You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 25 Kwi 2025, 04:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 339 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #320513 Wysłany: 26 Gru 2009, 10:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 52
Jedi napisał(a):
piopepe napisał(a):
Podobno zakładając nawet w ASO FIATA traci się gwarancie na elektronike zapłonu i wtrysków benzyny. Więc jaki jest sens zakładać w ASO FIATA jeżeli można to taniej zrobić w innym warsztacie?


Nigdzie nie ma takiego zapisu więc raczej tak nie jest
........................................................................................................
To prawda, jestem były pracownikiem ASO Fiata, problem jest głębszy, niestety w naszym kraju wszystko jest do góry nogami. Oficjalne stanowisko FAP jest takie, iż nie zezwala na montaż LPG w samochodach na gwarancji wykluczając z gwarancji takie elementy jak:
- głowica silnika
- Elektronika sterująca (centrala wtryskowa)
- Wtryskiwacze paliwa
- Pompa Paliwa
Do każdej naprawy gwarancyjnej ASO zobligowane jest dołączyć ksero dowodu rejestracyjnego, jeśli jest tam wpis o zamontowanej instalacji LPG to PVZ odrzuca takie naprawy gwarancyjne.
Niestety ASO chcąc zarabiać na montażu instalacji dopuszcza się praktyk według mnie skandalicznych, montując instalacje pomimo oficjalnego zakazu i to pod szyldem ASO Fiata:(
Najczęściej odbywa się to tak, iż dane ASO dogaduje się z jakimś lokalnym zakładem montującym lpg który zaczyna montować instalacje dla danego ASO. Efekt jest taki, iż klient zostawiając samochód w serwisie autoryzowanym ma instalację założoną u przysłowiowego kowala i to co najmniej pół raza drożej.
Serwisowanie instalacji odbywa się w danym ASO z tym że bardzo często przeglądy polegają na wymianie filtra i wydruku z examinera, co nic wspólnego z LPG nie ma. Granda i jeszcze raz Granda!!
Co gorsza, w razie awarii naprawy gwarancyjne niektórych podzespołów polegają na rozpisywaniu ich na inne samochody (nieświadomych niczego Klientów bez lpg, lub demówki).
Tak czy owak, to krąg zła. Sporo ASO Fiata robi ludzi w balona!!
Dla tych którzy zastanawiają się nad montażem LPG mam kilka jak mi sie wydaje cennych uwag:
- przed montażem zadajcie pytanie czy ASO zakłada samo czy zleca montaż.
- Co będzie w przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej takich podzespołów jak pompa paliwa, głowica silnika, wtryskiwacze paliwa czy elektronika.

Odwieczny dylemat jaki mają osoby chcące założyć LPG to jaką instalację zamontować?
Jak dla mnie najważniejsze jest to gdzie, a dopiero później jaką!
Niestety, dobrych warsztatów LPG jest mało. Najczęściej to zwykli wkładacze bez pomyślunku. Ludzie Ci potrafią zepsuć praktycznie wszystko i tu jest przysłowiowy pies pogrzebany.
Z własnych doświadczeń polecam BRC, to firma która produkuje gotowe zestawy do poszczególnych mocy silnika, wszystko jest jednego producenta co jak dla mnie jest sprawą niezwykłej wagi. Niezłą elektroniką jest STAG ale tu UWAGA! Najczęściej gazownicy montują STAGA w zestawie z badziewianymi wtryskiwaczami (Valteki, Riale itp. Tłoczkowe wynalazki) oraz badziewnymi reduktorami (Tomasetto Alasca itp.). Jeśli chcecie iść już w stronę STAGA to żądajcie montażu lepszych wtryskiwaczy (Magic Jet, Matrix itp.) oraz dobrych stabilnych ciśnieniowo i temperaturowo reduktorów tu polecam Landi Renzo LI02, odradzam Scorpiona Mini, Alasce oraz większość najpopularniejszych wynalazków!

Powodzenia.

......................................................................................................

piopepe napisał(a):
Ile w litrach spala więcej LPG niż benzyny?


U mnie ok 1,5 litra więcej gazu


piopepe napisał(a):
Czy odczuwa się wyraznie spadek mocy silnika zasilanego LPG?


W zasadzie prawie wogóle nie odczuwam różnicy w mocy.

Ja osobiście uważam że jak auto ma gwarancję to ASO - bo nie ma zrzucania winy między gazownikami i mechanikami w razie problemów. Może ASO to nie typowi specjaliści od gazu ale oni nie muszą się znać na wszystkich autach. A dzięki współpracy z jedną firmą (tartarini) mają gotowe i sprawdzone rozwiązania do konkretnych modeli samochodu.
Z gazownikami niezależnymi to w wielu przypadkach jest tak że wgrywają uniwersalne usstawienia do każdego auta.


[ Dodano: 26 Gru 2009 09:02 ]
Cieszę się że Ci Zenit działa, dziwi mnie to bo to najtańsza i najbardziej badziewiana elektronika do gazu jaka występuje na naszym rynku. Oby stan Twojej radości trwał jak najdłużej! Nie piszę tego aby być uszczypliwym, uczulam tylko wszystkich aby zanim coś włożą do samochodu poczytali opini na dany temat.

Pozdrawiam.


skovi napisał(a):
Koledzy!
Mam GP 1.4 8v i zalozona istalacje ZENIT. Smiesza mnie wypowiedzi kolegow, ze na gazie to klekot itp. Dzisiejsze instalacje gazowe typu STAG czy BRC czy ZENIT to inny swiat. Ja jezdze duzo i w pol roku zrobilem 20 tys. km juz na gazie. Kompletnie nie wiem ze mam gaz! Nie dzieje sie sie nic niepokojacego. Zadnych parskniec, szarpania, zapalajacego sie check'a - NIC. Przelacza sie sam jak osiagnie temp., wylacza jak skonczy sie gaz i tylko smigac. Mnie polecili ZENIT'a, bo podobno najlepiej spisuje sie w GP i nie zaluje!
Jak chcecie miec problemy z gazem i tracic czas i kase to zapraszam do ASO po istalacje Tartarini :) Ta instalacja to totalna porazka! Kazdy z moich znajomych ja ma we Fiacie narzeka, a kolegow po fachu mam z nauki jazdy takze tam auto przegodzi najciezsze testy.
Ja za swoja dale 2300zl w Sosnowcu - jak ktos chce namiary zapraszam na PW.

_________________
GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!


Góra
 Profil  
 

 
 Post #320677 Wysłany: 26 Gru 2009, 23:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 26 Kwi 2009,
Posty: 96
A u mnie przejechane 13 tys, prawie 10 tys na LPG BRC i żadnych uwag, wszystko OK zatem po tych kilku miesiącach w dalszym ciągu moge polecić tę instalkę.

_________________
Alfa Romeo Mito 1,4 MPI


Góra
 Profil  
 
 
 Post #320679 Wysłany: 26 Gru 2009, 23:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Oświecim/Tychy
Rejestracja: 16 Kwi 2007,
Posty: 345
ja tez jestem jak narazie zadowolony z brc :D

_________________
FIAT GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM EMOTION SZARY UNDERGROUND
ZABIC MUCHE NA BOCZNEJ SZYBIE BEZCENNE
http://fiatpunto.com.pl/album_personal.php?user_id=564


Góra
 Profil  
 
 
 Post #320724 Wysłany: 27 Gru 2009, 08:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 52
Napiszcie proszę jaki model BRC posiadacie, czy jest to zwykła BRC Seqent 24 czy też nowsza Plug&Drive.
Pozdrawiam.


grandevito napisał(a):
ja tez jestem jak narazie zadowolony z brc :D

_________________
GP Estiva Blue&Me - nigdy więcej tego bubla!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #320734 Wysłany: 27 Gru 2009, 10:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Oświecim/Tychy
Rejestracja: 16 Kwi 2007,
Posty: 345
BRC Seqent 24

_________________
FIAT GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM EMOTION SZARY UNDERGROUND
ZABIC MUCHE NA BOCZNEJ SZYBIE BEZCENNE
http://fiatpunto.com.pl/album_personal.php?user_id=564


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341065 Wysłany: 03 Mar 2010, 22:52; 
 Temat postu: przełączenie z benzyny na lpg
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 16 Paź 2009,
Posty: 7
witam Was

jestem posiadaczem Grande z instalacja tartarini silnik 1,4 77.

Ciekawi mnie kiedy u Was ( w jakim czasie) od uruchomienia silnika następuje przełaczenie PB na LPG ?
U mnie dzieje się to po około 30 s. czujnik temperatury ustawiony jest na 35 C. Zazanczam, że przy obecnych pogodach , okolo 0 stopni C.

Czy oby nie za szybko ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341075 Wysłany: 03 Mar 2010, 23:30; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 20 Wrz 2009,
Posty: 21
[quote="Grzegorz1976"]Współczuje. Ja z gazowania samochodu wyleczyłem się na własnej skórze i kieszeni. W poprzednim aucie - seju miałem gaz. Przez 2 lata był nawet spokój ale jak potem się zaczęło to... Nie chcę wspominać tego koszmaru. Obiecałem sobie że nigdy więcej gazu w samochodzie. A z drugiej strony stary nie wiem jak to kalkulowaleś, ale kupiłeś kropę z pięknym silnikiem 16 zaworowym (ten silnik to moje marzenie - gratuluję), czyli zapłaciłeś więcej niż za 8v, do tego dowaliłeś od razu koszt instalacji gazowej. Montując ją potencjalnie zgodziłeś się na większe zużycie paliwa (LPG trzeba spalić więcej i praw chemii i fizyki się nie oszuka), zdecydowałeś się na dodatkowe koszty przeglądów (rejestracyjny co rok, już po pierwszym roku i to za prawie podwójną stawkę, dodatkowo koszt przeglądu samej instalacji min. co 10000 km). Jeżeli rzeczywiście tak dużo jeździsz, że ekonomia skłoniła cię do inwestycji w oszczędności nie lepiej za tą kasę było wziąć diesla? Ja chyba bym tak zrobił mimo iż wolę benzyniaki.[/quote]



Szanowny kolego prosze nie porownuj tu instalcji z Seicento z instalacja montowana W GP to calkiem inny swiat inna generacja , a co do przegladow to sie mylisz nie 10000 a co 20000 km lub po przekroczeniu ustalonej ilosci moto godzin (instalacja posiada taki licznik ) i sama cie po infromuje o koniecznosci przegladu, pierwszy przeglad mialem po 15000( bo glownie po miesice uzytkuje auto) koszt 120 zł wiec tragedii nie ma, na to chwile przejechalem 20000 i jestem mega zadowolony :), a Seicentem 1.1 z gazem rowniez jezdzilem i tak jak pisze to jest inny świat.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341077 Wysłany: 03 Mar 2010, 23:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4866
Pomógł: 39
a nie chodziło Grzegorzowi przypadkiem o przeglądy wbijane do dowodu rejestracyjnego?

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341081 Wysłany: 03 Mar 2010, 23:38; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 20 Wrz 2009,
Posty: 21
Teraz widze ten post jest wogole z 2007 ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341578 Wysłany: 05 Mar 2010, 21:21; 
 Temat postu: LPG
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 16 Paź 2009,
Posty: 7
jestem posiadaczem Grande z instalacja tartarini silnik 1,4 77.

Ciekawi mnie kiedy u Was ( w jakim czasie) od uruchomienia silnika następuje przełaczenie PB na LPG ?
U mnie dzieje się to po około 30 s. czujnik temperatury ustawiony jest na 35 C. Zazanczam, że przy obecnych pogodach , okolo 0 stopni C.

Czy oby nie za szybko ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341595 Wysłany: 05 Mar 2010, 21:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Lis 2008,
Posty: 215
hryniek polecam wątek: http://fiatpunto.com.pl/topic3290.html

_________________
Grande Punto 1.4 8V 77 KM 5d 2008 r.
http://fiatpunto.com.pl/post213337.html#213337


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341646 Wysłany: 05 Mar 2010, 23:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010,
Posty: 283
bo jak was tak "słucham" to aż się boję a mam w planie niedługo założyć gaz w ASO i już nie wiem co myśleć :?

kolega ma w Astrze i sobie chwali a tu takie opinie


kamyk lodz napisał(a):
Serwis odwiedziłem już 9 razy!!!!!!!!


A po takich przygodach to ja bym ich w tym ASO poprostu ZNISZCZYŁ!!!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341679 Wysłany: 06 Mar 2010, 01:13; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
QBA123 nam się wydaje ze to inny świat...lepszy...a w cale tak nie jest.

