|
Obecny czas: 06 Maj 2024, 09:23
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dariuszs860 |
#479948 Wysłany:
06 Cze 2011, 22:08; Temat postu: Elektronika i elektrotechnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Cześć. Ostatnio na laborkach mieliśmy jakieś dziwne/dla mnie w ogóle niezrozumiałe ćwiczenie. I trzeba zrobić sprawko, wszystko policzyłem tylko niemoge rozkminić zdjęcia. Prosze o pomoc. Trzeba ze zdjęcia odczytać Uwe max i Uwy max. Jak możecie to pomóżcie.
Uploaded with ImageShack.us
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#479955 Wysłany:
06 Cze 2011, 22:17; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Na kanale pierwszym masz sinusa o Umax ~22V, Umin -22V A na drugim kanale jest sinus wyprostowany 1 połówkowo o Umax 18V Umin 0V
W lewym dolnym rogu masz ilczbę V/działke i podstawe czasową 5ms. Okres 4działki - 20ms -> f=50Hz.
Swoja drogą lipny ten sinus THD > 5% imho
[ Dodano: 06 Cze 2011 22:17 ]
Kursorami było se odczytać dokładnie.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#479960 Wysłany:
06 Cze 2011, 22:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Możesz określić które to jest Uwejścia a które Uwyjscia?
Bo ja wogóle tego nie ogarniam.
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#479961 Wysłany:
06 Cze 2011, 22:23; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
To zależy który kanał oscyloskopu był podłączony do we i wy.
Ale raczej 99% dolny przebieg (kanał 2) to jest WY. [ Dodano: 06 Cze 2011 22:23 ]Bo zapewne tytuł cw to badanie prostownika 1 połówkowego
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#479962 Wysłany:
06 Cze 2011, 22:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
tego to nawet sam niewiem, wszystko było podłączone, tylko te prostowniki to my podłączyliśmy. A powiedz jeszcze co to zmienia jeżeli jest wykres przesunięty na jedna oś? Bo kobieta mówiła za każdym razem że trzeba na wspólnej osi i na oddzielnych osiach. [ Dodano: 06 Cze 2011 22:28 ]
Uploaded with ImageShack.us
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#479967 Wysłany:
06 Cze 2011, 22:39; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Masz taki kreciołek dzięki któremu możesz sprowadzić przebiegi żeby na siatce były odniesione do wspólnego potencjału masy.
http://imageshack.us/photo/my-images/848/imag0236u.jpg/
Te strzałeczki pokazują potencjał masy oscyloskopu czyli w sumie 0V
[ Dodano: 06 Cze 2011 22:39 ]
I można na obrazie sobie przesuwać to góra-dół pokrętłem "position" dla każdego kanału
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#479971 Wysłany:
06 Cze 2011, 22:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Dzięki za rozjaśnienie tematu, jutro bede próbował cos rozkminiać
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#479972 Wysłany:
06 Cze 2011, 22:43; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Proponuję poczytać w necie coś na temat obsługi oscyloskopu bo widzę że nie "czaisz bazy" A toż to są oczy i uszy elektryka Bo multimetr to tylko zmysł powonienia A czasami się nie elektrykowi oscyloskop przyda
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#480138 Wysłany:
07 Cze 2011, 17:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Siedze i kminie , te Umax mam ale jeszcze jest potrzebne takie coś jak czas przewodzenia jednej diody. Czy możesz powiedzieć ile wynosi z tego zdjęcia? bo to jest podłączone dla 1 diody.
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#480165 Wysłany:
07 Cze 2011, 19:34; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
10ms
[ Dodano: 07 Cze 2011 19:34 ]
swoja droga wydawało mi się że oscylogram z cyfrowego oscyloskopu jest bardzo intuicyjny. Bo na zwykłym na podstawie samego obrazu to co najwyżej można określić kształt przebiegu
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#480178 Wysłany:
07 Cze 2011, 19:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
A tak w ogóle do czego to jest w praktyce? do czego to sie stosuje
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#480208 Wysłany:
07 Cze 2011, 20:49; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
zastosowań jest x^n np. do diagnostyki układów elektronicznych.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#480214 Wysłany:
07 Cze 2011, 20:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
aa kurcze, to faktycznie się przydaje
Już ogarnąłem to sprawko
ipIV Wielkie dzięki za pomoc
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#480215 Wysłany:
07 Cze 2011, 21:00; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
w samochodzie np. mozna dokonać diagnostyki każdego elementu elektrycznego osprzętu silnika, poza stroną WN cewek
Wtedy taki multimetr to można o kant tyłka roztrzasnąć
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#480235 Wysłany:
07 Cze 2011, 21:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Multimetry „ręczne” również są rozszerzane o funkcje oscyloskopu, stając się w ten sposób urządzeniami wysoce uniwersalnymi w swoich zastosowaniach. Nowoczesna elektronika wymaga ( i wymagała) poznania obsługi i tego urządzenia (oscyloskopu). Fajne ćwiczenia i ciekawy sprzęt.
O ile pamiętam, to chyba legendarny multimetr V640 miał możliwość badania cewek na WN ( jedna z jego wielu przystawek, sprzedawana wraz z urządzeniem), choć pamięć bywa zawodna. Pozdrawiam.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#480241 Wysłany:
07 Cze 2011, 21:44; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
AndyPol napisał(a): Multimetry „ręczne” również są rozszerzane o funkcje oscyloskop tak tylko skopometr fluke-a kosztuje 7k jeśli nie więcej bo widziałem na allegro taki niby używka a "nie używany" A niektóre na wypasie to koszt 2/3 nowego grande [ Dodano: 07 Cze 2011 21:40 ]AndyPol napisał(a): choć pamięć bywa zawodna.
bałbym się
Tam napiecie dochodzi o 40kV
[ Dodano: 07 Cze 2011 21:44 ]
http://allegro.pl/oscyloskop-skopometr- ... 42277.html to moze byłoby ok ale nie wiem czy lipa nie będzie.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
Ostatnio edytowany przez ipIV, 07 Cze 2011, 21:46, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#480247 Wysłany:
07 Cze 2011, 21:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
V 640 miał specjalną sondę do WN oraz odpowiednio dostosowane wnętrze. Pamiętam, bo dostałem nią ( sondą) w czajnik na zajęciach. Metex też budował takie urządzenia. Jest również kilka mierników innych producentów, niestety ceny są spore, ale piekarze tego nie kupują.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#480248 Wysłany:
07 Cze 2011, 21:50; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
AndyPol napisał(a): V 640 miał specjalną sondę do WN oraz odpowiednio dostosowane wnętrze
a to co innego
Swoją drogą sonda prądowa cęgowa też się przydaje.
[ Dodano: 07 Cze 2011 21:49 ]
Ale ogólnie wątpię że taka sonda ogarnia 40kV. Nawet woltomierze wysokonapięciowe elektrostatyczne to max 30kV i jest wielkości obudowy mini-atx Widziałem też taki do 80kV ale jakos nie widzę zrobienia z tego sondy ale kto wie . A wyżej to już tylko metody pośrednie. Nawet nie chodzi o możliwości techniczne bo się da ale o cenę i objętość izolacji.
[ Dodano: 07 Cze 2011 21:50 ]
A takie napięcie odnajduje najsłabszy punkt i robi kuku. To nie może być już byle kawałek "gumy"
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
AndyPol |
#480252 Wysłany:
07 Cze 2011, 22:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Nie pamiętam dokładnie, musiałbym znaleźć dokumentację do V640, ale chyba ogarniała ( sonda i całość) 25kV. To był solidny kawałek izolatora( zewnętrzna część sondy). Nie pamiętam też, by w tamtym czasie były inne multimetry z taką funkcją. [ Dodano: 07 Cze 2011 21:17 ]Swoją drogą V640 był rozwijany przez naszych inżynierów i cechował się sporą elastycznością zastosowań. Oscyloskopy nie wszędzie były jeszcze dostępne.
Obecnie chyba i Uni-t ma w swojej ofercie model z oscyloskopem. Cena w Rzeszowie oscyluje na poziomie 850 do 1000 zł w zależności od sklepu. To chyba jedna z najtańszych propozycji na rynku, jednak wymaga dokładnego zapoznania się z parametrami, by nie było rozczarowań, wszystko jest przecież zależne do jakich celów, będziemy go wykorzystywać w swojej pracy.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
|
ola22 |
#480589 Wysłany:
09 Cze 2011, 15:29; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 09 Cze 2011, Posty: 1
|
|
Góra |
|
|
dariuszs860 |
#480591 Wysłany:
09 Cze 2011, 15:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
te zdjęcie które wrzucałem na początku? Moge wrzucić [ Dodano: 09 Cze 2011 15:54 ]
Uploaded with ImageShack.us
Proszę
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 21 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|