You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 14 Cze 2025, 19:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #790823 Wysłany: 15 Gru 2015, 12:00; 
 Temat postu: T-Jet Problem z błędami P1135 i P0130
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Jan
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 18 Lip 2015,
Posty: 9
Witam,
Miałem problem z w/w błędami tj. P1135 i P0130. Wymieniłem sondę na nową Bosch(0258006206). Stara wyglądała na okopconą, było na niej pełno sadzy. Przez 2 dni było ok potem znów to samo. Check na desce i po podpięciu pod MES te same błędy. Dodatkowo wcześniej jak i teraz zauważyłem pewien problem. Jadąc ze stałą prędkością, obroty między 1500-2000 auto czasem jakby samo hamuje na sekundę.
Co może być nietak?
Poniżej zamieszczam wykresy:


Załączniki:



Góra
 Profil  
 

 
 Post #791617 Wysłany: 27 Gru 2015, 20:21; 
 Temat postu: Re: T-Jet Problem z błędami P1135 i P0130
Offline
Puntoświr

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sport
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Żyrardów
Rejestracja: 08 Lis 2014,
Posty: 224
Pomógł: 6
Wiele to ja nie widzę po tych wykresach. Sonda ma cały czas zmieniać stan sinusoida na wykresie/ W parametrach ma się cały czas napięcie zmieniać od 0 do 1V . Podczas przyśpieszania ja to nazywam butowania ma być bogato 1v a np przy hamowaniu silnikiem 0V. Podczas normalnej jazdy tzn jedziemy ze stałą prędkością ma też oscylować od 0 do 1 (sinusoida).
Jak ma swoje zawiasy i przestoje że nagle stoi na bogato albo ubogo to znaczy że jakiś proces gdzieś jest zakłócony. Wypadanie zapłonu minimalne, albo nieszczelność. Kup zmywacz hamulcowy ok 10zł zdejmuj pokrywę silnika i psikaj na miejsce łączenia kolektora z głowicą itd jak podniesie obroty tzn że jest nieszczelność.
Domyślam się że świece ok a silnik chodzi prawidłowo poza tymi błędami. Proponuję przejrzeć masy pod akumulatorem na skrzyni, na pokrywie koło cewek, pod pompą absu, oraz za obudową filtra powietrza( masa ecu)

_________________
la nostra passione cars


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO