You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 00:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #858042 Wysłany: 02 Lut 2022, 20:41; 
 Temat postu: Car audio
Offline
Forumowicz

Imię: Mekyro
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 02 Lut 2022,
Posty: 2
Hej,
Ja w tym temacie jestem zielony, więc przyszedłem podpytać was. Planuję zakupić radio 2 din na androidzie z 4 gb ramu, bluetoothem, wifi a do tego upatrzyłem sobie głosniki "AUDISON GŁOŚNIKI APK 165" One mają chyba w szczycie max moc 300 czy 345 watów. Jak dobrać radio, aby wszystko współgrało? Koniecznie te 4 gb ram i wejście na usb. Android 9/10 - bez znaczenia. Ktoś pomoże mi dobrać radio? Chodzi o grande punto abarth. Nie chcę chińczyka z ali, tylko z nówke z polskiego sklepu, znajdzie się coś w przedziale 1500-2000 zł max?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #858043 Wysłany: 03 Lut 2022, 11:13; 
 Temat postu: Re: Car audio
Offline
Puntoświr

Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Cze 2016,
Posty: 727
Pomógł: 36
jeśli chodzi o androida to chyba jesteś skazany na chińczyka, tzn. ja jak do tej pory nie znalazłem nie chińczyka z robocikiem na pokładzie, wszystko co widziałem z androidem było chińskie, znani producenci typu pioneer, jvc, alpine czy sony maja swoje systemy które owszem wspierają funkcje dostępne z telefonów z androidem czy iOS, ale nie ma tam androida na pokładzie, może coś ostatnio się pojawiło, trzeba zgłębić temat... chińczyki z kolei nie grzeszą jakością dźwięku, a i te funkcje "smartowe" też różnie działają...