You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Kwi 2024, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #153867 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:31; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
no bez przesady ..przez 3-4 miesiące w roku tańsza PB a ON droższy :-)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #153868 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
STax napisał(a):
Wydaje mi się, że przy dużych przebiegach (ok 30000km rocznie) diesel faktycznie może się ok. 3 lat zwracać.

Tak, tak. Diesla kupuje się wyłącznie po to by się zwrócił :/
Ciekawe po co ludzie przepłacają za silniki 1.8-2.0 albo V6 jeśli wystarczy 1.1 do tego żeby się przemieszczać?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153870 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:37; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Daras:

Rafal napisał(a):
z tego co wiem dieselki sa drozsze w serwisowaniu niz benzyniak.


(przy okazji daruj sobie takie teksty jak powyższy...)

Podążam za tokiem myślenia kolegi. Swoją drogą 360zł za przegląd to dziwnie mało... Przecież sam olej i filtry to ok. 200zł...

Z drugiej strony tata za przegląd lancera po 15 tys płacił ponad 600zł, w tym części właśnie ok 200zł. Teraz dzwonił i się spytał czemu to tak drogo. Odpowiedź: godzina pracy mechanika - 90zł :evil:

[ Dodano: 07 Sie 2008 12:37 ]
daras: co ty starasz się udowodnić bo nie bardzo kojarzę? Kolega może sobie pozwolić na 1.4 8v, 1.4 16v albo 1.3mjet 75km. Spalanie na pewno na korzyśc diesla, ale pod względem dynamiki to będzie on chyba na końcu (poza elastycznością oczywiście), więc nie bardzo wiem co chcesz powiedzieć.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153872 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:40; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
daras napisał(a):
Ciekawe po co ludzie przepłacają za silniki 1.8-2.0 albo V6 jeśli wystarczy 1.1 do tego żeby się przemieszczać?


No w tym wypadku chodzi o leczenie własnych kompleksów...tak samo jak kupowanie potężnych fur które wożą jedynie powietrze ;)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153875 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:43; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 11
daras moze nie do konca chodzi o to zeby sie zwrocil ale zeby byla rownowaga pomiedzy samochodami o porownywalnych mocach i osiagach w przestrzeni kilku (5-6 lat) gdzie skladowymi sa:
- cana samochodu
- koszty serwisow i przegladow
- zuzycie paliwa

mysle ze wiekszosc ludzi pod tym katem dokonuje zakupu samochodu ... no chyba ze jestem w tym odosobniony :)

pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153879 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:44; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
Rafal nie jestes osamotniony :-)

Mój typ 1.3 MJ 75 KM :-)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153880 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:44; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Yoka: jak już lecimy offtopem to i ja coś powiem. Większe auto to nie tylko leczenie kompleksów. Widze na przykładzie moich rodziców, którzy chcieli kupić większe auto (wybrali lancera) chociaż jeżdżą albo pojedynczo albo we dwoje, po prosru dlatego, że większe auto jest bardziej komfortowe i bezpieczniejsze a do tego szybsze więc przyjemniejsze :E.
/Koniec offa/

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153889 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
STax napisał(a):
(przy okazji daruj sobie takie teksty jak powyższy...)

To pisz rzeczowo - nie lej wody.
Stawiasz tezę eksperta, że diesel jest droższy w serwisie niż benzyna.
Poproszę przykłady?

Rafal napisał(a):
- cana samochodu
- koszty serwisow i przegladow
- zuzycie paliwa

Wypada mi się zgodzić z Yoką :) : zastanów się nad wersją 1.3 JTD 75/90 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153892 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:59; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
1.3 75km może nie będzie zły, ale z racji wyższej ceny wyjściowej będzie chyba gorzej wyposażony niż 1.4 8v.
Optymalny byłby 1.3 95km ale cena odstraszająca...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153893 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:59; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
darasowi musiał ktoś wykraść hasło do profilu, gdyż chłop sie zgadza ze mną ;) :P

Ja bym może nawet uderzył w wersje 90KM jesli ma Rafal dość spore znizki :-)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153894 Wysłany: 07 Sie 2008, 14:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
STax napisał(a):
co ty starasz się udowodnić bo nie bardzo kojarzę? Kolega może sobie pozwolić na 1.4 8v, 1.4 16v albo 1.3mjet 75km. Spalanie na pewno na korzyśc diesla, ale pod względem dynamiki to będzie on chyba na końcu (poza elastycznością oczywiście), więc nie bardzo wiem co chcesz powiedzieć.

Czy jeździłeś którymkolwiek z wymienionych samochodów?
Piszesz z autopsji?

Wyłożę to inaczej: utarło się przekonanie, że diesle to takie traktorki, które kupuje się wyłącznie po to, żeby taniej jeździć a benzyniaki są wyłącznie dla przyjemności.
Obowiązkowo też ten traktorek MUSI się zwrócić.
Jest jednak druga strona medalu: doładowane diesle o porównywalnej pojemności co benzyniak, jeżdżą dużo przyjemniej (bezpieczniej), spalając przy tym mniej.
Mówiąc prosto: potrafią dać sporo przyjemności z jazdy. Sama jazda staje się znacznie bardziej komfortowa, bezpieczniejsza (lepsza dynamika jazdy, elastyczność, przyśpieszenie do 100ki pomijam bo się z tego z czasem wyrasta).
Piszę o małych silnikach: do 1.5.
W przypadku dużych pojemności, rzędu 2.0 różnice Pb i ON już nie są takie znaczące.
Choćby dlatego warto czasem dopłacić do diesla, szczególnie małej pojemności.

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 1:08 pm ]
Yoka napisał(a):
darasowi musiał ktoś wykraść hasło do profilu, gdyż chłop sie zgadza ze mną

To był sarkazm ;)

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 1:10 pm ]
STax napisał:
"nie wiem ile kosztuje serwis u fiata, ale diesle w 99% mają go nieco droższy niż benzyniaki. Dodatkowo widziałem, że kolega też tak pisze."

Tak powstają legendy i bajki dla dzieci na dobranoc.
Piszemy tu konkretnie o Grande a nie o 99% innych samochodów.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153897 Wysłany: 07 Sie 2008, 14:24; 
 Temat postu:
Yoka napisał(a):
Obecnie jestem szczęśliwym posiadaczem GP 1.4 8V.

Piotrek uwielbiam cię za twoje poczucie humoru :E :E :E

Tak jak myślałem jeśli chodzi o poradę to taki temat w ciągu kilku godzin rozwija się w tempie błyskawicznym, bo nie ma to jak przyjemność rządzenia czyimiś pieniędzmi :D :D :D

Rafal pamiętaj że ilu forumowiczów tyle będzie porad od 1,2 benzyna po 1,9 MJ :E albo zaraz ktoś wypali że za tą kasę to mozna spokojnie używane subaru impreza sti :E (dziwię się że nikt nie proponuję jeszcze :E :E :E). Proponuję usiąść i tak jak to zrobiłeś poczytać raporty o spalaniu autek. Serwisowanie myślę że dieslu i benzynie będzie w podobnej cenie ale mogą być róznice. A czy różnica w cenie ma się zwrócić? Nie wiem? Jedni wolą dizla i dali by się za niego pociąć, ja wolę benzynkę ale klekocikiem też mógłbym jeździć, wstyd by mnie nie było :E. Ostatecznego wyboru musisz dokonać sam.

[ Dodano: 07 Sie 2008 13:24 ]
Jedyne co ja doradzę od serca (i pewnie mnie tu zaraz część ukamienuje): Skalkuluj wersję tak żeby NIE ZAKŁADAĆ LPG! Ja szczerze odradzam.


Góra
  
 
 
 Post #153900 Wysłany: 07 Sie 2008, 14:29; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
Ja myślę o drugim GP i na 90% znowu Starjet. Doskonałe połączenie/kompromis przyjemności z jazdy i ekonomi. Można kręcić go prawie jak Ferrari z podobną :wink: radochą, lub jeździć oszczędnie (6 biegów!). Z przebiegiem bardzo poprawiła się elastyczność.
Jeździłem po moich trasach T-Jetem, ale zniechęciła mnie 5-biegowa, stara skrzynia, no i cena. Też jeżdżę na trasie Tychy-Katowice i po Tychach 8)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153902 Wysłany: 07 Sie 2008, 14:33; 
 Temat postu:
Moje typy podobne jak zoona:
1. 1,4 16v
2. 1,4 8v
3. Na 3 miejscu brałbym któryś z dizli 75 albo 90 KM

[ Dodano: 07 Sie 2008 13:33 ]
zoon napisał(a):
zniechęciła mnie 5-biegowa, stara skrzynia

zoon nie przesadzaj to po prostu kwesja przyzwyczajenia. Ktoś mógłby równie dobrze napisać bezsensowna 6-biegowa skrzynia - cały czas trzeba zmieniać biegi ;)


Góra
  
 
 
 Post #153905 Wysłany: 07 Sie 2008, 14:35; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
Mnie nie chodzi o ilość biegów, ale o jej pracę. 5-biegów by mi wystarczyło (zwłaszcza przy elastyczności T-Jeta), ale nowoczesne 5 biegów.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153914 Wysłany: 07 Sie 2008, 14:55; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
daras: przyjemność z jazdy to bardzo subiektywne uczucie. I jeśli płacisz kilka tysięcy więcej za sam silnik, to raczej liczysz, że się zwróci...
Elastyczność, ta cudowna cecha silników turbo (bo wcale nie tylko diesli, co widać choćby na przykładzie t-jeta) jest dla mnie argumentem, którego się używa bo musi. Owszem, jak ktoś lubi jeździć średnio dynamicznie, spokojnie i oszczędnie, to pewnie mu się ona przyda. Ale jest też sporo osób (i nie ukrywam, że także ja), którym sam fakt zredukowania biegu i wciśnięcia gazu w podłoge sprawia sporą radochę.
I jeszcze odnoścnie elastyczności jedna ciekawostka. Czytałem ostatnio "Auto moto" i tam, już nawet nie podają przyspieszeń 60-100 na IV i 80-120 na najwyższym biegu tylko te przyspieszenia "na dowolnym biegu, byle najszybciej". I wg mnie to dobre podejście, bo w trasie też chyba chodzi o to, żeby to zrobić jak najszybciej a nie koniecznie na V biegu...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153924 Wysłany: 07 Sie 2008, 15:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
STax napisał(a):
I jeśli płacisz kilka tysięcy więcej za sam silnik, to raczej liczysz, że się zwróci...

Jest to JEDNO z kryterium zakupu.
Ale nie jedyne.

STax napisał(a):
Ale jest też sporo osób (i nie ukrywam, że także ja), którym sam fakt zredukowania biegu i wciśnięcia gazu w podłoge sprawia sporą radochę.

Diesel też to potrafi.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153928 Wysłany: 07 Sie 2008, 15:09; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
daras napisał(a):
STax napisał(a):
Ale jest też sporo osób (i nie ukrywam, że także ja), którym sam fakt zredukowania biegu i wciśnięcia gazu w podłoge sprawia sporą radochę.

Diesel też to potrafi.


Owszem. Tylko, że dieslem raczej pod te 5,5-6,5tys obr/min nie podciągniesz. Tak, wiem, że po prostu nie trzeba, ale to już jest po prostu kwestia gustu.
I dajmy sobie obaj już spokój z tym offtopem, bo kolega sobie właściwe zdanie o nas wyrobi... :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153931 Wysłany: 07 Sie 2008, 15:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 06 Lis 2007,
Posty: 1009
Pomógł: 20
Wg mnie 1,4 77km to minimum w GP, jak jest w miarę nieobciążony to jest dość dynamiczny, uważałem go za taki optymalny wybór do tego auta z powodu kompromisu osiągów i ceny, diesle były zbyt drogie, za pieniądze wydane na diesla to kupiłbym kompakta. Dzisiaj jakbym kupowałm to wybrałbym z benzynowych 1,4 16V (ale jak ja kupowałem to nie był jeszcze w ofercie). Z diesli to wybrałbym 1,3 w zależności od ceny ale polecam ten 90km, dość fajnie się jeździ. Co do wyboru to zrób jak ja, poszedłem do salonu i pojeździłem Puntem z interesującym silnikiem, aby je sobie porównać (1,4benz i 1,3 diesel). Co do spalania tego 1,4 to pali mi od 6 do 6,5 litra średnio przy prędkościach do 130 i korkach.

_________________
Fiat Grande Punto 1.4 8V 77km, Energy, 3 dzwiowy, szary jungle.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153935 Wysłany: 07 Sie 2008, 15:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 23 Kwi 2007,
Posty: 240
Yoka napisał(a):
No w tym wypadku chodzi o leczenie własnych kompleksów...tak samo jak kupowanie potężnych fur które wożą jedynie powietrze

Nie zgodze sie z Tobą. Sam zamierzam kupic juz za pare miesiecy Impreze. i nie kupuje jej ze wzgledu na kompleksy. Moze niektorzy tak robia - ja kupuje ta 220 KM aby miec radosc z jazdy. Jezdze samochodem nie tylko po to zeby sie nim przemieszczac ale rowniez dla przyjemnosci i zaje...ych wrażeń :)

_________________
Kobieta powinna traktować swojego faceta jak Psa! - dobrze nakarmić, nie drażnić i wypuszczać na wieczór....
********Grande Punto 1.4 8V*********


Góra
 Profil  
 
 
 Post #154147 Wysłany: 08 Sie 2008, 09:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Tak w ogóle mając dzisiaj do wydania 40 - 45 tys. zł. (w tym przedziale cenowym) to nie kupiłbym Grande tylko i30, Ceed'a albo Bravo.
Samochody większe, mocniejsze, lepiej wyposażone.
Jakoś bym przełknął ich wyższe spalanie o ok. 1 l./100 km..

Gdybym szukał diesla to kupiłbym ponownie dokładnie to Grande które mam albo ... Golfa V TDI w wersji Welcome.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #154153 Wysłany: 08 Sie 2008, 09:09; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
daras ....też bym kupował i30 albo Ceed ;-)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #154154 Wysłany: 08 Sie 2008, 09:11; 
 Temat postu:
Łeee zmiana doradzanej marki dopiero na 4 stronie? To jak na nasze forum to i tak nieźle :E. Z tego co widzę kolega chce kupić Grande i prosił o doradzenie silnika (z czym i tak oczywiście narobiło się bajzlu :E) a nie o doradzenie jaką markę wybrać


Góra
  
 
 
 Post #154158 Wysłany: 08 Sie 2008, 09:16; 
 Temat postu:
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1583
Pomógł: 2
daras napisał(a):
Tak w ogóle mając dzisiaj do wydania 40 - 45 tys. zł. (w tym przedziale cenowym) to nie kupiłbym Grande tylko i30, Ceed'a albo Bravo.
Samochody większe, mocniejsze, lepiej wyposażone.
Jakoś bym przełknął ich wyższe spalanie o ok. 1 l./100 km..


O tak, w tej cenie, to szczególnie bardzo mocne Bravo 90 KM (rocznik 2007) w wyposażeniu Active bez klimy i kilku innych drobiazgów. W Pszczynie stoją takie za 41 czy 42 tys.

Niestety, ale segment C z w miarę ruchliwym silnikiem i dobrym wyposażeniem to minimum 60 tys. + inne dodatkowe koszty jak wyższe ubezpieczenie i spalanie.
Aha, przypadku aut koreańskich dochodzi za to gratis ich niepowtarzalny, indywidualny, przyciągający wzrok charakter :wink:


Ostatnio edytowany przez zoon, 08 Sie 2008, 09:32, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #154163 Wysłany: 08 Sie 2008, 09:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Grzegorz1976 napisał(a):
Z tego co widzę kolega chce kupić Grande i prosił o doradzenie silnika (z czym i tak oczywiście narobiło się bajzlu

Mógł nie pytać tylko samodzielnie przeanalizować rynek :)
Opinii na naszym forum jest mnóstwo.


zoon napisał(a):
O tak, w tej cenie, to szczególnie bardzo mocne Bravo 90 KM (rocznik 2007) w wyposażeniu Active bez klimy i kilku innych drobiazgów. W Pszczynie stoją takie za 41 czy 42 tys.

Czyli praktycznie są w cenie wyjściowej Grande Active 1.4 8V 77 KM.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO