Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Montaż zegarów z obrotomierzem [różne wersje, osiowanie]
https://fiatpunto.com.pl/topic4241-350.html
Strona 15 z 20

Autor:  Arek24 [ 03 Mar 2011, 07:12 ]
Temat postu: 

też jestem zdania że te zegary są do wyciepania

Autor:  stafff [ 15 Mar 2011, 16:30 ]
Temat postu: 

puk, puk !

Mam takie pytanie czy ktoś montował tarcze bez zmieniania podświetlania zegarów??
Chciałbym wiedzie jak wyglądają "niefabryczne tarcze" przy standardowym oświetleniu! :E

Zrobił już ktoś taki manewr? Można prosić jakąś fotkę?

Autor:  Bytuś [ 28 Mar 2011, 22:45 ]
Temat postu: 

greg505 napisał(a):
jak sie nazywa opcja do 'osiowania' w FESie? nie widzidzialem u siebie nic takiego :>

jest cos takiego w twojej wersji programu ? :>

Autor:  domin45670 [ 28 Mar 2011, 23:14 ]
Temat postu: 

Na 90%: Nadwozie / PROXI Alignment Procedure

Autor:  greg505 [ 28 Mar 2011, 23:16 ]
Temat postu: 

Bytuś napisał(a):
greg505 napisał(a):
jak sie nazywa opcja do 'osiowania' w FESie? nie widzidzialem u siebie nic takiego :>

jest cos takiego w twojej wersji programu ? :>

nie, ale ja mam stara wersje 2.1

Autor:  wojtass18 [ 28 Mar 2011, 23:18 ]
Temat postu: 

Cytuj:
Na 90%: Nadwozie / PROXI Alignment Procedure

domin45670 w której wersji ?

Autor:  Bytuś [ 28 Mar 2011, 23:33 ]
Temat postu: 

właśnie ściągałem wersje 2.7.2 i tam jest taka możliwość :D

[ Dodano: 28 Mar 2011 23:33 ]
a wie ktoś może czy za pomocą tego programu da rade ustawić rzeczywisty przebieg ( na liczniku jest 93kkm a ja w rzeczywistości mam 200kkm )

Autor:  Arek24 [ 28 Mar 2011, 23:38 ]
Temat postu: 

do przestawiania przebiegu jest inny programik

Autor:  Bytuś [ 28 Mar 2011, 23:42 ]
Temat postu: 

Arek24 pochwal sie :E

Autor:  domin45670 [ 28 Mar 2011, 23:42 ]
Temat postu: 

wojtass18 napisał(a):
Cytuj:
Na 90%: Nadwozie / PROXI Alignment Procedure

domin45670 w której wersji ?

FES 2.6

Autor:  Arek24 [ 29 Mar 2011, 08:29 ]
Temat postu: 

niestety ale nie znam nazwy tego programu :( słyszałem że do zmiany przebiegu trzeba wyciągać licznik

Autor:  Bytuś [ 29 Mar 2011, 17:26 ]
Temat postu: 

w ASO robią to bez wyjmowania zegarów ale przebieg popychają tylko do przodu

[ Dodano: 29 Mar 2011 17:26 ]
Arek24 napisał(a):
kolega użyczył mi kabla i program FiatECUScan i już mam zaprogramowane nic mi nie miga

wystarczy mieć taki kabelek :?: http://moto.allegro.pl/elm-327-v1-4-b-o ... 62199.html
bez żadnego adaptera da rade to zrobić :?:

Autor:  Arek24 [ 29 Mar 2011, 22:11 ]
Temat postu: 

Od kolegi miałem taki sam kabelek i dało nim rade

Autor:  domin45670 [ 29 Mar 2011, 22:31 ]
Temat postu: 

Na poprzedniej stronie chyba strzeliłem mały błąd za co przepraszam gdyż był nieumyślny. PROXI Alignment dotyczy osiowania zegarów. Autoadaptację nie wiem gdzie się przeprowadza :mysli:

Autor:  mariuz [ 29 Mar 2011, 23:02 ]
Temat postu: 

W testach bodajże jest coś o resecie autoadaptacji silnika

Autor:  ka2myk [ 15 Cze 2011, 00:32 ]
Temat postu: 

2 szybie pytania:

1) do p2 1.2 16v pasują zegary z HGT ?
2) jeśli zmienię tylko nakładki zegarów z hgt do sportinga, to czy muszę zrobić później jakieś strojenie aby nie było przekłamania na prędkości ?

Z góry dzięki za odp.

P.S: obszukałem się trochę na forum i nie znalazłem odpowiedzi :( Help :?

Autor:  mariuz [ 15 Cze 2011, 11:51 ]
Temat postu: 

Zdejmowanie wskazówek jest wysoce niewskazane, bo potem będzie baaaardzo trudno je ustawić prawidłowo. No chyba że jest jakaś funkcja na zerowanie wskazówek, ale tego nie wiem.

Autor:  Lupus [ 21 Cze 2011, 23:24 ]
Temat postu: 

ka2myk napisał(a):
2 szybie pytania:

1) do p2 1.2 16v pasują zegary z HGT ?
2) jeśli zmienię tylko nakładki zegarów z hgt do sportinga, to czy muszę zrobić później jakieś strojenie aby nie było przekłamania na prędkości ?

Z góry dzięki za odp.

P.S: obszukałem się trochę na forum i nie znalazłem odpowiedzi :( Help :?


Tak pasuja, nakładki możesz zmienić ale musiał byś też wgrać nowy wsad do licznika żeby nie było przekłamania (hgt ma licznik do 240 sporting do 200)

Autor:  Thorvir [ 12 Lip 2011, 08:44 ]
Temat postu: 

Czyli jeśli w autku mam, zegary wyskalowane na 180 i zaaplikuje sobie zegary wyskalowane do 200 to istnieje możliwość, że będą mi przekłamywać prędkość?

Aha i jeszcze ponad to, czy po wymianie liczników zawsze wam chodził dobrze obrotek? (nie biorąc pod uwagę oczywiście, uszkodzeń etc)
Pytam się ponieważ od ASO Fiata dostałem odpowiedź na pytanie co z osiowaniem: "wykonanie tej procedury nie
jest jednoznaczne z uruchomieniem prawidłowej pracy obrotomierza."

Autor:  mariuz [ 12 Lip 2011, 09:39 ]
Temat postu: 

Na pewno będzie dobrze pokazywał. Wszystkie dane komputer przesyłą cyfrowo i zegary obrabiają je we własnym zakresie. No chyba że z diesla do benzyny weźmiesz albo na odwrót, bo wtedy cyrki bywają z tego co nam wiadomo.


Za to ja ostatnio widziałem niezłego dziwoląga :D
Punto IIFL 2004r 1.2 8v. Zegary jak w fiacie panda, czyli wskaźnik prędkości,paliwa,temperatury i mały wyświetlacz jak w przedliftowych punciakach.
Właściciel zrobił nim 32 tysiące tylko :shock: Zdziwił się, jak usłyszał ze mój 200kkm przejechał :D
Przy przebiegu około 90km był programowany sterownik silnika. Jeszcze przed zakupem z salonu. Elm nie wołał nic o nieprawidłowym kodzie iso, licznik przeprogramowań wskazuje 1.
Tyle wiem po analizie wskazań elma i rozmowy z klientem.

Czyżby się dało wstawić stare zegary do poliftowych autek? Trzeba spytać Ko-Car czy sterowniki przedliftowe da się oprogramować softem poliftowym :)

Autor:  buladag [ 12 Lip 2011, 09:50 ]
Temat postu: 

Gołe liczniki w FL chyba miały mały wyświetlacz :>

Autor:  Lupus [ 12 Lip 2011, 12:59 ]
Temat postu: 

Thorvir napisał(a):
Czyli jeśli w autku mam, zegary wyskalowane na 180 i zaaplikuje sobie zegary wyskalowane do 200 to istnieje możliwość, że będą mi przekłamywać prędkość?


Nie. Stanie się tak tylko gdy zmienisz tarcze
Thorvir napisał(a):
Aha i jeszcze ponad to, czy po wymianie liczników zawsze wam chodził dobrze obrotek? (nie biorąc pod uwagę oczywiście, uszkodzeń etc)
Pytam się ponieważ od ASO Fiata dostałem odpowiedź na pytanie co z osiowaniem: "wykonanie tej procedury nie
jest jednoznaczne z uruchomieniem prawidłowej pracy obrotomierza."


Tak. A zegarów miałem już kilka w dwóch puntach.

[ Dodano: 12 Lip 2011 11:59 ]
mariuz napisał(a):
Na pewno będzie dobrze pokazywał. Wszystkie dane komputer przesyłą cyfrowo i zegary obrabiają je we własnym zakresie. No chyba że z diesla do benzyny weźmiesz albo na odwrót, bo wtedy cyrki bywają z tego co nam wiadomo.


Za to ja ostatnio widziałem niezłego dziwoląga :D
Punto IIFL 2004r 1.2 8v. Zegary jak w fiacie panda, czyli wskaźnik prędkości,paliwa,temperatury i mały wyświetlacz jak w przedliftowych punciakach.
Właściciel zrobił nim 32 tysiące tylko :shock: Zdziwił się, jak usłyszał ze mój 200kkm przejechał :D
Przy przebiegu około 90km był programowany sterownik silnika. Jeszcze przed zakupem z salonu. Elm nie wołał nic o nieprawidłowym kodzie iso, licznik przeprogramowań wskazuje 1.
Tyle wiem po analizie wskazań elma i rozmowy z klientem.

Czyżby się dało wstawić stare zegary do poliftowych autek? Trzeba spytać Ko-Car czy sterowniki przedliftowe da się oprogramować softem poliftowym :)


Albo spotkać się z kimś kto ma PII FL i dla dobra nauki poeksperymentować :)

Autor:  mariuz [ 12 Lip 2011, 22:54 ]
Temat postu: 

Jeśli ten dziadek zostawi autko na dłużej to nie omieszkam podmienić na chwilę zegarów ;)

Autor:  mario32 [ 14 Lip 2011, 06:14 ]
Temat postu: 

witam wczoraj wymieniłem licznik w PII FL na z obrotomierzem po zamontowaniu oczywiści migał z tym sobie poradziłem ELM 327 i program FES 2,6 mam tylko jeszcze jeden problem trzeba zrobic korektę licznika bo mam na tym nowym o 40 tyś wiekszy przebieg :( wie ktoś gdzie to można zrobić na śląsku lub zagłębiu z góry dzieki za jakieś namiary :P

Autor:  Arek24 [ 14 Lip 2011, 07:53 ]
Temat postu: 

http://www.polskastrefa.eu/ogloszenia/k ... _5779.html
Ja korzystałem z usług tego gościa 3minutki roboty

Strona 15 z 20 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/