|
Obecny czas: 03 Maj 2025, 06:07
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 19 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
sebus1981 |
#496281 Wysłany:
08 Sie 2011, 19:48; Temat postu: Blad P1135 i parametry silnika |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
Witam jak w temacie mam blad P1135 chcialbym peosic o pomoc by ktos mogl mi opisac doladnie co on oznacza oraz parametry o opis czy wszystko jest tak jak trzeba....
PUNTO 1.2 16V 2001r
Blad
teraz parametry
Z gory dzieki za wszelka pomoc jak i rozkminienia tego wszystkiego
_________________ Pozdrawiam
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157
|
|
Góra |
|
 |
|
|
xONx |
#496286 Wysłany:
08 Sie 2011, 19:55; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
pierwsza sonda padła 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#496422 Wysłany:
09 Sie 2011, 06:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
Z tego co widzę to test był robiony na zgaszonym silniku, odpal silnik, zaznacz dwa napięcia (lambda przed i za katalizatorem), włącz rejestrowanie wykresu tych dwóch parametrów, lapka na siedzenie i w drogę. Zobaczysz po wykresie jak lambdy się zachowują. Ale komunikat wyraźnie wskazuje na padnięcie sondy lambda (w zasadzie to jej podgrzewacza), możesz je zamienić miejscami bo to są te same sondy tylko gdzieś czytałem że nie zaleca się tego robić. [ Dodano: 09 Sie 2011 06:45 ]Najprościej na wyłączonym silniku odepnij najpierw jedną sondę i odpal silnik, potem zgaś podłącz z powrotem i odepnij drugą i znowu odpal. Po odpięciu uszkodzonej sondy i odpaleniu silnika kontrolka silnika zgaśnie i wiesz która jest do wymiany 
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
sebus1981 |
#496445 Wysłany:
15 Sie 2011, 18:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
[ Dodano: 09 Sie 2011 08:54 ]1. odpieta 1 sonda podpieta 2 sonda
2. odpieta 2 sonda podpieta 1 sonda
3. praca na 2 sondach
[ Dodano: 15 Sie 2011 17:49 ]Sonda 1 - przed katalizatorem wymieniona, zero bledow, spalanie, chyba w normie, choc mam pewna nie pewnosc..
Pozdrawiam i dzieki za pomoc
_________________ Pozdrawiam
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#498185 Wysłany:
17 Sie 2011, 00:29; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
sebus1981, nie miałeś przypadkiem problemów z odpaleniem auta? Np. odpalasz, chodzi na 2 gary, dodajesz mu gazu, ale silnik i tak gaśnie. Znów odpalasz i ledwo chodzi.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
sebus1981 |
#498203 Wysłany:
17 Sie 2011, 08:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
domin45670 nie, nic z tych rzeczy a po czym to wnioskujesz... cos mam w wykresach czy cos nie tak  jedyny objaw jaki mialem to wyliczenia kompa w spalaniu max 10.1 do 7.9km/1l teraz wszystko powrocilo do normy... trasa 18.8km /1l oczywiscie nie przekraczajac 110km/h albo inaczej max 3k obrotow. miasto ... jeszcze nie wiem he he
_________________ Pozdrawiam
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#498204 Wysłany:
17 Sie 2011, 09:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
sebus1981 |
#498224 Wysłany:
17 Sie 2011, 10:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#498225 Wysłany:
17 Sie 2011, 10:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#498278 Wysłany:
17 Sie 2011, 12:14; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
sebus1981, pytam, bo w sobotę ledwo mi auto odpaliło. W zimie miałem podobny problem. Ostatnio podpiąłem pod kompa i był ten sam błąd, co u Ciebie  Spalanie w moim przypadku jest ok - codzienna jazda do pracy i z powrotem i spalanie ok. 5l/100.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#498281 Wysłany:
17 Sie 2011, 12:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
sebus1981 |
#498282 Wysłany:
17 Sie 2011, 12:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
domin45670 trudna sprawa, nie umiem odpowiedziec, ale raczej sadze iz gdyz _marcin00_ trzeba sluchac he he ze tak powiem  jak mialem takie objawy o ktorych piszesz, to nie palil mi na 4 garze, ale to bylo dawno - Grudzien... jednakze nie umiem powiedziec czy mialem jakies bledy, nie bylem wtajemniczony w opcje komputerowa...
_________________ Pozdrawiam
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157
|
|
Góra |
|
 |
Linda |
#498296 Wysłany:
17 Sie 2011, 13:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy Rejestracja: 01 Lut 2011, Posty: 250 Pomógł: 3
|
_marcin00_ napisał(a): domin45670 biorąc pod uwagę, że mamy piękne słoneczne.... wróć nie ta bajka, ostatnio dużo padało i może przewody wysokiego napięcia nałapały wilgoci, tylko czemu masz błąd podgrzewacza sondy i normalne spalanie  przecież powinno pójść zdecydowanie do góry.
U mnie odkąd mam kabel co się podepnę do FES'a wyrzuca mi P1135. Check się nie świeci, spalanie wg komputerka 15,8-16Km/l, czyli raczej norma
_________________ Abaut 8v 5d
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#498298 Wysłany:
17 Sie 2011, 13:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
Coraz bardziej 16-ki mnie zaskakują, myślałem żeby u siebie wymieniać lambdę bo wykres mi się nie podoba w FESie, ale widzę że ludzie jeżdżą z błędami i nic się nie dzieje więc chyba odpuszczę  Chociaż u mnie nigdy żadnego błędu silnika nie było, a FESem się bawię od roku.
Ale jak już się chwalimy co komu dolega w 16-ce to mój ma jakieś dziwne objawy w okolicach 1000obr/min, coś jakby go przymulało, występuje tylko na gorącym silniku i tylko po krótkim postoju. Tak samo jak silnik się w gorący dzień zagrzeje w mieście to też mu moc spada i zaczyna jechać od 3,5 - 4 tyś obr/min. Nie wiem co to, ale póki się nie nasila to olewam.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
sebus1981 |
#498310 Wysłany:
17 Sie 2011, 14:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
Linda mialem ten blad odkad pamietam i spalanie mialem tez ok, do pewnej chwili.. a raczej momentu, diagnoza wskazywala juz tylko i wylacznie jedno wymiana sondy, faktycznie juz padla  a jezdzilem z tym bledem caly rok czyli tak jak w ASO mi koles powiedzial blad dotyczy nagrzewania pierwszej sandy, ale jesli nic sie nie dzieje i pali normalnie, nie warto ruszac... wiec nie ruszalem i rok przejechalem
_marcin00_ mam mniejwiecej ten sam objaw, jednakze on u mnie dzialal do 3k obrotow, potem jak by sie turbina wlaczala, na poczatku obstawialem ze sprzeglo mi sie juz slizga, jednak byla to zla diagnoza  ale, ale, po wymianie sondy, juz nie odczuwam tego objawu mulosci, a raczej objaw turbo... jak sobie to tlumaczylem ten typ tak ma
Aha ostatnio staralem sie jechac jak emeryt do 2k obr zaczelem odczuwac szarpanie na 1 i 2 biegu, sadze ze winny temu jestem ja, bo auto nie lubi takiej jazdy, gdy juz jechalem ze tak powiem normalnie 3-4k obr szarpania nie bylo...
_________________ Pozdrawiam
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157
|
|
Góra |
|
 |
Linda |
#498330 Wysłany:
17 Sie 2011, 15:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy Rejestracja: 01 Lut 2011, Posty: 250 Pomógł: 3
|
sebus1981
no i tak pewnie zrobię  póki poza błędem w ECU (nawet nie widocznym bez diagnostyki) nic się nie dzieje złego to raczej zajeżdżę sondę do końca już
_________________ Abaut 8v 5d
|
|
Góra |
|
 |
sebus1981 |
#498333 Wysłany:
17 Sie 2011, 16:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
Linda he he no ja to zrobilem
a wszystko z prostej przyczyny mialem spalanie max 11.2km/1l jezdzac naprawde jak emeryt, a normalnie jak jezdzilem zeszlo mi ponizej 8km/1l wiec rzeba bylo szybko zdiagozowac blad, mimo ze sonda wymieniona przez pierwsze 50-70km spalanie wciaz sie utrzymywalo na poziomie 11 z groszem  chociaz po resecie kompa, odlaczenie aku na starcie bylo 12.8km/1l wiec wystraszylem sie ze na sondzie sie nie skonczylo  a jednak ssie udalo, czyli pewnie musiala sie wypalic, dopalic, przepalic, kto jak tam sobie to przyswoi 
_________________ Pozdrawiam
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157
|
|
Góra |
|
 |
Sawi |
#851980 Wysłany:
25 Lut 2020, 14:19; Temat postu: Re: Blad P1135 i parametry silnika |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Kamil
Samochód: Stilo
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 25 Lut 2020, Posty: 1
|
Witam , wiem że może jest to głupie pytanie ale dopiero zaczynam swoją karierę z stilo i mam pytanie odnośnie miejsca w którym znajduje się pierwsza sonda , zauważyłem że chyba jedna jest pod obudową rozrządu ale nie jestem pewien czy to ta?. Z góry dziękuję za pomoc
|
|
Góra |
|
 |
rafisz |
#851990 Wysłany:
27 Lut 2020, 10:08; Temat postu: Re: Blad P1135 i parametry silnika |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Cze 2016, Posty: 758 Pomógł: 36
|
sondy lambda są zawsze wkręcone w kolektor wydechowy, druga sonda natomiast albo w katalizator albo w rurę za katalizatorem
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 19 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|