You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 09 Maj 2024, 10:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 198 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #550165 Wysłany: 18 Lut 2012, 21:37; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
Obejrzyj filmy Michała w piątym poście tego tematu :wink:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #552448 Wysłany: 25 Lut 2012, 17:26; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
U mnie też już siedzi, poszło bez najmniejszych problemów ;)

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #552449 Wysłany: 25 Lut 2012, 17:27; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Magik liczników
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 17 Gru 2011,
Posty: 324
Pomógł: 3
marcin186, Bez kanału? :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #552451 Wysłany: 25 Lut 2012, 17:29; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Bez, na glebie :hahaha: Tylko że w garażu.

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #552452 Wysłany: 25 Lut 2012, 17:30; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Magik liczników
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 17 Gru 2011,
Posty: 324
Pomógł: 3
To samo miałem, tylko że na dworze i w błocie :E
Ale pierwsze łitititit było podniecające :hahaha:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #552453 Wysłany: 25 Lut 2012, 17:32; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Sonar napisał(a):
Ale pierwsze łitititit było podniecające :hahaha:


Taaaaa, zadziała czy nie zadziała..............zadziałał ufffff-ołłł jeeeee 8)

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #553248 Wysłany: 27 Lut 2012, 22:07; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
Sonar, dzięki chłopie, nie mogłem jakoś ując w słowa dźwięku tego rozrusznika :E łitititititi ....

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #563278 Wysłany: 25 Mar 2012, 12:26; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011,
Posty: 97
A orientujecie się czy podejdzie ten z GP do wersji 1.2 16V ze skrzynia CVT?? Zamiast reanimować obecny (bendix) wolałbym przełożyć od GP, zwłaszcza, że wasze opisy i filmiki świadczą o jego skuteczniejszym działaniu.

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00


Góra
 Profil  
 
 
 Post #563356 Wysłany: 25 Mar 2012, 14:49; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13058
Pomógł: 54
powinien podejść na 98%

Czy fiat z powodu skrzyni biegów zmieniłby w dużym stopniu rozrusznik? :E Skoro nawet nie chciało mu sie tego robić w P Evo :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #563643 Wysłany: 26 Mar 2012, 11:03; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011,
Posty: 97
ipIV napisał(a):
Czy fiat z powodu skrzyni biegów zmieniłby w dużym stopniu rozrusznik? :E Skoro nawet nie chciało mu sie tego robić w P Evo :E


Tego wlasnie nie wiem, ale wg mojego VIN w ePER'rze pasuja rozruszniki o numerach 46548654, 46774417. Troche gubie sie juz w tej numerologii bo spotkalem kilka pozycji w necie, gdzie podaja, ze dany rozrusznik moze byc stosowany zamiennie dla roznych wersji silnikowych aut (np. 8V, 16V itp). I teraz pytanie, czy to rzeczywiscie prawda i Fiat robi zamieszanie, czy sprzedajacy nie bardzo orientuja sie w temacie??

_________________
Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00


Góra
 Profil  
 
 
 Post #563650 Wysłany: 26 Mar 2012, 11:53; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14381
Pomógł: 128
W ePER'ze masz numer części, która była stosowana w tym samochodzie, a nie która również pasuje :>

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 119 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #563673 Wysłany: 26 Mar 2012, 13:14; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
raiden_13 napisał(a):
A orientujecie się czy podejdzie ten z GP do wersji 1.2 16V ze skrzynia CVT??

Do silnika 1,2 16V na pewno pasuje bo mam i śmiga cały czas, a jak to wygląda w połączeniu ze skrzynią CVT to już nie wiem. Najlepiej wyjąć stary rozrusznik i pokazać fotki na forum z pewnością będzie wiadomo czy będzie pasował.

Jeżeli masz coś takiego to rozrusznik z GP na bank będzie pasował.
Image

Wystarczy wejść pod samochód i ta nalepka z numerem rozrusznika powinna być widoczna.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574067 Wysłany: 22 Kwi 2012, 20:25; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Na Allegro widzę 2 wersje, jedna 0,9kW i druga 1kW :?
Od czego to zależało który kładli ( wszystkie od Grande 1.2 ) , no i który brać jakby co :D

No i tak w ogóle opłaca się brać te z Allegro :?:

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574104 Wysłany: 22 Kwi 2012, 21:12; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
lioton napisał(a):
który brać jakby co :D
W sumie obojętne. Obydwa dają radę.
lioton napisał(a):
No i tak w ogóle opłaca się brać te z Allegro
Większość ludzi kupiła na Allegro. Ja też. :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574135 Wysłany: 22 Kwi 2012, 21:41; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
oko21 napisał(a):
Większość ludzi kupiła na Allegro. Ja też.

