Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Fiat Punto 3drzwiowy czy 5drzwiowy
https://fiatpunto.com.pl/topic2799-25.html
Strona 2 z 2

Autor:  STax [ 14 Wrz 2007, 18:17 ]
Temat postu: 

Do wszystkiego się można przyzwyczaić, ale w końcu po coś tą dodatkową parę drzwi wymyślono no nie? Ja rozumiem, że ktoś uważa, że przy 3D wsiada się do tyłu nieźle, ale przy 5D jest po prostu jeszcze łatwiej. To samo tyczy się dzieci i fotelików.

Autor:  Tezet1956 [ 25 Gru 2007, 22:10 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
w końcu po coś tą dodatkową parę drzwi wymyślono no nie?

Tylko po co produkują jeszcze 3-drzwiową. Ile by nie dyskutował, to ja jestem za 3-drzwiową. Mam 88 letnia babcię i ona nie ma problemu z wejściem na tył trójki, czterodrzwiowcy twierdzą, że mają blokadę przed otwarciem tylnych drzwi, trójdrzwiowcy jej nie otrzebują.
Jeśli ktoś ma problem z kregosłupem to o dziwo dużo łatwiej jest wejść i wyjść z trójki, bo nie trzeba zwijać się w kłębek, żeby nogę wysunąć poza próg samochodu. Wymanewrowanie butem aby wyjść z czterodrzwiowca to istna sztuka.
Jedyny problem trójki to urwana linka w fotelu, ale myślę że zamki czwórki robią więcej problemów.
Uchylne okna trójki to cudo w upalne dni, gdy nie ma klimy. To wyciąg powietrza bez przeciągu.

Autor:  zyga670 [ 25 Gru 2007, 22:44 ]
Temat postu: 

Przynajmniej mi dziecko nie otworzy drzwi w 3 drzwiowym ;p.

Często podróżuje z siostrzeńcem 4 latka i nie widzę problemów w puncie 3 drzwiowym.

CENA JAK NAJBARDZIEJ OKEJ !!

Autor:  adi.degora [ 25 Gru 2007, 22:51 ]
Temat postu: 

Tezet1956 napisał(a):
dużo łatwiej jest wejść i wyjść z trójki, bo nie trzeba zwijać się w kłębek, żeby nogę wysunąć poza próg samochodu. Wymanewrowanie butem aby wyjść z czterodrzwiowca to istna sztuka.


A to jest akurat święta prawda, wsiadanie i wysiadanie z 3D jest o niebo łatwiejsze, szybsze i przyjemniejsze 8)

Autor:  krzys_80 [ 25 Gru 2007, 23:41 ]
Temat postu: 

zdecydowanie 3D - sam takim jezdze z dzieckiem w foteliku i nie ma zadnego problemu! przynajmniej mi szyby nie otworzy podczas jazdy :)
a ze 3D jest ladniejsze to chyba nikt nie ma zamiaru dyskutowac - to oczywiste 8)

Autor:  kgorka [ 26 Gru 2007, 13:03 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
Wiadomo ogólnie - 3D ładniejsze
5D - praktyczniejsze
Wybór zależy od tego co jest dla użytkownika ważniejsze 8)


Dokładnie tak jak kolega napisał , nie inaczej!!

Autor:  Juras [ 26 Gru 2007, 22:54 ]
Temat postu: 

Polecam 5d ze względu na praktyczniejszy dostęp do wnętrza, choć nie ukrywam że 3d (w moim odczuciu) mają w sobie więcej "werwy" :D ale tylko tej optycznej:)

Autor:  Lutek [ 27 Gru 2007, 00:35 ]
Temat postu: 

NIe tylko tej optycznej prawdziwej tez ze wzgledu na mase:) #d jest lzejsze :D Ale na Vmax nie wiele to wplywa można by rzecz że wogóle :cry:

Autor:  STax [ 27 Gru 2007, 00:40 ]
Temat postu: 

Lutek napisał(a):
NIe tylko tej optycznej prawdziwej tez ze wzgledu na mase:) 3d jest lzejsze :D


A g. prawda wysoki sądzie! :E
3D wg instrukcji waży (o ile pamiętam) tyle samo co 5D. W końcu w 3D też coś tam jest w miejscu drzwi no nie? A mechanizmy zamka czy podnoszenia szyby w sumie więcej jak 5-10kg nie ważą...

Autor:  adi.degora [ 27 Gru 2007, 00:47 ]
Temat postu: 

STax napisał(a):
Lutek napisał(a):
NIe tylko tej optycznej prawdziwej tez ze wzgledu na mase:) 3d jest lzejsze :D


A g. prawda wysoki sądzie! :E
3D wg instrukcji waży (o ile pamiętam) tyle samo co 5D. W końcu w 3D też coś tam jest w miejscu drzwi no nie? A mechanizmy zamka czy podnoszenia szyby w sumie więcej jak 5-10kg nie ważą...


Wg katalogu dla P2FL z grudnia 2005 masa samochodu gotowego do jazdy wynosi:
-dla silnika 8V: 860kg (3D) / 875 (5D)
-dla silnika 16V: 920kg (3D) / 935 (5D)
-dla silnika MJ: 965 (3D) / 980 (5d)

Takze jakby nie patrzec 15kg ta dodatkowa para drzwi waży ;) Przynajmniej w 2FL ;) Chyba że do jedynki ładowali carbonowe :E

Autor:  STax [ 27 Gru 2007, 00:49 ]
Temat postu: 

adi.degora napisał(a):
STax napisał(a):
Lutek napisał(a):
NIe tylko tej optycznej prawdziwej tez ze wzgledu na mase:) 3d jest lzejsze :D


A g. prawda wysoki sądzie! :E
3D wg instrukcji waży (o ile pamiętam) tyle samo co 5D. W końcu w 3D też coś tam jest w miejscu drzwi no nie? A mechanizmy zamka czy podnoszenia szyby w sumie więcej jak 5-10kg nie ważą...


Wg katalogu dla P2FL z grudnia 2005 masa samochodu gotowego do jazdy wynosi:
-dla silnika 8V: 860kg (3D) / 875 (5D)
-dla silnika 16V: 920kg (3D) / 935 (5D)
-dla silnika MJ: 965 (3D) / 980 (5d)

Takze jakby nie patrzec 15kg ta dodatkowa para drzwi waży ;)


Miałem na myśli mk 1, gdzie dla obu wersji jest chyba 870kg podane (przy silniku 1.1).
Zresztą 15kg to tyle co nic, większość z nas pewnie więcej w bagażniku wozi...

Autor:  adi.degora [ 27 Gru 2007, 00:50 ]
Temat postu: 

Fakt, wydedytowałem że mam na mysli tylko 2FL :)

Autor:  STax [ 27 Gru 2007, 00:52 ]
Temat postu: 

Popatrzyłem teraz do książki napraw, nie ma tam 1.1 5D, ale ciekawostka - dla mk 1 TD masa jest taka sama niezależnie od liczby drzwi 1025 dla SX lub 1035kg dla ELX

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/