1) Zderzak nie pasuje, jest szerszy, sporo rzezby,
2) wywal 1 tłumik, w tym silniku i tak cudów nie będzie.
3) nie ma, musisz kupic jakąś uniwersalną
4)każdy fotel z GP, PE, AGP, APE będzie pasować, tak jak i z mito, z kanapą z mito może być problem,
5) albo malować, albo kupić czarne depo
6) Airride jeśli masz gwint ok 4-5K, sam gwint polecam AP ok 2k, tansze to dziadostwo.
7)wszystko zależy od ET felgi, szerokość 8j to nic strasznego, jeśli ET będzie ok. Chcesz Gwint a myslisz o komforcie? 205/45/17 mam na zimę i jest ok z gwintem. 205/40/18 lato też, jest sztywniej, ale bez jaj jak nie walisz po dziurach i krawężnikach, będzie ok.

szukaj ori.
9) kwestia gustu, co drugie GP tak ma;p
10) IMHO wieś.
11)
Najważniejsze to obrać samemu jakąś drogę a nie iśc schematem polskiego tuningu gleba, felga, projekt:) auto ma cieszyć Ciebie, nie innych przejzyj forum i szukaj inspiracji;p
[ Dodano: 04 Sty 2018 12:23 ]1) Zderzak nie pasuje, jest szerszy, sporo rzezby,
2) wywal 1 tłumik, w tym silniku i tak cudów nie będzie.
3) nie ma, musisz kupic jakąś uniwersalną
4)każdy fotel z GP, PE, AGP, APE będzie pasować, tak jak i z mito, z kanapą z mito może być problem,
5) albo malować, albo kupić czarne depo
6) Airride jeśli masz gwint ok 4-5K, sam gwint polecam AP ok 2k, tansze to dziadostwo.
7)wszystko zależy od ET felgi, szerokość 8j to nic strasznego, jeśli ET będzie ok. Chcesz Gwint a myslisz o komforcie? 205/45/17 mam na zimę i jest ok z gwintem. 205/40/18 lato też, jest sztywniej, ale bez jaj jak nie walisz po dziurach i krawężnikach, będzie ok.

szukaj ori.
9) kwestia gustu, co drugie GP tak ma;p
10) IMHO wieś.
11)
Najważniejsze to obrać samemu jakąś drogę a nie iśc schematem polskiego tuningu gleba, felga, projekt:) auto ma cieszyć Ciebie, nie innych przejzyj forum i szukaj inspiracji;p