Dokładnie, ja nawet nie rozbierałem tego co przyszło tylko założyłem tak jak było i śmiga aż miło :wink:

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574138 Wysłany: 22 Kwi 2012, 21:51; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Ok :D Czyli brać najtańszy jaki jest :?:
Powiem szczerze, że ten dźwięk tego od Grande z filmiku jest super :E

ipIV napisał(a):
Wirnik osiąga większe obroty (stąd ten dźwięk), z bendiksem jest sprzężony przekładnią planetarną a nie bezpośrednio wszystko na 1 wale.
Same obroty bendixa wydają mi się nieco niższe, ale dzięki przekładni rozruch rozrusznika nie jest taki ciężki przy zastanym, zimnym silniku


Czyli reasumując plusy takiej wymiany to :
1) dźwięk ( jak komuś zależy :D )
2) Szybszy rozruch zimnego silnika ( tak :?: )
i ... coś jeszcze :?: , wytrzymałość ... :?:

Właśnie ten 2 punkt mnie ( poza dźwiękiem ) przekonuje, w sumie póki co mój kręci ok, ale właśnie jak troszkę postoi ( szczególnie w zimie ) , a stoi czasem i tydzień w bezruchu, to mimo naładowanego aku ma czasem lekki problem.
No i swego czasu piszczał sobie niemiłosiernie 8) choć póki co mu przeszło.

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574148 Wysłany: 22 Kwi 2012, 22:11; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
W zimę przy dużych mrozach dużo łatwiej silnik zapala na tym rozruszniku od grande i to jest największy plus tego rozrusznika. Jedyny minus całej wymiany jest taki, że przy normalnych temperaturach trzeba trochę dłużej pokręcić w stosunku do oryginalnego rozrusznika (takie przynajmniej mam wrażenie po dłuższym czasie).

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574157 Wysłany: 22 Kwi 2012, 22:36; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Toż to niby czemu :?

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574207 Wysłany: 23 Kwi 2012, 07:24; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
_marcin00_ napisał(a):
Jedyny minus całej wymiany jest taki, że przy normalnych temperaturach trzeba trochę dłużej pokręcić w stosunku do oryginalnego rozrusznika (takie przynajmniej mam wrażenie po dłuższym czasie).
Czy ja wiem? Mnie się wydaje, że normalnie kręci.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574211 Wysłany: 23 Kwi 2012, 07:37; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
oko21 dlatego napisałem, że mam takie wrażenie. Czasami pali na tzw "dotyk", a czasami trzeba pokręcić chwilę, nie wiem co ma na to wpływ po prostu tak jest. Nie jest to jakieś kręcenie w nieskończoność tylko tak ~1s. Wydaje mi się, że rozrusznik z GP ma na wyjściu niższe obroty od oryginału z PII ze względu na wmontowaną przekładnię i dlatego dłużej trwa pełen obrót wału.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574213 Wysłany: 23 Kwi 2012, 07:47; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 16 Wrz 2008,
Posty: 5496
Pomógł: 26
_marcin00_ napisał(a):
Wydaje mi się, że rozrusznik z GP ma na wyjściu niższe obroty od oryginału z PII ze względu na wmontowaną przekładnię i dlatego dłużej trwa pełen obrót wału.
Być może. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem. 0,25s w jedną, czy druga stronę nie robi mi różnicy. :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574217 Wysłany: 23 Kwi 2012, 07:58; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13058
Pomógł: 54
_marcin00_ napisał(a):
(takie przynajmniej mam wrażenie po dłuższym czasie).
nie tylko ty :E :> ale mi to nie przeszkadza :P byle palił przy -30 :E

[ Dodano: 23 Kwi 2012 07:58 ]

_marcin00_ napisał(a):
Wydaje mi się, że rozrusznik z GP ma na wyjściu niższe obroty od oryginału z PII ze względu na wmontowaną przekładnię i dlatego dłużej trwa pełen obrót wału.

tez tak mi sie wydaje :)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574319 Wysłany: 23 Kwi 2012, 13:55; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Czyli reasumując opłaca się wymiana :?:

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574321 Wysłany: 23 Kwi 2012, 14:06; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
lioton napisał(a):
Czyli reasumując opłaca się wymiana :?:

Zdecydowanie, na słabym akumulatorze łatwiej będzie odpalał i w zimę bez problemu zapalisz auto przy -20*C. Zresztą obejrzyj filmiki na pierwszej stronie, te od 16V to są mojego samochodu i przy -15*C odpala jakby było ciepło :)
A tutaj jeszcze info w moim temacie z wymiany i więcej filmików: http://fiatpunto.com.pl/post537522.html#p537522

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #574325 Wysłany: 23 Kwi 2012, 14:10; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Nom oglądałem.
No właśnie zastanawiam się nad wymianą, tak jak pisałem wcześniej mój krop w zasadzie więcej stoi niż jeździ i w zimie bywały problemy, jak aku był naładowany pół na pół.
A z drugiej strony w sumie jakoś ciągnie jeszcze.
A z trzeciej w sumie koszt do zaakceptowania :D

I tak w sumie to nie wiem 8)

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 198 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO