Taka akcja miała miejsce przez piątek/sobote
Bezkosztowa "regeneracja" odbłyśników i czyszczenie soczewek.Polerka poliwęglanów w innym terminie.
Rozcinamy z tyłu reflektorki i wyjmujemy zespół soczewkowo-oświetleniowy.Dwa wkręty i spinka na dole , chwila gwałtu i jest na stole nasza.
Załącznik:
20181230_183504.jpg [ 141.27 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Załącznik:
20181230_180140.jpg [ 83.99 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Odchylamy pazurki trzymające przesłonę i odbłyśnik , rozdzielamy , czyścimy szkło.
Załącznik:
20181230_180215.jpg [ 74.28 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Załącznik:
20181230_180236.jpg [ 65.6 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Załącznik:
20181230_180645.jpg [ 51.55 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Teraz gwóźdź programu.Jesli ktoś chce zachować ORI jak fabryka wypuściła to musi odgiąć pazurki trzymające obsadę żarówy i obrócić w odbłyśniku o 180*
Załącznik:
20181230_175317.jpg [ 77.41 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Załącznik:
20181230_175301.jpg [ 77.17 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Odbłyśnik jest najczęściej wypalony w górnej części.
Załącznik:
20181230_175239.jpg [ 101.94 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Ja poszedłem na łatwiźne i obróciłem cały odbłyśnik o 180* i tak zamontowałem że spinka żarówki jest teraz na górze.
Odbłyśnik jest w tej części jak nowy i tak samo odbija światło H1 rzucane na jezdnie przez soczewke. A wypalona część jest teraz na dole
Załącznik:
20181230_175250.jpg [ 98.86 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Składamy wszystko do kupy i montujemy w reflektorze.
Załącznik:
20181230_180333.jpg [ 79.2 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Załącznik:
20181230_180631.jpg [ 68.28 KiB | Obejrzany 10135 razy ]
Wklejamy lub wspawujemy plastik wycięty na czas demontażu i mamy oświetlenie drogi lepsze niż wcześniej.