Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Ecu Master DET III - pytania https://fiatpunto.com.pl/topic38756-25.html |
Strona 2 z 2 |
Autor: | STax [ 27 Wrz 2013, 20:12 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
Pawelec90 napisał(a): Co z MAP'em, bo nie znalazłem odpowiedniej skali podciśnienia dla niego, a stworzenie własnej na razie mnie przerasta Jakby co, to w w seryjnym kompie są 2 skale: 1. 19 25 32 38 44 51 64 76 83 89 96 102 2. 19 32 41 51 64 76 89 102 (w kilopaskalach). |
Autor: | nestea [ 27 Wrz 2013, 20:21 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
w programie masz wartosci odczytane z poszczegolnych wejsc (analog in) wiec tym samym bedziesz widzial wartosc swojego tps na zamknietej/otwartej przepustnicy, dla MAP'a ustaw linear voltage scale 0-5V. Rob jak napisalem wczesniej, krok po kroku, najpierw podlacz czujnik walu i zobacz co na to det ![]() Ja po tym jak rozkminilem co to det i poznalem go z praktycznego punktu widzenia stwierdzilem ze to shit i wyrzucanie kasy w bloto, lepiej modyfikowac oryginalny sterownik [ Dodano: 27 Wrz 2013 20:21 ] stax tylko dla jakich wartosci napiecia ? ![]() |
Autor: | STax [ 27 Wrz 2013, 20:50 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
Aaa, tego to już nie wiem, bo Ty pytasz o skalę samego czujnika (jakie ciśnienie daje jakie napięcie) a ja dałem skale już z kompa, którą on się posługuje ![]() |
Autor: | Pawelec90 [ 27 Wrz 2013, 21:29 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
nestea napisał(a): w programie masz wartosci odczytane z poszczegolnych wejsc (analog in) wiec tym samym bedziesz widzial wartosc swojego tps na zamknietej/otwartej przepustnicy, dla MAP'a ustaw linear voltage scale 0-5V. Ok, czyli i dla MAP i TPS wybieram linear voltage scale 0-5V, MAP ustawiam na 0-4,75V, a sygnał z TPS loguje i wtedy ustawiam zakres, tak? Teraz jeszcze jakbyś mógł podpowiedzieć w temacie konfiguracji tablic ![]() |
Autor: | nestea [ 27 Wrz 2013, 22:03 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
nie ustawialem det3 nie chce czegos zle podpowiedziec ![]() wydaje mi sie ze w instrukcji wystarczajaco jest wszystko opisane. zaopatrz sie w kabel kkl i program do diagnostyki od tzok'a, zobaczysz tym samym co sie zmienia przy zabawie z detem. Pawel, chyba masz juz wystarczajace informacje ![]() |
Autor: | nestea [ 28 Wrz 2013, 20:59 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
Celujesz w afr po jaka cholere Ci charakterystyka czujnika ? |
Autor: | punto 1.6 [ 28 Wrz 2013, 22:07 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
PS- po takim wystrojeniu DET-em ile to 1,1 będzie miało kuuńi ![]() |
Autor: | Pawelec90 [ 02 Paź 2013, 21:05 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
nestea napisał(a): Celujesz w afr po jaka cholere Ci charakterystyka czujnika ? Do każdego czujnika dobieram skale - nie musi zgadzać się charakterystyka w skali z rzeczywistą charakterystyką czujnika? punto 1.6 napisał(a): PS- po takim wystrojeniu DET-em ile to 1,1 będzie miało kuuńi ![]() Tysiącpińcetstodziewincet... ![]() [ Dodano: 02 Paź 2013 21:05 ] DET podpięty - tym razem, o dziwo obyło się bez kwiatków... oprócz braku współpracy klient - windows 8... ![]() ![]() Generalnie zostało uporządkować makaron pod maską i czekać, bo szerokopasmówka jeszcze nie doleciała zza wielkiej wody ![]() ![]() |
Autor: | nestea [ 02 Paź 2013, 23:13 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
ile pokazala hamownia ? ![]() |
Autor: | Pawelec90 [ 16 Paź 2013, 17:36 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
nestea napisał(a): ile pokazala hamownia ? ![]() Jeszcze nic ![]() ![]() ![]() ![]() Swoją drogą myślę, że bez porządnego wystrojenia na razie będzie słabo, wręcz gorzej niż przed zmianą wałka - od 4500-5000 rpm AFR zaczyna dramatycznie rosnąć, kropek po prostu przestaje jechać ![]() ![]() ![]() P.S. Jeden z sygnałów CPW od strony czujnika, na schemacie idzie do masy, ale innej niż ECU - to jest jakoś szalenie istotne? [ Dodano: 13 Paź 2013 14:57 ] No, det podłączony i śmiga ![]() W ramach sprawdzenia, czy cokolwiek "się dzieje", podolewałem trochę paliwa tam, gdzie i bez pomiaru było czuć, że AFR leci na łeb na szyję - no, jest frajda ![]() ![]() ![]() [ Dodano: 16 Paź 2013 17:36 ] Pany, dziwny problem wyskoczył - przy każdym odpalaniu ECU łapie błąd CPW. Det bez problemu synchronizuje zapłon, także wszystkie połączenia / sygnały są O.K. - jakieś pomysły? ![]() |
Autor: | PawełG [ 16 Paź 2013, 19:28 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
Za długie przewody det-czujnik, brak ekranu. Ewentualnie wybierz inny typ czujnika indukcyjnego w DET. |
Autor: | Pawelec90 [ 19 Paź 2013, 19:53 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
Ekranu faktycznie nie ma, z kilku powodów ![]() ![]() Żeby było śmiesznie, po napisaniu poprzedniego posta, skasowałem błędy i nie wyskoczył do tej pory - jakaś magia ![]() ![]() |
Autor: | nestea [ 19 Paź 2013, 21:26 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
A cos modowales z koscia komputera seryjnego? |
Autor: | Pawelec90 [ 20 Paź 2013, 00:54 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
nestea napisał(a): A cos modowales z koscia komputera seryjnego? Nic nie było ruszane. Jedynie immo zdejmowane, ale to chyba nie ma nic do rzeczy... |
Autor: | nestea [ 20 Paź 2013, 21:38 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
blad epromu, to moze byc problem w zapisie po usunieciu immo.. |
Autor: | Pawelec90 [ 13 Lis 2013, 02:56 ] |
Temat postu: | Re: Ecu Master DET III - pytania |
Jeśli ECU nie sprawia żadnych "problemów" oprócz rejestracji błędu, to można to olać? Immo ściągał Huba z centomaniii, więc fuszera raczej mało prawdopodobna ![]() ![]() P.S. Masz jakieś doświadczenia w podpinaniu LC-1 pod det'a? Bo sprzęt doleciał, tyle że instrukcja dość opieszale traktuje o kilku kwestiach ![]() [ Dodano: 13 Lis 2013 02:53 ] No więc tak - Innovate założony, pierwsze strojenie w niedziele + mała poprawka dnia dzisiejszego - jest fajnie ![]() ![]() Oczywiście wyszło kilka niejasności... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kolejna sprawa - do jakiej mieszanki dążyć? Na razie mam ustawiony skład jak turbo - od 3500-4000 rpm, TPS >40% jakieś 12.5-13, na WOT jakieś 11.5-12.5 ![]() ![]() ![]() [ Dodano: 13 Lis 2013 02:56 ] P.S. Jak odpalić logowanie offline w detcie? Pojechać po bułki, zrzucić loga, poprawić... no to by mi bardzo pasowało ![]() |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |