|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 17:41
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Artour |
#777711 Wysłany:
08 Cze 2015, 10:24; Temat postu: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Artur
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Złoty Stok Rejestracja: 29 Mar 2015, Posty: 8
|
|
Góra |
|
|
|
|
piesu102 |
#777859 Wysłany:
09 Cze 2015, 20:29; Temat postu: Re: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki Rejestracja: 27 Maj 2011, Posty: 744 Pomógł: 2
|
To tak przekrój trochę mały ja bym dawał minimum 16mm2 a bezpiecznik to sobie sprawdź w tabelach na internetach a nie strzelasz, bo bierzesz ile masz przewodu zasilania np. 5 metrów i jaki przekrój kabla i sprawdzasz jaki bezpiecznik, ja przy 16mm2 i 5 metrach przewodu dałem 60A Co do wzmacniacza to on ma napędzać tylko przód czy na przyszłość i sub będzie ? w tych cenach myślę że znalazło by się coś lepszego ale to tylko moje zdanie bo nie znam się tak dobrze jak już robisz CA to i bym dodał porządne kable głośnikowe itp.
_________________ Mój Silver Kropek --> http://fiatpunto.com.pl/topic29954.html
|
|
Góra |
|
|
Artour |
#777898 Wysłany:
09 Cze 2015, 23:52; Temat postu: Re: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Artur
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Złoty Stok Rejestracja: 29 Mar 2015, Posty: 8
|
Kable głośnikowe obowiązkowo będę zmieniać ale ich już nie uwzględniałem bo to raczej mus. Co do przekroju to się nie zgodzę bo do napędzenia tego wzmaka potrzeba mi 30A, a wychodzi mi na długości 5 metrów 8mm2 więc żadne strzelanie. Wzmak 4 kanały nie bez powodu bo sub jakiś się tam znajdzie w komplecie z kondensatorem pewnie. Co do cen i marki to jak dla mnie nie ma tragedii bo Focala znam, używam i nie zawiodłem się nigdy na podawanych przez nich parametrach. Wiadomo nie jest to high end ale raczej mało kto startuje z wysokiej półki sprzętem (mówimy tu o topowych produktach tej firmy). ps. 16mm2 to kolego na długości 5 metrów zakłada się pod wzmaki pobierające od 50 do 65A
_________________ Jak coś robię to to robię, albo tego nie robię wcale
|
|
Góra |
|
|
piesu102 |
#777929 Wysłany:
10 Cze 2015, 13:17; Temat postu: Re: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki Rejestracja: 27 Maj 2011, Posty: 744 Pomógł: 2
|
Artour, Skoro wiesz lepiej to poco się pytasz na forum bo nie rozumiem ? Poczytaj trochę i wtedy rób i mów, a jeszcze jedno jak Ty chcesz dać zasilanie o przekroju 8mm2 do wzmaka 4 kanał i sub pod to i jeszcze kond. to ja nie mam pytań. Jak to mówią lepiej dać większy przekrój kabla niż potem jak będę chciał zmienić wzmak lub dołożyć sub to zaczynać od nowa zabawę kablami. I jedno jak bawisz się w CA to pewnie słyszałeś o BIG 3 ?
_________________ Mój Silver Kropek --> http://fiatpunto.com.pl/topic29954.html
|
|
Góra |
|
|
Artour |
#777989 Wysłany:
10 Cze 2015, 23:16; Temat postu: Re: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Artur
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Złoty Stok Rejestracja: 29 Mar 2015, Posty: 8
|
Powiem inaczej, jeśli wzmak ma zabezpieczenie 30A to i tak więcej nie ma prawa pociągnąć nawet jeśli by mógł bo w jakimś celu to zabezpieczenie istnieje, co do zabezpieczenia 40A na kablu to stosowałem się do tabelki którą znalazłem na forum i wychodzi mi tyle ile napisałem a fakt czy podepnę kondensator i suba nie zmienia tutaj nic bo wzmak ciągle będzie pobierać maksymalnie 30A nawet jeśli wepnę tam cokolwiek innego. Sytuacja którą opisałeś o dokładaniu wzmaka u mnie miejsca mieć nie będzie bo nie mam zamiaru robić dyskoteki z auta a subtelne CA nic na wyrost.
Nie staram się w żaden sposób udowodnić, że wiem lepiej a jedynie chcę abyś wiedział, że to co piszę jest oparte na informacjach które zdobyłem. A Ty już od ręki starasz się mnie zagiąć BIG 3. Słyszałem czy nie, nie ma to znaczenia w tej chwili bo jedyne co ma znaczenie to rozwiązanie problemu i dojście do konsensusu w kwestii kabli/bezpieczników.
_________________ Jak coś robię to to robię, albo tego nie robię wcale
|
|
Góra |
|
|
piesu102 |
#778098 Wysłany:
11 Cze 2015, 23:20; Temat postu: Re: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki Rejestracja: 27 Maj 2011, Posty: 744 Pomógł: 2
|
Ja Cie tylko i formuje jak sprawa się ma w moim przypadku, bo wszystko bylo konsultowane z kolega co zna się co nieco więcej na temat CA.
_________________ Mój Silver Kropek --> http://fiatpunto.com.pl/topic29954.html
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#778140 Wysłany:
12 Cze 2015, 12:15; Temat postu: Re: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Artour, pamiętaj że straty na kablu przy gwałtownych skokach , i ogólnie sam fakt strat, to zupełnie inna brocha niż te wyliczenia i internetowa wiedza I uwierz, ze to wszystko miesci się w zakresie bezpiecznika.
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Artour |
#778209 Wysłany:
13 Cze 2015, 00:33; Temat postu: Re: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Artur
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Złoty Stok Rejestracja: 29 Mar 2015, Posty: 8
|
Cytuj: Artour, pamiętaj że straty na kablu przy gwałtownych skokach , i ogólnie sam fakt strat, to zupełnie inna brocha niż te wyliczenia i internetowa wiedza I uwierz, ze to wszystko miesci się w zakresie bezpiecznika. To co w tym przypadku zrobić bo zgłupiałem już a też nie chcę popadać ze skrajności w skrajność?
_________________ Jak coś robię to to robię, albo tego nie robię wcale
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#778281 Wysłany:
13 Cze 2015, 20:14; Temat postu: Re: Zalążek CA w moim GP |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|