21 Wrz 2010, 00:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
kazaa napisał(a): a znajdziesz zdrowe s4 nie skarbonkę nie widzę problemu. Fakt inna liga aut, ale i za zarazem inna przyjemność z jazdy. kazaa napisał(a): grata kilkunastoletniego nie chce
Nikt Ci nawet nie oferuje. 
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#397621 Wysłany:
21 Wrz 2010, 08:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
sadoo napisał(a): Ja to wychodzę z założenia że powyżej lamperii nie wyskoczysz. i tak jak koledzy tutaj piszą mija się z celem taki zabieg wsadzania turbo. Chce mocne i szybkie auto to sprzedaje GP i kupuje zdrowe Audi S4 2,7 265KM na start. Jak mam monetę na dalsze mody robię z niej 500 konia żadne T-jety M-jety czy nawet Abarthy podkręcone do 180KM czy nawet 200KM nie dają takiej frajdy z jazdy jak taka S4 i nie dają takiej możliwości rozwoju. Duża, wygodna, w miarę ekonomiczna jak na taka moc i stosunkowo żywotna.
Ciekawe co na to by powiedzieli właściciele Porsche, GTRów, Imprez czy Evo  No comments...
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
rafal-pl |
#397631 Wysłany:
21 Wrz 2010, 09:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1180 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#397634 Wysłany:
21 Wrz 2010, 09:52; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
rafal-pl napisał(a): Chodzi mi o sam koszt tego. Nie wychodzi aż tak drogo/
Wychodzi, bo za tą samą kasę z silnika turbo wyciśniesz znacznie więcej (za pomocą elektroniki) niż z N/A
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
rafal-pl |
#397683 Wysłany:
21 Wrz 2010, 13:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1180 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
mario-sz |
#397715 Wysłany:
21 Wrz 2010, 16:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 748 Pomógł: 5
|
hi. na Twoim miejscu poszukałbym głowicy 16V, skrzyni 6 (chociaż możesz spokojnie zostać przy 5), i bodykomp do niego. zawsze to pewniejsze 95 koni bez modyfikacji "wszystkiego"
i wszsytko w orginale.......
swoją starą głowicę, skrzynie i body też sprzedaż za jakieś pieniądze, a więc modyfikacja nie powinna kosztować fortune.
a przynajmniej wiesz, że 95 koni nie wykończy Ci silnika, bo tylko głowicami różni się silnik 1.4 8V od 16V 
_________________ ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V <----- Tu ją możesz zobaczyć
Fix It Again Tomorrow
|
|
Góra |
|
 |
rafal-pl |
#397725 Wysłany:
21 Wrz 2010, 17:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1180 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
mario-sz |
#397727 Wysłany:
21 Wrz 2010, 17:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 748 Pomógł: 5
|
nie, ale powinno to być dość proste. najlepiej jeszcze podjechać do jakiegoś serwisu FIATA i upewnić się czy mocowania głowicy są takie same (np. szpilki). Może akurat będa mieć jakiegoś STARJETA w naprawie więc można zobaczyć, POGADAĆ i porównać.
Można jeszcze zobaczyć części w katalogu EPER i będziesz widział wszystkie różnice
Nie jedź z tym do Pana Mietka i Zdzicha z pierwszego lepszego warsztatu bo oni tego napewno wiedzieć nie będą........
_________________ ESTIVA Blue@Me 2008 1.4 8V <----- Tu ją możesz zobaczyć
Fix It Again Tomorrow
|
|
Góra |
|
 |
rafal-pl |
#397731 Wysłany:
21 Wrz 2010, 17:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: W-wa Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1180 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#397790 Wysłany:
21 Wrz 2010, 20:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
mario-sz napisał(a): nie, ale powinno to być dość proste. najlepiej jeszcze podjechać do jakiegoś serwisu FIATA i upewnić się czy mocowania głowicy są takie same (np. szpilki). Może akurat będa mieć jakiegoś STARJETA w naprawie więc można zobaczyć, POGADAĆ i porównać.
Można jeszcze zobaczyć części w katalogu EPER i będziesz widział wszystkie różnice
Nie jedź z tym do Pana Mietka i Zdzicha z pierwszego lepszego warsztatu bo oni tego napewno wiedzieć nie będą........
Ta powinno być proste a wiesz że sama mechanika to pikuś? Problem w tym że te silniki rożnią się kompem, wiązką i tuzinem innych pierdół. To nie gaźnikowiec że można było sobie przekładać graty w te i nazat bez tykania elektroniki.Wszystko można zrobic i nie ma rzeczy nie mozliwych, można wsadzić w te punto V8 biturbo za fotelem kierowcy tylko pytanie czy jest to ekonomicznie uzasadnione. Ja raczej jak wiadomo przeciwnikiem modyfikacji nie jestem ale wszystko z głową panowie.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|