|
Obecny czas: 25 Kwi 2025, 04:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Pepcio |
#320513 Wysłany:
26 Gru 2009, 10:02; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 52
|
Jedi napisał(a): piopepe napisał(a): Podobno zakładając nawet w ASO FIATA traci się gwarancie na elektronike zapłonu i wtrysków benzyny. Więc jaki jest sens zakładać w ASO FIATA jeżeli można to taniej zrobić w innym warsztacie? Nigdzie nie ma takiego zapisu więc raczej tak nie jest ........................................................................................................ To prawda, jestem były pracownikiem ASO Fiata, problem jest głębszy, niestety w naszym kraju wszystko jest do góry nogami. Oficjalne stanowisko FAP jest takie, iż nie zezwala na montaż LPG w samochodach na gwarancji wykluczając z gwarancji takie elementy jak: - głowica silnika - Elektronika sterująca (centrala wtryskowa) - Wtryskiwacze paliwa - Pompa Paliwa Do każdej naprawy gwarancyjnej ASO zobligowane jest dołączyć ksero dowodu rejestracyjnego, jeśli jest tam wpis o zamontowanej instalacji LPG to PVZ odrzuca takie naprawy gwarancyjne. Niestety ASO chcąc zarabiać na montażu instalacji dopuszcza się praktyk według mnie skandalicznych, montując instalacje pomimo oficjalnego zakazu i to pod szyldem ASO Fiata:( Najczęściej odbywa się to tak, iż dane ASO dogaduje się z jakimś lokalnym zakładem montującym lpg który zaczyna montować instalacje dla danego ASO. Efekt jest taki, iż klient zostawiając samochód w serwisie autoryzowanym ma instalację założoną u przysłowiowego kowala i to co najmniej pół raza drożej. Serwisowanie instalacji odbywa się w danym ASO z tym że bardzo często przeglądy polegają na wymianie filtra i wydruku z examinera, co nic wspólnego z LPG nie ma. Granda i jeszcze raz Granda!! Co gorsza, w razie awarii naprawy gwarancyjne niektórych podzespołów polegają na rozpisywaniu ich na inne samochody (nieświadomych niczego Klientów bez lpg, lub demówki). Tak czy owak, to krąg zła. Sporo ASO Fiata robi ludzi w balona!! Dla tych którzy zastanawiają się nad montażem LPG mam kilka jak mi sie wydaje cennych uwag: - przed montażem zadajcie pytanie czy ASO zakłada samo czy zleca montaż. - Co będzie w przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej takich podzespołów jak pompa paliwa, głowica silnika, wtryskiwacze paliwa czy elektronika. Odwieczny dylemat jaki mają osoby chcące założyć LPG to jaką instalację zamontować? Jak dla mnie najważniejsze jest to gdzie, a dopiero później jaką! Niestety, dobrych warsztatów LPG jest mało. Najczęściej to zwykli wkładacze bez pomyślunku. Ludzie Ci potrafią zepsuć praktycznie wszystko i tu jest przysłowiowy pies pogrzebany. Z własnych doświadczeń polecam BRC, to firma która produkuje gotowe zestawy do poszczególnych mocy silnika, wszystko jest jednego producenta co jak dla mnie jest sprawą niezwykłej wagi. Niezłą elektroniką jest STAG ale tu UWAGA! Najczęściej gazownicy montują STAGA w zestawie z badziewianymi wtryskiwaczami (Valteki, Riale itp. Tłoczkowe wynalazki) oraz badziewnymi reduktorami (Tomasetto Alasca itp.). Jeśli chcecie iść już w stronę STAGA to żądajcie montażu lepszych wtryskiwaczy (Magic Jet, Matrix itp.) oraz dobrych stabilnych ciśnieniowo i temperaturowo reduktorów tu polecam Landi Renzo LI02, odradzam Scorpiona Mini, Alasce oraz większość najpopularniejszych wynalazków! Powodzenia. ...................................................................................................... piopepe napisał(a): Ile w litrach spala więcej LPG niż benzyny? U mnie ok 1,5 litra więcej gazu piopepe napisał(a): Czy odczuwa się wyraznie spadek mocy silnika zasilanego LPG? W zasadzie prawie wogóle nie odczuwam różnicy w mocy. Ja osobiście uważam że jak auto ma gwarancję to ASO - bo nie ma zrzucania winy między gazownikami i mechanikami w razie problemów. Może ASO to nie typowi specjaliści od gazu ale oni nie muszą się znać na wszystkich autach. A dzięki współpracy z jedną firmą (tartarini) mają gotowe i sprawdzone rozwiązania do konkretnych modeli samochodu. Z gazownikami niezależnymi to w wielu przypadkach jest tak że wgrywają uniwersalne usstawienia do każdego auta. [ Dodano: 26 Gru 2009 09:02 ]Cieszę się że Ci Zenit działa, dziwi mnie to bo to najtańsza i najbardziej badziewiana elektronika do gazu jaka występuje na naszym rynku. Oby stan Twojej radości trwał jak najdłużej! Nie piszę tego aby być uszczypliwym, uczulam tylko wszystkich aby zanim coś włożą do samochodu poczytali opini na dany temat. Pozdrawiam. skovi napisał(a): Koledzy! Mam GP 1.4 8v i zalozona istalacje ZENIT. Smiesza mnie wypowiedzi kolegow, ze na gazie to klekot itp. Dzisiejsze instalacje gazowe typu STAG czy BRC czy ZENIT to inny swiat. Ja jezdze duzo i w pol roku zrobilem 20 tys. km juz na gazie. Kompletnie nie wiem ze mam gaz! Nie dzieje sie sie nic niepokojacego. Zadnych parskniec, szarpania, zapalajacego sie check'a - NIC. Przelacza sie sam jak osiagnie temp., wylacza jak skonczy sie gaz i tylko smigac. Mnie polecili ZENIT'a, bo podobno najlepiej spisuje sie w GP i nie zaluje! Jak chcecie miec problemy z gazem i tracic czas i kase to zapraszam do ASO po istalacje Tartarini  Ta instalacja to totalna porazka! Kazdy z moich znajomych ja ma we Fiacie narzeka, a kolegow po fachu mam z nauki jazdy takze tam auto przegodzi najciezsze testy. Ja za swoja dale 2300zl w Sosnowcu - jak ktos chce namiary zapraszam na PW.
_________________ GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!
|
|
Góra |
|
 |
|
|
alba |
#320677 Wysłany:
26 Gru 2009, 23:28; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 26 Kwi 2009, Posty: 96
|
A u mnie przejechane 13 tys, prawie 10 tys na LPG BRC i żadnych uwag, wszystko OK zatem po tych kilku miesiącach w dalszym ciągu moge polecić tę instalkę.
_________________ Alfa Romeo Mito 1,4 MPI
|
|
Góra |
|
 |
grandevito |
#320679 Wysłany:
26 Gru 2009, 23:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Oświecim/Tychy Rejestracja: 16 Kwi 2007, Posty: 345
|
|
Góra |
|
 |
Pepcio |
#320724 Wysłany:
27 Gru 2009, 08:51; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Piekary Śląskie Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 52
|
Napiszcie proszę jaki model BRC posiadacie, czy jest to zwykła BRC Seqent 24 czy też nowsza Plug&Drive.
Pozdrawiam.
grandevito napisał(a): ja tez jestem jak narazie zadowolony z brc 
_________________ GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!
|
|
Góra |
|
 |
grandevito |
#320734 Wysłany:
27 Gru 2009, 10:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Oświecim/Tychy Rejestracja: 16 Kwi 2007, Posty: 345
|
|
Góra |
|
 |
hryniek |
#341065 Wysłany:
03 Mar 2010, 22:52; Temat postu: przełączenie z benzyny na lpg |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Paź 2009, Posty: 7
|
witam Was
jestem posiadaczem Grande z instalacja tartarini silnik 1,4 77.
Ciekawi mnie kiedy u Was ( w jakim czasie) od uruchomienia silnika następuje przełaczenie PB na LPG ?
