|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 16:49
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#45051 Wysłany:
14 Wrz 2007, 18:17; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Do wszystkiego się można przyzwyczaić, ale w końcu po coś tą dodatkową parę drzwi wymyślono no nie? Ja rozumiem, że ktoś uważa, że przy 3D wsiada się do tyłu nieźle, ale przy 5D jest po prostu jeszcze łatwiej. To samo tyczy się dzieci i fotelików.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
|
Tezet1956 |
#74545 Wysłany:
25 Gru 2007, 22:10; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
STax napisał(a): w końcu po coś tą dodatkową parę drzwi wymyślono no nie?
Tylko po co produkują jeszcze 3-drzwiową. Ile by nie dyskutował, to ja jestem za 3-drzwiową. Mam 88 letnia babcię i ona nie ma problemu z wejściem na tył trójki, czterodrzwiowcy twierdzą, że mają blokadę przed otwarciem tylnych drzwi, trójdrzwiowcy jej nie otrzebują.
Jeśli ktoś ma problem z kregosłupem to o dziwo dużo łatwiej jest wejść i wyjść z trójki, bo nie trzeba zwijać się w kłębek, żeby nogę wysunąć poza próg samochodu. Wymanewrowanie butem aby wyjść z czterodrzwiowca to istna sztuka.
Jedyny problem trójki to urwana linka w fotelu, ale myślę że zamki czwórki robią więcej problemów.
Uchylne okna trójki to cudo w upalne dni, gdy nie ma klimy. To wyciąg powietrza bez przeciągu.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
|
zyga670 |
#74561 Wysłany:
25 Gru 2007, 22:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: ON
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007, Posty: 297
|
|
Góra |
|
|
adi.degora |
#74562 Wysłany:
25 Gru 2007, 22:51; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 2885
|
Tezet1956 napisał(a): dużo łatwiej jest wejść i wyjść z trójki, bo nie trzeba zwijać się w kłębek, żeby nogę wysunąć poza próg samochodu. Wymanewrowanie butem aby wyjść z czterodrzwiowca to istna sztuka.
A to jest akurat święta prawda, wsiadanie i wysiadanie z 3D jest o niebo łatwiejsze, szybsze i przyjemniejsze
_________________
15.11.07 adi.degora napisał(a): znacie sie lepiej, to pierd*le, koniec z moimi radami w temacie CA Scooby-dooby-doobywóz &Wheeler 800 |Podstawy CA wg Adiego - Kompendium & Ranking kosmetyków samochodowych | Polska Jazda & YouTube
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą... ***
|
|
Góra |
|
|
krzys_80 |
#74568 Wysłany:
25 Gru 2007, 23:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Aleksandrów Kujawski Rejestracja: 17 Maj 2007, Posty: 109
|
zdecydowanie 3D - sam takim jezdze z dzieckiem w foteliku i nie ma zadnego problemu! przynajmniej mi szyby nie otworzy podczas jazdy
a ze 3D jest ladniejsze to chyba nikt nie ma zamiaru dyskutowac - to oczywiste
_________________ 156 1.6 TS 120KM - nawet daje radę...
____________ punto GT 1.4 ____________
the fastest car I had ever driven
|
|
Góra |
|
|
kgorka |
#74658 Wysłany:
26 Gru 2007, 13:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
STax napisał(a): Wiadomo ogólnie - 3D ładniejsze 5D - praktyczniejsze Wybór zależy od tego co jest dla użytkownika ważniejsze
Dokładnie tak jak kolega napisał , nie inaczej!!
|
|
Góra |
|
|
Juras |
#74847 Wysłany:
26 Gru 2007, 22:54; Temat postu: |
|
|
Polecam 5d ze względu na praktyczniejszy dostęp do wnętrza, choć nie ukrywam że 3d (w moim odczuciu) mają w sobie więcej "werwy" ale tylko tej optycznej:)
|
|
Góra |
|
|
Lutek |
#74902 Wysłany:
27 Gru 2007, 00:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 09 Mar 2007, Posty: 205
|
NIe tylko tej optycznej prawdziwej tez ze wzgledu na mase:) #d jest lzejsze Ale na Vmax nie wiele to wplywa można by rzecz że wogóle
_________________ Punto 1 1,2(jedno punktowy wtrysk 60Km) 93rocznik 140000km. 3 dzwi.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#74907 Wysłany:
27 Gru 2007, 00:40; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Lutek napisał(a): NIe tylko tej optycznej prawdziwej tez ze wzgledu na mase:) 3d jest lzejsze
A g. prawda wysoki sądzie!
3D wg instrukcji waży ( o ile pamiętam) tyle samo co 5D. W końcu w 3D też coś tam jest w miejscu drzwi no nie? A mechanizmy zamka czy podnoszenia szyby w sumie więcej jak 5-10kg nie ważą...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
adi.degora |
#74914 Wysłany:
27 Gru 2007, 00:47; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 2885
|
STax napisał(a): Lutek napisał(a): NIe tylko tej optycznej prawdziwej tez ze wzgledu na mase:) 3d jest lzejsze A g. prawda wysoki sądzie! 3D wg instrukcji waży ( o ile pamiętam) tyle samo co 5D. W końcu w 3D też coś tam jest w miejscu drzwi no nie? A mechanizmy zamka czy podnoszenia szyby w sumie więcej jak 5-10kg nie ważą...
Wg katalogu dla P2FL z grudnia 2005 masa samochodu gotowego do jazdy wynosi:
-dla silnika 8V: 860kg (3D) / 875 (5D)
-dla silnika 16V: 920kg (3D) / 935 (5D)
-dla silnika MJ: 965 (3D) / 980 (5d)
Takze jakby nie patrzec 15kg ta dodatkowa para drzwi waży Przynajmniej w 2FL Chyba że do jedynki ładowali carbonowe
_________________
15.11.07 adi.degora napisał(a): znacie sie lepiej, to pierd*le, koniec z moimi radami w temacie CA Scooby-dooby-doobywóz &Wheeler 800 |Podstawy CA wg Adiego - Kompendium & Ranking kosmetyków samochodowych | Polska Jazda & YouTube
***Ty ze spaloną gumą, patrz jak się toczę z dumą... ***
Ostatnio edytowany przez adi.degora, 27 Gru 2007, 00:49, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
STax |
#74918 Wysłany:
27 Gru 2007, 00:49; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
adi.degora napisał(a): STax napisał(a): Lutek napisał(a): NIe tylko tej optycznej prawdziwej tez ze wzgledu na mase:) 3d jest lzejsze A g. prawda wysoki sądzie! 3D wg instrukcji waży ( o ile pamiętam) tyle samo co 5D. W końcu w 3D też coś tam jest w miejscu drzwi no nie? A mechanizmy zamka czy podnoszenia szyby w sumie więcej jak 5-10kg nie ważą... Wg katalogu dla P2FL z grudnia 2005 masa samochodu gotowego do jazdy wynosi: -dla silnika 8V: 860kg (3D) / 875 (5D) -dla silnika 16V: 920kg (3D) / 935 (5D) -dla silnika MJ: 965 (3D) / 980 (5d) Takze jakby nie patrzec 15kg ta dodatkowa para drzwi waży
Miałem na myśli mk 1, gdzie dla obu wersji jest chyba 870kg podane (przy silniku 1.1).
Zresztą 15kg to tyle co nic, większość z nas pewnie więcej w bagażniku wozi...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
adi.degora |
#74920 Wysłany:
27 Gru 2007, 00:50; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Twierdza Poznań Rejestracja: 30 Maj 2007, Posty: 2885
|
|
Góra |
|
|
STax |
#74921 Wysłany:
27 Gru 2007, 00:52; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Popatrzyłem teraz do książki napraw, nie ma tam 1.1 5D, ale ciekawostka - dla mk 1 TD masa jest taka sama niezależnie od liczby drzwi 1025 dla SX lub 1035kg dla ELX
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|