Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Grande Punto S2000 w akcji! https://fiatpunto.com.pl/topic399.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | golab [ 01 Lut 2007, 23:31 ] |
Temat postu: | Grande Punto S2000 w akcji! |
Mocna klasa na rajdowych trasach! Prawdopodobnie już w niedalekiej przyszłości zastąpi kosztowne WRC także w MŚ! Zasadnicza różnica w stosunku do WRC to brak turbodoładowania. Efekt widać podczas pokonywania nawrotów... WRC odjeżdża z gwizdem, natomiast S2000 zaraz po odzyskaniu przyczepności słabnie... Super 2000 to najbliższa przyszłość rajdów samochodowych! Zapraszam do obejrzenia klipu z Grande S2000 w akcji: http://www.youtube.com/watch?v=eHi_ObtOd40 lub to samo na serwerach Google... http://video.google.pl/videoplay?docid=7568730083697809283&q=Witamy+na+www.fiatpunto.com.pl |
Autor: | ipIV [ 01 Lut 2007, 23:35 ] |
Temat postu: | |
Niech ktoś mi takie kupi z taką skrzynią biegów btw: fajny pomysł z tym polem wyszukiwania |
Autor: | garys [ 01 Lut 2007, 23:47 ] |
Temat postu: | |
Uhhh ale odgłosy Jak bym sobie czymś takim po mieście pośmigał |
Autor: | golab [ 01 Lut 2007, 23:53 ] |
Temat postu: | |
ipIV napisał(a): fajny pomysł z tym polem wyszukiwania
Nono! Możesz sobie wpisać co chcesz i sie wyświetli... Ale powracając do tematu: W tym roku za kierownicą Grande Punto S2000 będzie zasiadał Maciek Lubiak! |
Autor: | WojtasBB [ 02 Lut 2007, 00:01 ] |
Temat postu: | |
golab napisał(a): W tym roku za kierownicą Grande Punto S2000 będzie zasiadał Maciek Lubiak!
I sołowow http://rajdy.autoklub.pl/14376,news.html? |
Autor: | ipIV [ 02 Lut 2007, 00:32 ] |
Temat postu: | |
golab napisał(a): Nono! Możesz sobie wpisać co chcesz i sie wyświetli... Wink Wiem
|
Autor: | golab [ 02 Lut 2007, 15:16 ] |
Temat postu: | |
Wojtas_BB napisał(a): golab napisał(a): W tym roku za kierownicą Grande Punto S2000 będzie zasiadał Maciek Lubiak! I sołowow http://rajdy.autoklub.pl/14376,news.html? A więc wybrał Grande! O prosze... Dzięki za info! PS. Konferencja zakńczona! http://rajdy.autoklub.pl/14400,news.html? edit: Najświeższe, szczegółowe informacje oraz fotki nowych rajdówek: http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/dwa-grande-punto-s2000-w-polsce,866022,415 |
Autor: | Liper [ 10 Lut 2007, 18:47 ] |
Temat postu: | |
Chciałbym się chociaż troche tym przejechać |
Autor: | golab [ 11 Lut 2007, 17:12 ] |
Temat postu: | |
Jak nie jak tak! Chociażby na prawym fotelu... |
Autor: | Xyś [ 02 Mar 2007, 22:02 ] |
Temat postu: | |
http://www.youtube.com/watch?v=HgPmFumEWl8 |
Autor: | Waldi [ 07 Kwi 2007, 20:56 ] |
Temat postu: | Rajdy i punto |
Niezła jazda Punciakiem w wykonaniu Sołowczyca. http://video.interia.pl/obejrzyj,film,52384 [ Dodano: 07 Kwi 2007 21:16 ] I jeszcze to na Karowej ! http://video.interia.pl/obejrzyj,film,40258 http://video.interia.pl/obejrzyj,film,35383 |
Autor: | golab [ 07 Kwi 2007, 23:05 ] |
Temat postu: | |
Niestety Andreucci Karowej nie ukończył, bo "dotknął" krawężnika i zepsuł kółeczko w swojej Kropie. Zjechał na metę po pierwszym wjeździe na góre... Wcześniej dał pokaz na równoległym przejeździe Bemowa, wyprzedzając Kuzaja o bodaj 0.6 sekundy! Tzn. możliwe, że Kuzaj by go myknął, ale założył slicki i miał problem z przyczepnością na szutrze, przez to lekko przyhaczył tyłem brame. Fotka zrobiona bezpośrednio po tym przejeździe: http://img177.imageshack.us/my.php?image=grandes20004mo3.jpg A tutaj Fiaty na Barbórce: http://www.fiatpunto.com.pl/viewtopic.php?t=398 |
Autor: | xsadol [ 09 Sty 2010, 19:47 ] |
Temat postu: | |
http://rallyonline.pl:84/index.php?1&mo ... s&&s=25940 |
Autor: | xONx [ 09 Sty 2010, 20:22 ] |
Temat postu: | |
Dane techniczne silnik: 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC pojemność: 1997 cm3 moc maks: 270KM przy 8250 obr./min. (64 mm zwężka na kanale dolotowym wg. homologacji FIA) max. moment: 225 Nm przy 6500 obr./min. prędkość maksymalna: 220 km/h skrzynia biegów: sekwencyjna 6-cio biegowa, kłowa z systemem cut-off (Sadev) napęd: stały na 4 koła; mechaniczne dyferencjały przedni, centralny i tylni - tylny dyferencjał z wielopłytkowym mechanizmem różnicowym (Sadev) - wymienne półosie przód/tył (w wersji szutrowej) zawieszenie: McPherson; stabilizatory przód/tył - regulowane amortyzatory Ohlins; sprężyny Eibach hamulce: wentylowane, tzw. tarcza pływająca - 355 mm przód /300 mm tył (asfalt) - 300 mm przód/ 300 mm tył (szuter) felgi: Toora 8″x18″ (asfalt) / 6,5″x 15″ (szuter) opony: Michelin 20/65-18 (asfalt); 19/65-15 (szuter); 10/65-16 (śnieg) masa: 1150 kg I jak oni uzyskali taką moc i moment |
Autor: | xsadol [ 09 Sty 2010, 23:12 ] |
Temat postu: | |
Z 2 litrów w dzisiejszych czasach to chyba standard |
Autor: | greg505 [ 23 Sie 2010, 14:09 ] |
Temat postu: | |
to 270KM jest z 2.0 N/A, wiec taki silnik wytrzymuje tylko jeden rajdzik i do kapitalnego remontu |
Autor: | hart88 [ 16 Wrz 2010, 17:53 ] |
Temat postu: | |
Aż tak żle to chyba nie jest ,ze co rajd to wymiana |
Autor: | Kamillo [ 16 Wrz 2010, 21:19 ] |
Temat postu: | |
hart88 po cichu mówi się o max. 5 godzinach jazdy wyczynowej... cóż... rajdy to nie jest tani sport |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |