|
Obecny czas: 16 Maj 2025, 06:22
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Mrok |
#455557 Wysłany:
23 Mar 2011, 17:55; Temat postu: Zniknął płyn chłodniczy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 17 Paź 2007, Posty: 110
|
Mam problem,
Zaglądam dziś pod maskę a tam pusty zbiornik płynu. Z dwa tygodnie temu miałem prawie minimum i się szykowałem na dolewkę. Nie wiem ile jeździłem z takim zbiornikiem, ale nie było alarmu na desce, a temperatura silnika była w połowie podczas jazdy. Dolałem do zbiornika do maxa teraz i będę obserwować co dalej. Wie ktoś o co chodzić może?
_________________ GRande Punto, 1.4 77KM, EneRgy 2006, New ORleans Blue, 3d
|
|
Góra |
|
 |
|
|
mruq |
#455567 Wysłany:
23 Mar 2011, 18:10; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 27 Lut 2011, Posty: 42 Pomógł: 1
|
A kiedy wymieniałeś rozrząd? może pompe wody szlak trafił, tak miałem w dużym fiacie, a właściwie nadal mam:D Jak odkręcisz korek oleju i jak masz na nim takie masło (dużo masła, bo jak jezdzisz na małych dystansach to się robi troszke), to poszła uszczelka pod głowicą, a jak to nie to to zapewne gdzies z łączeń przewodów leci, będziesz musiał sobie zlokalizować:]
|
|
Góra |
|
 |
Bahama70 |
#455569 Wysłany:
23 Mar 2011, 18:16; Temat postu: Re: Zniknął płyn chłodniczy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Jarocin Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 586 Pomógł: 1
|
Mrok napisał(a): Mam problem, Zaglądam dziś pod maskę a tam pusty zbiornik płynu. Z dwa tygodnie temu miałem prawie minimum i się szykowałem na dolewkę. Nie wiem ile jeździłem z takim zbiornikiem, ale nie było alarmu na desce, a temperatura silnika była w połowie podczas jazdy. Dolałem do zbiornika do maxa teraz i będę obserwować co dalej. Wie ktoś o co chodzić może?
Sprawdzałeś na zimnym czy ciepłym ? Jak na ciepłym to płyn był trochę rozprężony i wtedy po ostygnięciu mogło go być rzeczywiscie ponizej min.
_________________ Grande Punto Energy 1.4 77KM listopad 2006
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#455605 Wysłany:
23 Mar 2011, 19:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
sprawdz pompe na rozrządzie , mi cieknie chłodnica i jest plama , nie majątek bo 240zł , ale roboty sporo...
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
Mrok |
#455616 Wysłany:
23 Mar 2011, 19:47; Temat postu: Re: Zniknął płyn chłodniczy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 17 Paź 2007, Posty: 110
|
Bahama70 napisał(a): Mrok napisał(a): Mam problem, Zaglądam dziś pod maskę a tam pusty zbiornik płynu. Z dwa tygodnie temu miałem prawie minimum i się szykowałem na dolewkę. Nie wiem ile jeździłem z takim zbiornikiem, ale nie było alarmu na desce, a temperatura silnika była w połowie podczas jazdy. Dolałem do zbiornika do maxa teraz i będę obserwować co dalej. Wie ktoś o co chodzić może? Sprawdzałeś na zimnym czy ciepłym ? Jak na ciepłym to płyn był trochę rozprężony i wtedy po ostygnięciu mogło go być rzeczywiscie ponizej min.
Poniżej minimum to delikatne ujęcie  zbiornik był fizycznie pusty. Na zimnym, nie jeździł tak z 18 godzin. Olej czysty jest, a rozrząd jeszcze nie był wymieniany bo 41 000 dopiero przejechane. Zobacze rano jak tam będzie stan wyglądać.
_________________ GRande Punto, 1.4 77KM, EneRgy 2006, New ORleans Blue, 3d
|
|
Góra |
|
 |
krowka |
#455617 Wysłany:
23 Mar 2011, 19:53; Temat postu: |
|
 |
Ekstremista |
 |
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
Proponuję sprawdzić szczelność chłodnicy w miejscu łączenia plastiku z aluminium - w dolnej części.
