Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Całe zawieszenie sportowe MTS- technik warto?
https://fiatpunto.com.pl/topic20244.html
Strona 1 z 2

Autor:  Diabloo [ 18 Sty 2010, 16:55 ]
Temat postu:  Całe zawieszenie sportowe MTS- technik warto?

Witam zastanawiam się nad kupnem całego kit-u z mts'a dokładnie tego:

http://www.venom24.pl/fiat-punto-9903-p-16028.html jak myślicie warto się w to pakować czy nie bardzo?? może już ktoś tutaj pomyka na tym zawiasie??;> proszę o opinie :)

Autor:  xONx [ 18 Sty 2010, 16:57 ]
Temat postu: 

takie zawieszenie ma fajgi i jest zadowolony :)

Autor:  fajgi [ 18 Sty 2010, 17:03 ]
Temat postu: 

xONx dlaczego wprowadzasz kolegę w błąd :) ja mam tylko amortyzatory a springi mam Eibach i KW :) ale z pełna powagą amortyzatory polecam :) a springi ma chyba _wladimir_ :)

Autor:  Diabloo [ 18 Sty 2010, 17:05 ]
Temat postu: 

Czyli brać te amorki razem ze springami ?? :E

Autor:  fajgi [ 18 Sty 2010, 17:08 ]
Temat postu: 

z tego co wiem to ani _wladimir_ ani wałek ( bo on też chyba MTS ma ) nie narzeka :) ja ze swojej strony polecam ci amorki, na prawdę jest różnica w jeździe :) a o opinie sprężyn zgłoś się do chłopaków :)

Autor:  Diabloo [ 18 Sty 2010, 17:10 ]
Temat postu: 

Tylko że wałek miał coś problem z dopasowaniem ich do tyłu :) no ale poczekamy może się ktoś jeszcze wypowie ;)

Autor:  xONx [ 18 Sty 2010, 17:25 ]
Temat postu: 

fajgi napisał(a):
xONx dlaczego wprowadzasz kolegę w błąd :) ja mam tylko amortyzatory a springi mam Eibach i KW :) ale z pełna powagą amortyzatory polecam :) a springi ma chyba _wladimir_ :)


to przepraszam

http://fiatpunto.com.pl/topic13174-105.html
http://fiatpunto.com.pl/topic13174-120.html

Autor:  fajgi [ 18 Sty 2010, 18:12 ]
Temat postu: 

xONx :E

Autor:  xONx [ 18 Sty 2010, 19:42 ]
Temat postu: 

błąd już poprawiony :D

Autor:  lakikwap [ 18 Sty 2010, 21:11 ]
Temat postu: 

Diabloo no ja też jakoś niedługo będe zamawiał te springi plus amorki kayaby jakieś wrzucę.
Wałek i wladymir nie narzekają a chwalą. Choć z tego co wiem to wałek już chce niżej :) mi wystarczy tyle napewno bo po dziurach jakich jeżdże to i tak będzie hardkor, amorki zwykłe mogą być.

Autor:  Diabloo [ 18 Sty 2010, 22:08 ]
Temat postu: 

Ja tam jednak raczej zrobie wszystko z MTS's :E (chyba że finanse pozwola tylko na serie :?) a też po równych drogach nie pomykam :D 35/30 mm mi wystarczy bedzie nie za mało nie za dużo :D + fele 15" z oponami 195/50 :E

Autor:  lakikwap [ 18 Sty 2010, 22:29 ]
Temat postu: 

no ja dokładnie ten sam zestaw ale zrobie na seryjnych amorach, itak wsadze nowe więc o kase nie chodzi ale na tych wybojach co jeżdże to dzięki za amorki o sktóconym skoku NO ale Diabloo jak kto woli :E a kiedy kupujesz? jak tylko będziesz miał to pokaż jak siadł (zrób foto przedtem) no i czy jest różnica w jeżdzie. Trzym sie

[ Dodano: 18 Sty 2010 22:29 ]
sorki ze sie wtrącam ale imo świetnie pasowały by ci te felgi http://allegro.pl/item885451760_hit_201 ... itowe.html

Autor:  Diabloo [ 18 Sty 2010, 22:43 ]
Temat postu: 

hehe felgi bede takie jak były tylko że w takim wlaśnie graficie albo czarne ;) oczywiście zrobię fotki jak bede to montować i przed i po ;) bedą w moim temacie ;) ale to dopiero w marcu pewnie bede robić albo połowa lutego bo jeszcze są do roboty drążki kier. i tuleje belki tylnej ;) z wahaczami daje sobie spokoj narazie :D ;)

Autor:  lakikwap [ 18 Sty 2010, 22:50 ]
Temat postu: 

hymm umnie tak samo dokładnie koniec lutego/początek marca, springi amory hamulce tacze klocki bębny, i felgi oponki. Felgi chciałem takie grafitowe lub czarne ale umnie przy czarnym lakierze by sie gubiły dlatego będą białe szprychówki :-o późniejsze plany to progi, lampy ringi.
A za tydzień wymiana miski olejowej i oleju bo przelatane już spooro na starym i drążka kierowniczego tego w środku kabiny bo sie tłucze coś tam mi strasznie i to najprawdopodobniej toto :/

Autor:  _wladimir_ [ 19 Sty 2010, 13:01 ]
Temat postu: 

http://fiatpunto.com.pl/post307216.html#307216 Tak to wyglądało przed i tuż po wymianie. Teraz (tak jak mówił sprzedawca) jeszcze kapkę się uklepały. Mechanik nie zgłaszał zastrzeżeń że coś nie pasuje (na bank by wspomniał bo złośliwa bestia jest ;) ). Problemy zaczęły się zimą... wieszam się na śniegu. No ale kto mógł przewidzieć taką zimę. :) Samochód nie buja na zakrętach no i oczywiście jest trochę twardsze. Nie żałuję wymiany.

Autor:  lukaszc [ 19 Sty 2010, 13:41 ]
Temat postu: 

chwile już ten temat jest wałkowany na różnych forach , ostatnio czytałem na autokaciku opinie na temat firmy mts , i opinie niestety ale nie są za dobre amortyzatory w niektórych przypadkach wytrzymywały pół roku i niestety się wylewały , kolega miał w cento i też nie był zadowolony , wydaje mi się że lepiej dołożyć i kupić coś firmowego , fk podobno spisuję się całkiem nieźle (miałem kiedyś sprężyny przez 20 tyś zero śladów zużycia)

Autor:  lakikwap [ 19 Sty 2010, 13:48 ]
Temat postu: 

lukaszc no to prawda że na różnych forach różnie o MTS mówią, ale co do FK to IMO to samo co MTS.. cena prawie identyczna. A co do dokładania to warto ale do jakiś eibachów ale to już duża różnica w cenie i do normalnej jazdy IMO nie warto dokładać. Pozdr

Autor:  Diabloo [ 19 Sty 2010, 16:19 ]
Temat postu: 

lakikwap napisał(a):
późniejsze plany to progi


też w planach mam progi zaraz tylko jak bede robić przód z AC powiem lakiernikowi żeby mi machnął progi :D

[ Dodano: 19 Sty 2010 16:19 ]
lakikwap coś jeszcze słyszałem że nie powinno się ze seria zakładać sportowych sprężyn a ty pisałeś że chcesz tak zrobić ;)

Autor:  _wladimir_ [ 19 Sty 2010, 16:25 ]
Temat postu: 

Nie powinno się zakładać serii o ile obniżenie jest większe od 40mm. No ale teoria teorią a doświadczenie forumowiczów idzie swoim torem. :)

Autor:  Diabloo [ 19 Sty 2010, 16:45 ]
Temat postu: 

ja tam wolę amorki też z mtsa założyć niż potem pluć sobie w brodę że kupiłem amorki serie a spreżyny sportowe i że amorki seryjne szlag trafił po miesiącu ;) no ale co do takiego "mieszania" niech się inni wypowiedzą jeszcze ;)

Autor:  lukaszc [ 19 Sty 2010, 16:57 ]
Temat postu: 

Diabloopamiętaj że te mts , nie mają skróconego skoku więc nie sa jakoś super przystosowane do obniżonego zawieszenia , to są tak naprawdę takie zestawy dla klentów chcących poprawić wizerunek auta za małe pieniądze , nie upieram się przy tym że to nie będzie działało ale wujek google i opinie ludzi w większości są na nie :)

Autor:  xONx [ 19 Sty 2010, 17:13 ]
Temat postu: 

lukaszc z tego co pamiętam to mts -y mają skrócony skok

Autor:  lakikwap [ 19 Sty 2010, 17:53 ]
Temat postu: 

nawet na strone mts'a pisze że do 40mm nie trzeba stosować skróconych amorów, zarówno walek jak i _wladimir_ nia mają sportowych amorów, walek to juz nawet dość długo śmiga.. jak czytałem ogólnie na forach to do 40mm nietrza..
a co do amorów mts to tak mają skrócony skok.
ja chce z seryjnymi amorami bo inaczej to nie wytrzymie jeździć :) a mi właśnie bardziej zależy na wizualnej poprawie no i może na tym żeby sie tak nie bujał w zakrętach..

[ Dodano: 19 Sty 2010 17:53 ]
z tego co widze to nawet zoltar przy glebie miał standardowe amory

Autor:  Diabloo [ 19 Sty 2010, 19:43 ]
Temat postu: 

Tak się teraz zastanawiam czy też nie założyć samych springów portowych i do tego nowe amorki seria :E tylko żeby sie nie rozleciały przez te springi szybko :? ?

Autor:  lakikwap [ 19 Sty 2010, 19:52 ]
Temat postu: 

ja wrzuce kayaby, z tego co czytałem są dość wytrzymałe i twarde. aa jeszcze jak pamiętam to fajgi dopóki śmigał na mniej niż 40mm to seria dawała rade jak uglebił jeszcze bardziej to dopiero poszły, i zamówił chyba te MTSy może nie wypowie

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/