Mam tak samo
Dzieje się z powodu utraty przyczepności na nierównościach,
np. na tzw. tarce przed skrzyżowaniem (pomijam przypadki hamowania na piasku, szutrze itp. bo wtedy ABS zawsze się włącza)
Brak przyczepności może wskazywać na zużyte amortyzatory, ale podejrzewam, że na nowych amortyzatorach w takich samych warunkach np. na nierównościach przed skrzyżowaniami ABS też się załączy.
Nie doszukiwałbym się tu problemu z ABSem, ale raczej ze specyficznymi warunkami - nierównościami, na których skaczące koło po zeskoczeniu z jednej przeszkody, zaraz zeskakuje z kolejnej, itd. i to powoduje ciągłą pracę ABSu i co najgorsze dalszą jazdę przeważnie w kierunku zebry
[ Dodano: 09 Sie 2011 21:09 ]Dodam, że zdjęcie nogi z pedału hamulca na ułamek sekundy i tym samym wyłączenie ABSu, który zaczął intensywnie pracować parę razy pozwoliło mi wyhamować tam gdzie chciałem, a nie tam gdzie zawiózłby mnie ABS
