|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 22:32
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
PREDATOR_POLAND |
#282886 Wysłany:
27 Sie 2009, 20:33; Temat postu: GP 16V 95KM - Dławienie przy 4000 obr. |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 26 Kwi 2009, Posty: 13
|
Czy zauważyliście we własnych samochodach efekt dławienia silnika objawiające się szarpaniem oraz falowaniem obrotomierza podczas osiągnięcia 4000 obr.? Występuje u mnie nie za każdym razem, ale dość często na 1,2 i 3 biegu podczas powolnego przyspiesania. Na 1 podczas szybkiego przyspieszania rowniez odczuwalne jest przyhamowanie na wyższych obrotach (w okolicy właśnie 4000 obr.), co też powoduje, że przy ostrej jeździe, zmieniając bieg na wyższy startujemy z niższych obrotów.
Podczas przekroczenia 4000 obr., dławi się z 2-3 razy po czym efekt mija.
Jeżeli spotkaliście się z problemem i go rozwiązaliście proszę o kontakt.
Pozdrawiam,
Nawiasem mówiąc sprawę i tak zgłoszę do ASO wraz z nieprawidłowo działającym kierunkowskazem (prawym - temat poruszany na forum - pomaga w ASO programowanie bodykomputera).
|
|
Góra |
|
|
|
|
Paweł A. |
#282977 Wysłany:
28 Sie 2009, 06:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 14 Kwi 2009, Posty: 745
|
|
Góra |
|
|
mario-sz |
#282980 Wysłany:
28 Sie 2009, 07:34; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Racibórz Rejestracja: 03 Lut 2009, Posty: 748 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
PREDATOR_POLAND |
#309668 Wysłany:
19 Lis 2009, 17:50; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 26 Kwi 2009, Posty: 13
|
Serwis stwierdził brak problemu (podczas przeglądu), natomiast "asekuracyjnie" zresetowali kompa. Po wyjeździe z serwisu problem minął
|
|
Góra |
|
|
alba |
#328947 Wysłany:
24 Sty 2010, 19:22; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 26 Kwi 2009, Posty: 96
|
1,4 16 V ma zmienny dolot, w okolicach tych obrotów (w zależności od obciążenia) otwiera się klapa otwierająca drugi przelot. Może to cos z tym związanego.
_________________ Alfa Romeo Mito 1,4 MPI
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|