|
Obecny czas: 15 Cze 2024, 23:12
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
19glowacz10 |
#428391 Wysłany:
07 Sty 2011, 12:58; Temat postu: swap z 1.2 8v na 2.0 hgt |
|
|
Forumowicz |
Rejestracja: 07 Sty 2011, Posty: 1
|
Witam mam pytanie czy ktos robil swapa na 2.0 hgt od fiata bravo bo mam zamiar swapowac swojego kropka jakie sa koszty??
|
|
Góra |
|
|
|
|
xONx |
#428393 Wysłany:
07 Sty 2011, 13:05; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
Taniej wyjdzie sprzedaż starego, kupno nowego samochodu.
Do kosztów swapu silnika dodaj mocniejsze hamulce, lepszy zawias, inną wiązkę elektryczną, inny body komp, możliwe że inny licznik. No i robocizna.
Jeżeli masz na myśli że chcesz wszystko przełożyć to dolicz półosie napędowe i całą resztę z jaką to się trzyma.
Jak coś za dużo wymieniłem, albo za mało to poprawcie.
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
GND |
#428414 Wysłany:
07 Sty 2011, 13:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 10 Paź 2007, Posty: 1541
|
xONx wiadomo ze swap sie nie opłaca, zawsze jest lepiej sprzedać i kupić inne.
do tego co xONx silnik od HGT bedzie miał pewnie inne mocowania.
ogólnie to taniej wyjdzie kupić HGT rozbite od tyłu lub anglika
_________________ FIAT PUNTO II 1.2 8V topic6507.html
|
|
Góra |
|
|
sebek_200 |
#428416 Wysłany:
07 Sty 2011, 13:59; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: płock Rejestracja: 03 Wrz 2007, Posty: 83
|
albo 2,0 16v turbo z fiata coupe
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#428449 Wysłany:
07 Sty 2011, 15:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
19glowacz10, jak pytasz się o koszty to już sobie odpuść. Pewnie z 3 razy przekroczy ta operacja wartość auta. Sprzedaj to co masz i kup GT.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
punto 1.6 |
#428452 Wysłany:
07 Sty 2011, 15:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
hgt miał 1.8 16v,tak jak napisal dzikidaniel lepiej gt kupić, choć sam się zastanawiam nad 1.6 16v
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#428453 Wysłany:
07 Sty 2011, 15:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
punto 1.6, Bravo HGT miało 2.0 20V wolnossące takie jak w Coupe.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
BlackHand |
#428462 Wysłany:
07 Sty 2011, 15:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 10 Maj 2010, Posty: 776 Pomógł: 1
|
1.6 16v to bardzo fajna jednostka też o niej myślałem i jest przy niej zdecydowanie mniej roboty niż przy 2.0 20v.
_________________ Fiat Punto I 55 sx "Grigio Carbon" Było.....
post378080.html#378080
Fiat Punto II Sporting Jest !
topic37761.html
|
|
Góra |
|
|
punto 1.6 |
#428472 Wysłany:
07 Sty 2011, 16:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
dzikidaniel napisał(a): punto 1.6, Bravo HGT miało 2.0 20V wolnossące takie jak w Coupe. a no tak sorki za wtopę pomyliło mi się z punto 2 hgt
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
|
BARTEKcoupe |
#428632 Wysłany:
07 Sty 2011, 22:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
z 20v czy 20vt jest masa roboty i nie obejdzie się bez ciecia. Lepiej włożyć 16vt ale przy zmianie warto żeby był to już gt bo do zwykłego to tyle gratów trzeba dokupić że głowa mała
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#428636 Wysłany:
07 Sty 2011, 22:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
BARTEKcoupe napisał(a): Lepiej włożyć 16vt ale przy zmianie warto żeby był to już gt bo do zwykłego to tyle gratów trzeba dokupić że głowa mała
No nie wiem. Przy takich swapach i tak trzeba wszystko wymienić więc nie ma wielkiej różnicy czy to PGT czy zwykły kropek.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
pies86 |
#428639 Wysłany:
07 Sty 2011, 22:50; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
19glowacz10 widziałem na jednej ze stronek jak chyba ten silnik wkładano do cienkiego jak uda mi się znaleźć te stronkę to wkleję linka
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
|
BARTEKcoupe |
#428641 Wysłany:
07 Sty 2011, 22:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko Kamienna Rejestracja: 23 Mar 2008, Posty: 1138
|
dzikidaniel napisał(a): BARTEKcoupe napisał(a): Lepiej włożyć 16vt ale przy zmianie warto żeby był to już gt bo do zwykłego to tyle gratów trzeba dokupić że głowa mała No nie wiem. Przy takich swapach i tak trzeba wszystko wymienić więc nie ma wielkiej różnicy czy to PGT czy zwykły kropek.
pierwsze na odstrzał idą przeguby, a w gt seria pasuje. O zawieszeniu i hamulcach chyba nie trzeba pisać
_________________ Punto GT 1.4 8v+ >>>Punto GT 2.0 16vt+ >>>>Punto GT 1.6 8v+
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#428648 Wysłany:
07 Sty 2011, 23:11; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
BARTEKcoupe napisał(a): dzikidaniel napisał(a): BARTEKcoupe napisał(a): Lepiej włożyć 16vt ale przy zmianie warto żeby był to już gt bo do zwykłego to tyle gratów trzeba dokupić że głowa mała No nie wiem. Przy takich swapach i tak trzeba wszystko wymienić więc nie ma wielkiej różnicy czy to PGT czy zwykły kropek. pierwsze na odstrzał idą przeguby, a w gt seria pasuje. O zawieszeniu i hamulcach chyba nie trzeba pisać Akurat to nie są wielkie koszta przy całej operacji. Koszt zdrowej budy MK1 a GT tą różnicę na spokojnie wyrównają, zostaje jeszcze kwestia taka że 257 nie hamuje a co dopiero jak dojdzie większy silnik, zawiecha też by twardsza się zdała by silnik miską wszędzie nie haczył. Ogólnie z oryginalnego GT mało by zostało. pies86 napisał(a): 19glowacz10 widziałem na jednej ze stronek jak chyba ten silnik wkładano do cienkiego jak uda mi się znaleźć te stronkę to wkleję linka Dawaj link, z chęcią polookam.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#428672 Wysłany:
08 Sty 2011, 00:11; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
pies86 napisał(a): 19glowacz10 widziałem na jednej ze stronek jak chyba ten silnik wkładano do cienkiego jak uda mi się znaleźć te stronkę to wkleję linka
coś podobnego:
http://www.racingforum.pl/Fiat-Cinquece ... 71405.html
----
http://www.youtube.com/watch?v=95OO2KdvVQA
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
pies86 |
#428694 Wysłany:
08 Sty 2011, 02:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
xONx włąśnie o to mi chodziło;] ale jak widać się pomyliłem bo silnik z opla
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
|
Longer |
#429667 Wysłany:
11 Sty 2011, 10:00; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Czechowice-Dz. (śląsk) Rejestracja: 11 Paź 2010, Posty: 453
|
Słuchajcie koledzy forumowicze i klubowicze, problem nie tkwi w tym że można ponieść koszta związane z przeszczepem, gdyż domyślam się iż kolega na pewno ma pojęcie o tym jakie to są kwoty i ile to pracy. Natomiast do czego zmierzam że kupić punto GT może i by było prościej, lecz znaleźć dobre punto GT to też temat nie łatwy wiec czasem może warto zainwestować, zrobić coś co nie każdy ma, wtedy przynajmniej wiadomo jak się robi co się ma. Kupując punto GT też by nie za bardzo wiedział co ma
_________________ Mój kropek tutaj: -> http://fiatpunto.com.pl/topic24750.html<-- był -> http://fiatpunto.com.pl/topic43709.html<----jest obecnie ten
|
|
Góra |
|
|
pieta |
#429670 Wysłany:
11 Sty 2011, 10:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
hmm
z tego co pamietam do 2rotor ma swojego gt na sprzedaz, ale jest wybredny co do potencjalnego kupca. Poza tym kamilbike tez chcial sprzedac swoje 350 kucy, ale nie wiem czy to ciagle aktualne
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy topic18886.html
|
|
Góra |
|
|
Longer |
#429671 Wysłany:
11 Sty 2011, 10:16; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Czechowice-Dz. (śląsk) Rejestracja: 11 Paź 2010, Posty: 453
|
jeżeli ktoś z forum ma coś takiego do sprzedania to może kolega szukać... hehe
_________________ Mój kropek tutaj: -> http://fiatpunto.com.pl/topic24750.html<-- był -> http://fiatpunto.com.pl/topic43709.html<----jest obecnie ten
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#429684 Wysłany:
11 Sty 2011, 10:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Łatwiej i taniej znaleźć zadbane GT niż wsadzić do zwykłego 20V...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
Longer |
#429689 Wysłany:
11 Sty 2011, 11:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Czechowice-Dz. (śląsk) Rejestracja: 11 Paź 2010, Posty: 453
|
wiesz zależy od upodobań heheh
_________________ Mój kropek tutaj: -> http://fiatpunto.com.pl/topic24750.html<-- był -> http://fiatpunto.com.pl/topic43709.html<----jest obecnie ten
|
|
Góra |
|
|
Pawel_Krk |
#429706 Wysłany:
11 Sty 2011, 13:30; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków/Bochnia Rejestracja: 07 Sty 2011, Posty: 6
|
xONx ciężko będzie upchnąć R5 (ale nie mówie że się nie da ) proponuję silniczek z Coupe 2.0 16VT
205KM zrobi robotę do SWAP-a na pewno trzeba cały sinik skrzynię wiązkę ale tylko silnika ogólnie cały przód + pompę z baku Układ napędu z tego co się orientuję to takie same są w barchetta. Układ hamulcowy z alfty tj zaciski tylko trzeba zrobić flanszę (jakiej nie pamiętam ale brembo) mocniejsze serwo z Coupe z pompą
Projekt kolegi z czech wysterowany na 365KM ale spokojnie 400KM osiąga
http://www.youtube.com/watch?v=95OO2KdvVQA
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#429710 Wysłany:
11 Sty 2011, 13:44; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Pawel_Krk napisał(a): xONx ciężko będzie upchnąć R5 proponuję silniczek z Coupe 2.0 16VT 205KM zrobi robotę 205KM silnik ciężko dostać, to raz, dwa, SWAP i tak nie dojdzie do skutku jeśli pierwsze pytanie to koszty. Jak się chce robić taki SWAP to koszty nie mogą być "pierwszoplanową postacią" Pawel_Krk napisał(a): do SWAP-a na pewno trzeba cały sinik skrzynię wiązkę ale tylko silnika ogólnie cały przód + pompę z baku Dobrze wiedzieć... Pawel_Krk napisał(a): Układ napędu czyli zwrotnice od barchetty wraz z piastami. Że co? Co to za pomysł jest? Pawel_Krk napisał(a): Skrzynia z Coupe się nie zmieści trzeba kombinować z 1.6 lub barchetty. Pitu pitu. Ciekawe że Kozioł zmieścił, w angli też mieszczą, Zoltar do 2ki też zmieścił... Pawel_Krk napisał(a): Układ hamulcowy z alfty tylko trzeba zrobić flanszę (jakiej nie pamiętam ale brembo) mocniejsze serwo z Coupe z pompą
Hamulce swoją drogą trzeba robić, niekoniecznie z Alfy (Brembo masz w wielu markach więc nie tylko włoszczyzna).
Ogólnie zanim zaczniesz rady dawać sam się dokształć...
EDIT Literówka
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
Ostatnio edytowany przez dzikidaniel, 12 Sty 2011, 00:12, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
arczi23 |
#429959 Wysłany:
11 Sty 2011, 22:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 05 Mar 2009, Posty: 185 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
Pawel_Krk |
#429985 Wysłany:
11 Sty 2011, 23:44; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Kraków/Bochnia Rejestracja: 07 Sty 2011, Posty: 6
|
dzikidaniel napisał(a): 05M silnik ciężko dostać, to raz, dwa, SWAP i tak nie dojdzie do skutku jeśli pierwsze pytanie to koszty. Jak się chce robić taki SWAP to koszty nie mogą być "pierwszoplanową postacią" Jedziesz do np niemiec szukasz rozbitego ostatnio był za 1500euro dzikidaniel napisał(a): Dobrze wiedzieć... a po co Ci reszta jak zmieniałem silnik w poldzie na 2.0 DOHC z lanci podpoiłem instalacje silnika rozrusznik na oryginalnej instalacji i tylko odpowiednio wy kalibrować wskaźniki dzikidaniel napisał(a): Że co? Co to za pomysł jest? jak by nie wystarczyły Ci oryginalne połosie to możesz mieć trochę wytrzymalsze dzikidaniel napisał(a): Pitu pitu. Ciekawe że Kozioł zmieścił, w angli też mieszczą, Zoltar do 2ki też zmieścił... wszystko się zmieści jak się chce tylko w polsce nie wiem gdzie się rozpędzisz do 260km/h dzikidaniel napisał(a): Hamulce swoją drogą trzeba robić, niekoniecznie z Alfy (Brembo masz w wielu markach więc nie tylko włoszczyzna). Zaciski 4 tłoczkowe od Alfy pasują bez przeróbek bo kuzyn składa seja z 1.4 na czterech gwizdkach dzikidaniel napisał(a): Ogólnie zanim zaczniesz rady dawać sam się dokształć...
spokojnie już nie długo będę rozbierał punto
Aha żeby zbytnio nie odbijać ot tematu to w Myślenicach firma zajmująca się przygotowaniem auto do rajdów, kjs miała robić jedynkę 20v ale ostatecznie zrobili mkII
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|