Przez tyle lat istnienia modelu, nikomu z posiadaczy Punto 2 się nie chciało pokombinować, spróbować chociaż metodami chałupniczymi odróżnić starą cewkę od nowej? Można by zbudować bazę danych, statystykę, gdyby ludzie raportowali, zapisywali takie rzeczy (co i kiedy wymieniałeś, jakie parametry się zmieniły). A tak wymiany są profilaktyczne/na oślep albo dopiero jak wypada zapłon...
Przedział na pewno jest szeroki (może być 50, a może 250 tysięcy km), przy czym LPG powinno skracać żywotność (również dlatego, że większość instalacji jest źle montowana).
Przykład chałtury w Grande (amatorka ale "coś" tam można wyczytać, czy "zmierzyć" - przed i po wymianach, świec, czy cewek, różnica w parametrach jest wyraźna).
http://fiatpunto.com.pl/post860815.html#p860815W Punto 2 są dwie cewki na dwa cylindry, więc byłoby trudniej, ale też do ogarnięcia (gdyby się ktoś uparł).
Chociaż model P2 już wypada z obiegu (przespaliście najlepsze lata, teraz za późno na eksperymenty i budowanie statystyk trwałości podzespołów).