Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Montaż zegarów z obrotomierzem [różne wersje, osiowanie]
https://fiatpunto.com.pl/topic4241-75.html
Strona 4 z 20

Autor:  Lupus [ 02 Paź 2008, 21:29 ]
Temat postu:  Re: Zegary Punto II FAQ

Kamil86 napisał(a):
Dobra robota, wszystko w jednym miejscu.

Proponuję podwiesić :>

Lupus napisał(a):
4. Czy wskaźnik temperatury i obrotomierz będą działały?
Tak. Jedynym objawem będzie migający wyświetlacz.


Czy po osiowaniu będzie OK?


Jeśli kupisz odpowiedni licznik to tak

Autor:  Kamil86 [ 03 Paź 2008, 09:58 ]
Temat postu: 

A czy jest jakiś sposób aby poznać który wymontowany licznik jest do auta z jedną sondą lub dwoma czy jest jest to do wer benzynowej?

Przede wszystkim chodzi mi o to jak poznać na allegro który licznik będzie dobry, zazwyczaj nie ma dokładego opisu.

Autor:  Lupus [ 03 Paź 2008, 20:01 ]
Temat postu: 

Kamil86 napisał(a):
A czy jest jakiś sposób aby poznać który wymontowany licznik jest do auta z jedną sondą lub dwoma czy jest jest to do wer benzynowej?

Przede wszystkim chodzi mi o to jak poznać na allegro który licznik będzie dobry, zazwyczaj nie ma dokładego opisu.

Możesz sobie sprawdzić w Eperze po numerze części czy będzie do twojego auta pasował. A robi się to tak:
W eperze wklepujesz vin swojego auta, prosisz sprzedawce o podsanie numeru części z naklejki na górze obudowy i sprawdzasz czy dany licznik będzie pasował. Ew Walcie na pw z vinem i numerem to wam sprawdze.

Autor:  E.T. [ 06 Paź 2008, 06:23 ]
Temat postu: 

Lupus napisał(a):
W wersjach benzynowych przebieg jest zapisany tylko w zegarach, w JTD również w komputerze.

mam benzyniaka i w aso patrzyliśmy na przebieg w komputerze!!

Autor:  Lupus [ 06 Paź 2008, 09:30 ]
Temat postu: 

E.T. napisał(a):
Lupus napisał(a):
W wersjach benzynowych przebieg jest zapisany tylko w zegarach, w JTD również w komputerze.

mam benzyniaka i w aso patrzyliśmy na przebieg w komputerze!!


Możesz spracyzować. Z tego co wiem to w wersjach benzynowych jedynym miejscem gdzie zapisany jest przebieg są zegary. I ten przebieg widać po podłączeniu auta pod komputer.

Autor:  E.T. [ 06 Paź 2008, 16:11 ]
Temat postu: 

Lupus napisał(a):
Możesz spracyzować. Z tego co wiem to w wersjach benzynowych jedynym miejscem gdzie zapisany jest przebieg są zegary. I ten przebieg widać po podłączeniu auta pod komputer.


jak przyjechałem fiatem do domu, pojechałem do aso, to mechanik "pocieszał" mnie, że przebieg jest orginalny, bo stan z kompa zgadza się ze stanem z licznika!

Autor:  Lupus [ 06 Paź 2008, 18:05 ]
Temat postu: 

E.T. napisał(a):
Lupus napisał(a):
Możesz spracyzować. Z tego co wiem to w wersjach benzynowych jedynym miejscem gdzie zapisany jest przebieg są zegary. I ten przebieg widać po podłączeniu auta pod komputer.


jak przyjechałem fiatem do domu, pojechałem do aso, to mechanik "pocieszał" mnie, że przebieg jest orginalny, bo stan z kompa zgadza się ze stanem z licznika!



To ciekawe :hmm: . A który masz rocznik?

Autor:  E.T. [ 06 Paź 2008, 23:27 ]
Temat postu: 

Lupus napisał(a):
To ciekawe . A który masz rocznik?


99

Autor:  MlodyGp [ 06 Lis 2008, 23:34 ]
Temat postu: 

Lupus

A co może być przyczyną, że licznik dochodzi do 20 km/h i dalej nie ma ochoty się ruszyć :mrgreen: .

Autor:  mrider [ 07 Lis 2008, 01:14 ]
Temat postu: 

E.T. po prostu strzelili gadkę żeby wyglądać profesjonalnie. Centralki M-M nie mają opcji zapisywania przebiegu.

Lupus ta informacja o zmianie przebiegu w górę jest pewna? Trochę to dziwne bo w SC przy przebiegu 10tys.km wymieniali mi licznik na nowy, wyosiowali itd. ale przebieg był naliczany od nowa czyli obecnie pokazuje 10tys.km mniej niż jest faktycznie...

Autor:  E.T. [ 07 Lis 2008, 09:22 ]
Temat postu: 

mrider czym jest centralka?

Autor:  mrider [ 07 Lis 2008, 13:20 ]
Temat postu: 

E.T. Centralka firmy Magneti-Marelli inaczej zwana modułem wrtyskowo-zapłonowym lum popularnie komputerem ;)

Autor:  E.T. [ 07 Lis 2008, 15:39 ]
Temat postu: 

mrider czyli to ta elektroniczna szpeja za silnikiem firmowana przez Hitahi, made in japan!!?

Autor:  Lupus [ 09 Lis 2008, 18:56 ]
Temat postu: 

MlodyGp napisał(a):
Lupus

A co może być przyczyną, że licznik dochodzi do 20 km/h i dalej nie ma ochoty się ruszyć :mrgreen: .


Albo uszkodzony silniczek krokowy, albo walnięte zegary. Musisz posłać je do naprawy albo kupić inne.

[ Dodano: 09 Lis 2008 16:56 ]
mrider napisał(a):
E.T. po prostu strzelili gadkę żeby wyglądać profesjonalnie. Centralki M-M nie mają opcji zapisywania przebiegu.

Lupus ta informacja o zmianie przebiegu w górę jest pewna? Trochę to dziwne bo w SC przy przebiegu 10tys.km wymieniali mi licznik na nowy, wyosiowali itd. ale przebieg był naliczany od nowa czyli obecnie pokazuje 10tys.km mniej niż jest faktycznie...



W dwóch ASO mówili mi że tylko w góre mogą korygować. Oczywiście można zostawić stary przebieg :P

Autor:  E.T. [ 26 Lis 2008, 16:35 ]
Temat postu: 

Lupus napisał(a):
1. Czy można założyć zegary z obrotomierzem do wersji "s"
Generalnie tak, ale przy zakupie należy zwrócić uwage na to co kupujemy bo są dwie wersjie wszystkich zegarów:
-do aut z I sondą lambda (do roku 2000, czerwona kontrolka silnika)
-do aut z 2 sondami (od 2001, pomarańczowa kontrolka)
do "s" pasują liczniki ze sportinga oraz HGT, nie pasują natomiast od diesli, sportinga jtd oraz WSZYSTKICH wersji FL (te z dużymi, czerwonymi wyświetlaczami)


które (z czego) zagrają w HGT?

Autor:  Lupus [ 02 Gru 2008, 02:22 ]
Temat postu: 

E.T. napisał(a):
Lupus napisał(a):
1. Czy można założyć zegary z obrotomierzem do wersji "s"
Generalnie tak, ale przy zakupie należy zwrócić uwage na to co kupujemy bo są dwie wersjie wszystkich zegarów:
-do aut z I sondą lambda (do roku 2000, czerwona kontrolka silnika)
-do aut z 2 sondami (od 2001, pomarańczowa kontrolka)
do "s" pasują liczniki ze sportinga oraz HGT, nie pasują natomiast od diesli, sportinga jtd oraz WSZYSTKICH wersji FL (te z dużymi, czerwonymi wyświetlaczami)


które (z czego) zagrają w HGT?

zależy z którego roku HGT masz. Ale powinny zagrać zwykłe Sx

Autor:  E.T. [ 02 Gru 2008, 07:29 ]
Temat postu: 

Lupus po czy poznać tek kompatybilne? (od sx!)

Autor:  Lupus [ 02 Gru 2008, 16:37 ]
Temat postu: 

E.T. napisał(a):
Lupus po czy poznać tek kompatybilne? (od sx!)

Zwykłe zegary z obrotomierzem, z tego samego rocznika najlepiej. Z tym że będzie ci migał wyświetlacz. A nie myślisz o naprawie tych co masz?

Autor:  E.T. [ 02 Gru 2008, 17:02 ]
Temat postu: 

Lupus napisał(a):
Z tym że będzie ci migał wyświetlacz.

i tak już mi miga! (jak łaskawie zadziałają!)

Lupus napisał(a):
A nie myślisz o naprawie tych co masz?

che jakieś bankowo sprawne wstawić, co by się przekonać, co jest chore (czy napewo, na dziłających zegarach będzie ok! bo też może być to np. komp, czy jakieś inne licho!)

Autor:  Lupus [ 02 Gru 2008, 19:15 ]
Temat postu: 

E.T. napisał(a):
Lupus napisał(a):
Z tym że będzie ci migał wyświetlacz.

i tak już mi miga! (jak łaskawie zadziałają!)

Lupus napisał(a):
A nie myślisz o naprawie tych co masz?

che jakieś bankowo sprawne wstawić, co by się przekonać, co jest chore (czy napewo, na dziłających zegarach będzie ok! bo też może być to np. komp, czy jakieś inne licho!)

Migają ci zagary, skaczą wskazówki, i zaczynają działać po nagrzaniu? Jak tak to na bank problem tkwi w epromie motoroli który jest w zegarach. naprawa właśnie koło 300

Autor:  E.T. [ 02 Gru 2008, 20:04 ]
Temat postu: 

Lupus napisał(a):
Migają ci zagary, skaczą wskazówki, i zaczynają działać po nagrzaniu?

coś w tym stylu! czasem nawet coś się świeci po wyjęciu kluczyka! :shock:
Lupus napisał(a):
naprawa właśnie koło 300

kto to robi?

za ile wyrwe z rozbiórki, może nawet być anglik?
obecne są troche zmęczone życiem (pourywane i poklejone uchyty i zaczepy! :/)

najbardzie pasowały by mi od sportinga, ale wtedy nie miał bym kontrolki od tcs!(?)

Autor:  Lupus [ 02 Gru 2008, 20:22 ]
Temat postu: 

E.T. napisał(a):
Lupus napisał(a):
Migają ci zagary, skaczą wskazówki, i zaczynają działać po nagrzaniu?

coś w tym stylu! czasem nawet coś się świeci po wyjęciu kluczyka! :shock:
Lupus napisał(a):
naprawa właśnie koło 300

kto to robi?

za ile wyrwe z rozbiórki, może nawet być anglik?
obecne są troche zmęczone życiem (pourywane i poklejone uchyty i zaczepy! :/)

najbardzie pasowały by mi od sportinga, ale wtedy nie miał bym kontrolki od tcs!(?)

Za dawce możesz mogą posłużyć uszkodzone zegary które są aktualnie na allego. Nie będziesz miał problemu z pourywanymi uchwytami i zaczepami. A z naprawą ogłaszają się na allegro:
http://moto.allegro.pl/item493077040_licznik_fiat_punto_ii_hgt_naprawa.html
http://moto.allegro.pl/item494175523_licznik_fiat_punto_ii_naprawa.html
Zadzwoń i popytaj

Autor:  E.T. [ 02 Gru 2008, 20:31 ]
Temat postu: 

Lupus a gdyby trafić coś takiego, tylko, ze od hgt? http://moto.allegro.pl/item488344884_li ... k_1_2.html

Autor:  Lupus [ 02 Gru 2008, 21:24 ]
Temat postu: 

E.T. napisał(a):
Lupus a gdyby trafić coś takiego, tylko, ze od hgt? http://moto.allegro.pl/item488344884_li ... k_1_2.html


Dało by rade, z tym że przebieg wyświetlacz będzie ci podawał w milach a spalanie w mpg. Tarcze jak podłubiesz to sobie przełożysz.

Autor:  E.T. [ 12 Gru 2008, 17:18 ]
Temat postu: 

Lupus napisał(a):
Dało by rade, z tym że przebieg wyświetlacz będzie ci podawał w milach a spalanie w mpg. Tarcze jak podłubiesz to sobie przełożysz.

miałem/jeżdziłem kilkoma amerykanćami i sobie jakoś z tym radziłem, więc nie widze problemu!

[ Dodano: 12 Gru 2008 16:18 ]
zanabyłem dziś drogą kupna zegary z hgt, z 2000 r. i już wszystko pięknie działa :!: :D

Strona 4 z 20 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/