Fiat Punto :: Forum https://fiatpunto.com.pl/ |
|
Całe zawieszenie sportowe MTS- technik warto? https://fiatpunto.com.pl/topic20244.html |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Diabloo [ 18 Sty 2010, 16:55 ] |
Temat postu: | Całe zawieszenie sportowe MTS- technik warto? |
Witam zastanawiam się nad kupnem całego kit-u z mts'a dokładnie tego: http://www.venom24.pl/fiat-punto-9903-p-16028.html jak myślicie warto się w to pakować czy nie bardzo?? może już ktoś tutaj pomyka na tym zawiasie??;> proszę o opinie |
Autor: | xONx [ 18 Sty 2010, 16:57 ] |
Temat postu: | |
takie zawieszenie ma fajgi i jest zadowolony |
Autor: | fajgi [ 18 Sty 2010, 17:03 ] |
Temat postu: | |
xONx dlaczego wprowadzasz kolegę w błąd ja mam tylko amortyzatory a springi mam Eibach i KW ale z pełna powagą amortyzatory polecam a springi ma chyba _wladimir_ |
Autor: | Diabloo [ 18 Sty 2010, 17:05 ] |
Temat postu: | |
Czyli brać te amorki razem ze springami ?? |
Autor: | fajgi [ 18 Sty 2010, 17:08 ] |
Temat postu: | |
z tego co wiem to ani _wladimir_ ani wałek ( bo on też chyba MTS ma ) nie narzeka ja ze swojej strony polecam ci amorki, na prawdę jest różnica w jeździe a o opinie sprężyn zgłoś się do chłopaków |
Autor: | Diabloo [ 18 Sty 2010, 17:10 ] |
Temat postu: | |
Tylko że wałek miał coś problem z dopasowaniem ich do tyłu no ale poczekamy może się ktoś jeszcze wypowie |
Autor: | xONx [ 18 Sty 2010, 17:25 ] |
Temat postu: | |
fajgi napisał(a): xONx dlaczego wprowadzasz kolegę w błąd ja mam tylko amortyzatory a springi mam Eibach i KW ale z pełna powagą amortyzatory polecam a springi ma chyba _wladimir_
to przepraszam http://fiatpunto.com.pl/topic13174-105.html http://fiatpunto.com.pl/topic13174-120.html |
Autor: | fajgi [ 18 Sty 2010, 18:12 ] |
Temat postu: | |
xONx |
Autor: | xONx [ 18 Sty 2010, 19:42 ] |
Temat postu: | |
błąd już poprawiony |
Autor: | lakikwap [ 18 Sty 2010, 21:11 ] |
Temat postu: | |
Diabloo no ja też jakoś niedługo będe zamawiał te springi plus amorki kayaby jakieś wrzucę. Wałek i wladymir nie narzekają a chwalą. Choć z tego co wiem to wałek już chce niżej mi wystarczy tyle napewno bo po dziurach jakich jeżdże to i tak będzie hardkor, amorki zwykłe mogą być. |
Autor: | Diabloo [ 18 Sty 2010, 22:08 ] |
Temat postu: | |
Ja tam jednak raczej zrobie wszystko z MTS's (chyba że finanse pozwola tylko na serie ) a też po równych drogach nie pomykam 35/30 mm mi wystarczy bedzie nie za mało nie za dużo + fele 15" z oponami 195/50 |
Autor: | lakikwap [ 18 Sty 2010, 22:29 ] |
Temat postu: | |
no ja dokładnie ten sam zestaw ale zrobie na seryjnych amorach, itak wsadze nowe więc o kase nie chodzi ale na tych wybojach co jeżdże to dzięki za amorki o sktóconym skoku NO ale Diabloo jak kto woli a kiedy kupujesz? jak tylko będziesz miał to pokaż jak siadł (zrób foto przedtem) no i czy jest różnica w jeżdzie. Trzym sie [ Dodano: 18 Sty 2010 22:29 ] sorki ze sie wtrącam ale imo świetnie pasowały by ci te felgi http://allegro.pl/item885451760_hit_201 ... itowe.html |
Autor: | Diabloo [ 18 Sty 2010, 22:43 ] |
Temat postu: | |
hehe felgi bede takie jak były tylko że w takim wlaśnie graficie albo czarne oczywiście zrobię fotki jak bede to montować i przed i po bedą w moim temacie ale to dopiero w marcu pewnie bede robić albo połowa lutego bo jeszcze są do roboty drążki kier. i tuleje belki tylnej z wahaczami daje sobie spokoj narazie |
Autor: | lakikwap [ 18 Sty 2010, 22:50 ] |
Temat postu: | |
hymm umnie tak samo dokładnie koniec lutego/początek marca, springi amory hamulce tacze klocki bębny, i felgi oponki. Felgi chciałem takie grafitowe lub czarne ale umnie przy czarnym lakierze by sie gubiły dlatego będą białe szprychówki późniejsze plany to progi, lampy ringi. A za tydzień wymiana miski olejowej i oleju bo przelatane już spooro na starym i drążka kierowniczego tego w środku kabiny bo sie tłucze coś tam mi strasznie i to najprawdopodobniej toto |
Autor: | _wladimir_ [ 19 Sty 2010, 13:01 ] |
Temat postu: | |
http://fiatpunto.com.pl/post307216.html#307216 Tak to wyglądało przed i tuż po wymianie. Teraz (tak jak mówił sprzedawca) jeszcze kapkę się uklepały. Mechanik nie zgłaszał zastrzeżeń że coś nie pasuje (na bank by wspomniał bo złośliwa bestia jest ). Problemy zaczęły się zimą... wieszam się na śniegu. No ale kto mógł przewidzieć taką zimę. Samochód nie buja na zakrętach no i oczywiście jest trochę twardsze. Nie żałuję wymiany. |
Autor: | lukaszc [ 19 Sty 2010, 13:41 ] |
Temat postu: | |
chwile już ten temat jest wałkowany na różnych forach , ostatnio czytałem na autokaciku opinie na temat firmy mts , i opinie niestety ale nie są za dobre amortyzatory w niektórych przypadkach wytrzymywały pół roku i niestety się wylewały , kolega miał w cento i też nie był zadowolony , wydaje mi się że lepiej dołożyć i kupić coś firmowego , fk podobno spisuję się całkiem nieźle (miałem kiedyś sprężyny przez 20 tyś zero śladów zużycia) |
Autor: | lakikwap [ 19 Sty 2010, 13:48 ] |
Temat postu: | |
lukaszc no to prawda że na różnych forach różnie o MTS mówią, ale co do FK to IMO to samo co MTS.. cena prawie identyczna. A co do dokładania to warto ale do jakiś eibachów ale to już duża różnica w cenie i do normalnej jazdy IMO nie warto dokładać. Pozdr |
Autor: | Diabloo [ 19 Sty 2010, 16:19 ] |
Temat postu: | |
lakikwap napisał(a): późniejsze plany to progi
też w planach mam progi zaraz tylko jak bede robić przód z AC powiem lakiernikowi żeby mi machnął progi [ Dodano: 19 Sty 2010 16:19 ] lakikwap coś jeszcze słyszałem że nie powinno się ze seria zakładać sportowych sprężyn a ty pisałeś że chcesz tak zrobić |
Autor: | _wladimir_ [ 19 Sty 2010, 16:25 ] |
Temat postu: | |
Nie powinno się zakładać serii o ile obniżenie jest większe od 40mm. No ale teoria teorią a doświadczenie forumowiczów idzie swoim torem. |
Autor: | Diabloo [ 19 Sty 2010, 16:45 ] |
Temat postu: | |
ja tam wolę amorki też z mtsa założyć niż potem pluć sobie w brodę że kupiłem amorki serie a spreżyny sportowe i że amorki seryjne szlag trafił po miesiącu no ale co do takiego "mieszania" niech się inni wypowiedzą jeszcze |
Autor: | lukaszc [ 19 Sty 2010, 16:57 ] |
Temat postu: | |
Diabloopamiętaj że te mts , nie mają skróconego skoku więc nie sa jakoś super przystosowane do obniżonego zawieszenia , to są tak naprawdę takie zestawy dla klentów chcących poprawić wizerunek auta za małe pieniądze , nie upieram się przy tym że to nie będzie działało ale wujek google i opinie ludzi w większości są na nie |
Autor: | xONx [ 19 Sty 2010, 17:13 ] |
Temat postu: | |
lukaszc z tego co pamiętam to mts -y mają skrócony skok |
Autor: | lakikwap [ 19 Sty 2010, 17:53 ] |
Temat postu: | |
nawet na strone mts'a pisze że do 40mm nie trzeba stosować skróconych amorów, zarówno walek jak i _wladimir_ nia mają sportowych amorów, walek to juz nawet dość długo śmiga.. jak czytałem ogólnie na forach to do 40mm nietrza.. a co do amorów mts to tak mają skrócony skok. ja chce z seryjnymi amorami bo inaczej to nie wytrzymie jeździć a mi właśnie bardziej zależy na wizualnej poprawie no i może na tym żeby sie tak nie bujał w zakrętach.. [ Dodano: 19 Sty 2010 17:53 ] z tego co widze to nawet zoltar przy glebie miał standardowe amory |
Autor: | Diabloo [ 19 Sty 2010, 19:43 ] |
Temat postu: | |
Tak się teraz zastanawiam czy też nie założyć samych springów portowych i do tego nowe amorki seria tylko żeby sie nie rozleciały przez te springi szybko ? |
Autor: | lakikwap [ 19 Sty 2010, 19:52 ] |
Temat postu: | |
ja wrzuce kayaby, z tego co czytałem są dość wytrzymałe i twarde. aa jeszcze jak pamiętam to fajgi dopóki śmigał na mniej niż 40mm to seria dawała rade jak uglebił jeszcze bardziej to dopiero poszły, i zamówił chyba te MTSy może nie wypowie |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |