|
Obecny czas: 14 Cze 2025, 19:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
rian000 |
#790823 Wysłany:
15 Gru 2015, 12:00; Temat postu: T-Jet Problem z błędami P1135 i P0130 |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Jan
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 18 Lip 2015, Posty: 9
|
Witam, Miałem problem z w/w błędami tj. P1135 i P0130. Wymieniłem sondę na nową Bosch(0258006206). Stara wyglądała na okopconą, było na niej pełno sadzy. Przez 2 dni było ok potem znów to samo. Check na desce i po podpięciu pod MES te same błędy. Dodatkowo wcześniej jak i teraz zauważyłem pewien problem. Jadąc ze stałą prędkością, obroty między 1500-2000 auto czasem jakby samo hamuje na sekundę. Co może być nietak? Poniżej zamieszczam wykresy:
Załączniki: |
chwila jazdy na nowej sondzie.jpg [ 13.73 KiB | Obejrzany 1462 razy ]
|
nowa sonda.jpg [ 28.07 KiB | Obejrzany 1462 razy ]
|
stara sonda.jpg [ 21.88 KiB | Obejrzany 1462 razy ]
|
|
|
Góra |
|
 |
|
|
maciekt8 |
#791617 Wysłany:
27 Gru 2015, 20:21; Temat postu: Re: T-Jet Problem z błędami P1135 i P0130 |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów Rejestracja: 08 Lis 2014, Posty: 224 Pomógł: 6
|
Wiele to ja nie widzę po tych wykresach. Sonda ma cały czas zmieniać stan sinusoida na wykresie/ W parametrach ma się cały czas napięcie zmieniać od 0 do 1V . Podczas przyśpieszania ja to nazywam butowania ma być bogato 1v a np przy hamowaniu silnikiem 0V. Podczas normalnej jazdy tzn jedziemy ze stałą prędkością ma też oscylować od 0 do 1 (sinusoida). Jak ma swoje zawiasy i przestoje że nagle stoi na bogato albo ubogo to znaczy że jakiś proces gdzieś jest zakłócony. Wypadanie zapłonu minimalne, albo nieszczelność. Kup zmywacz hamulcowy ok 10zł zdejmuj pokrywę silnika i psikaj na miejsce łączenia kolektora z głowicą itd jak podniesie obroty tzn że jest nieszczelność. Domyślam się że świece ok a silnik chodzi prawidłowo poza tymi błędami. Proponuję przejrzeć masy pod akumulatorem na skrzyni, na pokrywie koło cewek, pod pompą absu, oraz za obudową filtra powietrza( masa ecu)
_________________ la nostra passione cars
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 2 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|