|
Obecny czas: 06 Gru 2024, 22:08
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
divers88 |
#442183 Wysłany:
18 Lut 2011, 10:02; Temat postu: Pochwal się co chowasz pod maską ;) |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 12 Wrz 2007, Posty: 990
|
Myślę że może się przydać tym którzy zastanawiają się jaka instalacja będzie najmniej kłopotliwa
żeby nie robić bałaganu , proponuje schemat
- model (PI, PII, PFL, classic ,GP ,GP evo )
- rocznik
- pojemność silnik i moc
- podzespoły z których składa się instalacja
- miejsce instalacji korka wlewu gazu
- dotychczasowy przebieg na LPG (jeżeli jest znany)
- uwagi
-Punto classic
-2007
-1,2 8v 60KM
Sterowanie : stag4
Zbiornik : Stako
Reduktor:Tomasetto AT09
Wtryskiwacze Magic Jet
- przy wlewie benzyny
- ok7 tys km
Po zamontowaniu LPG pojawiły się problemy z falującymi obrotami i gaśnięciem silnika po puszczeniu gazu przy wysokiej prędkości (powyżej 140km/h).Po ostatniej wizycie w warsztacie wydaje się że problem został rozwiązany.
Nie ma odczuwalnej różnicy po przełączeniu z Pb na LPG . Silnik nie stracił na "dynamice" i elastyczności.
_________________ Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny
|
|
Góra |
|
|
|
|
2rotor |
#442246 Wysłany:
18 Lut 2011, 13:38; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
U mnie w Marea 1,6 16V 103HP (przejściówka przed FL, kolektor plastikowy):
- STAG4 - brak korekt po obrotach i temperaturze "z ręki", musimy ufać temu co wprowadził producent, lepiej kupić STAG 300-4
- Magic Jet dysze 2mm - wkrótce zmiana na Hana H2000 Typ B (czerwone)
- zbiornik Bormech 600x200 44l (wchodzi po lekkim tjunie pływaka ok 36l)
- reduktor Zavoli Zeta N @ 1 bar
- przebieg na LPG - 17 000km
Wtryski Magic Jet są dobre jak są nowe, szybko się rozkalibrowują i są strasznie czułe na syf z gazu - lepiej kupić od razu Hana.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#449104 Wysłany:
06 Mar 2011, 13:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
Niby forum Fiat, ale dział ogólnie o moto., więc i ja się "pochwalę"
Instalacja BRC Sequent 24 w Nissanie Almera N16 1.8 114KM 2001r
Sterownik BRC Sq24, wtryskiwacze BRC Pomarańczowe, Reduktor BRC 1200MB, butla 43L firmy Irene, w koło, korek wlewu podwieszany pod zderzakiem, dość głęboko schowany, przebieg na instalacji około 7500km. Do tej pory jeździło się fajnie, miesiąc temu auto miało "małą" (:E ) awarię i stało praktycznie miesiąc na polu bez akumulatora, po podpięciu instalacja niby działała, przełączała się na gaz i odwrotnie płynnie, ale auto wydawało się trochę słabsze i po przegazowaniu schodziło bardzo nisko z obrotami (~450obr.min), po regulacji w gazowni i wyczyszczeniu przepustnicy instalacja znów działa jak dawniej.
Przed:
Po:
Korek:
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
divers88 |
#592104 Wysłany:
21 Cze 2012, 17:57; Temat postu: Re: Pochwal się co chowasz pod maską ;) |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 12 Wrz 2007, Posty: 990
|
mała zmiana magic jety po 40 tys km padły i zostały wymienione na rail IG3
_________________ Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|