You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 10:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #846591 Wysłany: 14 Mar 2019, 00:02; 
 Temat postu: Subwoofer
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 26 Gru 2018,
Posty: 14
Witam wszystkich

Szukałem podobnego tematu na forum, ale nie mogłem znaleźć.
A więc padł mi oryginalny głośnik w subie i teraz moje pytanko jest takie, jak podłączyć głośnik jednocewkowy do tego magicznego wzmacniacza aby nie spalić głośnika?
Jaki głośnik polecacie?
Jeżeli byłaby możliwość to prosiłbym o zdjęcia połączeń gdyż jestem troszkę zielony w elektryce.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #846599 Wysłany: 14 Mar 2019, 10:15; 
 Temat postu: Re: Subwoofer
Offline
Puntoświr

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Cze 2016,
Posty: 728
Pomógł: 36
słabo szukałeś, jest o tym na forum, jednocewkowy podłączasz do jednego kanału, oryginalny głośnik jest dwucewkowy - niech ci przypadkiem do głowy nie przyjdzie pomysł zrównoleglenia wyjść wzmacniacza (!!!), dobrego zamiennika w zasadzie nie ma, chłopaki montowali głośnik od jakiegoś creative albo logitech, nie pamiętam już, ale to też głośnik jednocewkowy (poszukaj, jest na forum o tym), jeżeli nie znajdziesz takiego to albo musisz dopasować coś z dostępnych na rynku (będzie ciężko) albo regeneracja tego twojego - co ci padło?
lektura, coś tam sie dowiesz -> topic7805.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #846610 Wysłany: 14 Mar 2019, 23:02; 
 Temat postu: Re: Subwoofer
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 26 Gru 2018,
Posty: 14
Czytałem ten temat, być może przeoczyłem odnośnie podłączenia.