Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Motorek https://fiatpunto.com.pl/topic19811.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Jandar [ 26 Gru 2009, 02:59 ] |
Temat postu: | Motorek |
Mam problem z wymianal silnika a mianowicie chodzi o to co sie zmiesci: -wiem ze od coupe 2.0turbo da sie wsunac A pytanie takie ze moze od grandziaka da sie schowac"Abarth". Nie chodzi o kwestie funduszy tylko oto co mozna tam upchnac. Fundusz operacyjny to okolo 30tyś. jest sentyment do samochodu i chce sie nim dobrze pokazac |
Autor: | xONx [ 26 Gru 2009, 03:26 ] |
Temat postu: | |
Jandar zgłoś się do Zoltara [ Dodano: 26 Gru 2009 02:26 ] mam nadzieje że wiesz co idzie razem z wymianą silnika mam na myśli m. in. zawieszenie i hamulce |
Autor: | gocus91 [ 26 Gru 2009, 13:57 ] |
Temat postu: | |
xONx napisał(a): Jandar zgłoś się do Zoltara
[ Dodano: 26 Gru 2009 02:26 ] mam nadzieje że wiesz co idzie razem z wymianą silnika mam na myśli m. in. zawieszenie i hamulce hamulce przede wszyskim moj kolezka wsadzil do lanosa c20xe 264 KM i 367 Nm to na sreyjnych mial ciezko i zalozym BREMBO 265 mm |
Autor: | kox [ 26 Gru 2009, 14:04 ] |
Temat postu: | |
już jeden na forum był przywiązany do swojego punto i też sie na abarthowski silnik upierał i skończyło się to zmianą auta;) |
Autor: | dzikidaniel [ 26 Gru 2009, 14:33 ] |
Temat postu: | |
Jandar, 1.4Tjet to ciągle fire'owski silnik. Blok wymiarowo identyczny jak w 1.2 16V. Tylko nie rozumiem po co się bawić w półśrodki skoro masz budżet to po co kombinować coś czego nie było? Pomyśl nad 1.4T z GT albo odrazu na głęboką wodę i 16VT z Coupetki. |
Autor: | STax [ 27 Gru 2009, 01:08 ] |
Temat postu: | |
1.4 spokojnie wejdzie, w końcu na pewno jest mniejszy niż wspomniane 2.0 z coupe. Cytuj: moj kolezka wsadzil do lanosa c20xe 264 KM i 367 Nm to na sreyjnych mial ciezko i zalozym BREMBO 265 mm
265? Śmiesznie małe szczerze mówiąc (na taką moc)... W punciakach z abs były 257mm, a w hgt i np bravo 280mm i to w standardzie... |
Autor: | dzikidaniel [ 27 Gru 2009, 01:11 ] |
Temat postu: | |
STax, byś choć przeczytał co pisze wyzej: dzikidaniel napisał(a): Blok wymiarowo identyczny jak w 1.2 16V.
|
Autor: | STax [ 27 Gru 2009, 01:15 ] |
Temat postu: | |
dzikidaniel: o ile mi wiadomo, to silnik to nie tylko blok, ale i cały osprzęt, przynajmniej w kontekście tego tematu, więc wspomnienie o wymiarach bloku wcale jednoznaczne nie jest Wystarczy spojrzeć pod maskę GT - niby 1.4 ale dołożyć tam cokolwiek już ciężko bo osprzęt szczelnie wypełnia komorę. A blok przecież niewielki... |
Autor: | dzikidaniel [ 27 Gru 2009, 01:19 ] |
Temat postu: | |
Z osprzętu dojdzie turbo, orurowanie do dolotu i IC. A to pewnie tyle mniejsca zajmnie że ciężko będzie upakować. 1.4 w GT zajmuje praktycznie tyle samo mniejsca co 1.6. Różnica w dodatkowych przewodach powietrza do i z IC... |
Autor: | Jandar [ 31 Gru 2009, 01:22 ] |
Temat postu: | |
A wciskał ktoś w P1 silnik od grandziaka?? Bo mi się widzi od coupe i za jakieś 2 miesiące planuje zaczynać remont. Puki co jestem otwarty na propozycje. [ Dodano: 31 Gru 2009 01:22 ] No hamulce zawieszenie i cały osprzęt oczywiście też będzie wymienione. |
Autor: | Włodar [ 31 Gru 2009, 01:36 ] |
Temat postu: | |
Wyczuwam zdeterminowanie u Kolegi,ale czy naprawdę warto? Jeśli tak to jak ktoś wyżej - Zoltar City i może być ciekawie Powodzenia w modach |
Autor: | SOMEONE007 [ 31 Gru 2009, 05:03 ] |
Temat postu: | |
Włodar napisał(a): ale czy naprawdę warto?
warto |
Autor: | 2rotor [ 31 Gru 2009, 10:12 ] |
Temat postu: | |
dzikidaniel napisał(a): Jandar, 1.4Tjet to ciągle fire'owski silnik. Blok wymiarowo identyczny jak w 1.2 16V. Tylko nie rozumiem po co się bawić w półśrodki skoro masz budżet to po co kombinować coś czego nie było? Pomyśl nad 1.4T z GT albo odrazu na głęboką wodę i 16VT z Coupetki.
2.0 16V to wcale nie taka idealna motorownia jak się wszystkim wydaje. Konstrukcja leciwa i z gratami do niej sa problemy i trzeba kombinować. Ja jestem za 1,4 16V turbo z GP, do tego duże turbo i oczywiście komputer stand alone. 250 koni z tego myślę że pęknie. |
Autor: | dzikidaniel [ 31 Gru 2009, 12:00 ] |
Temat postu: | |
To zamaiost Tjeta lepiej wg mnie bawić się w 1.4T z GTka. Fakt głowica 8V ale doł więcej wytrzyma niż w 16V. |
Autor: | 2rotor [ 31 Gru 2009, 16:14 ] |
Temat postu: | |
Możliwości jest wiele, za 30k można już poszaleć i zrobić profesjonalny tuning tego kropka. Wsadzić silnik z Alfy 3,0 czy tam 1,4 16V na kutych gratach. Co sobie klient życzy |
Autor: | xONx [ 31 Gru 2009, 16:21 ] |
Temat postu: | |
to może silnik od motocykla (ścigacz) to już by było szaleństwo/przesada ale: 2rotor napisał(a): Co sobie klient życzy
|
Autor: | dzikidaniel [ 31 Gru 2009, 17:15 ] |
Temat postu: | |
A co da silnik od ścigacza? Z tym momentem to najwyżej można pakować do maluszka bądź CC. Do kropka szkoda. |
Autor: | ZoLtaR [ 31 Gru 2009, 17:40 ] |
Temat postu: | |
Jak ma byc grubo proponuje V6 z alfy. zawsze mozna go skompresowac i 300+ pęknie bez problemu. z 1.4 16v nie bedzie az tyle momentu. Ja bym szedl w V6 albo 2.0 16VT (tutaj mozna na spokojnie pod 500Nm podjechac). Tak czy siak w kwocie 30 tys jak najbardziej mozna poszalec i zrobic grube auto. Zapraszam do mnie, telefony i maile sa podane na stronie. Pozdrawiam |
Autor: | 2rotor [ 31 Gru 2009, 18:22 ] |
Temat postu: | |
xONx napisał(a): to może silnik od motocykla (ścigacz) to już by było szaleństwo/przesada
ale: 2rotor napisał(a): Co sobie klient życzy Silnik od motoru w budzie która waży tonę to by jechał jak wolnossący diesel pewnie. |
Autor: | Jandar [ 01 Sty 2010, 00:00 ] |
Temat postu: | |
Po prostu ten samochód ma dla Mnie wartość sentymentalną. A w chipy z allegro nie wierzę tak jak większość i wole zrobić z niego porządną bestie która z tą budą będzie potrafiła wiele. Teraz wszystko zostawiam ZoLtaRoWi i mam nadzieje, że pokarzą się foty z przebudowy |
Autor: | voodzia [ 01 Sty 2010, 00:09 ] |
Temat postu: | |
Z tego co czytalem na forum to jesli bryke odstawiles do zoltara to bedzie tlusto Czekam na wynik |
Autor: | Jandar [ 01 Sty 2010, 00:27 ] |
Temat postu: | |
Jeszcze nie odstawiłem bo musze nim z zagranicy przyjechac ale musimy sie dogadac odnosnie terminu. |
Autor: | indi1984 [ 29 Sty 2010, 21:26 ] |
Temat postu: | |
Skoro idziesz na całość to może V6 zamiast tylnych foteli:-) Rzeźba jak cholera, ale widziałem już kilka takich bryk. pozdro. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |