Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Instalacja gazowa Punto II 1.2 16v Poznań https://fiatpunto.com.pl/topic30697.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pawelmosina [ 05 Wrz 2011, 09:47 ] |
Temat postu: | Instalacja gazowa Punto II 1.2 16v Poznań |
Witam koledzy od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem Punto II 1.2 16 v 80 koni. Chciałem założyć instalację gazową BRC. Jaki model tej instalacji byście mi polecili oraz jakie zakład w Poznaniu są warte odwiedzenia. Z góry dziękuje za informację. |
Autor: | buladag [ 05 Wrz 2011, 10:50 ] |
Temat postu: | |
Model to na pewno Sequent 24, najlepiej najnowszą wersję 24.1 |
Autor: | RafaelSaures [ 05 Wrz 2011, 22:24 ] |
Temat postu: | |
Mam 8V i polecam jak najbardziej Sequent 24 A zakład najlepiej jakiś autoryzowany Czakramu. Zapłacisz pewnie więcej, ale nie oszczędzaj na tym, bo źle założona instalacja gazowa to będą problemy do końca. |
Autor: | marcin186 [ 06 Wrz 2011, 13:16 ] |
Temat postu: | |
pawelmosina, z czystym sercem jedź tu>> http://www.auto-gaz.net.pl/ ja u nich niestety nie zakładałem a bardzo żałuje Oczywiście BRC SQ24 [ Dodano: 06 Wrz 2011 13:16 ] Natomiast trzymaj się z daleka od>>> http://www.autogaz-swarzedz.pl/index.php/pl/oferta/36 niestety u nich zakładałem |
Autor: | RafaelSaures [ 06 Wrz 2011, 16:58 ] |
Temat postu: | |
marcin186 Widzę Twój podpis i coś dużo Ci pali LPG Czy to przez warsztat w którym zakładałeś? |
Autor: | marcin186 [ 06 Wrz 2011, 17:36 ] |
Temat postu: | |
RafaelSaures, 8,15l to dużo raczej mieści się w normie |
Autor: | RafaelSaures [ 06 Wrz 2011, 19:38 ] |
Temat postu: | |
Ja mam ten sam silnik i pali 6,5-7l |
Autor: | marcin186 [ 06 Wrz 2011, 19:40 ] |
Temat postu: | |
RafaelSaures, to ja bym powiedział że tobie pali za mało znów |
Autor: | michu0802 [ 06 Wrz 2011, 20:01 ] |
Temat postu: | |
to zależy od techniki jazdy, dynamiki |
Autor: | Pietro [ 06 Wrz 2011, 21:10 ] |
Temat postu: | |
i od ustawienia gazu można ustawić żeby palił litr więcej i miał większą moc, można zrobić że będzie roszkę słabszy silnik ale ekonomiczny. TO zależy jak kto się z gazownikiem dogada. |
Autor: | RafaelSaures [ 06 Wrz 2011, 21:51 ] |
Temat postu: | |
Ja uprawiam eko-drive'ing Różnice między Pb a LPG w mocy nie odczuwam. Nie róbmy offtopu |
Autor: | pawelmosina [ 08 Wrz 2011, 12:51 ] |
Temat postu: | |
Dzięki koledzy za pomoc. Powiedzcie mi jeszcze bo słyszałem różne opinie, czy serwisowanie takiej instalacji jest kosztowe?? Bo nie którzy twierdzą, że jak doda się koszty serwisu to różnica pomiędzy gazem a PB jest nie wielka?? Dodam, że rocznie autem robię około 20 tys?? Pozdrawiam |
Autor: | RafaelSaures [ 08 Wrz 2011, 15:27 ] |
Temat postu: | |
Moja instalacja ma już około 90.000km więc przychodzi czas na wymiany wtryskiwaczy, regeneracja reduktora itp. A tak to: -60zł więcej na przeglądzie -30zł filtr fazy lotnej i ciekłej (wymiana niby co 10tys.) Więc 60zł -35-80zł regulacja (zależnie ile razy potrzeba) To wychodzi 200zł na rok. Zrobisz myślę max 2000km i masz spłacone (zależy ile pali i jak kto jeździ). PS: Nie wiem ominąłem coś? |
Autor: | buladag [ 08 Wrz 2011, 20:52 ] |
Temat postu: | |
Jesli się chce mieć gwarancję 2 lata w przypadku BRC to trzeba by jeszcze doliczyć chyba 60zł za przeglad po roku. Regulacja w przypadku sekwencji to chyba w zasadzie jak się coś sie dzieje, przynajmniej ja z rok juz nie regulowałem i auto jeździ tak samo. Tak więc tak czy tak, bajki o wysokich kosztach, szybszym zużyciu silnika, dużo wyższej temp. spalania itp można schować... gdzieś. |
Autor: | RafaelSaures [ 08 Wrz 2011, 22:23 ] |
Temat postu: | |
buladag napisał(a): Tak więc tak czy tak, bajki o wysokich kosztach, szybszym zużyciu silnika, dużo wyższej temp. spalania itp można schować... gdzieś. Razz
Mity... Wszystko by zniechęcać ludzi do tańszej jazdy |
Autor: | buladag [ 08 Wrz 2011, 22:57 ] |
Temat postu: | |
ja bym powiedzial tak, ze te mity wziely sie po zalozeniu instalacji statszych generacji przez druciarza. koles zle zmontowal taka instalke mieszalnikowa, uszkodzil ptrzez to silnik, to wymyslal rozne historie zevy sie usprawiedliwic. kilku takich i takie bajki sie rozeszly. w przypadku sekwencji naprawde ciezko jest sie pomylic. |
Autor: | PawełG [ 09 Wrz 2011, 21:03 ] |
Temat postu: | |
Ja również jestem za LPG a aucie. Mam instalację Diego G3 Valteki czerwone i Tomassetto alaska. Sam przerobiłem instalację z II generacji na sekwencję. Moim zdaniem ciężko uszkodzić gazem silnik a szczególnie jednostki FIRE które nie należą do silników wysilonych. No i dokładność montażu. Jak ktoś oszczędził na gazownikach (montażu) i komponentach to niech się potem nie dziwi że auto dużo pali i słabo jeździ. |
Autor: | RafaelSaures [ 09 Wrz 2011, 21:30 ] |
Temat postu: | |
buladag & PawełG True true... |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |