|
Obecny czas: 03 Maj 2025, 05:49
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
smolar22 |
#94907 Wysłany:
21 Lut 2008, 12:00; Temat postu: Turbina 1.9JTD czy jest zepsuta ?? |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Nowy Sacz , Warszawa Rejestracja: 21 Lut 2008, Posty: 19
|
Witam ponownie . Moj drugi problem to ze nieiweim czy turbina jest sprawna . Otoz nie czuje przeskoku przy dodawaniu gazu a nawet jak jade np na 4 czy 5 to czuje przy 2500 obr takie jakby szarpniecie ale tak jakby nawet spowolnienie samochodu . Czy to turbo nawalone ?? A mze ten przepływomierz bo czytałem gdzies ale powiedzcie mi bo jestem zupełnie zielony gdzie taki przepływomierz jest ulokwany i moze ma ktos jakies schematy napraw lub ksiazke . BEde bardzo potrzebny bo juz wykosztowałem sie konkretnie przy rozrzadzie i nie chce znowu jechac do serwisu płacic mnostwo kasy . Pomozcie . Pozdrawiam
A i jeszcze inny problem to komputer pokładowy pokazuje mi zuzycia paliwa około 19 l / 100 km oczywiscie pali niecałe 5 , inne funkcje komputera działaja bez zarzutow np ile km zrobie jeszcze na paliwie itp . Powiedzcie co to moze byc ??
|
|
Góra |
|
 |
|
|
sławu |
#94911 Wysłany:
21 Lut 2008, 12:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 31 Gru 2007, Posty: 160
|
a komputer nie pokazuje km/l ?
_________________ Pierwsza i najlepsza: 1.2 8v LPG
|
|
Góra |
|
 |
No Name |
#94913 Wysłany:
21 Lut 2008, 12:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień Rejestracja: 29 Mar 2007, Posty: 499
|
Komputer pokazuje ile przejedziesz KM na 1 litrze czyli w twoim wypadku 100:19 ~5.2
_________________ Było>>>1.9 JTD<<< Było>>>GP 1.4 <<< Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<< Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
|
|
Góra |
|
 |
smolar22 |
#94924 Wysłany:
21 Lut 2008, 12:49; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Nowy Sacz , Warszawa Rejestracja: 21 Lut 2008, Posty: 19
|
Dzieki za pomoc w tym . Heh ale człwoiek ciemny  Bardzo prosze wszystkich , ktorzy maja o instrukcje obsługi i serwisowania pojazdu  Bede wdzieczny no i jesli ktos wie co to moze byc z tą turbina to prosze o pomoc  Dzieki i super to forum  Pozdro dla Wszytskich
|
|
Góra |
|
 |
neiroth |
#95278 Wysłany:
21 Lut 2008, 23:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
Kolego mialem podobne objawy i dlugo meczylem sie z tym problemem bo nikt nie wiedzial co to moze byc. Prawdopodobnie masz walniety przeplywomierz (czuly punkt w silnikach jtd) ktory znajduje sie w obudowie filtra powietrza. Podlaczony jest do niego kabelek z komputera. Powinno sie wymienic ten czujnik ale oryginalny boshowski kosztuje ponad 300zl wiec ja sie w to nie bawilem i poprostu jezdze z odpietym kabelkiem. Problemow zadnych nie mam i autko od razu po odpieciu zaczelo lepiej smigac. Pozdrawiam i powodzenia
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
 |
smolar22 |
#95368 Wysłany:
22 Lut 2008, 11:04; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Nowy Sacz , Warszawa Rejestracja: 21 Lut 2008, Posty: 19
|
A ma ktos moze schemta jak wymienic ten przepływomierz lub jak go odłaczyc ?? Jestem zupełnie zielony w tej kwesti . Moze moze ktos jakies fotki pzesłac lub schematy . z gory dzieki
_________________ Punto II 1.9 JTD Sporting
|
|
Góra |
|
 |
neiroth |
#95381 Wysłany:
22 Lut 2008, 11:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
Sluchaj to zadna filozofia musisz odpiac kabelek jak w komputerze albo w TV. Jedyny problem to znalezc to: jak otworzysz maske, po prawej stronie na dole masz taka gruba czarna rure- to dolot powietrza a w nim filtr. Nie rozkrecaj tego tylko na dole pomacaj taka wypustke do ktorej pochodzi wiazka kabelkow. To ja musisz odlaczyc. Dojscie troche utrudnione bo jest ciasno ale dasz rade. Schematu zadnego niestety nie mam. Powodzenia:)
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
 |
rozpad |
#95733 Wysłany:
22 Lut 2008, 23:50; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 22 Lut 2008, Posty: 1
|
Witam , mam podobny problem , również jak kolega jak dodaje gazu do nie czuje przyspieszenia , a dodatkowo jak schodzi z obrotów to dobija mi do 500obr/minute .Mam pytanie czy u was tez coś takiego sie dzieje ?
|
|
Góra |
|
 |
szymlorek |
#96788 Wysłany:
25 Lut 2008, 21:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Sie 2007, Posty: 128
|
Gwarantuje ze auto po odpięciu przepływki nie jeździ tak jak powinno, a i owszem jest żwawsze niż pracujac na uszkodzonej ale do serii jeszcze troszke brakuje pozatym jezdzenie z odpiętą przepływką na dłuższą metę jest nie zdrowe dla motorowni.
|
|
Góra |
|
 |
neiroth |
#96827 Wysłany:
25 Lut 2008, 22:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
Kolego a jakie wdg ciebie moga byc konsekwencje jazdy bez podlaczonego przeplywomierza? Bo mnie sie wydaje ze zadne
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
 |
No Name |
#96854 Wysłany:
25 Lut 2008, 22:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Robert
Samochód: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna-Strumień Rejestracja: 29 Mar 2007, Posty: 499
|
neiroth napisał(a): Kolego a jakie wdg ciebie moga byc konsekwencje jazdy bez podlaczonego przeplywomierza? Bo mnie sie wydaje ze zadne Pojeździj to zobaczysz 
_________________ Było>>>1.9 JTD<<< Było>>>GP 1.4 <<< Była>>>CROMA 1.9 mJTD 150 KM 2008<<< Jest Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
|
|
Góra |
|
 |
neiroth |
#97419 Wysłany:
27 Lut 2008, 12:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
No jezdze jezdze juz ponad pol roku i odpukac moj kropek ma sie swietnie. No Name -> Nie szukajmy miodu w dupie to tylko Kropek;)
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
 |
lupo4801 |
#97561 Wysłany:
28 Lut 2008, 16:59; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Wodzisław śl. Rejestracja: 03 Lut 2008, Posty: 20
|
neiroth napisał(a): No jezdze jezdze juz ponad pol roku i odpukac moj kropek ma sie swietnie. No Name -> Nie szukajmy miodu w dupie to tylko Kropek;)
Jeżdże prawie dwa lata i nic nie dzieje, chodzi w tzw. trybie awaryjnym.
Padla mi przepływka, kupilem zamiennik na którym kopci jak cholera, odepne wszystko mija, na starej Bosch max. 140km/g. nie kopcił.
Przepływka jest pod akumulatorem na wężu jak inny kolega pisał, wtyczka z czterema przewodami, odpiać i zobaczyć różnice. Po wymianie na nową silnik ją zaakceptuje, ale błąd pozostanie, trzeba jechac na kompa.
|
|
Góra |
|
 |
BrahMan |
#112148 Wysłany:
05 Kwi 2008, 21:57; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 05 Kwi 2008, Posty: 11
|
Witam. Podłacze sie do tematu. Kupilem swojego kropka pare dni temu. Zauwazylem ze na zimnym silniku nie dziala turbina, zaczyna dzialac dopiero gdy silnik nagrzeje sie do normalnej temp. pracy, czyli ok 90 stopni. Jest to moj pierwszy samochod w diselku, wiec nie wiem czy tak powinno byc, czy moze jest uszkodzona turbina?
|
|
Góra |
|
 |
neiroth |
#113415 Wysłany:
08 Kwi 2008, 23:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
Kolego czy umiesz czytac? Jesli tak to przeczytaj posty z tego tematu i bedziesz mial jasnosc co sie dzieje z twoim kropkiem i jak go naprawic;)
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
 |
szymlorek |
#113419 Wysłany:
08 Kwi 2008, 23:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Sie 2007, Posty: 128
|
Tak poza tematem na zimnym silniku wszelakich aut wyposażonych w turbosprężarkę się nie pałuje a po intensywnym nagrzaniu powinno dać mu chodż kilka chwil na schłodzenie motorowni. Więc dopuki nie ma tych 90 stopni poprostu nie katuj go 
|
|
Góra |
|
 |
neiroth |
#114016 Wysłany:
10 Kwi 2008, 21:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 09 Paź 2007, Posty: 111
|
Tak tylko ze jak wiadomo diselki wolno sie nagrzewaja i czekanie na 90 stopni czesto trwa bardzo dlugo zwlaszcza przy walnietym termostacie co jest czesto usterka jtd. Na poczatku nie mozna gazowac wiadomo ale przy tych powiedzmy 45 stopniach juz mogloby byc ok. Dlatego moim zdanie trzeba ta usterke usunac tak czy inaczej. Ja zdecydowalem sie na tansze rozwiazanie i nie kupowalem przeplywki;)
_________________ 1.9JTD
|
|
Góra |
|
 |
bo2c3af606 |
#149840 Wysłany:
26 Lip 2008, 14:59; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: IłAWA Rejestracja: 05 Cze 2008, Posty: 33
|
 brahman ty to naprawdę ,, zzieleniałeś,, brak podstaw wiedzy o
o dieslu . szybko się jednak nauczysz wielu różnic w stos do benzyny
_________________ IłAWIAK
|
|
Góra |
|
 |
BrahMan |
#151290 Wysłany:
30 Lip 2008, 06:21; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 05 Kwi 2008, Posty: 11
|
bo2c3af606a Ty nabijasz na siłe posty na forum??? Zobacz kiedy temat był poruszany... a po za tym swoim postem nie wniosłeś nic nowego...
_________________ 1.9 JTD 2001 r.
|
|
Góra |
|
 |
bo2c3af606 |
#151673 Wysłany:
31 Lip 2008, 19:50; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: IłAWA Rejestracja: 05 Cze 2008, Posty: 33
|
 przepraszam cie moj drogi ze Cie uraziłem to jedno
a drugie jednak wracasz na swój wątek po dlugim czasie
uważam ze powinno sie wątki kontynuować bo z setek je
przeglądających zawsze moze być dobra rada nawet w starym
wydawało sie być temacie sorry1
POZDRAWIAM
_________________ IłAWIAK
|
|
Góra |
|
 |
grzechu18 |
#222656 Wysłany:
25 Lut 2009, 13:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzesiek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Wola Filipowska Rejestracja: 20 Lut 2009, Posty: 923 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
 |
BrahMan |
#223474 Wysłany:
27 Lut 2009, 19:10; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 05 Kwi 2008, Posty: 11
|
Ja to odpinałem od góry. wystarczy wyciągnąć akumulator i bez problemu można się dostać.
_________________ 1.9 JTD 2001 r.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|