Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

Co Cię denerwuje w GP
https://fiatpunto.com.pl/topic14705-50.html
Strona 3 z 9

Autor:  mario-sz [ 04 Kwi 2009, 12:21 ]
Temat postu: 

prosze Cię skończ juz z tymi pedałami..............

Autor:  AF [ 04 Kwi 2009, 12:23 ]
Temat postu: 

mario-sz napisał(a):
prosze Cię skończ juz z tymi pedałami..............

Jesteś nietolerancyjny :hahaha:
Już skończyłem :>

Autor:  Pabes [ 05 Kwi 2009, 15:40 ]
Temat postu: 

Schowki w tym samochodzie to ewidentnie dzieło jakiegos projektanta kretyna. Wszystko z nich albo wypada albo sie w nich nie mieści.

Autor:  kubara [ 09 Kwi 2009, 08:57 ]
Temat postu: 

Tomo napisał(a):
Zielona kontrolka informuje o pozycyjnych i mijania. Na wyświetlaczu lcd masz ikonkę ustawienia wysokości świateł która pojawia się tylko przy włączonych światłach mijania (na pozycyjnych jej nie ma).


Precyzując zastrzeżenie do kontrolki - brakuje wyraźnej sygnalizacji zapalonych świateł mijania, zielona kontrolka informuje tylko o światłach pozycyjnych. Mały piktogram świateł mijania jest nieczytelny i w nie odpowiednim miejscu. Zwykła "staromodna" zielona kontrolka mijania byłaby zdecydowanie lepsza.

Ze swojej strony dorzucam: przycisk otwierania bagażnika umieszczony nieergonomiczne, pokrętło włączania świateł umieszczone w dźwigni kierunkowskazów oraz nieergonomiczne pokrętło włączania wycieraczek.

Autor:  deamianpl [ 09 Kwi 2009, 12:30 ]
Temat postu: 

Pabes napisał(a):
Schowki w tym samochodzie to ewidentnie dzieło jakiegos projektanta kretyna. Wszystko z nich albo wypada albo sie w nich nie mieści.


o to to ! tak tak ! :D

dokladnie to mnie denerwuje w GP !

Autor:  kruger [ 09 Kwi 2009, 12:42 ]
Temat postu: 

kubara napisał(a):
Ze swojej strony dorzucam: przycisk otwierania bagażnika umieszczony nieergonomiczne, pokrętło włączania świateł umieszczone w dźwigni kierunkowskazów oraz nieergonomiczne pokrętło włączania wycieraczek.


Przycisk jest w nie najgorszym miejscu, widoczny i łatwo osiągalny. Światła - bardzo dobrze że tak umieszczone (chyba każdy fiacior tak ma), nie trzeba latać po konsoli szukając włącznika. Co do wycieraczek to prawda, mogli zostawić wajchowe włączanie :)

Autor:  slon11 [ 09 Kwi 2009, 14:02 ]
Temat postu: 

Mnie wkurza tylko:
-automatyczna tylna wycieraczka włączająca się przy wstecznym
-brak automatu w prawej szybie
-upiorne SPRYSKIWACZE nieregulowane,
-brak schowków
-miejsce na napoje ,a raczej tylko na puszki 0,33 bo już coś większego
bardzo przeszkadza w zmianie biegów

na razie tyle :E

Autor:  deamianpl [ 09 Kwi 2009, 14:09 ]
Temat postu: 

slon11 napisał(a):
Mnie wkurza tylko:
-automatyczna tylna wycieraczka włączająca się przy wstecznym
-brak automatu w prawej szybie



patent z wycieraczka ma duzo nowych aut.

Jak to brak automatu w prawej szybie ?!

Autor:  bbanditoss [ 09 Kwi 2009, 14:19 ]
Temat postu: 

deamianpl napisał(a):
Jak to brak automatu w prawej szybie ?!

to znaczy, że trzeba trzymać do końca ten knefel :E

Autor:  Berliozz [ 09 Kwi 2009, 15:39 ]
Temat postu: 

W sumie ostatnimi czasy to wszystko zaczyna mnie denerwować. Począwszy od wysokiego spalania, na trzeszczących pierdołach, pierdzącym głośniku, harczącej skrzyni, piszczących klockach i dziwnych odgłosach zawieszenia kończąc. A ten samochód ma dopiero 2 lata! Paranoja. Moja 10 letnia Primera lepiej sie trzymała :/

Autor:  mario-sz [ 09 Kwi 2009, 16:12 ]
Temat postu: 

Berliozz napisał(a):
Moja 10 letnia Primera lepiej sie trzymała :/


OFF TOPIC

i nie gniła?? :lol:

Autor:  charlie [ 09 Kwi 2009, 23:56 ]
Temat postu: 

kox napisał(a):
mnie denerwuje zapięcie pasów,nie wiem jak to nazwac,zaczepy są nisko utopione miedzy fotelem i konsola i ciezko mi sie przyzwyczaić.Drugie to przypominanie o pasach które jest bardzo uciążliwe i wredne i zmusza do zapiecia nawet przy przeparkowaniu samochodu pod garażem.


zawsze można podpiac pas z tylnej kanapy :wink:

Autor:  Berliozz [ 10 Kwi 2009, 21:52 ]
Temat postu: 

mario-sz napisał(a):
i nie gniła??

zdziwił byś się ale zero korozji :P

Autor:  olos47 [ 21 Kwi 2009, 16:35 ]
Temat postu: 

mario-sz napisał(a):
Berliozz napisał(a):
Moja 10 letnia Primera lepiej sie trzymała :/


OFF TOPIC

i nie gniła?? :lol:


10 lat temu Primery byly jeszcze przed aliansem Nissana z Renault - jedne z najlepszych aut, najtrwalszych. Do GP to wogole nie ma co porownywac. :roll:

Autor:  krzysiek_pere [ 22 Kwi 2009, 22:03 ]
Temat postu: 

sorki za przyofftopowanie :D
olos47 napisał(a):
jedne z najlepszych aut, najtrwalszych

ale potwierdzam gniły na potęge, jak większość japońskich (chodzi mi o podwozie) Stare Fiaty i Ople przy nich to jak z plastiku :E
Z bezawaryjnością nissana przed aliasem też mam inne zdanie

Autor:  olos47 [ 22 Kwi 2009, 22:21 ]
Temat postu: 

krzysiek_pere napisał(a):
Stare Fiaty i Ople przy nich to jak z plastiku Szczerbol

U mnie w rodzinie nowa Astra Classic I - kupiona jak pamietam 2000r, 1,4 60 KM. Po trzech latach byla bardziej bordowa niz biala. Auto bylo bezwypadkowe... :?:

Autor:  kropekGP [ 22 Kwi 2009, 23:04 ]
Temat postu: 

Astry szczególnie cierpiały na rdzewiejące tylne nadkola - skutek stosowania blach jednostronnie ocynkowanych. Fiat zawsze miał ocynk dwustronny - efekt Cinquecento mojego sąsiada, które ma od nowości od 1993 roku i jest bezwypadkowe - totalnie zero rdzy !

Autor:  olos47 [ 28 Kwi 2009, 12:09 ]
Temat postu: 

krzysiek_pere napisał(a):
Stare Fiaty i Ople przy nich to jak z plastiku

Ople naleza do jednych z najwiekszych zgnitkow. Omegi B, Vectry B, Astra I - wszystko pordzewiale i to juz po 3-4 latach... masakra :!:
Podobnie jak mercedesy od drugiej polowy lat 90tych.

Autor:  alba [ 28 Kwi 2009, 18:50 ]
Temat postu: 

kox napisał(a):
mnie denerwuje zapięcie pasów,nie wiem jak to nazwac,zaczepy są nisko utopione miedzy fotelem i konsola i ciezko mi sie przyzwyczaić.Drugie to przypominanie o pasach które jest bardzo uciążliwe i wredne i zmusza do zapiecia nawet przy przeparkowaniu samochodu pod garażem.

Wystarczy odpiąć wtyczkę od tego cholerstwa i nie działa w ogóle. U mnie jest ona pod osłoną pod siedzeniami. Ja zawsze zapinam pasy ale wtedy gdy już naprawdę ruszę a to cholerstwo piszczy zanim jeszczę na asfaltowa drogę wyjadę. Tylko uwaga żeby nie wypiąć napinaczy.

Autor:  quong [ 02 Maj 2009, 20:56 ]
Temat postu: 

Mnie w moim GP denerwuje tylko to, że muszę dosyć solidnie walnąć drzwiami, żeby się zamknęły. Nie wiem czy to jest wada w moim egzemplarzu czy ogólnie tak jest we wszystkich a tylko ja jestem jakoś przewrażliwiony. Niemniej jednak u ojca w nowym Bravo zamykanie drzwi idzie jakoś bardziej delikatniej.

No i automat na opuszczanie szyby po prawej stronie. Niemniej sądzę, że można to "naprawić" bo za to odpowiedzialny jest chyba komputer.

A tak to wszystko gra ;)

Autor:  mkmarcin [ 06 Maj 2009, 20:49 ]
Temat postu: 

Mnie najbardzie wkurza HAŁAS !!! powyżej setki 120 jest nie do zniesienia, fakt dzwi też trzeba czasami mocniej walnąć ale tak głośnego auta (oprócz malucha) nie miałem.

Autor:  Dariusz [ 06 Maj 2009, 21:03 ]
Temat postu: 

a no własnie czy mozna kropka jakos wygłuszyc??

Autor:  MiSiOn [ 06 Maj 2009, 21:05 ]
Temat postu: 

Pabes napisał(a):
Schowki w tym samochodzie to ewidentnie dzieło jakiegos projektanta kretyna. Wszystko z nich albo wypada albo sie w nich nie mieści.

spójrz na schowki w nowym Bravo to dopiero będziesz narzekać :>

Autor:  quong [ 06 Maj 2009, 22:22 ]
Temat postu: 

MiSiOn napisał(a):
Pabes napisał(a):
Schowki w tym samochodzie to ewidentnie dzieło jakiegos projektanta kretyna. Wszystko z nich albo wypada albo sie w nich nie mieści.

spójrz na schowki w nowym Bravo to dopiero będziesz narzekać :>


No właśnie ... w Bravo jest nieco więcej przestrzeni w schowkach :)

Autor:  dDzida [ 06 Maj 2009, 22:29 ]
Temat postu: 

a mnie irytuje brak regulacji pasów no wiecie gura dół

Strona 3 z 9 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/