U mnie dzieje się to po około 30 s. czujnik temperatury ustawiony jest na 35 C. Zazanczam, że przy obecnych pogodach , okolo 0 stopni C.
Czy oby nie za szybko ?
|
|
Góra |
|
 |
QBA123 |
#341075 Wysłany:
03 Mar 2010, 23:30; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 20 Wrz 2009, Posty: 21
|
[quote="Grzegorz1976"]Współczuje. Ja z gazowania samochodu wyleczyłem się na własnej skórze i kieszeni. W poprzednim aucie - seju miałem gaz. Przez 2 lata był nawet spokój ale jak potem się zaczęło to... Nie chcę wspominać tego koszmaru. Obiecałem sobie że nigdy więcej gazu w samochodzie. A z drugiej strony stary nie wiem jak to kalkulowaleś, ale kupiłeś kropę z pięknym silnikiem 16 zaworowym (ten silnik to moje marzenie - gratuluję), czyli zapłaciłeś więcej niż za 8v, do tego dowaliłeś od razu koszt instalacji gazowej. Montując ją potencjalnie zgodziłeś się na większe zużycie paliwa (LPG trzeba spalić więcej i praw chemii i fizyki się nie oszuka), zdecydowałeś się na dodatkowe koszty przeglądów (rejestracyjny co rok, już po pierwszym roku i to za prawie podwójną stawkę, dodatkowo koszt przeglądu samej instalacji min. co 10000 km). Jeżeli rzeczywiście tak dużo jeździsz, że ekonomia skłoniła cię do inwestycji w oszczędności nie lepiej za tą kasę było wziąć diesla? Ja chyba bym tak zrobił mimo iż wolę benzyniaki.[/quote]
Szanowny kolego prosze nie porownuj tu instalcji z Seicento z instalacja montowana W GP to calkiem inny swiat inna generacja , a co do przegladow to sie mylisz nie 10000 a co 20000 km lub po przekroczeniu ustalonej ilosci moto godzin (instalacja posiada taki licznik ) i sama cie po infromuje o koniecznosci przegladu, pierwszy przeglad mialem po 15000( bo glownie po miesice uzytkuje auto) koszt 120 zł wiec tragedii nie ma, na to chwile przejechalem 20000 i jestem mega zadowolony :), a Seicentem 1.1 z gazem rowniez jezdzilem i tak jak pisze to jest inny świat.
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#341077 Wysłany:
03 Mar 2010, 23:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
a nie chodziło Grzegorzowi przypadkiem o przeglądy wbijane do dowodu rejestracyjnego?
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
QBA123 |
#341081 Wysłany:
03 Mar 2010, 23:38; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 20 Wrz 2009, Posty: 21
|
Teraz widze ten post jest wogole z 2007 
|
|
Góra |
|
 |
hryniek |
#341578 Wysłany:
05 Mar 2010, 21:21; Temat postu: LPG |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Paź 2009, Posty: 7
|
jestem posiadaczem Grande z instalacja tartarini silnik 1,4 77.
Ciekawi mnie kiedy u Was ( w jakim czasie) od uruchomienia silnika następuje przełaczenie PB na LPG ?
U mnie dzieje się to po około 30 s. czujnik temperatury ustawiony jest na 35 C. Zazanczam, że przy obecnych pogodach , okolo 0 stopni C.
Czy oby nie za szybko ?
|
|
Góra |
|
 |
Maciek83 |
#341595 Wysłany:
05 Mar 2010, 21:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Lis 2008, Posty: 215
|
|
Góra |
|
 |
krism84 |
#341646 Wysłany:
05 Mar 2010, 23:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010, Posty: 283
|
bo jak was tak "słucham" to aż się boję a mam w planie niedługo założyć gaz w ASO i już nie wiem co myśleć
kolega ma w Astrze i sobie chwali a tu takie opinie
kamyk lodz napisał(a): Serwis odwiedziłem już 9 razy!!!!!!!!
A po takich przygodach to ja bym ich w tym ASO poprostu ZNISZCZYŁ!!!
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#341679 Wysłany:
06 Mar 2010, 01:13; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
QBA123 nam się wydaje ze to inny świat...lepszy...a w cale tak nie jest.
Grzesiek miał sporo racji w tym co napisał.
Miałem Punto I z Landi LPG ....zwykły mixer i chodził jak ta lala
Mam GP z Tartarinim z wielopunktowym wtryskiem gazu i...... i trzeba dbać o instalacje bardziej niz o tą na mixerze opartą  Niestety moje doswiadczenia z instalacją w GP zmuszają mnie do wymiany filtra i do przegladu instalacji co 10 tys km  Niestety instalacja nie wytrzymuje przebiegów pow. 1o tys km ....zapychają się dysze gazu jak nie jest filtr co 10 tys km wymieniany ...objawia się to tym, że przy zmianie zasilania z benzyny na LPG samochód szarpie traci moc ...szczególnie odczuwalne jest (a w zasadzie było) to zimą.
Niestety ...reżim jazdy na instalacji LPG mojej wymaga aby nigdy nie doprowadzać do zupełnego wyczerpania się gazu w butli i do wymiany filtra przy przejechanych 10 tys km.
...nie wspomnę o wyświetlającym sie check engine co jakiś czas który sam niknie jak się przejedzie na benzynie ok. 100 km 
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#341682 Wysłany:
06 Mar 2010, 01:17; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
hryniek u mnie nastaw jest przy 50 st C ...przy 0 st C to około 5-10 minut jazdy samochodem
Wazne u Ciebie winno być, że przełączanie powinno przebiegać płynnie  Jeśli tak jest to nie masz sie czym martwić 
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
hryniek |
#341830 Wysłany:
06 Mar 2010, 16:34; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 16 Paź 2009, Posty: 7
|
YOKA a te filtry wymieniasza sam, czy w ASO. Ile kosztuje wymiana takiego filtra i gdzie go mozna kupić ?
Zadam jeszcze pytanie nt. spalania. Ile Ci lpg spala po mieście ?
|
|
Góra |
|
 |
Yoka |
#342127 Wysłany:
07 Mar 2010, 11:40; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1364
|
hryniek wymieniam w ASO. Wymiana filtra z przeglądem to kwota około 100 zł.
Trudno mi powiedzieć ile mi pali po mieście bo zazwyczaj mam trasy mieszane  ...a komputer liczy dla benzyny spalanie  Średnio pali mi 8-9 l/100 km LPG 
_________________ Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje
|
|
Góra |
|
 |
jurekl |
#366459 Wysłany:
19 Maj 2010, 21:52; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Jerzy
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Estiva
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 26 Lis 2008, Posty: 80
|
Witam.
No i założona instalacja.
Podstawowe komponenty to:
- sterownik Stag 4
- reduktor Tomaseto Alaska
- wtrysk MagicJet
- zbiornik w wnęce koła zapasowego
Na razie pierwsze testy przed końcowym ustaleniem map dla gazu i benzyny.
_________________ GRANDE PUNTO 1,4 ESTIVA
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#366480 Wysłany:
19 Maj 2010, 22:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Ja mam Punto 2, i mam mieszalnik, generalnie żadnych regulacji, nigdy na takiej nie byłem, sam regenerowałem reduktor, i go ustawiłem na oko, żadnych problemów, i o dziwo, filtru nie wymieniałem od 20 tyś, świeć od ponad 30 tyś, i nie ma problemów. Rodzina ma Punto 2 FL, instalacja jak u was Tartarini sekwencja, założona w ASO od razu przy kupnie 2 FL cena 4700zł!! żadnych problemów, najmniejszych, nigdy nic nie robione, przejechane 120 tyś.!. Wymiana świeć i filtrów co 30-40 tyś. Jeśli ktoś ma większe problemy, to jechać do dobrych spzeców by ustawili komp od instalacji, i jeśli ta jest ok to musi być dobrze. Nasze silniki dobrze znoszą LPG 
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM 
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
 |
skovi |
#400257 Wysłany:
29 Wrz 2010, 20:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Świętochłowice/Sosnowiec Rejestracja: 03 Mar 2008, Posty: 209 Pomógł: 1
|
Zakładajcie dalej LPG na ASO (Tartarini)
Ja mam Grande na nauce jazdy. Auto dostaje w d... non stop. Mam LPG firmy ZENIT. Na gazie mam zrobione 100 tys. km, a ogólnie 150 tys.
Zupełnie nie mam żadnych problemów i moi koledzy instruktorzy, który mają Zenita albo Stag'a też nie narzekają, ale narzekają koledzy, którzy mają Tartarini (i to wszyscy)! Raz jeden zapaliła mi się kontrolka silnika, ale to z mojej winy, bo złego gazu zatankowałem. Przeglądy gazu co 10 tyś wraz z wymianami filtrów gazu. czasami zapominam nawet, że mam gaz założony, bo jak się skończy i jadę na benzynie to zupełnie nie czuje różnicy  Rano przełącza się po jakiś 5 min jazdy.
Za instalację dałem 2300zł i zrobiłem już na niej (wg. komputera gazu) 3500 godzin jazdy.
Dziekuję
Jak ktoś chce mieć problemy z gazem to zapraszam po instalację na ASO 
_________________ Nie Fiat + LPG ZENIT COMPACT kiedyś było: Fiat Grande Punto 1.4 8v 77KM Dynamic + LPG Punto II 1.2 8V SX 60KM + LPG Punto IIFL 1.3 16V MJTD 70KM Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
CobraM-ce |
#401781 Wysłany:
05 Paź 2010, 23:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław (czasami Mysłowice) Rejestracja: 02 Paź 2010, Posty: 575
|
Skovi skoro jesteś z Mysłowic to powiedz gdzie zakładałeś i kiedy?
Ostatnio słyszałem dobre zdanie na temat instalacji BRC - ktoś może coś więcej powiedzieć na jej temat?
_________________ Było Fiat Grande Punto 1.4 8v Active 2005 Jest Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16V
|
|
Góra |
|
 |
coffe |
#401906 Wysłany:
06 Paź 2010, 17:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 26 Sty 2010, Posty: 818 Pomógł: 4
|
|
Góra |
|
 |
CobraM-ce |
#401932 Wysłany:
06 Paź 2010, 19:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław (czasami Mysłowice) Rejestracja: 02 Paź 2010, Posty: 575
|
|
Góra |
|
 |
krism84 |
#411046 Wysłany:
09 Lis 2010, 12:41; Temat postu: Jaka instalacja? |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010, Posty: 283
|
Witam!
Chciałem was zapytać jaką instalacje radzilibyście mi założyć?
Różnice w cenie nie są duże wiec dlatego jestem w stanie dołożyć aby była ona lepsza byłe właśnie w serwisie i wymieniono mi takie firmy jak: BRC , Lavato czy Landirenzo z czego twierdzono że BRC jest zdecydowanie najlepsza?
Na co zwrócić uwagę wybierając instalacje do auto i firme która ma ją montować?
|
|
Góra |
|
 |
yacub |
#411225 Wysłany:
09 Lis 2010, 22:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 21 Paź 2010, Posty: 107
|
jak widze kolego masz jeszcze samochód na gwarancji wiec wybór jedynie pada taki jaką ci założą w ASO - chyba ze decydujesz sie na montaż po za ASO czyli utrate gwarancji 
_________________ GP Estiva B&M 1,4 8V Red Exotica, Siena 1,6 LPG+BLOS
|
|
Góra |
|
 |
krism84 |
#411329 Wysłany:
10 Lis 2010, 00:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010, Posty: 283
|
Niestety nie wszystko wygląda tak jak ci się wydaje - ponieważ montując gaz w ASO jak się okazuje też tracę gwarancje na podzespoły które mają coś wspólnego z paliwem i gazem m.in. pompa , wtryskiwacze itp muszę też w momencie montażu gazu w ASO podpisać dokument że zostałem o tym poinformowany!
Więc powstaje pytanie czy jest sens montować gaz w ASO za 4500zł podczas gdy w innym serwisie robię to za niecałe 3000zł?? i również trace gwarancje tylko na te same podzespoły.
Doradca serwisowy w fiacie odpowiedział jasno : " jak montować gaz to zdala od fiata"
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|