You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 12:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #850544 Wysłany: 30 Paź 2019, 09:22; 
 Temat postu: zamek pokrywy silnika - problem z dobraniem UK vs EUR
Offline
Forumowicz

Imię: Bartosz
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 30 Paź 2019,
Posty: 2
Witam serdecznie!

Przeszukałem całe forum i znalazłem ślady mojego problemu ale nie w 100%. Mechanik kazał dostarczyć zamek, stary już zdemontował (i oczywiście wyrzucił) i cały czas tłumaczy że daję mu angielskie zamki.

Wszystkie strony patrząc się na komorę silnika:

Mechanik twierdzi, że linka wchodzi do zamka z prawej strony (patrząc na komorę silnika - niebieska strzałka) i linka powinna ciągnąć ten zaczep montażowy (w czerwonym kółku) w prawo (patrząc się na zatrzask czerwona strzałka) a nie w lewo (zielona strzałka).

Załącznik:



ja kupiłem dwa zamki (z ogłoszenia i po rozmowie europejskie) które działają jak na załączniku - mam ruch w prawą stronę - zielona strzałka (czyli w lewo patrząc na komorę silnika) a w stronę lewą - czerwona strzałka (czyli ciągnięcie w prawo patrząc się na komorę silnika) już tego ruchu nie mam.

znalazłem na forum informację, że to pancerz pcha tym zaczepem w kółku a linka jest nieruchomo zaczepiona z prawej strony (tam również z tego co widziałem na forum jest regulacja tej linki)

Mam małą prośbę - czy któryś z forum może mi przesłać filmik z działającym zamkiem pokrywy silnika albo chociaż potwierdzić, że zamki które mam są europejskie (czyli do mojej kropki)?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #850546 Wysłany: 30 Paź 2019, 10:27; 
 Temat postu: Re: zamek pokrywy silnika - problem z dobraniem UK vs EUR
Offline
Puntoświr

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Cze 2016,
Posty: 729
Pomógł: 36
drurbus napisał(a):
znalazłem na forum informację, że to pancerz pcha tym zaczepem w kółku a linka jest nieruchomo zaczepiona z prawej strony (tam również z tego co widziałem na forum jest regulacja tej linki)


i to jest prawdziwe określenie, linka wchodzi zgodnie z niebieską strzałką z twojego rysunku/ zdjącia, pancerz linki opiera się na tym uchwycie (a w zasadzie to dźwigni) zaznaczonym czerwonym kółkiem, a linka jest nieruchomo zaczepiona w miejscu które zaznaczyłeś grotem zielonej strzałki - czyli na obudowie tego zamka i tak jak napisałeś tam jest regulacja tej linki, masz też rację pisząc że to pancerz popycha dźwignię (tą z czerwonego kółka), tu jest na odwrót niż jest to z reguły rozwiązane (czyli że linka ciągnie a pancerz jest nieruchomy), podkreślam jest odwrotnie,
w sumie jak wymieniałem linkę to tez się w ch..ja zrobiłem (a sam to demontowałem :E ), bo właśnie upierdzieliło mi się w dyńce że to pancerz ma być nieruchomy na obudowie, linka oczywiście mi nie pasowała, tzn te 3 szczeliny na jej końcówce nie pasowały mi do tej dźwigienki, już nawet miałem kątówka dopasowywać (hehe :mrgreen: ), w końcu zaświeciła się żarówka jak pomysłowemu Dobromirowi i wszystko "siadło" tak ja powinno :hahaha:


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO