Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Jak wyłaczyć komunikat niezapiętych pasów SBR ?
https://fiatpunto.com.pl/topic8875-25.html
Strona 2 z 4

Autor:  Grzegorz1976 [ 22 Sie 2008, 21:54 ]
Temat postu: 

michalj napisał(a):
Ja żałuję, że nie ma w tylnej kanapie...

Właśnie :(

Autor:  autofan [ 23 Sie 2008, 10:46 ]
Temat postu: 

Wicher napisał(a):
na wstecznym nie piszczy

Zgodze się tylko jak do przodu to brzęczy, gdy pasażer nie zapnie pasów to pipczy, chyba, że wsiądzie później np. gdy podjadę po kogoś i nie wyłącze samochodu to nie.
michalj ja nie załuję bo bym nic na nią cięższego nie połozył.
co do kosztu wyłączenia w ASO to przekonał mnie on odrazu żeby z tym nic nie robić, raz do mycia można sprawdzić czy działa :D

Autor:  andrew [ 28 Wrz 2008, 14:00 ]
Temat postu: 

wycisz alarmy i tyle

Autor:  Grzegorz1976 [ 28 Wrz 2008, 14:10 ]
Temat postu: 

andrew napisał(a):
wycisz alarmy i tyle


Na pipczyk to nie działa. A tak a'propos. Ciekawe czy jest mozliwe zamontowanie takowego pipczyka pod fotel pasażera i podpiecie tego wszystkiego zeby działało. Ja chetnie bym coś takiego zamontował u siebie, bo nie chce mi się prowadzić niepotrzebnych dyskusji z co poniektórymi uparcie głupimi w tej kwestii pasażerami.

Autor:  bbanditoss [ 28 Wrz 2008, 21:11 ]
Temat postu: 

Grzegorz1976 napisał(a):
Ciekawe czy jest mozliwe zamontowanie takowego pipczyka pod fotel pasażera i podpiecie tego wszystkiego zeby działało.

a Ty nie masz takiego ? :shock: ja mam :>

Autor:  mek07 [ 28 Wrz 2008, 21:47 ]
Temat postu: 

Ja tez nie mam takiego u pasażera, myślę ze to kwestia wyposażenia, co jak dla mnie to idiotyzm bo jakby nie patrzeć chodzi tu o bezpieczeństwo.

Autor:  Gasiu [ 28 Wrz 2008, 21:49 ]
Temat postu: 

u mnie jak nie zapnie pasażer to też kwiczy- tak jak pisał Grzegorz od Dynamita i tak jak piszecie- szkoda ze nie ma na tylnej kanapie, ale wszytko jest możliwe :D

Autor:  Grzegorz1976 [ 28 Wrz 2008, 22:08 ]
Temat postu: 

bbanditoss napisał(a):
a Ty nie masz takiego ? ja mam


W srebrnym mam, w czerwonym nie. Czerwony budowany jest na bazie activ. A activy od 2007r nie mają pipczyka pod siedzeniem pasażera - smolona oszczędność

Autor:  Yoka [ 28 Wrz 2008, 22:40 ]
Temat postu: 

Grzegorz1976 a kontrolka ci sie swieci ??

Autor:  Pietrek_WA [ 20 Gru 2009, 16:55 ]
Temat postu:  serwis, komputer i minuta roboty ;)

a mi tam we fiacie za free wylaczyli, piwo elektrykowi tylko dałem, doradcy mogą się stawiać bo "podobno" wymagane jest zaświadczenie od lekarza że można jeździć bez pasów ;) ale jeśli się udacie bezpośrednio do elektryka to powinno wam się udać to załatwić ;)

Autor:  skovi [ 02 Gru 2010, 19:55 ]
Temat postu: 

Koledzy!
Wyłączenie kontrolki pasażera:
1. Zdjąć pokrywkę pod siedzeniem
2. Wypiąć oby dwie kostki - to wszystko - wyłączone

Kierowcy:
1. Zdjąć pokrywkę pod siedzeniem kierowcy
2. Zlokalizować mniejszą kostkę (2 kabelki), dużej nie ruszać (są tylko dwie: mniejsza i większa)!
3. Ściągnąć izolację z dwóch kabelków i zewrzeć je razem
4. Zaizolować taśmą - to wszystko

Koszt - żaden (mnie to kosztowało 20zł u elektryka - niewiedza kosztuje :? )

Autor:  JackieL [ 04 Cze 2011, 01:02 ]
Temat postu: 

Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć, które dokładnie wtyczki należy odłączyć, aby pozbyć się "pikacza" kontrolki pasów pasażera? Chciałbym uniknąć przypadkowego wypięcia wtyczki napinacza. U mnie po zdjęciu osłonki wygląda to tak:
Image

Autor:  skovi [ 04 Cze 2011, 07:29 ]
Temat postu: 

ja mam oby dwie wypięte

Autor:  kazaa [ 04 Cze 2011, 09:46 ]
Temat postu: 

Zamiast się dziadować , nie łatwiej na wieki wieków wyłączyć w egzaminerze ?

Autor:  Bahama70 [ 04 Cze 2011, 09:55 ]
Temat postu: 

kazaa napisał(a):
Zamiast się dziadować , nie łatwiej na wieki wieków wyłączyć w egzaminerze ?



Jak pytałem o to we Fiacie kiedyś, to mi powiedzieli że się nie da w moim komputerze :) to dopiero znawcy :)

Autor:  JackieL [ 04 Cze 2011, 10:58 ]
Temat postu: 

kazaa napisał(a):
Zamiast się dziadować , nie łatwiej na wieki wieków wyłączyć w egzaminerze ?

Nie rozumiem. Skoro efekt jest taki sam, a wtyczki są ukryte pod zaślepką, to po co robić coś na "wieki wieków"? Jeśli zmienię zdanie lub będę auto sprzedawał to zawsze mogę wrócić do stanu poprzedniego.

Autor:  Bahama70 [ 04 Cze 2011, 11:27 ]
Temat postu: 

JackieL napisał(a):
robić coś na "wieki wieków"?


Nie na wieki wieków. jak wyłaczysz examinerem, to w opcji komputera pojawi ci się "włącz sygnalizację pasów", niestety jednokrotne właczenie i znowu trzeba na examiner jechać.

Autor:  emil [ 05 Cze 2011, 08:29 ]
Temat postu: 

Bahama70 napisał(a):
jak wyłaczysz examinerem, to w opcji komputera pojawi ci się "włącz sygnalizację pasów",

dotyczy to wersji z rozbudowanym kompem. przy podstawowym kompie nie będzie można włączyć bez examinera.

Autor:  Hubik [ 05 Cze 2011, 11:32 ]
Temat postu: 

kazaa napisał(a):
Zamiast się dziadować , nie łatwiej na wieki wieków wyłączyć w egzaminerze ?

Z tym, że nie w każdym się da. Np. w moim nie - byłem już w 3 ASO i rozkładają ręce...

Autor:  JackieL [ 05 Cze 2011, 11:48 ]
Temat postu: 

Bahama70 napisał(a):
Nie na wieki wieków. jak wyłaczysz examinerem, to w opcji komputera pojawi ci się "włącz sygnalizację pasów"

Wybacz. Sugerowałem się postem kolegi:
kazaa napisał(a):
nie łatwiej na wieki wieków wyłączyć w egzaminerze?


Wracając do tematu - odłączyłem wtyczki i prawda, że przestało "pikać", ale wyświetlił mi się również czerwony komunikat poduszki powietrznej. Czy jest jakiś sposób żeby na samo wyłączenie pasów (poprzez wtyczki, nie egzaminer), czy tak po prostu już jest i koniec?

Autor:  Bahama70 [ 05 Cze 2011, 12:24 ]
Temat postu: 

JackieL napisał(a):
Wybacz. Sugerowałem się postem kolegi:
kazaa napisał(a):
nie łatwiej na wieki wieków wyłączyć w egzaminerze?


Wracając do tematu - odłączyłem wtyczki i prawda, że przestało "pikać", ale wyświetlił mi się również czerwony komunikat poduszki powietrznej. Czy jest jakiś sposób żeby na samo wyłączenie pasów (poprzez wtyczki, nie egzaminer), czy tak po prostu już jest i koniec?


No niestety błąd poduszki należy usunąć komputerem, w tym momencie układ nie jest sprawny, tak sobie myślałem, że to wypinanie błędy spowoduje.

Autor:  JackieL [ 05 Cze 2011, 12:57 ]
Temat postu: 

No nic. Pozostaje się przyzwyczaić.

Autor:  emil [ 05 Cze 2011, 13:22 ]
Temat postu: 

a nie lepiej....zapinać pasy?

Autor:  kazaa [ 05 Cze 2011, 14:20 ]
Temat postu: 

Bahama70 napisał(a):


Jak pytałem o to we Fiacie kiedyś, to mi powiedzieli że się nie da w moim komputerze :) to dopiero znawcy :)


zmień aso , to jest 1m roboty w egzaminerze , w stilo zrobiłem za pomocą fesa

[ Dodano: 05 Cze 2011 14:19 ]
JackieL napisał(a):
Nie rozumiem. Skoro efekt jest taki sam, a wtyczki są ukryte pod zaślepką, to po co robić coś na "wieki wieków"? Jeśli zmienię zdanie lub będę auto sprzedawał to zawsze mogę wrócić do stanu poprzedniego.


Jeżeli zmienisz zdanie to możesz włączyć to w każdej chwili w body , czytanie instrukcji się kłania ... a teraz robisz druciarnie , odłączysz napinacze i powodzenia życzę przy dzwonku

[ Dodano: 05 Cze 2011 14:20 ]
JackieL napisał(a):
Wracając do tematu - odłączyłem wtyczki i prawda, że przestało "pikać", ale wyświetlił mi się również czerwony komunikat poduszki powietrznej. Czy jest jakiś sposób żeby na samo wyłączenie pasów (poprzez wtyczki, nie egzaminer), czy tak po prostu już jest i koniec?


Tak się kończy dziadowanie , mówiłem to nie .... teraz i tak czeka się egzaminer , chytry traci dwa razy ...

Autor:  JackieL [ 05 Cze 2011, 17:35 ]
Temat postu: 

kazaa, masz dziwny sposób prowadzenia rozmowy, który, szczerze mówiąc, nie do końca mi odpowiada.

nic mnie nie czeka, nic nie tracę - podłączam wtyczkę i jest ok. z mojej wypowiedzi jasno wynika, że jakakolwiek zmiana prócz braku sygnalizacji mnie nie interesuję, więc proszę daruj sobie pouczanie ludzi na każdym kroku, bo nie jest to potrzebne.

pozdrawiam

Strona 2 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/