|
Obecny czas: 06 Maj 2024, 05:45
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#128742 Wysłany:
25 Maj 2008, 15:11; Temat postu: Co myślicie o takim kolektorku? |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
500zł 4-2-1
Hmmm?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
|
|
Thomas |
#128762 Wysłany:
25 Maj 2008, 16:53; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#128802 Wysłany:
25 Maj 2008, 18:48; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Sie pomaluje żaroodporną
Poza tym to samo z nierdzewki 1000zł więc ja dziękuuuje :]
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Przemas |
#128817 Wysłany:
25 Maj 2008, 19:15; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 90
|
czy to daje coś? nie jestem obeznany zbytnio, ciekaw jestem
_________________
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#128821 Wysłany:
25 Maj 2008, 19:21; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
samo 4-2-1 coś daje, jeszcze zauważyć proszę, że nie ma kata Wydech odetkany
Poza tym dolot jakiś koniecznie - też trzeba symetrycznie odetkać [ Dodano: 25 Maj 2008 19:21 ]za połowę taniej można zaadoptować kolektor 421 z PI 75 Wiec nie wiem...
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#128877 Wysłany:
25 Maj 2008, 20:42; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#128963 Wysłany:
25 Maj 2008, 22:03; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Thomas napisał(a): wykly jest
Jaki zwykły? :] Masz przejście z 4 na 2 :]
Potem jest jeszcze dwururka, przejscie na 1, plecionka i reszta wydechu
http://www.allegro.pl/item364565657_rur ... _2_75.html :]
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Des |
#128966 Wysłany:
25 Maj 2008, 22:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 24 Maj 2007, Posty: 358
|
Taki kolektor daje troszkę więcej niż ten z Punto I, ale co do firmy Viga mam poważne zastrzeżenia. Jedni mówią, że robią dobrze a inni, że źle. Na pewno z nierdzewki jest lepszy.
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#128967 Wysłany:
25 Maj 2008, 22:10; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#128970 Wysłany:
25 Maj 2008, 22:14; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Des napisał(a): Taki kolektor daje troszkę więcej niż ten z Punto I, ale co do firmy Viga mam poważne zastrzeżenia. Jedni mówią, że robią dobrze a inni, że źle. Na pewno z nierdzewki jest lepszy.
Zaproponuj coś w przedziale do max 600zł
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#128972 Wysłany:
25 Maj 2008, 22:17; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#128973 Wysłany:
25 Maj 2008, 22:52; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Des napisał(a): Na pewno z nierdzewki jest lepszy.
i 2x droższy, a efekt chyba taki sam jak ze stali zwykłej.... nie mówię tutaj o kozackim wyglądzie, bo na tym mi kompletnie nie zależy. [ Dodano: 25 Maj 2008 22:52 ]Nie wiem czy rozsądniejszą alternatywą nie jest ten z PI 75....
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
iNTER |
#129011 Wysłany:
26 Maj 2008, 00:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 02 Mar 2008, Posty: 461
|
Des ze zdaniem o Vidze sie zgodzę ale z tym że błyszczący lepszy od matowego to juz niebardzo.
ipIV nie opłaca się dawać 500zł za kolektor Vigi, ostatnio był taki po 5kkm za 300zł więc lepiej dać z PI i szukać okazji, za 180zł jest ssący z przepustnica od razu.
|
|
Góra |
|
|
Des |
#129240 Wysłany:
26 Maj 2008, 19:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa Rejestracja: 24 Maj 2007, Posty: 358
|
luuuudzie. pisząc, że nierdzewka lepsza nie mam na mysli błyśzczenia. Chodzi mi o trwałośc tego ustrojstwa.
Thomas -> w punto 1.1 kolektor jest 4-1, zupełnie inna konstrukcja.
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1976 |
#129244 Wysłany:
26 Maj 2008, 19:49; Temat postu: |
|
|
ipIV dlaczego chcesz pozbyć się katalizatora? Potwora z tego silnika nie stworzysz a problemy mozesz mieć.
|
|
Góra |
|
|
Marson22 |
#129251 Wysłany:
26 Maj 2008, 19:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Trojmiasto Rejestracja: 31 Paź 2007, Posty: 231
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#129264 Wysłany:
26 Maj 2008, 21:10; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Marson22 napisał(a): ipIV Co masz na mysli mowiac... odetkac wydech....? Zmniejszyć opór przepływu spalin przez co uzyskać większą moc? [ Dodano: 26 Maj 2008 21:06 ]Grzegorz1976 napisał(a): ipIV dlaczego chcesz pozbyć się katalizatora? Potwora z tego silnika nie stworzysz a problemy mozesz mieć.
Jakie? sie będą pluć na stacji diagnostycznej (bo nie ma ekstra 50zł w dokumentach ), to wstawię tymczasowo spowrotem kolektor z katem i problemu nie ma. ITD nie zatrzymuje osobówek, a misiaki pod auto nie zaglądają.
[ Dodano: 26 Maj 2008 21:10 ]
Stworzę wystarczającego potwora, żeby GP Abarth zostawić w tyle :]
1 Bar i 150KM da sie zrobić....
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1976 |
#129271 Wysłany:
26 Maj 2008, 21:32; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): Jakie? sie będą pluć na stacji diagnostycznej (bo nie ma ekstra 50zł w dokumentach ), to wstawię tymczasowo spowrotem kolektor z katem i problemu nie ma.
Myślałem też o innych problemach typu świecąca się kontrolka Check Engine - czy brak katalizatora nie ma na to wpływu?
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#129287 Wysłany:
28 Maj 2008, 22:21; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Grzegorz1976 napisał(a): typu świecąca się kontrolka Check Engine
Sonda przed katem wkręcona normalnie, sonda która powinna być za katem też niech bada spaliny, ale nie tak bezpośrednio dystans z rurki i po problemie -> Patent sprawdzony przez Des'a i wielu innych puntoświrów.
[ Dodano: 28 Maj 2008 22:10 ]4w2w1 z PI75 w drodze do mnie [ Dodano: 28 Maj 2008 22:21 ]Musze tylko obczaić gdzie mi po taniemu dospawają gniazdo do sondy i jakoś przymocują do reszty wydechu
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1976 |
#130103 Wysłany:
28 Maj 2008, 22:30; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): Musze tylko obczaić gdzie mi po taniemu dospawają gniazdo do sondy i jakoś przymocują do reszty wydechu
Proponuję drut miedziany... Oj ipIV ipIV... a na rozsądnego mi wyglądałeś
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#130110 Wysłany:
28 Maj 2008, 22:41; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
czekaj, czekaj To + wałek = Ty w tyle [ Dodano: 28 Maj 2008 22:41 ]Poza tym czy kat przez najbliższy rok zostanie czy nie, to świata tym nie uratuje Chociaż może pomyślę nad dospawaniem tego z PI75
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1976 |
#130117 Wysłany:
28 Maj 2008, 22:50; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): To + wałek = Ty w tyle Bez tego ja i tak w tyle i jeszcze miejsce ci zrobię ipIV napisał(a): Chociaż może pomyślę nad dospawaniem tego z PI75
Po co spawać? Weź drut miedziany... .
A tak serio zamiast tak cudować nie lepiej było pooszczędzać jeszcze troszkę i zrobić taki pierwszy stopień tuningu u "Chojnackiego"? GT bodajże się to nazywa i po tym to ja już na pewno w tyle
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#130120 Wysłany:
28 Maj 2008, 23:08; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Grzegorz1976 napisał(a): zrobić taki pierwszy stopień tuningu u "Chojnackiego"? GT bodajże się to nazywa i po tym to ja już na pewno w tyle Za tyle ile oni sobie za to życzą to ja sobie zrobię 8 stopień z turbo [ Dodano: 28 Maj 2008 22:56 ]Grzegorz1976 napisał(a): Bez tego ja i tak w tyle i jeszcze miejsce ci zrobię Szczerbol Będziesz wąchać nieskatalizowane, trujące, toksyczne spaliny [ Dodano: 28 Maj 2008 23:08 ]Grzegorz1976 napisał(a): Weź drut miedziany...
Alu lepszy -> Od wibracji szybciej się złamie.... co ja gadam! Taśma izolacyjna da radę!
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1976 |
#130128 Wysłany:
28 Maj 2008, 23:12; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): Za tyle ile oni sobie za to życzą to ja sobie zrobię 8 stopień z turbo
Mnie swego czasu mówili o ok. 800 - 1000zł ale to było już jakiś czas temu
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#130131 Wysłany:
28 Maj 2008, 23:15; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13055 Pomógł: 54
|
Grzegorz1976 napisał(a): Mnie swego czasu mówili
Mnie swoje mody wyjdą 500-600 :] A efekt ten sam jeśli nie lepszy
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|