Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Projekty ITAL Performance
https://fiatpunto.com.pl/topic18343-1000.html
Strona 41 z 44

Autor:  kox [ 12 Lut 2012, 23:55 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

super kolor ;) jak już kiedyś pisałem, podziwiam was za robote i włascicieli że nie żałują złota na doprowadzenie wózków do super stanu

Autor:  Darencki [ 13 Lut 2012, 00:30 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

ZoLtaR napisał(a):
Goła buda ma uplift conajmniej +10cm :D

Nie ogar z Mojej strony xD.
Chociaż, mój też jest wybebeszony, a tył się trzyma tak samo. A silnik to przód dociska, a na tył to ma mierny wkład.

Autor:  ZoLtaR [ 13 Lut 2012, 00:31 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Zawias do brązowego leży i czeka. Eibach + Bilstein.

Image

Kornatowóz zbiornik paliwa

Image

Prace nad rollbarem w kornatowozie.

Image

Image

Flansza do poldona gotowa.

Image

Tylny zawias przymiarki

Image


Więcej niebawem :)

Autor:  Ryjowka [ 14 Lut 2012, 02:52 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Piękny kolorek! :D

Autor:  goofer007 [ 14 Lut 2012, 12:58 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Kolorek fajny, szkoda tylko że przetłoczenia i doły zderzaków też polakierowane, no chyba że taki był zamysł :)

A co w motorze będzie dłubane ?

Autor:  Pietro [ 14 Lut 2012, 14:55 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

kolor z palety VW?? Caddy widziałem w podobnych kolorach, mega to wygląda
Volvo też chyb coś takiego ma??
kolega od tamtego punto też na forum gości?? a może go namówicie :)

Autor:  ZoLtaR [ 14 Lut 2012, 15:46 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Kolega od tamtego punto napisał dwa posty wyżej :)

Kolor z audi. LZ8W teak brown. Kozacki jest. W cieniu prawie czarny, w słońcu wychodzi piękna brązowa czekolada.

A co do motoru to jakieś lajtowe 200ps (zmodzona głowica, większe turbo, duża przepustnica fmic, wydeszek i tyle). Sterowanie vems. Standardowy setup jak na GT.

p.s. lampy dymione carello poszukiwane pilnie i lotka z GT na klape.

Autor:  Angry_Us3r [ 14 Lut 2012, 16:12 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

A TYC mogą być?

Autor:  ZoLtaR [ 14 Lut 2012, 16:18 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

TYC to shit okrutny. Zamówiłem sobie na dyspozycję żeby to obejrzeć. Nie pasuje i wykonane jest jak jakaś tandetna chińska zabawka :/ Tylko oryginał carello wchodzi w grę.

Autor:  Angry_Us3r [ 14 Lut 2012, 16:26 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

No to dałeś mi do myślenia, bo sam chciałem sobie sprawić takowe.

[ Dodano: 14 Lut 2012 15:26 ]

http://allegro.pl/reflektor-lewy-fiat-p ... 35407.html

Gość wystawił i lewy i prawy CARELLO. Nie było ofert. Można zapytać.

Autor:  Crazydrake [ 14 Lut 2012, 22:45 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

TYC omijać szerokim łukiem. Miałem/mam w jednej pękł klosz wymieniłem i nie świecą wcale rewelacyjnie

Autor:  ZoLtaR [ 21 Lut 2012, 20:56 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Trochę galanterii do kornatowozu.

Image

Image


Przepompownia :D

Image


Regulator ciśnienia paliwa Tomei.

Image

Autor:  Ryjowka [ 22 Lut 2012, 19:09 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Co to bedzie prom kosmiczny?

Autor:  ZoLtaR [ 04 Kwi 2012, 20:48 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Poldki też są modzone. W kwietniu jadą na klatkowanie. Parę fotek z przymiarek napędu.

Image

Image

Image

pzdr

[ Dodano: 04 Kwi 2012 20:47 ]

Mały update kornatowozu.

Rozebraliśmy 1.6 16V w celach pomiarowych.

Image

Image

Image

Image

Image

Niedawno przyszły długo oczekiwane tłoki zrobione na zamówienie we Włoszech.

Image

Image

i korby

Image

Poliuretany do zawieszenia i łap silnika

Image

Trochę fotek z prac nad rollbarem. Wyszedł myślę nieźle i jest fantastycznie ciasno spasowany do nadwozia.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Wydech będzie z zapasem 3". Zamówiliśmy wielką puszkę, którą umieścimy w miejscu gdzie dawniej znajdował się zbiornik.

Image

Image

Prace nad flanszą łączącą SOHCa z C530ką.
Przyrządy pomiarowe do sprawdzenia centrowania wału.

Image

Image

I ostatnie, finalne przymiarki bloku ze skrzynią przed wycięciem i obróbką właściwej flanszy.

Image

Image

Image

Image

Image


To na tyle. Niebawem nowy update.

Autor:  liferelax88 [ 04 Kwi 2012, 22:19 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Na wasze posty wyczekuję jak na nowe odcinki Californication... I tak samo jak serial, nie zawodzicie oczekiwań ;)

Autor:  dzikidaniel [ 06 Kwi 2012, 00:09 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Nie działają wcześniejsze fotki. Przywrócisz je?

Autor:  ZoLtaR [ 06 Kwi 2012, 13:35 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Robiłem jakiś czas temu przemeblowanie na serwerze. Wrzuce nie ma problemu.

Tu trochę więcej o poldkach.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=97907&st=0&start=0

Autor:  dzikidaniel [ 06 Kwi 2012, 20:31 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

No fajnie by było jakby fotki wróciły :D

No opis poldków mi się widzi. Auta podsumuję jak już wyjadą ;)

Autor:  ZoLtaR [ 06 Kwi 2012, 21:12 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

To jeszcze chwile będziesz musiał poczekać ;)

Autor:  dzikidaniel [ 06 Kwi 2012, 21:23 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Nie ma problemu wytrzymam ;)

A wracając do pszczółki to w jakiej konfiguracji go składacie? Blok wiercicie czy zmieniacie na taki z większym rozwiertem? Bo wiem że Kornat kupił drugi ;)

Autor:  ZoLtaR [ 06 Kwi 2012, 22:06 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Robimy na A4000.

Autor:  dzikidaniel [ 06 Kwi 2012, 22:39 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

A jak wygląda kwestia grubości ścianek cylindrów? Czy w B6.000 będzie tyle samo "mięsa" po rozwiercie na 87 mm co w A4.000?

Autor:  ZoLtaR [ 06 Kwi 2012, 22:46 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Nie będzie.

Autor:  goofer007 [ 07 Kwi 2012, 10:15 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

dzikidaniel napisał(a):
A jak wygląda kwestia grubości ścianek cylindrów? Czy w B6.000 będzie tyle samo "mięsa" po rozwiercie na 87 mm co w A4.000?

Zoltar mówi o 182A4.000 z fefnastki, której 0,6mm nie zrobi różnicy, a tobie (chyba) rozchodzi się o bloki z GT a tych po prostu nie ma opcji rozwiercić na 87mm, nieważne czy 176A4.000 czy 176B6.000, zresztą nawet w B6 z N/A 16V nie widzę możliwości.

Autor:  dzikidaniel [ 07 Kwi 2012, 11:13 ]
Temat postu:  Re: Projekty ITAL Performance

Nie rozchodzi ;). Pytam ciągle o 16tki (o 182). Zaś jeśli chodzi o mnie to mam zarówno 1.4 na stole jak i 1.6 i jak ściągnę głowicę to sam sobie porównam.

Strona 41 z 44 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/