Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Motorek
https://fiatpunto.com.pl/topic19811.html
Strona 1 z 1

Autor:  Jandar [ 26 Gru 2009, 02:59 ]
Temat postu:  Motorek

Mam problem z wymianal silnika a mianowicie chodzi o to co sie zmiesci:
-wiem ze od coupe 2.0turbo da sie wsunac
A pytanie takie ze moze od grandziaka da sie schowac"Abarth".
Nie chodzi o kwestie funduszy tylko oto co mozna tam upchnac. Fundusz operacyjny to okolo 30tyś. jest sentyment do samochodu i chce sie nim dobrze pokazac

Autor:  xONx [ 26 Gru 2009, 03:26 ]
Temat postu: 

Jandar zgłoś się do Zoltara

[ Dodano: 26 Gru 2009 02:26 ]
mam nadzieje że wiesz co idzie razem z wymianą silnika :?: mam na myśli m. in. zawieszenie i hamulce

Autor:  gocus91 [ 26 Gru 2009, 13:57 ]
Temat postu: 

xONx napisał(a):
Jandar zgłoś się do Zoltara

[ Dodano: 26 Gru 2009 02:26 ]
mam nadzieje że wiesz co idzie razem z wymianą silnika :?: mam na myśli m. in. zawieszenie i hamulce


hamulce przede wszyskim :)

moj kolezka wsadzil do lanosa c20xe 264 KM i 367 Nm :D to na sreyjnych mial ciezko i zalozym BREMBO 265 mm

Autor:  kox [ 26 Gru 2009, 14:04 ]
Temat postu: 

już jeden na forum był przywiązany do swojego punto i też sie na abarthowski silnik upierał ;) i skończyło się to zmianą auta;)

Autor:  dzikidaniel [ 26 Gru 2009, 14:33 ]
Temat postu: 

Jandar, 1.4Tjet to ciągle fire'owski silnik. Blok wymiarowo identyczny jak w 1.2 16V. Tylko nie rozumiem po co się bawić w półśrodki skoro masz budżet to po co kombinować coś czego nie było? Pomyśl nad 1.4T z GT albo odrazu na głęboką wodę i 16VT z Coupetki.

Autor:  STax [ 27 Gru 2009, 01:08 ]
Temat postu: 

1.4 spokojnie wejdzie, w końcu na pewno jest mniejszy niż wspomniane 2.0 z coupe.

Cytuj:
moj kolezka wsadzil do lanosa c20xe 264 KM i 367 Nm to na sreyjnych mial ciezko i zalozym BREMBO 265 mm

265? Śmiesznie małe szczerze mówiąc (na taką moc)... W punciakach z abs były 257mm, a w hgt i np bravo 280mm i to w standardzie...

Autor:  dzikidaniel [ 27 Gru 2009, 01:11 ]
Temat postu: 

STax, byś choć przeczytał co pisze wyzej:
dzikidaniel napisał(a):
Blok wymiarowo identyczny jak w 1.2 16V.

Autor:  STax [ 27 Gru 2009, 01:15 ]
Temat postu: 

dzikidaniel: o ile mi wiadomo, to silnik to nie tylko blok, ale i cały osprzęt, przynajmniej w kontekście tego tematu, więc wspomnienie o wymiarach bloku wcale jednoznaczne nie jest ;)
Wystarczy spojrzeć pod maskę GT - niby 1.4 ale dołożyć tam cokolwiek już ciężko bo osprzęt szczelnie wypełnia komorę. A blok przecież niewielki...

Autor:  dzikidaniel [ 27 Gru 2009, 01:19 ]
Temat postu: 

Z osprzętu dojdzie turbo, orurowanie do dolotu i IC. A to pewnie tyle mniejsca zajmnie że ciężko będzie upakować.
1.4 w GT zajmuje praktycznie tyle samo mniejsca co 1.6. Różnica w dodatkowych przewodach powietrza do i z IC...

Autor:  Jandar [ 31 Gru 2009, 01:22 ]
Temat postu: 

A wciskał ktoś w P1 silnik od grandziaka?? Bo mi się widzi od coupe i za jakieś 2 miesiące planuje zaczynać remont. Puki co jestem otwarty na propozycje.

[ Dodano: 31 Gru 2009 01:22 ]
No hamulce zawieszenie i cały osprzęt oczywiście też będzie wymienione.

Autor:  Włodar [ 31 Gru 2009, 01:36 ]
Temat postu: 

Wyczuwam zdeterminowanie u Kolegi,ale czy naprawdę warto? :> Jeśli tak to jak ktoś wyżej - Zoltar City i może być ciekawie :) Powodzenia w modach

Autor:  SOMEONE007 [ 31 Gru 2009, 05:03 ]
Temat postu: 

Włodar napisał(a):
ale czy naprawdę warto?

warto :P :P

Autor:  2rotor [ 31 Gru 2009, 10:12 ]
Temat postu: 

dzikidaniel napisał(a):
Jandar, 1.4Tjet to ciągle fire'owski silnik. Blok wymiarowo identyczny jak w 1.2 16V. Tylko nie rozumiem po co się bawić w półśrodki skoro masz budżet to po co kombinować coś czego nie było? Pomyśl nad 1.4T z GT albo odrazu na głęboką wodę i 16VT z Coupetki.


2.0 16V to wcale nie taka idealna motorownia jak się wszystkim wydaje. Konstrukcja leciwa i z gratami do niej sa problemy i trzeba kombinować. Ja jestem za 1,4 16V turbo z GP, do tego duże turbo i oczywiście komputer stand alone. 250 koni z tego myślę że pęknie.

Autor:  dzikidaniel [ 31 Gru 2009, 12:00 ]
Temat postu: 

To zamaiost Tjeta lepiej wg mnie bawić się w 1.4T z GTka. Fakt głowica 8V ale doł więcej wytrzyma niż w 16V.

Autor:  2rotor [ 31 Gru 2009, 16:14 ]
Temat postu: 

Możliwości jest wiele, za 30k można już poszaleć i zrobić profesjonalny tuning tego kropka. Wsadzić silnik z Alfy 3,0 czy tam 1,4 16V na kutych gratach. Co sobie klient życzy :)

Autor:  xONx [ 31 Gru 2009, 16:21 ]
Temat postu: 

to może silnik od motocykla (ścigacz) :?: to już by było szaleństwo/przesada

ale:
2rotor napisał(a):
Co sobie klient życzy

Autor:  dzikidaniel [ 31 Gru 2009, 17:15 ]
Temat postu: 

A co da silnik od ścigacza? Z tym momentem to najwyżej można pakować do maluszka bądź CC. Do kropka szkoda.

Autor:  ZoLtaR [ 31 Gru 2009, 17:40 ]
Temat postu: 

Jak ma byc grubo proponuje V6 z alfy. zawsze mozna go skompresowac i 300+ pęknie bez problemu. z 1.4 16v nie bedzie az tyle momentu. Ja bym szedl w V6 albo 2.0 16VT (tutaj mozna na spokojnie pod 500Nm podjechac). Tak czy siak w kwocie 30 tys jak najbardziej mozna poszalec i zrobic grube auto.

Zapraszam do mnie, telefony i maile sa podane na stronie.
Pozdrawiam

Autor:  2rotor [ 31 Gru 2009, 18:22 ]
Temat postu: 

xONx napisał(a):
to może silnik od motocykla (ścigacz) :?: to już by było szaleństwo/przesada

ale:
2rotor napisał(a):
Co sobie klient życzy


Silnik od motoru w budzie która waży tonę to by jechał jak wolnossący diesel pewnie.

Autor:  Jandar [ 01 Sty 2010, 00:00 ]
Temat postu: 

Po prostu ten samochód ma dla Mnie wartość sentymentalną. A w chipy z allegro nie wierzę tak jak większość i wole zrobić z niego porządną bestie która z tą budą będzie potrafiła wiele. Teraz wszystko zostawiam ZoLtaRoWi i mam nadzieje, że pokarzą się foty z przebudowy :D

Autor:  voodzia [ 01 Sty 2010, 00:09 ]
Temat postu: 

Z tego co czytalem na forum to jesli bryke odstawiles do zoltara to bedzie tlusto :D Czekam na wynik :D

Autor:  Jandar [ 01 Sty 2010, 00:27 ]
Temat postu: 

Jeszcze nie odstawiłem bo musze nim z zagranicy przyjechac ale musimy sie dogadac odnosnie terminu.

Autor:  indi1984 [ 29 Sty 2010, 21:26 ]
Temat postu: 

Skoro idziesz na całość to może V6 zamiast tylnych foteli:-) Rzeźba jak cholera, ale widziałem już kilka takich bryk. pozdro.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/