You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 09 Maj 2024, 15:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 65 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #45072 Wysłany: 14 Wrz 2007, 20:23; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
No i ja coś "opiszę", a mianowicie rewolucję z roku 1983
Fiat Uno swoją wieloletnią obecnością przyczynił się do zmotoryzowania społeczeństw w wielu krajach. Pojawił się na rynku w 1984 roku. Począwszy od roku 1979 zaczęły pojawiać się w prasie pierwsze informacje o pracach nad nowym autem Fiata. W prasie pojawiały się różne informacje m.in. że nowy model marki Fiat lub jego silnik produkowane będą wspólnie z PEUGEOTEM. Do tej współpracy jednak nie doszło. W roku 1980 pojawiła się w prasie nazwa nowego auta - Pandona. Dwa lata później ukazały się pierwsze zdjęcia zamaskowanego jeszcze samochodu. Oficjalna prezentacja Uno nastąpiła 20 stycznia 1983 r na przylądku Canaveral, czyli auto miało iście „kosmiczny” start ( nie było to wcale przypadkowe - mój przypisek ).



Seryjną produkcję Uno uruchomiono wiosną 1983 roku. Ogólna koncepcja i forma nadwozia jest dziełem znanej firmy projektowej Ital Design, tworzona pod nadzorem mistrza Giorgio Giugiaro.
W zwartym dwubryłowym nadwoziu typu hatch-back zadbano zarówno o ergonomię i komfort jak i o aerodynamikę. Wartość współczynnika Cx wynosząca 0,34 była wówczas dużym osiągnięciem. Dostępne były nadwozia trzy- i pięciodrzwiowe. Zwiększona wysokość nadwozia wpłynęła na poprawę komfortu i ułatwiała wsiadanie. Fiat Uno oprócz dwóch podstawowych wersji nadwozia 3d i 5d oferowany był także jako furgon o nazwie Fiorino, a także dwu- i czterodrzwiowy sedan i trzy- lub pięciodrzwiowe kombi o nazwie Duna znane też jako Premio. W modelu Uno Fiat zrezygnował z resoru poprzecznego w tylnym zawieszeniu na rzecz sprężyn śrubowych, a zbiornik paliwa bezpiecznie umieszczono przed tylna osią. Fiat Uno był od początku oferowany ze stosunkowo dużą gamą silników. W połowie lat osiemdziesiątych zastosowano w nim ultranowoczesny silnik FIRE (Fully Integrated Robotized Engine), którego różne wersje pojemnościowe (767ccm, 999ccm, 1108ccm, 1242ccm) znalazły się także w modelach Panda, Tipo, Palio/Siena, Punto, Cinquecento/Seicento, Bravo/Brava, a także Lancia Y10 i Lancia Y.


Poniżej zamieszczono zestawienie podstawowych wersji silnikowych Fiata Uno. Liczba wersji wyposażenia i okres oferowania poszczególnych typów na różnych rynkach jest tak ogromna, że nie da się wszystkich danych i dat tu umieścić, ale znalazły się tu wszystkie silniki stosowane w Uno. Trzeba zaznaczyć, że w miarę zmian przepisów dotyczących czystości spalin w różnych krajach, poszczególne silniki otrzymywały sukcesywnie elektroniczne układy wtryskowe w miejsce gaźników i katalizatory spalin. Powodowało to nieznaczne zmiany mocy silników, zwykle w dół. Trzeba również pamiętać, że nie wszystkie wymienione wersje były oferowane na poszczególnych rynkach. Na rynku niemieckim, ze względu na przepisy podatkowe, silniki miały w dokumentach zaniżoną o około 2% pojemność. Modele Trend, Sting, Turbo ie były oferowane jedynie w wersji trzydrzwiowej. Pozostałe silniki były montowane w wersjach 3d i 5d. Modele Duna występowały niemal tylko na rynku brazylijskim w kilku wersjach silnikowych.

FIAT UNO 1984 - 1989


1984 - 1985

Model Pojemność skokowa Moc Rozrząd Pochodzenie
Uno 45 903 ccm 45 KM OHV pochodzący z modelu 127
Uno 55 1116 ccm 55 KM OHC pochodzący z modelu 128/Ritmo
Uno 70 1301 ccm 68 KM OHC pochodzący z modelu 128/Ritmo
Uno Diesel 1301 ccm 45 KM wysokoprężna wersja benzynowego 1301ccm
Uno Turbo i.e. 1301 ccm 105 KM OHC turbosprężarka



1986 - 1989


Model Pojemność skokowa Moc Rozrząd Pochodzenie
Uno Sting 903 ccm 45 KM OHV pochodzący z modelu 127 (87-89)
Uno 45 999 ccm 45 KM OHC FIRE
Uno 60 1116 ccm 58 KM OHC modyfikacja poprzedniego 1116
Uno 70 1301 ccm 68 KM OHC pochodzący z modelu 128/Ritmo
Uno 75 1498 ccm 75 KM OHC pochodzący z modelu Ritmo/Regata
Uno 45 D 1301 ccm 45 KM Diesel
Uno 60 D 1714 ccm 60 KM Diesel, pochodzący z modelu Ritmo/Regata
Uno TD 1367 ccm 70 KM Turbodiesel, modyfikacja silnika 1714 ccm
Uno Turbo i.e. 1301 ccm 100 KM OHC Turbosprężarka, katalizator


Silniki OHC 1301 ccm, i 1498 ccm stanowią modyfikację silnika OHC 1116 ccm.

W celu utrzymania wysokiej pozycji Fiat, po wyprodukowaniu około 3,5 miliona egzemplarzy, gruntownie odmłodził całą gamę modelu Uno od 1989 roku. Modernizacja polegała zarówno na unowocześnieniu rozwiązań technicznych (4 odmiany wyposażenia z różnymi silnikami gaźnikowymi), jak i na uatrakcyjnieniu wyglądu zewnętrznego. Zmodernizowany Fiat Uno zewnętrznie różnił się wieloma elementami nadwozia, a także tym iż było ono ocynkowane. W przedniej części zastosowano między innymi nową, niższą osłonę chłodnicy, węższe zespoły optyczne reflektorów, większy zderzak. Pokrywa silnika i błotniki zostały silnie pochylone do przodu. Zastosowano również duże wloty powietrza i zmieniono kształt podstawy przedniej szyby. Efektem modernizacji było poprawienie współczynnika oporu czołowego Cx, który zmniejszył się do wartości 0,3. Z boku nadwozia zastosowano znacznie poprawiające wygląd listwy ochronne nowego typu oraz płaskie, dla każdej wersji inne, kołpaki kół. Tylna część nadwozia charakteryzuje się opływową pokrywą bagażnika o racjonalnie rozwiązanym systemie dostępu i wycieraczką tylnej szyby o dużym kącie obrotu. Wprowadzono też nowy wystrój wnętrza.


1989 - 1994

Model Pojemność skokowa Moc Rozrząd Pochodzenie
Uno Trend 903 ccm 45 KM OHV pochodzący z modelu 127
Uno 45 999 ccm 45 KM OHC FIRE
Uno 60 1108 ccm 52 KM OHC FIRE
Uno 70 1372 ccm 69 KM OHC Pochodzący z modelu Tipo
Uno 75 1498 ccm 75 KM OHC Pochodzący z modelu Ritmo/Regata
Uno DS 1714 ccm 60 KM Diesel
Uno Turbo i.e. 1301 ccm 100 KM OHC Turbosprężarka (90-91)
Uno Turbo i.e. 1372 ccm 118 KM OHC Turbosprężarka (91-94)



Fiat Uno Turbo MkII



Silnik OHC 1372 jest od nowa opracowaną modyfikacją silnika OHC 1116 ccm.

Warto zaznaczyć, że oprócz manualnych skrzyń biegów cztero- i pięciobiegowych w ofercie Fiata była również skrzynia automatyczna. Wyposażano w nią różne odmiany silnikowe. "Automatyczne" Uno nazywały się Selecta.





Fiat Punto


Od 1995 roku Fiata Uno w europejskiej ofercie Fiata zastąpił Fiat Punto, który po tradycyjnym zdobyciu tytułu samochodu roku kontynuował wiodącą rolę Fiata w klasie B. Fiat Uno pozostał w sprzedaży jedynie w Polsce, gdzie przeniesiono jego produkcję i we Włoszech. Tam jest dostępny w sieci salonów Innocenti. Fiat bowiem wykupił tę firmę w latach osiemdziesiątych, początkowo montował i rozprowadzał przez Innocenti modele Yugo Koral, a później w ofercie znalazło się Uno 1.0 FIRE jako Innocenti Mille.



1995 - 2000

Model Pojemność skokowa Moc Rozrząd Pochodzenie
Uno 1.0 ie 999 ccm 45 KM OHC FIRE
Uno 1.1 ie 1108 ccm 56 KM OHC FIRE
Uno 1.4 ie 1372 ccm 69 KM OHC Pochodzący z modelu Tipo
Uno Clip 994 ccm 48 KM OHC rocznik 1998
Uno 899 899 ccm 39 KM OHV Modyfikacja silnika 903 z modelu 127 (od 1999)


Oficjalne źródła milczą o tym, ale wewnętrzne wymiary silnika Clip i jego brazylijskie pochodzenie każą doszukiwać się jego pokrewieństwa konstrukcyjnego z silnikiem 1049 ccm z drugiej generacji modelu 127.


ostatni Fiat Uno


Wszystko wskazuje na to, że kariera Uno dobiega końca. Jednak można się spodziewać, że jeszcze długo Fiat Uno pozostanie elementem ruchu drogowego w Europie a zwłaszcza w Polsce. Mimo, iż produkcja Fiata Uno zakończona została w roku 2002, to auto to jeszcze długo będzie ciągle spotykane na naszych drogach. Konstrukcja nośna (płyta podłogowa) Uno została wykorzystana w światowym modelu Fiata – serii Palio/Siena. Czy dwubryłowe Palio zastąpi na polskim rynku zasłużone Uno? Czas pokaże.

źródło : www.fiatuno.pl

kilka fotek :

Image
Image
Image

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 

 
 Post #45091 Wysłany: 14 Wrz 2007, 22:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
Dzięki Mikołaju za przybliżenie modelu Uno jak to czytałem to aż się łezka w oku zakręciła bo będąc małym dzieckiem byłem wożony Uno 45 Fire z '88 roku w sumie fajne autko i długo nam służyło, była to chyba nawet jakaś limitowana edycja o nazwie "ELBA"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45093 Wysłany: 14 Wrz 2007, 22:23; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Tak patrzę na to zdjęcie:
Image

i na tej focie Ritmo wygląda zaskakująco ładnie. Soczysty czerwony lakier i całkiem ciekawy przód, mógłbym taki jeździć.

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45094 Wysłany: 14 Wrz 2007, 22:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
Bo to nie jest zwykłe Ritmo... ma 4lampy z przodu- tzn ze już jest lepsza wersja, popatrz na znaczek obok FIAT-a czy nie przypomina Ci mojego awataru? i fotele SPARCO, raz oponki, które "na oko" mają szerokość powyzej 205... to jest bardzo rasowe Ritmo i ja też chętnie bym takim polatał, ale takiej parły raczej w naszym kraju nie znajdziesz...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45097 Wysłany: 14 Wrz 2007, 22:40; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
Wiem wiem że to abarth tylko zę pierwszy raz widzę takie cudeńko naprawdę nie wstydziłbym się tym pomykać..

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45102 Wysłany: 14 Wrz 2007, 22:54; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
Maciey napisał(a):
Dzięki Mikołaju za przybliżenie modelu Uno jak to czytałem to aż się łezka w oku zakręciła bo będąc małym dzieckiem byłem wożony Uno 45 Fire z '88 roku w sumie fajne autko i długo nam służyło, była to chyba nawet jakaś limitowana edycja o nazwie "ELBA"
Uno w Polsce było nawet na talony. Sam chciałbym mieć Uno MKI. Rewolucyjny samochodzik z klimatem ;-). MKII to nie to samo

[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 9:54 pm ]
http://fiatpunto.com.pl/topic265.html

tu moja porcja historii o uno
to samo, ale w moim wydaniu

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45110 Wysłany: 14 Wrz 2007, 22:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
Fiat_Cento napisał(a):
Uno w Polsce było nawet na talony. Sam chciałbym mieć Uno MKI. Rewolucyjny samochodzik z klimatem ;-). MKII to nie to samo

[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 9:54 pm ]
http://fiatpunto.com.pl/topic265.html

tu moja porcja historii o uno
to samo, ale w moim wydaniu


szkoda że wcześniej nie wiedziałem, że chcesz Uno, bo to, które mieli moi rodzice krążyło jeszcze niedawno po rodzinie i moja kuzynka sprzedała je jakiś miesiąc temu za 300 zł, a było zarejestrowane i opłacone...

Aha a teraz pytanie do Ciebie dlaczego masz w opisie,że chcesz Seicento SX z 900-tką?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45140 Wysłany: 15 Wrz 2007, 08:10; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
wg mnie lepszy już był by sporting :D bądź też chociażby już seicento z silnikiem 1.1 gdyż ten 899ccm już jest trochę przestarzały a pali wcale nie mniej niż 1.1....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45164 Wysłany: 15 Wrz 2007, 10:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
Thomas napisał(a):
wg mnie lepszy już był by sporting :D bądź też chociażby już seicento z silnikiem 1.1 gdyż ten 899ccm już jest trochę przestarzały a pali wcale nie mniej niż 1.1....


Słyszałem od użytkowników, że nawet więcej od 1.1


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45168 Wysłany: 15 Wrz 2007, 11:23; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
Maciey napisał(a):
Thomas napisał(a):
wg mnie lepszy już był by sporting :D bądź też chociażby już seicento z silnikiem 1.1 gdyż ten 899ccm już jest trochę przestarzały a pali wcale nie mniej niż 1.1....


Słyszałem od użytkowników, że nawet więcej od 1.1

dynamika też wychodzi na minus tak więc jak już coś to.... 1.1 :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45197 Wysłany: 15 Wrz 2007, 12:38; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
Maciey napisał(a):
Fiat_Cento napisał(a):
Uno w Polsce było nawet na talony. Sam chciałbym mieć Uno MKI. Rewolucyjny samochodzik z klimatem ;-). MKII to nie to samo

[ Dodano: Pią Wrz 14, 2007 9:54 pm ]
http://fiatpunto.com.pl/topic265.html

tu moja porcja historii o uno
to samo, ale w moim wydaniu


szkoda że wcześniej nie wiedziałem, że chcesz Uno, bo to, które mieli moi rodzice krążyło jeszcze niedawno po rodzinie i moja kuzynka sprzedała je jakiś miesiąc temu za 300 zł, a było zarejestrowane i opłacone...

Aha a teraz pytanie do Ciebie dlaczego masz w opisie,że chcesz Seicento SX z 900-tką?
Bo SX to moja ulubiona wersja ;-).

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45198 Wysłany: 15 Wrz 2007, 12:39; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
ale czemu 899ccm ?? :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45200 Wysłany: 15 Wrz 2007, 12:41; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
Powiem ci, że wim, jakie są wady 900-tek.
Wiem, że normalny facet wybrałby 1100. Ale mi jakoś podoba się pierwsza seria SX, a że były one z 900-tką, cóż... ;-)

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45205 Wysłany: 15 Wrz 2007, 13:07; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
silnik 899ccm starsza konstrukcja jak mowilem,wal korbowy podparty jest na 3 a nie jak w 1.1 na 5 lozyskach co zmniejsza trwalosc... przy okazji o ile sie nie myle silnik ten 899ccm zostal zaadaptowany z Fiata 127 ale nie dam glowy uciac....
Fiat_Cento popraw mnie jezeli sie myle :)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45230 Wysłany: 15 Wrz 2007, 14:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
A czym właściwie wyróżniał się SX 900 od wersji z 1.1?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45234 Wysłany: 15 Wrz 2007, 14:47; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
pierwsze seicento mialo silnik 1.1 tylko w wersji sporting dopiero pozniej zaczeto wprowadzac go do wersji"zwyklych" a od kilku lat zniknal calkowicie silnik 899ccm i jest tylko 1.1 ;)

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45253 Wysłany: 15 Wrz 2007, 16:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
czyli można mieć takie coś jak 900SX z motorkiem 1.1? bo jak się orientuje to sx miał tylko el. szyby, centralny i zderzaki w kolorze...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45272 Wysłany: 15 Wrz 2007, 17:22; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
jak do seicento wsadzano silnik 1.1 z poczatku oprocz wersji sporting to byly to lepsze wersje wyposazeniowe raczej nie byl to SX pozniej dopiero jak zaczal on zastepowac silnik 899ccm to juz nie jestem pewien jak sie zmienialy wersje wyposazeniowe....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45280 Wysłany: 15 Wrz 2007, 18:22; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
Maciey napisał(a):
czyli można mieć takie coś jak 900SX z motorkiem 1.1? bo jak się orientuje to sx miał tylko el. szyby, centralny i zderzaki w kolorze...
po liftingu z 2000 roku SX miał tylko motorek 1.1

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45302 Wysłany: 15 Wrz 2007, 20:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
a po liftingu nie zmieniły się czasem oznaczenia modeli?
ale się offtop zrobił o 600...

[ Dodano: 15 Wrz 2007 20:21 ]
A tutaj fajna perełka, która wymaga baaaaaaaaaaaaaaaardzo dużo pracy i trochę grosza ale może Cię zainteresuje skoro Fiaty z lat 80' Cię kręcą... http://moto.allegro.pl/item243396418_fi ... 85_r_.html

[ Dodano: 15 Wrz 2007 20:29 ]
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vaslrxdkwpho
a tego sam bym chętnie przyprowadził, ale nie mam wolnych 10tys :(

[ Dodano: 15 Wrz 2007 20:32 ]
nie przeglądam dalej tej strony bo zachoruję i sprzedam Kropkę
http://autoscout24.de/Details.aspx?id=vksbmmrjwxna


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45314 Wysłany: 15 Wrz 2007, 20:48; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
Maciey - nazwę Seicento na 600 zmieniono nie w 2000, ani w 2004 roku ( roki liftingów SC ), a w 2005 roku z okazji 50-lecia starego Seicento.
Wersja SX została wycofana w 2002 roku

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45317 Wysłany: 15 Wrz 2007, 20:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
Fiat_Cento napisał(a):
Maciey - nazwę Seicento na 600 zmieniono nie w 2000, ani w 2004 roku ( roki liftingów SC ), a w 2005 roku z okazji 50-lecia starego Seicento.
Wersja SX została wycofana w 2002 roku


o nazwie wiem choć to tylko zmiana pisowni :-p wtedy wyszło kilka tych pastelowych paskud, które niby miały wyglądać pod lata 50'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45318 Wysłany: 15 Wrz 2007, 20:56; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
ta panda to ciekawy pomysł

[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 7:54 pm ]
http://cgi.ebay.it/Fiat-uno-5porte-1983 ... dZViewItem

takie Uno by mi starczyło, odpicowac je, i mam już klasyka ;-)

[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 7:54 pm ]
Maciey napisał(a):
Fiat_Cento napisał(a):
Maciey - nazwę Seicento na 600 zmieniono nie w 2000, ani w 2004 roku ( roki liftingów SC ), a w 2005 roku z okazji 50-lecia starego Seicento.
Wersja SX została wycofana w 2002 roku


o nazwie wiem choć to tylko zmiana pisowni :-p wtedy wyszło kilka tych pastelowych paskud, które niby miały wyglądać pod lata 50'

te pastelowe paskudy jak je nazywasz, są do dziś produkowane

[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 7:56 pm ]
http://cgi.ebay.it/Fiat-Uno-FIRE_W0QQit ... dZViewItem

[ Dodano: Sob Wrz 15, 2007 7:56 pm ]
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2202708

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45330 Wysłany: 15 Wrz 2007, 21:13; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 23 Cze 2006,
Posty: 1324
EEE tam Ritmo jest lepsze :P

_________________
Anonima Lombarda Fabricca Automobili

Fan włoszczyzny :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45331 Wysłany: 15 Wrz 2007, 21:15; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
Grzywsu - Ritmo i Uno - dwie rewolucje ;-)

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 65 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO