No raczej (sprzęgło). Chyba, że to nadal pompa/siłownik jednak.
To wada modelu (słabe dociski, cały łańcuch przyczynowo-skutkowy: wysprzęglik, łapa i jej plastikowe tulejki, łożysko - sypią się na potęgę, to elementy eksploatacyjne jak klocki hamulcowe). Łapę + śmieszne tulejki obowiązkowo zawsze się wymienia ze sprzęgłem (uwaga, jest mnóstwo zawodowych partaczy, co to ignorują).
[ Dodano: 18 Sie 2024, 01:22 ]
Poluję na takie smakołyki latami. Oto wyniki. Tak się kończy olewanie łapy, tulejek, a nawet i łożyska (oj tak, są tacy "profesjonaliści" na świecie, co wymienią ci sprzęgło, a zostanie stare łożysko!).
Załącznik:
Wymiana_sprzegla_po_angielsku_01.jpg [ 221.4 KiB | Obejrzany 787 razy ]
Załącznik:
Wymiana_sprzegla_po_angielsku_02.jpg [ 198.79 KiB | Obejrzany 787 razy ]
Załącznik:
Wymiana_sprzegla_po_angielsku_03.jpg [ 163.88 KiB | Obejrzany 787 razy ]
Załącznik:
Wymiana_sprzegla_po_angielsku_04.jpg [ 55.24 KiB | Obejrzany 787 razy ]
No comments...