Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Błędy Body Computera https://fiatpunto.com.pl/topic1739-25.html |
Strona 2 z 4 |
Autor: | bbanditoss [ 06 Lis 2007, 08:20 ] |
Temat postu: | |
Uważajcie na ASO, często zbywają ludzi zwrotem "ten typ tak ma" trzeba ich przycisnąć i walczyć o swoje, wkońcu auta są na gwarancji |
Autor: | krowka [ 06 Lis 2007, 10:16 ] |
Temat postu: | |
Kamil Odpalałem mojego w temperaturach poniżej 0 i błędów nie wyświetla. Niech te głąby z ASO nie głupot, tylko wezmą się za robotę. |
Autor: | autofan [ 06 Lis 2007, 10:44 ] |
Temat postu: | |
też miałem ten problem poprzedniej zimy (1.4 8V) wymiana akumulatora na 50Ah usunęła ten problem (stary akumuator przy pomiarze gęstości elektrolitu areometrem wskazywał czerwone pole - wniosek rozładowany) także proponuję także wykonać ten problem mechanik w ASO odrazu wiedział co powoduje te błędy |
Autor: | czlowieksukcesu [ 06 Lis 2007, 11:06 ] |
Temat postu: | |
http://youtube.com/watch?v=HAudsQlnHZQ tak startuje mój - czyli to samo |
Autor: | Jaco [ 06 Lis 2007, 11:20 ] |
Temat postu: | |
Problem Bardzo Dobrze znany. Rozrusznik jest w GP dość prądożerny akumulator nie daje czasem rady z nim w pełni. Dlatego ASO powinno Wam wymienić AKU na mocniejszy. Niektóre ASO wymieniąją od ręki inne jak widać zwlekają z tym. Oni dobrze wiedzą o co biega. Można ich przycisnąć trochę i muszą coś zrobić. (możecie ponarzekać bardziej). Także myślę, że temat wyjaśniony. |
Autor: | paulini [ 06 Lis 2007, 17:30 ] |
Temat postu: | |
Ja mam dokładnie to samo i w aso usłyszałem " TTTM " z tym ze to jest tylko wtedy jak jest zimno i jak autem mało sie jezdzi jak si epojezdzi troche to problem znika. I chodzi tutaj o akumulator ale to jzu wiadomo z innych postów . Mi w aso zaoferowali doładowanie akumulatora i wtedy ponoc problem znika. I ten problem jest w GP z małymi przebiegami a ja mało jeżdze GP,a moj poprzedni fiat tez miał problemy z aku i tez miał małe przebiegi.A zapytam z ciekawosci miał juz ktos problem z odpaleniem w zimie przez ten wspominany akumulator? |
Autor: | czlowieksukcesu [ 06 Lis 2007, 18:40 ] |
Temat postu: | |
paulini nie problemów w zimę z samym odpaleniem nie było, a co do przebiegu mój ma ok 38kkm i problem nadal jest |
Autor: | uzziah [ 06 Lis 2007, 22:44 ] |
Temat postu: | |
Ja nie mialem takiego problemu, ale zdaje sie ze mam ten "mocniejszy" akumulator. |
Autor: | HanSolo [ 07 Lis 2007, 00:18 ] |
Temat postu: | |
Też mi się to kilka razy przytrafiło (1,3 90 KM). Powinienem odwiedzić ASO i powalczyć o swoje... Problemów z odpalaniem na szczęście ubiegłej zimy nie miałem. |
Autor: | ray [ 07 Lis 2007, 22:16 ] |
Temat postu: | |
http://fiatpunto.com.pl/topic978.html - tu jest więcej na ten temat |
Autor: | Kamil [ 30 Lis 2007, 16:23 ] |
Temat postu: | |
Witam. Nawiązując do w/w problemu wymienili mi akumulator na mocniejszy problem zniknął. |
Autor: | Tomo [ 30 Lis 2007, 16:32 ] |
Temat postu: | |
Kamil, a jaki Ci wstawili? |
Autor: | uzziah [ 02 Gru 2007, 16:24 ] |
Temat postu: | |
Ja np mam taki 50Ah i jest wszystko ok - tak jak pisalem wczesniej. |
Autor: | Marek [ 03 Gru 2007, 08:06 ] |
Temat postu: | |
Miałem Vartę 40Ah. Wymieniono mi na Centrę Plus 50Ah i prądzie rozruchowym 450A. Po niecałych 2 tygodniach zostałem poproszony o przyjazd do serwisu na wymianę akumulatora na Centrę Futura 50Ah i pradzie rozruchowym 510A (podobno jest takie zalecenie Fiata). Wszystko jest OK. Alarm temperatury chłodziwa nie pojawia się. |
Autor: | Kamil [ 04 Gru 2007, 11:40 ] |
Temat postu: | |
Witam Miałem akumulator 40Ah 300A wstawili mi 44Ah 360A i jest teraz wszystko w porządku.Powiedziano mi że z większym mogo być problemy ponieważ może nie doładowywać. |
Autor: | zenek [ 24 Gru 2007, 15:05 ] |
Temat postu: | |
A ja dolałem płynu do chłodnicy i już nie wyświetla! |
Autor: | krzepka [ 15 Lut 2008, 09:21 ] |
Temat postu: | Error:Uszkodzony aribag |
Witam dzisiaj rano miałem niemiłą przygodę. Moja kropka pokazała, że mam uszkodzony airbag i przy tym poziom paliwa nie chciał się podnieść z poziomu 0 oraz migała żółta kontrolka od rezerwy. Po dwoch uruchomieniach silnika problem zniknął, czy ktoś może miał taki problem? Może wystarczy reset kompa, ale niewiem jak się do tego zabrać. |
Autor: | Berliozz [ 15 Lut 2008, 10:11 ] |
Temat postu: | |
Osobiscie podejrzewam ze to problem powstaly z polaczenia dosc niskich temperatur i slabego akumulatora. Raczej bym sie tym nie przejmowal. |
Autor: | Yoka [ 15 Lut 2008, 10:13 ] |
Temat postu: | |
krzepka jedz do ASO nich ci wymienią akumulator ...i wgraja nowy soft |
Autor: | Jaco [ 15 Lut 2008, 10:41 ] |
Temat postu: | |
Yoka On ma MultiJeta tam raczej nie ma problemów. To mógł być zwykły błąd. krzepka Jak to się powtórzy wtedy jedź do ASO. Obserwuj A jak się nie pojawi, to możesz wspomnieć jedynie przy okazji lub przeglądzie. |
Autor: | krzepka [ 15 Lut 2008, 21:38 ] |
Temat postu: | |
Błąd pojawił mi się w garażu gdzie mam zawsze 10 stopni. Myślę, że jeśli jeszcze raz się coś takiego pojawi to udam się do ASO. Teraz już tego błędu niemam. Zobaczymy co Kropka mi przyniesie |
Autor: | Grzegorz1976 [ 15 Lut 2008, 23:25 ] |
Temat postu: | |
krzepka myślę że to jednorazowy wybryk kropka, ale tak jak pisze Yoka warto przy jakiejś okazji sprawdzić akumulator w ASO. Stawiam jednak na to, ze już się to nie powtórzy |
Autor: | uzziah [ 25 Mar 2008, 06:57 ] |
Temat postu: | |
Ja nie zauwazylem takiego problemu u siebie. Natomiast raz zadarzylo sie ze radio nie odpowiadalo na sterowanie z kierownicy, nie wiem jaka byla przyczyna. Moja reakcja to wylaczenie i ponowne wlaczenie radia - coz... bylo ok, wiec nie zaglebialem sie w temat. |
Autor: | piotrektw [ 31 Mar 2008, 11:53 ] |
Temat postu: | |
Mi sie przydarzylo kilka raz takie zawiesze nie komputera pokladowego, zglosilem sie do ASO w grali nowe oprogramowanie i po 3 dnia znowu sie to zrobilo... no i w koncu powiedzieli ze nie wiedzo co to moze jest jakis problem z instalacja gazowa i dlatego takie cos sie robi... teraz jak sie takie cos zobi wystarczy akumolator na chwilke odlaczyc i wszystko wraca do normy |
Autor: | donkristo [ 03 Kwi 2008, 19:35 ] |
Temat postu: | |
koledzy miałem podobny przypadek po przekręceniu stacyjki auto odpaliło ale nic nie działało, żadne zegary ,żadne kontrolki pojechałem tak do domu , około 10 kilo... na następny dzień jak chciałem jechać do aso przekręcam kliuczyk a tu wszystko okej... w moim przypadku dzień był ładny... zero wilgoci.. zgłosze to w ASO niech oni sie martwią... |
Strona 2 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |