Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej Fiat 1.3 multijet
https://fiatpunto.com.pl/topic61156.html
Strona 1 z 1

Autor:  MarcinF1983 [ 02 Lip 2021, 00:42 ]
Temat postu:  Wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej Fiat 1.3 multijet

Witam mam taki problem i nie wiem jak go naprawić . Mam fiata grande punto 1.3 multijet rocznik 2006r. Ogólnie jest ok silnik odpala jak zawszę i nic się nie dziej normalnie jeździ . Ale od czasu do czasu jak gdzieś wyprzedam i przygazuje do 3 tys to czasem czuje takie zdławienie lub całkiem silnik zdławi i zgaśnie nagle silnik . I od razu zapali się lampka czek engine . To podpinam program giagnostyczny i pokazuje mi Błąd w tłumaczeniu na polski , za wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej . Po czym kasuje błąd i zaś mogę jeździć do czasu aż przedobrze z obrotami . Wiec pytanie jak to wyeliminować naprawić , bo to głupie jak chcesz wyprzedzać i ci nagle bez ostrzeżenia gaśnie silnik .
Dodam że nic z pompą wtryskową lun listwą nie było robione . Jedyne co to były wyciągane wtryski i jeden musiałem kupić bo się uszkodził wiec udało się kupić używany o takich samych oznaczeniach jak fabryczny , dlatego pytanie czy to ma jakiś wpływ żeby się takie rzeczy działy .

Autor:  Jachaś [ 02 Lip 2021, 18:08 ]
Temat postu:  Re: Wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej Fiat 1.3 multije

Podaj dokładny kod błędu, bo nie wiadomo teraz czy jest błąd za niskiego czy za wysokiego ciśnienia na "listwie wysokiego ciśnienia" ;) lub coś innego

Autor:  MarcinF1983 [ 05 Lip 2021, 17:08 ]
Temat postu:  Re: Wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej Fiat 1.3 multije

Za wysokie ciśnienie , ale chyba mi się udało rozkminić co to było . Był jeden wtrysk wymianiany bo się uszkodził podczas wyjmowania i był kupiony oryginalny używany z fiata takiego samego z tym samym oznaczeniem i literkami na wtrysku . I niby chodził ale jednak potwierdziło się że wtryski sąkodowane pod dany samochód i cylinder .
Bo coś mnie tkneło by podmienić góre wtrysku czyli cewkę bo to ona jest zakodowana w samochodzie . No i dzisiaj tak zrobiłem dół wtrysku został stary a cewkę wymieniłem na swoja która była w tym aucie . I odpaliłem i na spokojnie porobiłem testy raz 2 tys obrotów raz 3 tys i do końca i na wolnych obrotach . I co ? wszystko wróciło do normy nie ten silnik . Teraz chodzi jak dawniej ładnie się wkręca a co najważniejsze nie wywala już żadnych błędów . Wiec zostawiłem i będę jeździł obserwował , ale na 99% wiedze że ten eksperyment się udał i teraz w końcu będzie chyba ok . Dzięki pozdrawiam .

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/