|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 14:42
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#86637 Wysłany:
30 Sty 2008, 07:26; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Jakoś dalej nie rozumiem... W końcu przecież i tak musi się to na samym dole (poniżej mocowania) przesunąć, żeby bieg zmienić. Czy nie?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
|
BobMF |
#86883 Wysłany:
30 Sty 2008, 21:08; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Kwi 2007, Posty: 1044
|
zaraz to rozrysuję . . .
_________________ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne: domino.sklep.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
Góra |
|
|
Dela |
#86885 Wysłany:
30 Sty 2008, 21:13; Temat postu: |
|
|
Swój chłop |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 930
|
|
Góra |
|
|
STax |
#86888 Wysłany:
30 Sty 2008, 21:21; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
No dokładnie, ja tak jak Dela, rozumiem, że to skraca ruch drążka ale nie do końca czaję jak.
Chyba, że przy standardowym drążku wbicie "1" powoduje pociągnięcie liniki, a wbicie "2" popchnięcie, bo tedy to ma sens.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
BobMF |
#86918 Wysłany:
30 Sty 2008, 22:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 01 Kwi 2007, Posty: 1044
|
zielona śruba - oryginalne mocowanie drążka
czerwona śruba - nowe mocowanie, skracające górny ruch drążka analogicznie wydłużający ruch dolny
ruch prawo <-> lewo powoduje w obu przypadkach ruch niebieskiego elementu
ruch przód <-> tył powoduje w obu przypadkach ruch żółtego elementu
generalnie ruch, który jest "skrócony" odbywa się na czerwonej śrubie
jak jeszcze nie jasne to będę dalej starał się tłumaczyć
no i oczywiście bez modyfikcaji samego drążka się nie obejdzie
_________________ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne: domino.sklep.pl --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
|
Góra |
|
|
Kafarek23 |
#320972 Wysłany:
28 Gru 2009, 00:21; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
|
Miejscowość: Warszawa/Zambrów Rejestracja: 14 Lis 2008, Posty: 4
|
Witam czy już ktoś montował Short-shifter a może kolega który pisał że zrobi więcej sztuk już wykonał i montował u siebie jestem zainteresowany kupnem w rozsądnej cenie pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#652560 Wysłany:
18 Mar 2013, 12:23; Temat postu: Re: Short-shifter w MK1 |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Temat leciwy dosyć - czy coś się ruszyło? Głównie zależy mi na informacji, czy pokazany short-shifter jest dedykowany do mechanizmu z jedną, czy z dwoma linkami? A może jest uniwersalny?
|
|
Góra |
|
|
OTNUP |
#671205 Wysłany:
30 Maj 2013, 14:11; Temat postu: Re: Short-shifter w MK1 |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Maj 2013, Posty: 24 Pomógł: 1
|
Aż strach pomyśleć ze tyle osób nie zna zasady działania zwykłej prostej dźwigni .
Tez mysle na skróceniem gały ]:)
_________________ http://ptero20.mybrute.comStań do walki
|
|
Góra |
|
|
Neidrops |
#792442 Wysłany:
05 Sty 2016, 12:08; Temat postu: Re: Short-shifter w MK1 |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 23 Gru 2015, Posty: 10
|
Jest możliwość kupna gotowego i zwyczajnego zamontowania?
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|