You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 04 Cze 2024, 10:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #489661 Wysłany: 11 Lip 2011, 23:37; 
 Temat postu: problem podczas deszczu
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Lip 2011,
Posty: 21
Mobilki mam problem,aczkolwiek jeśli pada deszcz lub jest nawet po nimz kropkiem dzieją się cuda.Mianowicie nie ma wolnych obrotów utrzymują się na poziomie 2000,dusi się szarpie co chwila jazda benzyna,gaz ponieważ na moment jest rozruch a potem nie da się jechać ani na tym ani na tym,natomiast na benzynie troszke jest lepiej jednak potworniena szarpie,aczkolwiek na gazie zachowuje się jak by jego zabrakło,na wolnych obrotach skaczą obroty jakby auto miało zaraz zgasnąć,przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu słychać strzały jakby z filtra powietrza.Także problem troszke jest świece i przewody są nowe także to można wykluczyć,mechanicy również konkretnie nie wypowiadają się w tej kwestii proponują 5 powodów tej usterki także nie ma co wymieniać wszystkiego po kolei i czekać na reakcje.Dlatego też Koledzy prosiłbym o merytoryczne wypowiedzi w tej kwestii,dodam że punto2 2003rok 1,2natural power


Góra
 Profil  
 

 
 Post #489700 Wysłany: 12 Lip 2011, 08:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
sprawdź cewki, a przewody mogą być wadliwe.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #489704 Wysłany: 12 Lip 2011, 08:54; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
kropkomobilek napisał(a):
Także problem troszke jest świece i przewody są nowe także to można wykluczyć,

Nie można. Wadliwe przewody się nagminnie zdarzają, a jak problemy są tylko podczas deszczu, to na bank jest to coś z prądem.
Pierwsze bym właśnie przewody obstawiał.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490022 Wysłany: 13 Lip 2011, 01:01; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Lip 2011,
Posty: 21
właśnie przewody nowe polskiej firmy podobno dobrej,aczkolwiek świece około pół roku temu wymiana.

[ Dodano: 13 Lip 2011 00:01 ]
Mechanicy najpierw :E sugerowali przewody,natomiast gdy są wymienione a objawy nadal się utrzymują pojawia się kwestia uszkodzonego silniczka krokowego,komputera,czujnika położenia wału nawet sondy lambda.Aczkolwiek nic nie jest pewne a wiadomo można wymienić te cztery elementy aby w końcu trafić na usterke albo i nie.Merytorycznie dodam iż po wymianie przewodów na nowe przez pewien,aczkolwiek krótki czas było w porządku :x


Góra
 Profil  
 
 
 Post #490089 Wysłany: 13 Lip 2011, 10:51; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czewa
Rejestracja: 21 Mar 2011,
Posty: 49
Ja tez obstawiam przewody, kiedyś sobie wymieniłem na nowe jeszcze w polonezie, i w deszczu po odpaleniu pracował na 3 cylindry, ja pod maskę za przewody, jedną ręką oparty o pas przedni, bardzo fajnie mnie popieściło z częstotliwością przerywania pracy silnika:P.

Wystarczy żeby gdzieś przy fajce iskra przeskakiwała na silnik a nie do świecy. Weź sobie szmatę z olejem i nasmaruj przewody, bardzo stara metoda, ale skuteczna.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO