Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Grande Punto S2000 w akcji!
https://fiatpunto.com.pl/topic399.html
Strona 1 z 1

Autor:  golab [ 01 Lut 2007, 23:31 ]
Temat postu:  Grande Punto S2000 w akcji!

Mocna klasa na rajdowych trasach! 8) Prawdopodobnie już w niedalekiej przyszłości zastąpi kosztowne WRC także w MŚ! Zasadnicza różnica w stosunku do WRC to brak turbodoładowania. Efekt widać podczas pokonywania nawrotów... WRC odjeżdża z gwizdem, natomiast S2000 zaraz po odzyskaniu przyczepności słabnie...

Super 2000 to najbliższa przyszłość rajdów samochodowych!

Zapraszam do obejrzenia klipu z Grande S2000 w akcji:
http://www.youtube.com/watch?v=eHi_ObtOd40
lub to samo na serwerach Google... ;)
http://video.google.pl/videoplay?docid=7568730083697809283&q=Witamy+na+www.fiatpunto.com.pl

Autor:  ipIV [ 01 Lut 2007, 23:35 ]
Temat postu: 

Niech ktoś mi takie kupi :D z taką skrzynią biegów ;D
btw: fajny pomysł z tym polem wyszukiwania :D

Autor:  garys [ 01 Lut 2007, 23:47 ]
Temat postu: 

Uhhh ale odgłosy :D
Jak bym sobie czymś takim po mieście pośmigał :twisted:

Autor:  golab [ 01 Lut 2007, 23:53 ]
Temat postu: 

ipIV napisał(a):
fajny pomysł z tym polem wyszukiwania

Nono! Możesz sobie wpisać co chcesz i sie wyświetli... ;)

Ale powracając do tematu:
W tym roku za kierownicą Grande Punto S2000 będzie zasiadał Maciek Lubiak! 8)

Autor:  WojtasBB [ 02 Lut 2007, 00:01 ]
Temat postu: 

golab napisał(a):
W tym roku za kierownicą Grande Punto S2000 będzie zasiadał Maciek Lubiak!

I sołowow ;D http://rajdy.autoklub.pl/14376,news.html?

Autor:  ipIV [ 02 Lut 2007, 00:32 ]
Temat postu: 

golab napisał(a):
Nono! Możesz sobie wpisać co chcesz i sie wyświetli... Wink
Wiem ;)

Autor:  golab [ 02 Lut 2007, 15:16 ]
Temat postu: 

Wojtas_BB napisał(a):
golab napisał(a):
W tym roku za kierownicą Grande Punto S2000 będzie zasiadał Maciek Lubiak!

I sołowow ;D http://rajdy.autoklub.pl/14376,news.html?

A więc wybrał Grande! O prosze... :D Dzięki za info! ;)

PS. Konferencja zakńczona! :D
http://rajdy.autoklub.pl/14400,news.html?

edit:
Najświeższe, szczegółowe informacje oraz fotki nowych rajdówek:
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/dwa-grande-punto-s2000-w-polsce,866022,415 ;D

Autor:  Liper [ 10 Lut 2007, 18:47 ]
Temat postu: 

Chciałbym się chociaż troche tym przejechać :roll:

Autor:  golab [ 11 Lut 2007, 17:12 ]
Temat postu: 

Jak nie jak tak! ;D Chociażby na prawym fotelu... ;)

Autor:  Xyś [ 02 Mar 2007, 22:02 ]
Temat postu: 

http://www.youtube.com/watch?v=HgPmFumEWl8

Autor:  Waldi [ 07 Kwi 2007, 20:56 ]
Temat postu:  Rajdy i punto

Niezła jazda Punciakiem w wykonaniu Sołowczyca.
http://video.interia.pl/obejrzyj,film,52384

[ Dodano: 07 Kwi 2007 21:16 ]
I jeszcze to na Karowej !
http://video.interia.pl/obejrzyj,film,40258
http://video.interia.pl/obejrzyj,film,35383

Autor:  golab [ 07 Kwi 2007, 23:05 ]
Temat postu: 

Niestety Andreucci Karowej nie ukończył, bo "dotknął" krawężnika i zepsuł kółeczko w swojej Kropie. ;D Zjechał na metę po pierwszym wjeździe na góre... Wcześniej dał pokaz na równoległym przejeździe Bemowa, wyprzedzając Kuzaja o bodaj 0.6 sekundy! Tzn. możliwe, że Kuzaj by go myknął, ale założył slicki i miał problem z przyczepnością na szutrze, przez to lekko przyhaczył tyłem brame. Fotka zrobiona bezpośrednio po tym przejeździe: http://img177.imageshack.us/my.php?image=grandes20004mo3.jpg

A tutaj Fiaty na Barbórce: :)
http://www.fiatpunto.com.pl/viewtopic.php?t=398

Autor:  xsadol [ 09 Sty 2010, 19:47 ]
Temat postu: 

http://rallyonline.pl:84/index.php?1&mo ... s&&s=25940

Autor:  xONx [ 09 Sty 2010, 20:22 ]
Temat postu: 

Dane techniczne

silnik: 4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
pojemność: 1997 cm3
moc maks: 270KM przy 8250 obr./min. (64 mm zwężka na kanale dolotowym wg. homologacji FIA)
max. moment: 225 Nm przy 6500 obr./min.
prędkość maksymalna: 220 km/h
skrzynia biegów: sekwencyjna 6-cio biegowa, kłowa z systemem cut-off (Sadev)
napęd: stały na 4 koła; mechaniczne dyferencjały przedni, centralny i tylni
- tylny dyferencjał z wielopłytkowym mechanizmem różnicowym (Sadev)
- wymienne półosie przód/tył (w wersji szutrowej)
zawieszenie: McPherson; stabilizatory przód/tył - regulowane amortyzatory Ohlins; sprężyny Eibach
hamulce: wentylowane, tzw. tarcza pływająca
- 355 mm przód /300 mm tył (asfalt)
- 300 mm przód/ 300 mm tył (szuter)
felgi: Toora 8″x18″ (asfalt) / 6,5″x 15″ (szuter)
opony: Michelin 20/65-18 (asfalt); 19/65-15 (szuter); 10/65-16 (śnieg)
masa: 1150 kg


I jak oni uzyskali taką moc i moment :?: :shock:

Autor:  xsadol [ 09 Sty 2010, 23:12 ]
Temat postu: 

Z 2 litrów w dzisiejszych czasach to chyba standard ;)

Autor:  greg505 [ 23 Sie 2010, 14:09 ]
Temat postu: 

to 270KM jest z 2.0 N/A, wiec taki silnik wytrzymuje tylko jeden rajdzik i do kapitalnego remontu ;)

Autor:  hart88 [ 16 Wrz 2010, 17:53 ]
Temat postu: 

Aż tak żle to chyba nie jest ,ze co rajd to wymiana

Autor:  Kamillo [ 16 Wrz 2010, 21:19 ]
Temat postu: 

hart88 po cichu mówi się o max. 5 godzinach jazdy wyczynowej... cóż... rajdy to nie jest tani sport :E

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/