Grzesiek miał sporo racji w tym co napisał.

Miałem Punto I z Landi LPG ....zwykły mixer i chodził jak ta lala :E

Mam GP z Tartarinim z wielopunktowym wtryskiem gazu i...... i trzeba dbać o instalacje bardziej niz o tą na mixerze opartą :) Niestety moje doswiadczenia z instalacją w GP zmuszają mnie do wymiany filtra i do przegladu instalacji co 10 tys km :) Niestety instalacja nie wytrzymuje przebiegów pow. 1o tys km ....zapychają się dysze gazu jak nie jest filtr co 10 tys km wymieniany ...objawia się to tym, że przy zmianie zasilania z benzyny na LPG samochód szarpie traci moc ...szczególnie odczuwalne jest (a w zasadzie było) to zimą.
Niestety ...reżim jazdy na instalacji LPG mojej wymaga aby nigdy nie doprowadzać do zupełnego wyczerpania się gazu w butli i do wymiany filtra przy przejechanych 10 tys km. :(

...nie wspomnę o wyświetlającym sie check engine co jakiś czas który sam niknie jak się przejedzie na benzynie ok. 100 km :)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341682 Wysłany: 06 Mar 2010, 01:17; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
hryniek u mnie nastaw jest przy 50 st C ...przy 0 st C to około 5-10 minut jazdy samochodem :)

Wazne u Ciebie winno być, że przełączanie powinno przebiegać płynnie :) Jeśli tak jest to nie masz sie czym martwić :)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #341830 Wysłany: 06 Mar 2010, 16:34; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 16 Paź 2009,
Posty: 7
YOKA a te filtry wymieniasza sam, czy w ASO. Ile kosztuje wymiana takiego filtra i gdzie go mozna kupić ?
Zadam jeszcze pytanie nt. spalania. Ile Ci lpg spala po mieście ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #342127 Wysłany: 07 Mar 2010, 11:40; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
hryniek wymieniam w ASO. Wymiana filtra z przeglądem to kwota około 100 zł.

Trudno mi powiedzieć ile mi pali po mieście bo zazwyczaj mam trasy mieszane :) ...a komputer liczy dla benzyny spalanie :) Średnio pali mi 8-9 l/100 km LPG :)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #366459 Wysłany: 19 Maj 2010, 21:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Jerzy
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Estiva
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 26 Lis 2008,
Posty: 80
Witam.
No i założona instalacja.
Podstawowe komponenty to:
- sterownik Stag 4
- reduktor Tomaseto Alaska
- wtrysk MagicJet
- zbiornik w wnęce koła zapasowego
Na razie pierwsze testy przed końcowym ustaleniem map dla gazu i benzyny.

_________________
GRANDE PUNTO 1,4 ESTIVA


Góra
 Profil  
 
 
 Post #366480 Wysłany: 19 Maj 2010, 22:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Ja mam Punto 2, i mam mieszalnik, generalnie żadnych regulacji, nigdy na takiej nie byłem, sam regenerowałem reduktor, i go ustawiłem na oko, żadnych problemów, i o dziwo, filtru nie wymieniałem od 20 tyś, świeć od ponad 30 tyś, i nie ma problemów. Rodzina ma Punto 2 FL, instalacja jak u was Tartarini sekwencja, założona w ASO od razu przy kupnie 2 FL cena 4700zł!! żadnych problemów, najmniejszych, nigdy nic nie robione, przejechane 120 tyś.!. Wymiana świeć i filtrów co 30-40 tyś. Jeśli ktoś ma większe problemy, to jechać do dobrych spzeców by ustawili komp od instalacji, i jeśli ta jest ok to musi być dobrze. Nasze silniki dobrze znoszą LPG :)

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #400257 Wysłany: 29 Wrz 2010, 20:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Świętochłowice/Sosnowiec
Rejestracja: 03 Mar 2008,
Posty: 209
Pomógł: 1
Zakładajcie dalej LPG na ASO (Tartarini) :D
Ja mam Grande na nauce jazdy. Auto dostaje w d... non stop. Mam LPG firmy ZENIT. Na gazie mam zrobione 100 tys. km, a ogólnie 150 tys.
Zupełnie nie mam żadnych problemów i moi koledzy instruktorzy, który mają Zenita albo Stag'a też nie narzekają, ale narzekają koledzy, którzy mają Tartarini (i to wszyscy)! Raz jeden zapaliła mi się kontrolka silnika, ale to z mojej winy, bo złego gazu zatankowałem. Przeglądy gazu co 10 tyś wraz z wymianami filtrów gazu. czasami zapominam nawet, że mam gaz założony, bo jak się skończy i jadę na benzynie to zupełnie nie czuje różnicy :lol: Rano przełącza się po jakiś 5 min jazdy.
Za instalację dałem 2300zł i zrobiłem już na niej (wg. komputera gazu) 3500 godzin jazdy.
Dziekuję 8)
Jak ktoś chce mieć problemy z gazem to zapraszam po instalację na ASO :bom:

_________________
Nie Fiat + LPG ZENIT COMPACT
kiedyś było:
Fiat Grande Punto 1.4 8v 77KM Dynamic + LPG
Punto II 1.2 8V SX 60KM + LPG
Punto IIFL 1.3 16V MJTD 70KM Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401781 Wysłany: 05 Paź 2010, 23:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław (czasami Mysłowice)
Rejestracja: 02 Paź 2010,
Posty: 575
Skovi skoro jesteś z Mysłowic to powiedz gdzie zakładałeś i kiedy?

Ostatnio słyszałem dobre zdanie na temat instalacji BRC - ktoś może coś więcej powiedzieć na jej temat?

_________________
Było Fiat Grande Punto 1.4 8v Active 2005
Jest Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401906 Wysłany: 06 Paź 2010, 17:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 26 Sty 2010,
Posty: 818
Pomógł: 4
ja polecam kolege ktory zakalda w tychach instalacje Jest jednym z lepszych na slasku http://www.autogaz.tychy.pl/ to jego www i info


Góra
 Profil  
 
 
 Post #401932 Wysłany: 06 Paź 2010, 19:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław (czasami Mysłowice)
Rejestracja: 02 Paź 2010,
Posty: 575
dzięki za info, a jakie instalacje polecacie (jakie firmy) do GP?

_________________
Było Fiat Grande Punto 1.4 8v Active 2005
Jest Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #411046 Wysłany: 09 Lis 2010, 12:41; 
 Temat postu: Jaka instalacja?
Offline
Puntoświr

Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010,
Posty: 283
Witam!

Chciałem was zapytać jaką instalacje radzilibyście mi założyć?
Różnice w cenie nie są duże wiec dlatego jestem w stanie dołożyć aby była ona lepsza byłe właśnie w serwisie i wymieniono mi takie firmy jak: BRC , Lavato czy Landirenzo z czego twierdzono że BRC jest zdecydowanie najlepsza?

Na co zwrócić uwagę wybierając instalacje do auto i firme która ma ją montować?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #411225 Wysłany: 09 Lis 2010, 22:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec
Rejestracja: 21 Paź 2010,
Posty: 107
jak widze kolego masz jeszcze samochód na gwarancji wiec wybór jedynie pada taki jaką ci założą w ASO - chyba ze decydujesz sie na montaż po za ASO czyli utrate gwarancji :)

_________________
GP Estiva B&M 1,4 8V Red Exotica, Siena 1,6 LPG+BLOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #411329 Wysłany: 10 Lis 2010, 00:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: 126
Silnik: 1.7 60KM D
Paliwo: CNG
Wersja: MyLive
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Lut 2010,
Posty: 283
Niestety nie wszystko wygląda tak jak ci się wydaje - ponieważ montując gaz w ASO jak się okazuje też tracę gwarancje na podzespoły które mają coś wspólnego z paliwem i gazem m.in. pompa , wtryskiwacze itp muszę też w momencie montażu gazu w ASO podpisać dokument że zostałem o tym poinformowany!

Więc powstaje pytanie czy jest sens montować gaz w ASO za 4500zł podczas gdy w innym serwisie robię to za niecałe 3000zł?? i również trace gwarancje tylko na te same podzespoły.

Doradca serwisowy w fiacie odpowiedział jasno : " jak montować gaz to zdala od fiata"


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 339 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO