Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agonia.
https://fiatpunto.com.pl/topic37985.html
Strona 1 z 1

Autor:  zoon [ 18 Wrz 2012, 12:13 ]
Temat postu:  Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agonia.

http://manager.money.pl/news/artykul/fi ... 61405.html

Do tej pory straty przynosiły tylko Alfa i Lancia, ale Fiat dzięki Pandzie, Grande Punto i 500 był na plusie.
Ciekawe co teraz z następnym Punto :?

Autor:  eses [ 18 Wrz 2012, 12:31 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Agonia, w Miłocinie koło MojRzeszowa pokazali i wycenili w Polsce 500L na 56tys. za popika. Dużo za dużo, golf VII tylko o 3tys. droższy. Co wybierze Polak? Widły mają szaloną reputację w Polsce, o tym chyba nie trzeba wspominać.

Autor:  STax [ 18 Wrz 2012, 12:41 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Tylko 500l to nie jest konkurencja dla golfa ;)

Autor:  Znamienny [ 18 Wrz 2012, 16:29 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Za droga, za późno wprowadzona i nieszokująca Panda, stare Punto, stara Linea, niesprzedawalny Bravo, stare Sedici, niszowy Qubo. Oto efekty.

Autor:  buladag [ 18 Wrz 2012, 23:32 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Dokładnie, do kompletu Freemont też dużo za drogi. Co do bravo to może była by to ciekawa oferta gdyby za cenę golasa z przełomu roku czyli 39900 było auto przynajmniej z klimą i radiem.

W brazylii mają dobry kierunek - tanio i ciekawie, europę wyraźnie zaniedbują.

Autor:  zoon [ 20 Wrz 2012, 08:23 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Znamienny napisał(a):
Za droga, za późno wprowadzona i nieszokująca Panda


Zainwestowali 800 mln euro w starą fabrykę w sytuacji, gdy pojawiło się kilka nowych modeli w segmencie A a rynek się zmniejszył. Teraz robią pracownikom przymusowe urlopy. A Tychy były gotowe.

[ Dodano: 20 Wrz 2012 08:16 ]

buladag napisał(a):
Freemont też dużo za drogi.


Może drogi, ale sprzedaje się powyżej oczekiwań i musieli zwiększać zamówienia u Chryslera. Ale to auto niszowe no i nie ma wpływu na fabryki europejskie.

[ Dodano: 20 Wrz 2012 08:19 ]

buladag napisał(a):
W brazylii mają dobry kierunek - tanio i ciekawie, europę wyraźnie zaniedbują.


W Europie inwestują w swoje marki premium, które wynikami ciągną firmę w dół. Włosi byli przyzwyczajeni, że straty nadrabiają Pandą i 500 ale sytuacja się zminieła.
Niedawno ktoś z branży mówił, że upór z jakim Fiat inwestuje w modele Alfy i Lancii jest godny podziwu. Ktoś inny by je po prostu zlikwidował.

Autor:  buladag [ 20 Wrz 2012, 08:42 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Co do freemonta to patrzylem przez pryzmat polskiego rynku. Ile to juz po premierze, a nie wiem jak Wy ale ja nie widzialem jeszcze na ulicy ani jednego, Pande spotkalem jedna w przeciwienstwie do maluchow VW ktorych jezdzi pelno.


Wracajac do freemonta to 100000zl za fiata to troche za duzo z calym szacunkiem dla marki. Dla porownania CR-V losztuje tyle samo.

Autor:  Grzyws [ 21 Wrz 2012, 07:51 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Ale CRV jest sporo mniejszy, Freemont to duży samochód. Moim zdaniem to nie wina jego ceny, a raczej jest on dobrze wyceniony tylko ludzie nie są przyzwyczajeni płacić takie pieniądze za Fiata.

Tak jak ktoś wyżej napisał głowną przyczyną jest kiepska gama, jedyne nowości to tak naprawdę Panda i 500L ( ale jego nie ma jeszcze w sprzedaży) Bravo mimo że jest dobre ma już swoje lata a sprzedawany jest niemal w niezmienionej formie od początku. Punto to już dziadek i odsmażany kotlet aż prosi się o następce.
Szkoda że nowa Panda nie jest już tak rozchwytywana jak jej poprzedniczka ale to chyba wina złych cen i mocnej konkurencji.

Autor:  STax [ 21 Wrz 2012, 08:26 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Grzyws napisał(a):
Szkoda że nowa Panda nie jest już tak rozchwytywana jak jej poprzedniczka ale to chyba wina złych cen i mocnej konkurencji.

IMHO tylko cen, jakby była tańsza to konkurencja za bardzo by nie miała podejścia, bo poziom jest mniej więcej wyrównany.

Autor:  buladag [ 21 Wrz 2012, 09:22 ]
Temat postu:  Re: Chrysler i Brazylia ratują koncern Fiata. W Europie agon

Grzyws, tak na oko gabaryty podobne.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/