You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 06 Maj 2024, 09:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #479948 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:08; 
 Temat postu: Elektronika i elektrotechnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Cześć. Ostatnio na laborkach mieliśmy jakieś dziwne/dla mnie w ogóle niezrozumiałe ćwiczenie. I trzeba zrobić sprawko, wszystko policzyłem tylko niemoge rozkminić zdjęcia. Prosze o pomoc. Trzeba ze zdjęcia odczytać Uwe max i Uwy max. Jak możecie to pomóżcie.
Image

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #479955 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:17; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
Na kanale pierwszym masz sinusa o Umax ~22V, Umin -22V A na drugim kanale jest sinus wyprostowany 1 połówkowo o Umax 18V Umin 0V :>

W lewym dolnym rogu masz ilczbę V/działke i podstawe czasową :> 5ms. Okres 4działki - 20ms -> f=50Hz.

Swoja drogą lipny ten sinus :D THD > 5% imho :>

[ Dodano: 06 Cze 2011 22:17 ]
Kursorami było se odczytać dokładnie. :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479960 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Możesz określić które to jest Uwejścia a które Uwyjscia?

Bo ja wogóle tego nie ogarniam.

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479961 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:23; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
To zależy :> :D który kanał oscyloskopu był podłączony do we i wy. :>

Ale raczej 99% dolny przebieg (kanał 2) to jest WY.

[ Dodano: 06 Cze 2011 22:23 ]
Bo zapewne tytuł cw to badanie prostownika 1 połówkowego :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479962 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
tego to nawet sam niewiem, wszystko było podłączone, tylko te prostowniki to my podłączyliśmy. A powiedz jeszcze co to zmienia jeżeli jest wykres przesunięty na jedna oś? Bo kobieta mówiła za każdym razem że trzeba na wspólnej osi i na oddzielnych osiach.

[ Dodano: 06 Cze 2011 22:28 ]
Image

Uploaded with ImageShack.us

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479967 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:39; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
Masz taki kreciołek dzięki któremu możesz sprowadzić przebiegi żeby na siatce były odniesione do wspólnego potencjału masy.

http://imageshack.us/photo/my-images/848/imag0236u.jpg/

Te strzałeczki pokazują potencjał masy oscyloskopu czyli w sumie 0V :>

[ Dodano: 06 Cze 2011 22:39 ]
I można na obrazie sobie przesuwać to góra-dół pokrętłem "position" :> dla każdego kanału :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479971 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Dzięki za rozjaśnienie tematu, jutro bede próbował cos rozkminiać :P

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479972 Wysłany: 06 Cze 2011, 22:43; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
Proponuję poczytać w necie coś na temat obsługi oscyloskopu bo widzę że nie "czaisz bazy" :> A toż to są oczy i uszy elektryka :> Bo multimetr to tylko zmysł powonienia :E A czasami się nie elektrykowi oscyloskop przyda ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480138 Wysłany: 07 Cze 2011, 17:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Siedze i kminie , te Umax mam ale jeszcze jest potrzebne takie coś jak czas przewodzenia jednej diody. Czy możesz powiedzieć ile wynosi z tego zdjęcia? bo to jest podłączone dla 1 diody.

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480165 Wysłany: 07 Cze 2011, 19:34; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
10ms

[ Dodano: 07 Cze 2011 19:34 ]
swoja droga wydawało mi się że oscylogram z cyfrowego oscyloskopu jest bardzo intuicyjny. Bo na zwykłym na podstawie samego obrazu to co najwyżej można określić kształt przebiegu :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480178 Wysłany: 07 Cze 2011, 19:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
A tak w ogóle do czego to jest w praktyce? do czego to sie stosuje

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480208 Wysłany: 07 Cze 2011, 20:49; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
zastosowań jest x^n np. do diagnostyki układów elektronicznych.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480214 Wysłany: 07 Cze 2011, 20:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
aa kurcze, to faktycznie się przydaje :P
Już ogarnąłem to sprawko :)

ipIV Wielkie dzięki za pomoc :D

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480215 Wysłany: 07 Cze 2011, 21:00; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
w samochodzie np. mozna dokonać diagnostyki każdego elementu elektrycznego osprzętu silnika, poza stroną WN cewek :>
Wtedy taki multimetr to można o kant tyłka roztrzasnąć ;D

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480235 Wysłany: 07 Cze 2011, 21:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Multimetry „ręczne” również są rozszerzane o funkcje oscyloskopu, stając się w ten sposób urządzeniami wysoce uniwersalnymi w swoich zastosowaniach. :wink: Nowoczesna elektronika wymaga ( i wymagała) poznania obsługi i tego urządzenia (oscyloskopu). Fajne ćwiczenia i ciekawy sprzęt. :wink:
O ile pamiętam, to chyba legendarny multimetr V640 miał możliwość badania cewek na WN ( jedna z jego wielu przystawek, sprzedawana wraz z urządzeniem), choć pamięć bywa zawodna. :mrgreen: Pozdrawiam. :D

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480241 Wysłany: 07 Cze 2011, 21:44; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
AndyPol napisał(a):
Multimetry „ręczne” również są rozszerzane o funkcje oscyloskop

tak tylko skopometr fluke-a kosztuje 7k :E jeśli nie więcej bo widziałem na allegro taki niby używka a "nie używany" :P A niektóre na wypasie to koszt 2/3 nowego grande :E

[ Dodano: 07 Cze 2011 21:40 ]
AndyPol napisał(a):
choć pamięć bywa zawodna.

bałbym się :D
Tam napiecie dochodzi o 40kV :E

[ Dodano: 07 Cze 2011 21:44 ]
http://allegro.pl/oscyloskop-skopometr- ... 42277.html to moze byłoby ok ale nie wiem czy lipa nie będzie.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Ostatnio edytowany przez ipIV, 07 Cze 2011, 21:46, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #480247 Wysłany: 07 Cze 2011, 21:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
V 640 miał specjalną sondę do WN oraz odpowiednio dostosowane wnętrze. Pamiętam, bo dostałem nią ( sondą) w czajnik na zajęciach. Metex też budował takie urządzenia. Jest również kilka mierników innych producentów, niestety ceny są spore, ale piekarze tego nie kupują. :wink:

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480248 Wysłany: 07 Cze 2011, 21:50; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13055
Pomógł: 54
AndyPol napisał(a):
V 640 miał specjalną sondę do WN oraz odpowiednio dostosowane wnętrze

a to co innego :)

Swoją drogą sonda prądowa cęgowa też się przydaje.

[ Dodano: 07 Cze 2011 21:49 ]
Ale ogólnie wątpię że taka sonda ogarnia 40kV. Nawet woltomierze wysokonapięciowe elektrostatyczne to max 30kV i jest wielkości obudowy mini-atx :E Widziałem też taki do 80kV ale jakos nie widzę zrobienia z tego sondy ale kto wie :) . A wyżej to już tylko metody pośrednie. Nawet nie chodzi o możliwości techniczne bo się da ale o cenę i objętość izolacji.

[ Dodano: 07 Cze 2011 21:50 ]
A takie napięcie odnajduje najsłabszy punkt i robi kuku. To nie może być już byle kawałek "gumy" :)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480252 Wysłany: 07 Cze 2011, 22:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Nie pamiętam dokładnie, musiałbym znaleźć dokumentację do V640, ale chyba ogarniała ( sonda i całość) 25kV. To był solidny kawałek izolatora( zewnętrzna część sondy). Nie pamiętam też, by w tamtym czasie były inne multimetry z taką funkcją.

[ Dodano: 07 Cze 2011 21:17 ]
Swoją drogą V640 był rozwijany przez naszych inżynierów i cechował się sporą elastycznością zastosowań. Oscyloskopy nie wszędzie były jeszcze dostępne.
Obecnie chyba i Uni-t ma w swojej ofercie model z oscyloskopem. Cena w Rzeszowie oscyluje na poziomie 850 do 1000 zł w zależności od sklepu. To chyba jedna z najtańszych propozycji na rynku, jednak wymaga dokładnego zapoznania się z parametrami, by nie było rozczarowań, wszystko jest przecież zależne do jakich celów, będziemy go wykorzystywać w swojej pracy.
:wink:

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480589 Wysłany: 09 Cze 2011, 15:29; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 09 Cze 2011,
Posty: 1
dariuszs860 możesz dodać jeszcze raz zdjęcie? Bo jak powieszam to pokazuje mi jakiś błąd 404

_________________
Hurtownia rur i kształtek www.pcvWiPlast.pl PVC, PP, PE HD - http://www.adicom.com.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #480591 Wysłany: 09 Cze 2011, 15:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
te zdjęcie które wrzucałem na początku? Moge wrzucić :)

[ Dodano: 09 Cze 2011 15:54 ]
Image

Uploaded with ImageShack.us

Proszę :D

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO