Cześć,
ostatnio wspominałem wam o drobnej rewitalizacji jaką przeprowadzałem w moim Punto.
Zmiana uszczelki pod głowicą + szlif głowicy pod uszczelkę i dopasowanie zaworów.
Wszystko już jest poskładane, da się jeździć ale...
na wolnych obrotach silnik pracuje nie równo, są strasznie wibracje (czuć je nawet pod tyłkiem na tylnej kanapie
(i nie chodzi tu o falowanie obrotów). Dodatkowo jest głośny a układ wydechowy bez dziur.
poluzowałem pasek rozrządu bo faktycznie mógł być za mocno napięty - nie pomogło.
Szukając przyczyny sprawdziłem:
- iskrę na wszystkich świecach i kablach
- wyczyściłem przepustnice łącznie z silnikiem krokowym
- zdemontowałem wtryskiwacze i sprawdziłem czy żadne nie został uszkodzony(a szczególnie ten przy którym poszła uszczelka)
generalnie przy jeździe na wyższych obrotach nie ma żadnych objawów poza tą głośną pracą.
na wolnych jest głośno nie równo szarpie drga i przygasa.
Nagrałem dwa filmiki po tym wszystkim co opisałem.
Dajcie jakieś następne podpowiedzi co robić i gdzie szukać problemu bo skończyły mi się pomysły
Przed wymianą uszczelki autem jeździł Tata i mówi ze te obajwy były jeszcze zanim zabraliśmy się za wymianę.
https://www.youtube.com/watch?v=IoBEYfe4O-U&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=UFc59tbMwkM&feature=youtu.bewszystkie dźwięki na filmach generuje punto
help