You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 20:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #153783 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:05; 
 Temat postu: Jakie GP wybrać - kwestia silnika !
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 11
Witam

Za jakis czas mam zamiar dokonac zakupu Fiata Grande Punto w wersji 5D. Glowna bolaczka na chwile obecna jest wybor silnika. Planowany dzienny przebieg to 70 km (pon - pt) z czego 70 % to trasa (Katowice - Tychy) a 30 miasto (Tychy, Katowice). Prędkość na trasie 90 - 100 km/h. W miescie nie mam zwyczaju wciskac "gazu do dechy". Chodzi mi glownie o spalanie jednak przyjemnosc z jazdy (dynamika) tez jest wazna. Obecnie jezdze Fiatem Panda (1.1 55KM) i spalanie podczac takiej jazdy jak opisalem wyzej wynosi w granicach 5,5 l/100km.

Jaki silniczek byscie polecali ? Miesieczny przewidywany dytans to okolo 2000 km.

Z gory dzieki za odpowiedzi

pozdrawiam


Góra
 Profil  
 

 
 Post #153786 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:07; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
1,4 T-jet :E
A tak serio to jak nie zależy ci na super osiągach, chcesz oszczędzać na paliwie i stać cię na wydanie teraz większej kasy, to weź 1.3 m-jet 90km

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153789 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:11; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
Rafal

Patrząc na Twoje przebiegi to 1.3 90KM MultiJet.
Będziesz miał oszczędność i dynamikę na poziomie wystarczającym ale bez mocniejszych rewelacji.
Zawsze zostanie Ci trochę kasy w portfelu bo ten silniczek pali mało.
Ponegocjuj w salonie i będzie dobrze.

A jak nie zależy Ci aż tak na spalaniu to 1.4 Starjet 95 KM lub jak masz $ to T-JET ale on jest w wersji Emotion...

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153792 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:15; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 11
dzieki za szybka odpowiedz

Na super osiagach mi nie zalezy ale chce aby w trasie autko moglo plynnie jechac 160 z 3 osobami na pokladzie :)
a co do kasy to chcialbym aby cena nie przekroczyla 40 tysiecy ( no moze ciutke wiecej)

Wazne jest rowniez to zebym przy przelgadach czy innych czynnosciach serwisowych nie zostawial fortuny a z tego co wiem dieselki sa drozsze w serwisowaniu niz benzyniak.

pracuje dla jednej ze spolek fiata i czasami sa promocje jak np z konca lipca gdzie punta i brawy byly tansze o 25% a pandy o 20 % tak wiec mysle ze 40k jest realne ze za tyle moge cos kupic :)

czekam na dalsze sugestie

P.s spalanie jest wazne nawet bardzo :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153795 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:19; 
 Temat postu:
Rafal przy takich przebiegach na takich trasach uważam że spokojnie można brać benzynkę a jaką to już paleta pełna - zależy tylko od pieniędzy :D. Jeśli chodzi o maksimum oszczędności przy całkiem przyzwoitej jeździe to uważam że silnik 1,2 8v jest nie do pobicia (nie udało mi się spalić więcej niż 6,8/100km a na trasie spokojnie można zejści do 5,0 -5,2), ale jego oferta jest już mocno okrojona. 1,4 8v jest dobrym wyborem jeśli twoje autko będzie doposażone w klimę (jednak te kilka koni więcej na tą klimę warto mieć), ale tu już musisz się liczyć z tym że spalanie po mieście będzie większe. Mocniejsze jednostki 1,4 16v palą nie dużo więcej ale koszt zakupu już rośnie. O t-jet nie wspominam bo jest drogi ale jak cię stać to super. Co do dizli. Spalanie będzie mniejsze ale znowu nie tak dużo mniejsze a cena dizla taka jak benzyny natomiast koszt zakupu dramatycznie wyższy - przy takich przebiegach po prostu zakup dizla się nie zwróci, jedynie odsprzedaż może być łatwiejsza i bardzie korzystna.

Jeśli ja miałbym kupić obecnie jakąś rozsądną wersję za rozsądną cenę to wybór padłby na Estivę 1,4 8v lub coś z Dynamitów.

[ Dodano: 07 Sie 2008 09:19 ]
Rafal napisał(a):
a co do kasy to chcialbym aby cena nie przekroczyla 40 tysiecy ( no moze ciutke wiecej)

W takim wypadku ja brałbym Estivę 1,4 8v. Cena/wyposażenie jest w tym przypadku super.


Góra
  
 
 
 Post #153799 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:21; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Według cennika fiata, najtańszy 1.4 8v active kosztuje prawie 42tys...
1.4 16 starjet 48tys,
m-jet 1.3 75km 49tys,
m-jet 90km 56tys
1.4 t-jet 58tys...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153801 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:24; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 11
ciesze sie ze ludzie nie sugeruja GP 1.2 bo ojciec takowym jezdzi i troszke narzeka glownie na spalanie i dynamike ale czego wymagac od takiego silniczka - wiec chyba nie jest wyjatkiem :)

szczerze mowiac mysle niesmialo o silniczku 1.4 8V 77km ale chce uslyszec wasze opinie bazujace na doswiadczeniu z tymi silnikami (i innymi)

Ale drugiej strony chodzily slychu ze silniki 1.4 stosowane np w sienach czy tez starych fiatach bravo byly najgorszymi fiatowskimi ... czy to te same silniki tylko po niewielkiej kosmetyce ?

co do kasy to raczej za duzo nie mam niestety ale z 40 by sie uzbieralo :)

[ Dodano: 07 Sie 2008 10:24 ]
STax napisał(a):
Według cennika fiata, najtańszy 1.4 8v active kosztuje prawie 42tys...
1.4 16 starjet 48tys,
m-jet 1.3 75km 49tys,
m-jet 90km 56tys
1.4 t-jet 58tys...


na szczescie od tych cen moge sobie odliczyc od 15 - 25 % ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153804 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:29; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
No to nawet na 1.4 starjet by cię było stać i w takim wypadku chyba tego bym brał...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153805 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:31; 
 Temat postu:
Rafal napisał(a):
ciesze sie ze ludzie nie sugeruja GP 1.2 bo ojciec takowym jezdzi i troszke narzeka glownie na spalanie i dynamike ale czego wymagac od takiego silniczka

No zobacz a ja akurat mam całkie inne wrażenia z jazdy z tym silniczkiem ;)


Rafal napisał(a):
Ale drugiej strony chodzily slychu ze silniki 1.4 stosowane np w sienach czy tez starych fiatach bravo byly najgorszymi fiatowskimi ... czy to te same silniki tylko po niewielkiej kosmetyce ?

To absolutnie nie te same silniki (tamte były 12 zaworowe i rzeczywiście dawały w kość), te z GP są bezproblemowe.

[ Dodano: 07 Sie 2008 09:31 ]
STax napisał(a):
No to nawet na 1.4 starjet by cię było stać i w takim wypadku chyba tego bym brał...

Jeżeli z takimi zniżkami to przychylam się do wyboru STaxa


Góra
  
 
 
 Post #153807 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:43; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 11
Grzegorz1976 no moze zbyt mocne slowa ale sugerowal mi ze lepiej troche dolozyc i pokusic sie jednak o silniczek 1.4


czyli generalnie panowie benzynka ?

a co do 1.3 MJ 75KM to jezdze nim troche bo takowy jest w firmowym doblo i pali troche duzo ... wiecej anizeli 1.9 JTD 100KM (tez testowane) ale to chyba wina zbyt malego silnika wzgledem masy i gabarytow samochodu

za chwilke wskocze na raporty spalania 1.4 77KM i 1.4 S-JET i zobacze czy faktycznir roznice sa niewielkie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153808 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:44; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
O kolega jeździ na tej samej trasie co ja i robi podobne przebiegi do moich ;-)

Obecnie jestem szczęśliwym posiadaczem GP 1.4 8V. Roczny przebieg mojego samochodu to 25000-30000 km. Z powodu tego, że zakup benzyny przy takich cenach jakie mamy i przy takich przebiegach uderza po kieszeni to w swoim GP zamontowałem LPG. Z gazem jednak bywa różnie ...bo to bardzo wybredny system zasilania paliwem autka (różnie bywa raz dobrze a czasami nie) Zadecydowałem, ze następny mój samochód będzie z silnikiem diesla.
Radziłbym wziąć pod uwagę mimo wszystko silniki diesla. Po 60000 km zwraca się zakup takiego samochodziku :)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Ostatnio edytowany przez Yoka, 07 Sie 2008, 10:54, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #153809 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:48; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Yoka: przy aktualnej cenie diesla i w sumie nie aż tak wielkiej różnicy w spalaniu (max 2l/100km ale pewnie mniej) to siętak szybko nie zwróci. Po 60k km będziesz miał 120l różnicy czyli ok 6000zł. A to jest mało realne...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153811 Wysłany: 07 Sie 2008, 10:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 11
Yoka napisał(a):
O kolega jeździ na tej samej trasie co ja i robi podobne przebiegi do moich ;-)

Obecnie jestem szczęśliwym posiadaczem GP 1.4 8V. Roczny przebieg mojego samochodu to 25000-30000 km. Z powodu tego, że zakup benzyny przy takich cenach jakie mamy i przy takich przebiegach uderza po kieszeni to w swoim GP zamontowałem LPG. Z gazem jednak bywa różnie ...bo to bardzo wybredny system zasilania paliwem autka (różnie bywa raz dobrze a czasami nie) zdecydowany jestem, ze następny mój samochód będzie z silnikiem diesla.
Radziłbym wziąć pod uwagę mimo wszystko silniki diesla. Po 60000 km zwraca się zakup takiego samochodziku :)


faktycznie przebieg samochodu po roku bylby zblizony do Twojego :)

tez myslalem o dizelku ale ludzi ostrzegaja przed wysokimi kosztami serwisowania .... i chyba przy takich przebiegach paliwko zwroci sie chyba po minimum 3 latach ... czyli jakies 80 - 90 kkm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153813 Wysłany: 07 Sie 2008, 11:00; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
STax napisał(a):
Yoka: przy aktualnej cenie diesla i w sumie nie aż tak wielkiej różnicy w spalaniu (max 2l/100km ale pewnie mniej) to siętak szybko nie zwróci. Po 60k km będziesz miał 120l różnicy czyli ok 6000zł. A to jest mało realne...


No a tyle mniej więcej wynosi różnica w cenie samochodów.
Poza tym należy pamiętać, iż przez większość dni w roku cena ON jest niższa niż PB

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153817 Wysłany: 07 Sie 2008, 11:19; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 11
a orientuje sie ktos moze w kosztach okresowych przegladow GP 1.4 i GP 1.3 MJ ?? czy roznica jest znaczaca ?

Yoka moglbys podac ile Twoje GP pali na tej trasie i przy jakim tempie jazdy


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153824 Wysłany: 07 Sie 2008, 11:50; 
 Temat postu:
Offline
Kukurydza
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 22 Sty 2008,
Posty: 2911
Pomógł: 5
Estiva 1,4 8v :)

_________________
2010-12 = FIAT PUNTO Mk1 1.1 55KM "S"
topic24306.html
2012-obecnie = FIAT PUNTO Mk2 1.2 60KM "SX"
topic37122.html


Czy masz już darmowe FFP Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153834 Wysłany: 07 Sie 2008, 12:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Rafal przy założonym budżecie 40 tyś. zł. możesz mieć jedynie 1.4 8V.

Koszt przeglądu po 30 tys. km. mojego diesla: 130 zł. robocizna, 230 zł. filtry (oleju, powietrza, pyłkowy) i olej (bańka 4 litry).
Razem: 360 zł.
Po każdych 60 tys. km. do kwoty powyżej należy doliczyć cenę filtra paliwa.
Po każdych 120 tys. zł. należy wymienić pasek klimy i alternatora.
Rozrząd ma wytrzymać 250 tys. km.
Ale pewnie to wiesz, bo przecież jeździłeś Doblo 1.3 JTD.

Yoka napisał(a):
Obecnie jestem szczęśliwym posiadaczem GP 1.4 8V.

Alarm!!! Ktoś się zalogował na forum za Yokę :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153835 Wysłany: 07 Sie 2008, 12:15; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
Rafal napisał(a):
Yoka moglbys podac ile Twoje GP pali na tej trasie i przy jakim tempie jazdy


Spalanie na trasie Katowice - Tychy (liczac jazde po tych miastach) około 6,8 km/h benzyny - LPG wychodzi koło 8 l/100 km. Tempo - rano dość dynamiczna jazda. Powrót spokojny z ruchem lub ciutke szybciej. :-)

[ Dodano: Czw Sie 07, 2008 11:15 am ]
daras to był sarkazm z mojej strony :P

A za 40 tyś Rafal kupi diesla ze swoimi zniżkami jako pracownik fiata :)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153841 Wysłany: 07 Sie 2008, 12:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Yoka napisał(a):
A za 40 tyś Rafal kupi diesla ze swoimi zniżkami jako pracownik fiata

Tylko po ma przepłacać, skoro benzyniaki są takie świetne a koszt zakupu diesla praktycznie się nie zwróci (na podstawie opinii w wątku)?
;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153847 Wysłany: 07 Sie 2008, 12:37; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
Dlaczego niby się nie zwróci. Różnica w cenie pomiedzy 1.4 a 1.3 MJ Activ na stronie fiata to 7.000 zł. Przy obecnych cenach benzyny i ropy zwrot następuje po 2 latach i 4 miesiącach (zgodnie z wyliczeniem STAxa).

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153853 Wysłany: 07 Sie 2008, 12:54; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 20 Maj 2007,
Posty: 11
daras nie znam kosztow bo jezdzilem i jezdze jednak sa to samochody firmowe i jedyne co mnie przy nich musi interesowac to czy paliwka jest na tyle w baku zeby dojechac tam gdzie trzeba ;) a do tej pory mialem jedynie do czynienia (serwisowanie) z fiatami ale benzyniakami (sej, panda, gp1.2)

cieszy mnie ze zostal poruszony watek porownania ekonomiki 1.4 8V i 1.3 MJ bo chyba te dwa silniki pozostaly na placu boju :) .... a mimo wszystko 2 litry na kazde 100 przejechanych kilometrow przeklada się na oszczedność w granicach 150 - 200 zł miesiecznie !! a to juz jest argument


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153856 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:09; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Yoka: to były bardzo optymistyczne dla diesla wyliczenia. Tam gdzie 1.4 spali 6l bezyny wątpię by diesel (zwłaszcza 1.3 70km) zszedł aż do 4... A im więcej spali diesel tym dłużej będzie się zwracał, zwłaszcza jak jeszcze droższe przeglądy doliczyć.

[ Dodano: 07 Sie 2008 12:09 ]
http://fiatpunto.com.pl/post149409.html#149409
Spalanie 1.3 mjet 90km (podany post, wyżej spalanie także wersji słabszej).
Wydaje mi się, że przy dużych przebiegach (ok 30000km rocznie) diesel faktycznie może się ok. 3 lat zwracać. Tylko Boże uchowaj od awarii bo zabulisz jak za zboże...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153861 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:18; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1364
STax dodaj do tego przecietnie w roku niższą cene ON od PB ;)

_________________
Citroen C4 1.6 HDI 112 KM ......całe 55.000 km
Czuje się jak Chuck Norris ......nic się mi nie psuje :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153863 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:26; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Yoka: no nie wiem czy w dzisiejszych czasach warto na to liczyć... W zasadzie teraz to pół roku droższy jest diesel a pół roku beznyzna...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #153864 Wysłany: 07 Sie 2008, 13:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
STax napisał(a):
A im więcej spali diesel tym dłużej będzie się zwracał, zwłaszcza jak jeszcze droższe przeglądy doliczyć.

Nie pisz o czymś o czym nie wiesz.
A jeśli piszesz podawaj przykłady.

Koszt przeglądu diesla po 30 tys. km. wyniósł mnie 360 zł.
Ile kosztuje przegląd benzyniaka?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 209 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO