|
Obecny czas: 01 Maj 2025, 05:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#675770 Wysłany:
18 Cze 2013, 21:32; Temat postu: Re: Wymiana klocków hamulcowych (przód, opis) |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
coffe napisał(a): wytlumacz mi po co ci klej do gwintow?? Śruby trzymające zacisk do jarzma i jarzmo do zwrotnicy powinny być wkręcone na klej. To samo śruby kół pasowych i inne narażone na drgania. Klejenie można odpuścić jak już n-ty raz miałoby być klejone i tego jest tyle na gwincie że się samo nie odkręci. Najlepiej jak nie da się śruby palcami wkręcić to można olać klejenie [ Dodano: 18 Cze 2013 21:17 ]Bo później można mieć "niespodziankę" jaką miał np. Adas jak podczas jazdy zacisk mu oparł się na feldze 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
|
adrian1203 |
#675777 Wysłany:
18 Cze 2013, 21:33; Temat postu: Re: Wymiana klocków hamulcowych (przód, opis) |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 08 Kwi 2012, Posty: 152 Pomógł: 1
|
rafal-and-anusiak napisał(a): No ja też nigdy nie miałem żadnych dodatków, bo i też klocki kupuje zawsze w rozsądnej cenie do 80-100 ego co się orientuje to zł. Z tego co się orientując to chyba w boschu i Valeo można znaleźć blaszki, smar i nawet nowe śruby. Jak patrzyłem po katalogu to było ty wypisane, ale nie pamiętam. Z tym ze tamte kosztowały w granicy 200-300 a to jak dla mnie już przesada. jeśli już to 350zł, ale to za komplet - tarcze + klocki np. http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-p ... 30246.html
_________________ Grande Punto 1.3 90KM 2008r. - EGR OFF - Przyciemnione szyby - Nakładki progów/podstopnica - Czujniki parkowania Valeo - Skórzana kierownica/gałka zmiany biegów - Tempomat ToDo: - 110KM Mod
|
|
Góra |
|
 |
norbert_p |
#675799 Wysłany:
18 Cze 2013, 22:52; Temat postu: Re: Wymiana klocków hamulcowych (przód, opis) |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Norbert
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Lubin Rejestracja: 15 Kwi 2011, Posty: 106
|
ipIV napisał(a): coffe napisał(a): wytlumacz mi po co ci klej do gwintow?? Śruby trzymające zacisk do jarzma i jarzmo do zwrotnicy powinny być wkręcone na klej. To samo śruby kół pasowych i inne narażone na drgania. Klejenie można odpuścić jak już n-ty raz miałoby być klejone i tego jest tyle na gwincie że się samo nie odkręci. Najlepiej jak nie da się śruby palcami wkręcić to można olać klejenie [ Dodano: 18 Cze 2013 21:17 ]Bo później można mieć "niespodziankę" jaką miał np. Adas jak podczas jazdy zacisk mu oparł się na feldze  Potwierdzam. Z resztą jak odkręcałem śruby to widziałem na nich właśnie klej. Śruby oczyściłem szczotką drucianą i nalożyłem ponownie klej przed wkręceniem.
|
|
Góra |
|
 |
coffe |
#676137 Wysłany:
20 Cze 2013, 22:39; Temat postu: Re: Wymiana klocków hamulcowych (przód, opis) |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andrzej
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 26 Sty 2010, Posty: 818 Pomógł: 4
|
norbert_p napisał(a): ipIV napisał(a): coffe napisał(a): wytlumacz mi po co ci klej do gwintow?? Śruby trzymające zacisk do jarzma i jarzmo do zwrotnicy powinny być wkręcone na klej. To samo śruby kół pasowych i inne narażone na drgania. Klejenie można odpuścić jak już n-ty raz miałoby być klejone i tego jest tyle na gwincie że się samo nie odkręci. Najlepiej jak nie da się śruby palcami wkręcić to można olać klejenie [ Dodano: 18 Cze 2013 21:17 ]Bo później można mieć "niespodziankę" jaką miał np. Adas jak podczas jazdy zacisk mu oparł się na feldze  Potwierdzam. Z resztą jak odkręcałem śruby to widziałem na nich właśnie klej. Śruby oczyściłem szczotką drucianą i nalożyłem ponownie klej przed wkręceniem. wystarczy dobrze dokrecic kluczem nietrzeba kleju Ja jezdze juz 3 rok i jakos sie nic niedzieje
_________________
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|