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
 |
coffe |
#455763 Wysłany:
23 Mar 2011, 23:44; Temat postu: Re: Zniknął płyn chłodniczy |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 26 Sty 2010, Posty: 818 Pomógł: 4
|
Mrok napisał(a): Bahama70 napisał(a): Mrok napisał(a): Mam problem, Zaglądam dziś pod maskę a tam pusty zbiornik płynu. Z dwa tygodnie temu miałem prawie minimum i się szykowałem na dolewkę. Nie wiem ile jeździłem z takim zbiornikiem, ale nie było alarmu na desce, a temperatura silnika była w połowie podczas jazdy. Dolałem do zbiornika do maxa teraz i będę obserwować co dalej. Wie ktoś o co chodzić może? Sprawdzałeś na zimnym czy ciepłym ? Jak na ciepłym to płyn był trochę rozprężony i wtedy po ostygnięciu mogło go być rzeczywiscie ponizej min. Poniżej minimum to delikatne ujęcie  zbiornik był fizycznie pusty. Na zimnym, nie jeździł tak z 18 godzin. Olej czysty jest, a rozrząd jeszcze nie był wymieniany bo 41 000 dopiero przejechane. Zobacze rano jak tam będzie stan wyglądać.
mi kolego tez ginal w gp a tacie w bravo (ja 2007 tata 2010) co sie okazalo cieklo nam z tych samych miejsc Niebylo widac ze cieknie a cieklo Miejscem owym jest waz przy termostacie tam sprawdz Jesli masz obejme zatrzaskowa to zamien ja na zakrecana taka moja rada
Aha zapomnialem jesli wyciek masz to jak sie auto zagrzeje otworz maske i powahaj czy smierdzi mocno plynem jak tak to jest wyciek
|
|
Góra |
|
 |
Raff |
#455817 Wysłany:
24 Mar 2011, 10:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 11 Sie 2009, Posty: 245 Pomógł: 1
|
ja też miałem wyciek na wężu, przy termostacie. Wąż tani jak barszcz, ale robocizna w T-jecie (w moim przypadku) masakra 
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 km (Black)
Fotki autka w galerii
http://fiatpunto.com.pl/topic17752.html
|
|
Góra |
|
 |
krism84 |
#455854 Wysłany:
24 Mar 2011, 13:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010, Posty: 283
|
uszczelka pod głowicą - niestety 
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#455866 Wysłany:
24 Mar 2011, 14:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
krism84 napisał(a): uszczelka pod głowicą - niestety 
Prorokujesz czy to potwierdzone info ?
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
coffe |
#455875 Wysłany:
24 Mar 2011, 15:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 26 Sty 2010, Posty: 818 Pomógł: 4
|
kazaa napisał(a): krism84 napisał(a): uszczelka pod głowicą - niestety  Prorokujesz czy to potwierdzone info ?
przeciez problem ma mrok Z tego co wiem wiele innych obiaw pojawia sie przy uszczelce . Po za tym zbyt maly przebieg na uszczelke
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#455899 Wysłany:
24 Mar 2011, 18:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
coffe napisał(a): przeciez problem ma mrok Z tego co wiem wiele innych obiaw pojawia sie przy uszczelce . Po za tym zbyt maly przebieg na uszczelke
Może się znają ...
Dlatego wątpię, że to UPG ... miałby moment zapowietrzony układ chłodzenia , bulgotanie , zimne powietrze po nagrzaniu i wywalanie korka ...
Co do przecieków dzisiaj moje GP oglądałem rozebrane : cieknie chłodnica na środku ... nowa 240zł i gratis cieknie chłodnica klimy 500zł ... kocham GP
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
Bahama70 |
#455910 Wysłany:
24 Mar 2011, 18:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Jarocin Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 586 Pomógł: 1
|
kazaa napisał(a): coffe napisał(a): przeciez problem ma mrok Z tego co wiem wiele innych obiaw pojawia sie przy uszczelce . Po za tym zbyt maly przebieg na uszczelke Może się znają ... Dlatego wątpię, że to UPG ... miałby moment zapowietrzony układ chłodzenia , bulgotanie , zimne powietrze po nagrzaniu i wywalanie korka ... Co do przecieków dzisiaj moje GP oglądałem rozebrane : cieknie chłodnica na środku ... nowa 240zł i gratis cieknie chłodnica klimy 500zł ... kocham GP
Nawet nie wiedziałem, że tam jest jakaś chłodnica klimy osobno...
_________________ Grande Punto Energy 1.4 77KM listopad 2006
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#455915 Wysłany:
24 Mar 2011, 19:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
|
Góra |
|
 |
Bahama70 |
#455953 Wysłany:
24 Mar 2011, 21:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Jarocin Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 586 Pomógł: 1
|
gdzie jest chłodnica klimy ? Jedna w drugiej ? Bo wiatrak jest przecież jeden...
_________________ Grande Punto Energy 1.4 77KM listopad 2006
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#455962 Wysłany:
24 Mar 2011, 21:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
Bahama70 napisał(a): gdzie jest chłodnica klimy ? Jedna w drugiej ? Bo wiatrak jest przecież jeden...
przed chłodnica wody jest chłodnica klimy ,a przed tym IC
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
Mrok |
#456104 Wysłany:
25 Mar 2011, 09:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 17 Paź 2007, Posty: 110
|
Jak na razie obserwuję. Dolałem do maxa płyn, trochę pojeździłem i zmniejszył się poziom do połowy min/max. I tak stoi. Pierwsze to sprawdze ten zacisk przy termostacie i spód chłodnicy, ale na razie nie mam czasu żeby jechać na jakiś kanał.
_________________ GRande Punto, 1.4 77KM, EneRgy 2006, New ORleans Blue, 3d
|
|
Góra |
|
 |
Bahama70 |
#456138 Wysłany:
25 Mar 2011, 14:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Jarocin Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 586 Pomógł: 1
|
Mrok napisał(a): Jak na razie obserwuję. Dolałem do maxa płyn, trochę pojeździłem i zmniejszył się poziom do połowy min/max. I tak stoi. Pierwsze to sprawdze ten zacisk przy termostacie i spód chłodnicy, ale na razie nie mam czasu żeby jechać na jakiś kanał.
Może układ był zapowietrzony, dolałeś do max odpowietrzyło się i teraz będzie ok
_________________ Grande Punto Energy 1.4 77KM listopad 2006
|
|
Góra |
|
 |
GrandeM |
#456247 Wysłany:
25 Mar 2011, 21:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Jarocin Rejestracja: 17 Paź 2009, Posty: 108
|
Bahama70 napisał(a): Mrok napisał(a): Jak na razie obserwuję. Dolałem do maxa płyn, trochę pojeździłem i zmniejszył się poziom do połowy min/max. I tak stoi. Pierwsze to sprawdze ten zacisk przy termostacie i spód chłodnicy, ale na razie nie mam czasu żeby jechać na jakiś kanał. Może układ był zapowietrzony, dolałeś do max odpowietrzyło się i teraz będzie ok
No nie do końca będzie ok. Sprawny układ się ot tak nie zapowietrza. Musi być gdzieś nieszczelność. Ewentualnie, wersja najbardziej dramatyczna, to oczywiście UPG. Ale i tutaj nie jest sprawa aż tak oczywista, bo znam przypadki, gdy walnięta UPG nie powodowała typowych objawów jak majonez pod korkiem oleju czy ubywanie płynu. Bywa tez tak, ze UPG puczcza w takim miejscu, że spaliny idą w układ chłodzenia, wówczas rośnie drastycznie ciśnienie w układzie i koniec konców musi któredys uciec płyn, bo się nie mieści w układzie razem z gorącymi spalinami. Wtedy ucieka najsłabaszym ogniwem układu, w czasie gdy silnik jest mocno gorący i ciśnienie duże. Po trochu sobie tak ucieka i w koncu robi sie sucho.
Do autora: obserwuj. Jesli bedzie ubywalo, to TO NIE JEST ZAPOWIETRZENIE.
|
|
Góra |
|
 |
coffe |
#456254 Wysłany:
25 Mar 2011, 22:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 26 Sty 2010, Posty: 818 Pomógł: 4
|
wyciek przy termostatu zobaczysz bez kanalu Wystarczy otworzyc maske i reka zmacac 
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#456286 Wysłany:
26 Mar 2011, 00:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
GrandeM napisał(a): [ bo znam przypadki, gdy walnięta UPG nie powodowała typowych objawów jak majonez pod korkiem oleju czy ubywanie płynu. Bywa tez tak, ze UPG puczcza w takim miejscu, że spaliny idą w układ chłodzenia, wówczas rośnie drastycznie ciśnienie w układzie i koniec konców musi któredys uciec płyn
Masz rację , bywa tak często , miałem tak w p2. Jednak są inne objawy , przy ciągłym zapowietrzaniu silnik nie trzyma temp. roboczej , słychać bardzo dobitnie bulgotanie w nagrzewnicy. Imho ma jakąś nieszczelność w układzie chłodzenia , czyli chłodnica, węże lub pompa wody.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
kris2k |
#456346 Wysłany:
26 Mar 2011, 12:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 06 Mar 2010, Posty: 132
|
Podczepię się pod temat:
dwa tygodnie temu na przeglądzie dolano mi 0,5l płynu chłodniczego. Sprawdzałem oczywiście regularnie stan ale dopóki było pomiędzy kreskami min i max nic nie budziło moich podejrzeń. Dodam jeszcze że przebieg to 8000km. Teraz po dolaniu mam poziom na max, nie pamiętam niestety ile było płynu zaraz po zakupie. Jednakże nigdy nie było poniżej min.
Jak na razie nie zauważyłem aby go ubywało ale przejechałem zaledwie 200km. Natomiast co mnie niepokoi: pod korkiem wlewu oleju zauważyłem nalot koloru kawy z mlekiem. I stąd moje pytanie: czy ten nalot to norma? Czy może być on z odmy? Czy też świadczyć on może jedynie o uwalonej uszczelce pod głowicą?
Dodam jeszcze iż żadnych niepokojących objawów nie stwierdziłem, tzn. nie przegrzewa się (bynajmniej wskaźnik temperatury tego nie pokazuje a mniemam że jest sprawny), nagrzewa się normalnie, wycieków nigdzie nie zauważyłem.
Autko użytkowane głównie w jeździe miejskiej na krótkich odcinkach, nigdy nie przegrzane, ostatnio jedna dłuższa trasa ok. 700km ale też bez zbytniego pałowania, przebieg jak pisałem 8000km. Czy to możliwe żeby poszła uszczelka po takim przebiegu? Czy też na razie nie ma się czym przejmować a ten nalot może być z odmy? No i czy to normalne aby po roku eksploatacji i takim przebiegu wyparowało 0,5l płynu?
_________________ Estiva Blue&Me 1.4 8V Niebieski Rock&Roll
|
|
Góra |
|
 |
rufus295 |
#456349 Wysłany:
26 Mar 2011, 12:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Robert
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 05 Gru 2010, Posty: 641 Pomógł: 3
|
Ja od nowości ( 3 miesiące, 2700km)dolałem 500ml płynu. W czwartek pojechałem z tym do serwisu, bo żadnych wycieków wizualnie nie zauważyłem ani innych objawów. W serwisie, po podniesieniu zlokalizowano wyciek na wężu przy chłodnicy, a ciekło tylko chyba po nagrzaniu, bo na postoju nic nie leciało( 2 razy podkładałem na noc karton pod auto).
Majonezu pod korkiem tutaj nie mam , ale we fieście była to norma zimową porą przy miejskiej jeździe. Ale jak piszesz że trasę ostatnio taką robiłeś to, hmm, nie chcę krakać
ps. do wymiany mam już zamek w tylnej klapie  , poprawiono ( 2 raz spryskiwacze), i wyprostowano kierę na końcówkach...
_________________ Punto Evo 1,4 77KM B&Me, 5d Czarno-czerwony Progressive Mój czarnuch
|
|
Góra |
|
 |
kris2k |
#456353 Wysłany:
26 Mar 2011, 12:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 06 Mar 2010, Posty: 132
|
Ogólnie to wogóle bym się nie przejmował gdyby właśnie nie ten majonez. Choć nie jest to typowy majonez a raczej rozcieńczony, typowa kawa z mlekiem, i jeśli chodzi o kolor i konsystencję.
Miałem już do czynienia z uwaloną uszczelką pod głowicą, nawet nie tak dawno, ale wtedy objawy są trochę inne: typowy majonez na korku, majonez może być też na korku płynu chłodniczego, zgęstniały płyn, spaliny w układzie chłodzenia, bulgotanie, przegrzewanie się silnika itd. Tutaj żadncyh z powyższych nie mam. Jak walnęła mi uszczelka w Fordzie to płynu ubywało katastrofalnie szybko, zbiorniczek wysychał po ok. 50km, zasłona dymna z wydechu, po odkręceniu korka wlewu oleju dymiło. tutaj nic takiego. I nie wiem czy walić do serwisu czy jeździć i się nie przejmować. Gdybym nie spojrzał pod korek wogóle nie byłoby sprawy.
_________________ Estiva Blue&Me 1.4 8V Niebieski Rock&Roll
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#456354 Wysłany:
26 Mar 2011, 12:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
kris2k napisał(a): Natomiast co mnie niepokoi: pod korkiem wlewu oleju zauważyłem nalot koloru kawy z mlekiem. I stąd moje pytanie: czy ten nalot to norma? Czy może być on z odmy? Czy też świadczyć on może jedynie o uwalonej uszczelce pod głowicą? Ponieżej sam sobie odpowiedziałeś : kris2k napisał(a): Autko użytkowane głównie w jeździe miejskiej na krótkich odcinkach, nigdy nie przegrzane, ostatnio jedna dłuższa trasa ok. 700km ale też bez zbytniego pałowania
Z czasem jak nie będziesz jeździł normalnie to UPG padnie , ale to będą dodatkowe objawy : dymienie na biało , zapowietrzanie się ukł. chłodniczego
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|