Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Pompa paliwa GP Multijet 1.3 https://fiatpunto.com.pl/topic25621.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | tomekrus [ 01 Gru 2010, 20:41 ] |
Temat postu: | Pompa paliwa GP Multijet 1.3 |
No wiec stało się. Nie odpaliłem dzisiaj swojego GP 1.3 Multijet 75km. Znaczy w sumie odpaliłem, pochodził z kilkadziesiat sekund i umarł. Moja diagnoza - paliwo i w zwiazku z tym filtr. Gdzie w ogole znajduje sie filtr paliwa? No i co moge sam zrobic na parkingu zeby go reanimowac? czy konieczna jest wymiana filtra? a moze moge go polac np. ciepłą wodą? Bardzo chciałbym uniknać holowania do warsztatu a raczej nie mam doświadczenia z nowymi dieslami. Z góry dziekuje za podpowiedzi. pzdr |
Autor: | kox [ 01 Gru 2010, 20:44 ] |
Temat postu: | |
tomekrus napisał(a): Gdzie w ogole znajduje sie filtr paliwa? pod maską,z 1,9 jest po lewej stronie na wysokości podszybia. tomekrus napisał(a): No i co moge sam zrobic na parkingu zeby go reanimowac?
moj też miał problemy i dostawał zadyszki,po kilku minutach męczarni paliwo sie rozgrzało i "popuścił" |
Autor: | kazaa [ 01 Gru 2010, 22:46 ] |
Temat postu: | Re: Pompa paliwa GP Multijet 1.3 |
tomekrus napisał(a): No wiec stało się.
Nie odpaliłem dzisiaj swojego GP 1.3 Multijet 75km. Znaczy w sumie odpaliłem, pochodził z kilkadziesiat sekund i umarł. Moja diagnoza - paliwo i w zwiazku z tym filtr. Gdzie w ogole znajduje sie filtr paliwa? No i co moge sam zrobic na parkingu zeby go reanimowac? czy konieczna jest wymiana filtra? a moze moge go polac np. ciepłą wodą? Bardzo chciałbym uniknać holowania do warsztatu a raczej nie mam doświadczenia z nowymi dieslami. Z góry dziekuje za podpowiedzi. pzdr po lewej widać puszkę z 2 przewodami , łatwa wymiana , imho lepiej wymienić , na wiosnę kupiłem oryginalny , lepiej nie oszczędzać na zamiennikach |
Autor: | kropekGP [ 01 Gru 2010, 23:07 ] |
Temat postu: | |
tomekrus oby parafina wytrąciła się we filtrze i przed. Jeśli dalej, czyli pompa, wtryski to czeka Cię drogi interes ![]() |
Autor: | tomekrus [ 02 Gru 2010, 00:03 ] |
Temat postu: | ... |
dobra, zrobiłem polałem filtr ciepłą wodą i odpalił ![]() poźniej pojechałem na bp, zatankowałem do pełna bp ultimate + jakis specyfik do diesla i na razie jezdzi |
Autor: | kazaa [ 02 Gru 2010, 00:28 ] |
Temat postu: | Re: ... |
tomekrus napisał(a): dobra, zrobiłem
polałem filtr ciepłą wodą i odpalił ![]() poźniej pojechałem na bp, zatankowałem do pełna bp ultimate + jakis specyfik do diesla i na razie jezdzi to dobrze ![]() nie boisz się o wtryski cr jak dajesz specyfiki ? |
Autor: | sadoo [ 02 Gru 2010, 01:59 ] |
Temat postu: | |
tomekrus jutro jedziesz i wymieniasz filtr paliwa, wymiana jego to żadna filozofia ![]() Wypadałoby przed każda zima wymienić filtr paliwa jak kupujesz tanie zamienniki. Ja wymieniłem po 60 tysia znowu na UFI przez 3 zimy nie było żadnego problemu z odpalaniem nawet w temperaturach dochodzących do -35 stopni. od początku leje tylko paliwa premium Ultimate, V-Power, Gold, w zimie odczuwam największa różnice, w lecie tylko lepsze samopoczucie ![]() |
Autor: | kropekGP [ 02 Gru 2010, 22:32 ] |
Temat postu: | |
kazaa ja leje xeramic diesel protector do -40 stopni, tylko gdy zapowiadają że temperatura w nocy ma spaść poniżej -20 stopni. Przy wyższych polegam na paliwach premium. Pracowałem kiedyś na stacji i bardzo często paliwo które przychodziło było do -22 stopni. |
Autor: | kazaa [ 02 Gru 2010, 23:49 ] |
Temat postu: | |
kropekGP napisał(a): kazaa ja leje xeramic diesel protector do -40 stopni, tylko gdy zapowiadają że temperatura w nocy ma spaść poniżej -20 stopni. Przy wyższych polegam na paliwach premium. Pracowałem kiedyś na stacji i bardzo często paliwo które przychodziło było do -22 stopni.
to co się działo w dystrybutorze jak było rok temu -30 ![]() ![]() |
Autor: | sadoo [ 03 Gru 2010, 01:18 ] |
Temat postu: | |
kazaa napisał(a): chodził jak traktor dosłownie
dokładnie przy takich temperaturach tak chodzi ![]() W tamtym roku w grudniu u mnie dochodziło do -30 stopni i tak utrzymywało się przez ponad tydzień. Pamiętam zostawiłem auto pod domem i innym autem poleciałem do Hollandi stamtąd do Alicante na 3 dni wróciłem do Mastricht i wracałem z Singen lancą na letnich gumach ![]() poterkotał poterkotał nagrzał sie i w trasę, żadnych problemów z paliwem odpalaniem itp. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |