|
Obecny czas: 16 Maj 2025, 06:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wacio |
#83178 Wysłany:
18 Sty 2008, 21:49; Temat postu: Szarpanie wycieraczek w położeniu (na biegu) czasowym. |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 18 Sty 2008, Posty: 8
|
Witam forumowiczów.
Ja jestem oczywiście nowym forumowiczem no i co za tym idzie właścicielem Punto II (2002r;1242cmm,8V).
Problem - szarpanie wycieraczek w położeniu (na biegu) czasowym.
Kupiłem niedawno autko i nie zdążyłem się jeszcze dokładnie z nim zapoznać ale może robił ktoś przy takiej usterce w swoim punciaku.
Czy będzie to wina przełącznika zespolonego czy jakiegoś programatora.
Nie rozbierałem nic jeszcze a na dodatek na kierownicy mam poduszkę powietrzną i boję się że ją na dzień dobry uszkodzę.
Z góry dziękuję za poradę.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
EDi |
#83233 Wysłany:
19 Sty 2008, 09:45; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Miejscowość: Dębica Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1516
|
|
Góra |
|
 |
wacio |
#83333 Wysłany:
19 Sty 2008, 16:07; Temat postu: Dziękuję i przepraszam |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 18 Sty 2008, Posty: 8
|
Witam - tak to jest jak się coś robi w pośpiechu.
Przede wszystkim pomyliłem się bo mam Punto II a nie Punto II FL.
Problem nie jest w mechanizmie lecz w elektryce.
Może powtórzę ten temat przy Punto II.Szukałem dość długo na forum i nie znalazłem takiego tematu.
Powtórzę ten temat przy Punto II - mam nadzieję że nie pomieszam aż tak bardzo na forum a ktoś też przy okazji może coś się dowiedzieć.
Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
 |
widmofpcs |
#85253 Wysłany:
26 Sty 2008, 11:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 44
|
Musze przynać że u mnie jest ten sam problem i też raczej twki on w elektryce  wyciągnąłem mechanizm wycieraczek i przesmarowałem tuleje, (fakt ze nie przesmarowalem samej przekladni przy silniku wycieraczek) i problem wogole nie zniknał. Zauwazylem jednak ze po kilku cyklach szybszej pracy wycieraczek,na biegu czasowym zaczynaja pracowac normalnie. Kiedy jednak zatrzymuje sia wydaja dziwne dziweki jakby iskrzenie w jakims przekaźniku (dochodzacy z kolumny kierownicy) Nie wiecie moze czy przy kolmunie jest jakis przekaźnik od wycieraczek?? Pozdr
|
|
Góra |
|
 |
wacio |
#87564 Wysłany:
01 Lut 2008, 19:16; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 18 Sty 2008, Posty: 8
|
Witam - nie ruszyłem jeszcze z naprawą ponieważ brakuje mi czasu a czekam też że może ktoś jeszcze miał podobny problem i podzieli się informacją jak się do tego zabrać.
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
 |
ArmyDriver |
#87569 Wysłany:
01 Lut 2008, 19:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 01 Lis 2007, Posty: 177
|
mialem taki sam problem, w koncu sie za to zabralem i usterka byla banalna :]
trzeba tylko dostac sie do silniczka pod wycieraczkami i sa tam 2 krotkie blaszki i nagialem je troszke bardziej tak 3-4mm w strone ta wktora sa oczywiscie nagiete i wszystko ok :]
_________________ Punto II SX 5D 2001r. 1.2 8V 60KM Punto Evo My Life 3D 2011 1.4 8V 77KM
B -1.09.2005 C - 24.03.2006 CE - 8.03.2010
|
|
Góra |
|
 |
widmofpcs |
#88066 Wysłany:
03 Lut 2008, 11:38; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 44
|
ArmyDriver ale te blaszki sa bespośrednio przy silniku?trzeba wykrecić caly mechanizm i wyciagnać silnik? silnika nie trzeba rozbierac??
|
|
Góra |
|
 |
wacio |
#89698 Wysłany:
05 Mar 2008, 21:58; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 18 Sty 2008, Posty: 8
|
Witam-zabrałem się wczoraj do pracy ale słychać wyraźnie że coś w przełączniku zespolonym nie łączy.
Nie rozbierałem go ponieważ za mało miałem czasu,poza tym nawet jak rozbiorę to nie mam pewności czy uda mi się z tym coś zrobić a samochód mi jest potrzebny do jazdy.
Może rozbierał ktoś taki przełącznik,czy jest w ogóle rozbieralny?
Poza tym wszystkim to mechanizm wycieraczek to "cudo"wymyślone przez niezłych specjalistów-szajs.
Na cięgnach luz,luz jest także na osiach na których montuje się ramiona wycieraczek.
Rozebrałem,przesmarowałem i zamontowałem do auta ale wygląda jakby pochodził z samochodu który ma przynajmniej z 25 lat(i to bez żadnej przesady).
Jak rozegrać przełącznik zespolony - bardzo proszę o pomoc,może jakieś fotki ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 24 Lut 2008 12:25 ] Och - czyżby nikt nie robił koło przełącznika?
Może nie jest to "popularna dolegliwość" ?
[ Dodano: 05 Mar 2008 20:58 ] ArmyDriver - wreszcie się i ja zabrałem za naprawę wycieraczek.
Twoja pomoc okazała się bardzo trafna.
Usterkę usunąłem a przy okazji usunąłem luzy na cięgnach.
Dziękuję za poradę, może i ja się kiedyś w jakimś problemie zrewanżuję(obyś nie potrzebował).
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|