You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 27 Maj 2024, 06:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #629515 Wysłany: 05 Gru 2012, 12:16; 
 Temat postu: pomoc przy wyborze laptopa
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Iwonicz Zdrój/podkarpacie
Rejestracja: 11 Lut 2009,
Posty: 730
Pomógł: 6
Witajcie, chcę kupić używanego laptopa ale nie znam się na tyle i nie chcę kupić bubla, który będzie się przegrzewał i zamulał. Budżet to max 1000zł. Obecnie mam lapka NTT Corrino l617su z procesorem Intel Pentium Dual-Core T3200 2x2GHz, RAM 2GB DDR2, HDD 250GB, karta graficzna nVidia GF9300m GS 256MB i ekran 15,4". Działa dobrze ale temp karty graficznej przy oglądaniu filmów na tvn player przekracza 100st i zaczyna zamulać :?
Używam laptopa głównie do neta i filmów. W gry nie gram (poza Colin II) chociaż miło by było zagrać w Colina V. Przekątna ekranu nie mniejsza niż 15,4". Szukałem na allegro i znalazłem kilka modeli. Zobaczcie i doradźcie, który z nich wziąć. Najbardziej spodobał mi się Lenovo ale nie wiem czy taka karta graficzna będzie dobra?

1. http://tablica.pl/oferta/lenovo-b570-na-sprzedaz-okazja-ID1V1Wp.html
2. http://allegro.pl/hp-dv6-amd-m520-2-3-3-500-hd4570-1-5h-fv-gorzow-i2829412141.html
3. http://allegro.pl/asus-x5daf-amd-athlon-ii-dual-core-2-10-ghz-i2824920820.html

_________________
Image
Image Grafitowy topic14400.html Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #629521 Wysłany: 05 Gru 2012, 12:53; 
 Temat postu: Re: pomoc przy wyborze laptopa
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kuba
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2011,
Posty: 336
Pomógł: 3
brałbym lenovo bez większego zastanowienia się

_________________