Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Projekty ITAL Performance https://fiatpunto.com.pl/topic18343-1050.html |
Strona 43 z 44 |
Autor: | ZoLtaR [ 05 Lis 2012, 12:28 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Michał gratuluje . Nakręć jakieś filmy dla mnie i zrób fotkę to zrobimy fajną promocję |
Autor: | kornat [ 05 Lis 2012, 12:33 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Ryjowka, to kiedy mnie przewieziesz? |
Autor: | wieza87 [ 05 Lis 2012, 16:48 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
ZoLtaR napisał(a): Takie auta nie nadają się (i szkoda ich) do codziennej eksploatacji. Na codzień trzeba męczyć jakiegoś parcha a auto takie jak to punto niech pozostanie zabawką na weekendy przy ładnej pogodzie. Dokładnie.. i to właściwie jedna, jedyna wada takiej inwestycji. Podejrzewam że gdybym Wam zlecił zrobienie tak mojego to na drugie w miarę konkretne auto do codziennej eksploatacji by mi już nie starczyło |
Autor: | jabb [ 05 Lis 2012, 22:26 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Uwielbiam Wasze projekty! Rezultat prac jest fenomenalny i cieszę się, że to Punto dostało nowe życie. Jest kilka drobiazgów, które psują dla mnie odrobinę obraz całości: -błyszczące, szare plastiki bardzo wyraźnie odcinają się od oceanu flockowanego na czarno wnętrza, a kierownica - chociaż przepiękna - niezbyt pasuje do deski rozdzielczej -panel ze starterem i przełącznikami nie komponują się z niczym, a widoczne wkręty mocujące kłują w oczy -boczki drzwi wyglądają trochę "plebejsko" Oczywiście to tylko moja opinia... Podziwiam wkład pracy i marzę o tym, że moje Punto też kiedyś będzie tak wyglądało. Chociaż wtedy żal by mi było nim jeździć. A ten lakier to absolutny kosmos! Nie spodziewałem się, że brązowy samochód może wyglądać aż tak dobrze! |
Autor: | Courage [ 05 Lis 2012, 22:55 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Chłopaki tyle pracy w to włożyli, a każdy musi napisać, co mu się nie podoba, bo... Auto jest zrobione pod właściciela, tak widocznie chciał i tyle. Mógłby nawet na desce mieć wkomponowanego różowego jednorożca, jego sprawa... |
Autor: | grzechu18 [ 05 Lis 2012, 23:27 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Robota Panowie PRO jak zwykle... oby więcej takich aut na polskich drogach. Aaa ten kolor jest nieziemski... Szkoda ze Alfa nie miała takich w swojej palecie... |
Autor: | kox [ 06 Lis 2012, 20:10 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
grzechu18 napisał(a): Szkoda ze Alfa nie miała takich w swojej palecie... po Zabrzu jezdzi odrobine jasniejsza, ale to jakas wersja 4x4? allroad? |
Autor: | grzechu18 [ 06 Lis 2012, 22:37 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
kox, q4.. jest jaśniejszy kolor mocca.. ale to nie to samo... |
Autor: | Grzegorz1987 [ 14 Gru 2012, 20:30 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Auto świetne Na żywo jeszcze lepsze i fajnie odpycha :):) Gratulacje |
Autor: | wychowany [ 15 Gru 2012, 00:28 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Ciekawość mnie zżera jak nie wiem co Ile taki remont punta gt kosztował? ta mniej więcej Szacunek za tą robotę bo ja bym to jebn___ po 4 godzinach |
Autor: | dominik2403 [ 15 Gru 2012, 00:33 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
wychowany napisał(a): Ciekawość mnie zżera jak nie wiem co Ile taki remont punta gt kosztował? ta mniej więcej Myślę, że wypasione nowe auto można by za tą kwotę kupić |
Autor: | wychowany [ 15 Gru 2012, 00:38 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
No właśnie się tak zastanawiam czy na jakieś audi by starczyło |
Autor: | grzechu18 [ 15 Gru 2012, 10:20 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
wychowany, na ladne A6 z szoferem.. |
Autor: | wychowany [ 23 Gru 2012, 20:15 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Pierdoli** |
Autor: | liferelax88 [ 23 Gru 2012, 22:09 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
wychowany napisał(a): Pierdoli** Reality hits You hard, bro! |
Autor: | ZoLtaR [ 24 Lut 2013, 20:34 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Mały update. Ostatnio odwiedził nas brązowy GTek na pierwszy przegląd. Przy okazji wprowadziliśmy parę modyfikacji. Zamontowaliśmy lotkę dachową, która zalegała u nas od zeszłego roku. Wykonaliśmy też rozpórkę przednich kielichów. Układ napędowy zabetonowaliśmy na twardych poduszkach poliuretanowych. Do wnętrza trafiły też włoskie akcenty Na wiosnę właściciel planuje dalsze modyfikacje auta a właściwie wzmocnienie silnika i układu napędowego. Będzie większe turbo, tłoki, wałek itd. |
Autor: | punto 1.6 [ 24 Lut 2013, 20:48 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
co tu można napisać , jednym słowem cukiereczek a mieszki są extra dało by się takie kupić ? |
Autor: | ZoLtaR [ 24 Lut 2013, 20:57 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Da się. Zostały kupione na włoskim ebayu. |
Autor: | wieza87 [ 24 Lut 2013, 21:41 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
ZoLtaR napisał(a): Da się. Zostały kupione na włoskim ebayu. a można dostać jakieś namiary na to? nie znam włoskiego |
Autor: | punto 1.6 [ 24 Lut 2013, 21:52 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
wpisz w ebay PUNTO CUFFIA CAMBIO |
Autor: | ZoLtaR [ 24 Lut 2013, 21:55 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
http://www.ebay.it/itm/FIAT-PUNTO-GT-TURBO-16V-SPORTING-CUFFIA-CAMBIO-FRENO-/190393972189?pt=Ricambi_automobili&hash=item2c545d75dd |
Autor: | wieza87 [ 24 Lut 2013, 22:12 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
dzieki kurde szkoda że nie ma białego do P1, brałbym bez zastanowienia [ Dodano: 24 Lut 2013 21:12 ] a co do update brązowego GT to IMO lotka jest zbędna reszta brak słów |
Autor: | ZoLtaR [ 25 Lut 2013, 11:06 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Przy okazji przedstawiamy projekt wykonany na szybko dla jednego z naszych Klientów. Auto to firmowy Seicento Van z trochę porobionym silnikiem i zawieszeniem. VAT-1 w dowodzie jest . Samochód służy do pracy w firmie a po godzinach do szeroko pojętej rozrywki i startach w amatorskich "minimaxach" i "rallysprintach" Fiat Seicento 1.4 16V * SILNIK - 1.4 16V 95HP (843A1.000 Fiat Stilo) - olej Agip Racing 10W60 - poduszki silnika i skrzyni Strongflex Sport * UKŁAD DOLOTOWY - „powerrura” 2,5” - filtr stożkowy * UKŁAD WYDECHOWY - kolektor wydechowy seryjny (2 sondy) - układ wydechowy 2” przelotowy * UKŁAD WTRYSKOWY - seryjny typu "returnless" * UKŁAD CHŁODZENIA - płyn chłodzący Valvoline - nowa chłodnica wody Valeo - nowe przewody chłodzenia MPI * UKŁAD NAPĘDOWY - odchudzone i wyważone koło zamachowe - sprzęgło 200mm 1.4 16V - skrzynia 6 biegowa Fiat Stilo - olej Valvoline - podniesiony lewarek zmiany biegów z shortshifterem * ELEKTRONIKA - zarządzanie silnikiem Bosch Motronic ME7.3H4M - elektroniczny pedał gazu * HAMULCE - tarcze hamulcowe przód 257mm wentylowane - zaciski przód Fiat Punto Multijet - zaciski tył Abarth 500 - tarcze hamulcowe tył 240mm - przewody hamulcowe metalowe 100% nowe - zmodyfikowana pompa hamulcowa - płyn hamulcowy Motul RBF660 - zaciski malowane proszkowo na żółto - korektor siły hamowania tylnej osi w kabinie * UKŁAD KIEROWNICZY - krótka przekładnia kierownicza (3 obroty opór-w-opór) - wspomaganie elektryczne * ZAWIESZENIE - amortyzatory MTS - sprężyny MTS -40mm - tylna belka wypiaskowana i polakierowana proszkowo - tuleje w zawieszeniu Strongflex Sport - nowe wahacze Magneti Marelli * KOŁA - felgi 14" Fiat Seicento Schumacher - opony 175/50R14 Pirelli P6000 - dystanse przód/tył 15mm * NADWOZIE/WNĘTRZE - kierownica sportowa RRS 350mm odsadzenie 90mm - naba Momo - fotel sportowy Mirco S2 - „bodykit” Fiat Seicento Schumacher MOC I MOMENT OBROTOWY PO MODYFIKACJI: 108KM / 143Nm ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tak to wyglądało na początku. Samochód przyjechał do nas ze smutnym i zasyfiałym silnikiem 1.1 MPI. Zgniła tylna belka wyjechała z auta. To samo stało się ze zbiornikiem paliwa. Buda oczekuje na placu na nowe części. Przyjechała skrzynia 6 speed ... ...którą chłopaki trochę odgruzowali. Stary piec wyjechał z budy. Następnie przywiozłem nowe serce do warsztatu. Przyjechała paczka z tulejkami. Zamówiliśmy też parę elementów z ASO. Prac ciąg dalszy. Odnowiona belka już na aucie. Zbiornik paliwa prawie zamontowany. Zaczęliśmy prac nad kabelkologią. Auto i wiązki rozebrane w mak, sporo tego makaronu . Zamontowaliśmy też wspomaganie. Elektryki ciąg dalszy. Napęd gotowy do montażu. [ Dodano: 25 Lut 2013 11:06 ] Silnik zamontowany w komorze. Składania ciąg dalszy. Przymierzyliśmy też fotel i kierownicę. Układ wydechowy zrobiony od nowa. Tak się prezentuje na aucie. Hamulce tylnej osi przygotowane i zamontowane. No i finalnie pod maską wygląda to tak jak na załączonym obrazku. Ster na miejscu. Lewarek z korektorem też. No i fotel. Kółeczka z hamulcami. Praktycznie gotowy i złożony (zostały kratki w zderzaku i oklejenie maski i dachu - foto wkrótce). Finalnie po małych zabiegach wyszło to tak: Niebawem kolejne premiery (FC20VT, Alfa 155 Q4, Polonezy, Punto 1,9 turbo .. ) Pozdrawiam Łukasz |
Autor: | rzel [ 25 Lut 2013, 12:58 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
hamulec ręczny jest hydrauliczny, czy co , bo nie widzę na foto linek |
Autor: | ZoLtaR [ 26 Lut 2013, 09:10 ] |
Temat postu: | Re: Projekty ITAL Performance |
Ręczny jest na linki. [ Dodano: 26 Lut 2013 09:10 ] I jeszcze fotki po montażu body i olejeniu dachu i maski folią. |
Strona 43 z 44 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |