Fiat Punto :: Forum
https://fiatpunto.com.pl/

multi jet 1.3 co sądzicie o tym? pilne
https://fiatpunto.com.pl/topic27543-25.html
Strona 2 z 2

Autor:  Matowy [ 21 Mar 2011, 22:20 ]
Temat postu: 

a wiec po przejechaniu połowy wielkopolski i komisów stwierdzam ze gdy ja kupowałem swojego to miałem duze szczescie;] bo z serwisu i to jeszcze niebity itd;]
a wiec wczoraj byłem we wrzesni w gnieźnie a dziś w wągrowcu..
wczoraj sprzedajacy byli zupełnie niepowazni
jeden Pan zapewniał ze jego auto jest piekne i ładne i mozna smiało przyjechac lecz zapomniał ze cos kiedys spadło mu na dach i tak jezdził z mega wgniotem i odpryskiem lakieru;/ twierdził ze mu to nieprzeszkadzało- pytanie co jeszcze mu w aucie nie przeszkadzało;)

ale dzis byłem ogladac takiego
diesel 1,3 90koni i uwaga 5 szkrzynia;] rodzynek;]
co myslicie
srodek jak nóweczka, turbo ciagnie ładnie.. nie gwizda..
auto niekopci..
lakier ładny..
pod maska nad nadkolami sa te woreczki z powietrzem;)
ogólnie daje mu bdb-
lekko podrapany przetarty zderzak z przodu( powiedzieli ze to nam pomaluja)
dodatkowo mam zapytanie...
co moze sie dziać ze jak go włączyłem to na wyswietlaczu były krzaczki i dziwne niepełne napisy... ale jak go zgasiłem to wszystko było wporzadku.. był przebieg pełne napisy itd;]
ogólnie jeszcze swiszczy cos przy alternatorze nieiwem tylko czy łozysko czy jest peknieta obudowa;]
co myslicie?
wszystkie usterki oni usuwaja w cenie i mozemy pojechac na stacje diagnostyczna.. dalismyzaliczke 500zł
jesli cos bedzie nietak to nam zwrócą kase


http://otomoto.pl/fiat-grande-punto-mul ... 70411.html

Autor:  kazaa [ 22 Mar 2011, 01:08 ]
Temat postu: 

heh zbili przebieg i są jaja na wyświetlaczu :D

na serio , podepnij się FESem albo pod egzaminer i zbadaj dziada , miernik lakieru w łapki i jazda po karoserii

Autor:  nissanek_3 [ 23 Mar 2011, 16:08 ]
Temat postu: 

Matowy ten z aukcji ma tylko 75 KM a nie 90 KM .

Autor:  rajtek [ 24 Mar 2011, 21:57 ]
Temat postu: 

kazaa napisał(a):
3. diesel nie ma przepustnicy , ma klapę gaszącą

takie coś z otworkami wokól większego otworu -inaczej zbudowane niz w benzynie-można to nazwać przepustnicą :
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob_sa ... 004_a.html

ja to zlecałem,a co tam czyszczono ,to mnie rybka-ważne,że auto potem pracowało extra

przeróbka przepływki:
http://fiatpunto.com.pl/post411484.html ... ht=#411484

[ Dodano: 24 Mar 2011 20:57 ]
ja doszedłem w punto jedynie do kolektora-tam gdzie wpadało powietrze z intercoolera,i już dalej nie-za mało miesca i mojej cierpliwości,ale nie mogłem wbić palców w kolektor-dopiero srubokretem przebiłem większy otwór-taki syf nabity

Autor:  Matowy [ 06 Kwi 2011, 16:11 ]
Temat postu: 

nissanek_3 napisał(a):
Matowy ten z aukcji ma tylko 75 KM a nie 90 KM .


no i go kupiliśmy ;)
sprawdzony w fiacie..
wszystko ładnie.. tylko cyrki z licznikiem.. teraz wogóle nie pokazuje nic jest tylko podwietlony..
pewnie wymiana licznika bedzie
ale ogolnie autko super w środku i z zewnątrz;]
przebieg jest prawdziwy nic nikt nie cofał.. tak mi bardzo dobry zaufany znajomy elektryk z fiata powiedział;)

Autor:  valdi 10 [ 06 Kwi 2011, 17:41 ]
Temat postu: 

Ponoć kilometrów w punto nie do końca się sprawdzi czy są prawdziwe.
Też byłem w podobnej sytuacji, ale zdałem się na diagnostę zASO wiadomo sprawa się oparla o barek ,ale naprawdę byłem zadowolony bo go bardzo solidnie sprawdzil łącznie z lakierem.

Autor:  fullxda [ 13 Maj 2011, 14:02 ]
Temat postu: 

Hubik napisał(a):
Różnica między 75KM a 90KM to rodzaj turbiny. Ta w wersji 90KM ma zmienną geometrię łopatek.

Sam silnik mogę polecić - mi się sprawował bez zarzutu.

Jest jeszcze ciekawostka związana z wersją 90KM: z 5-biegową skrzynią biegów montowane jest zwykłe koło zamachowe, natomiast z 6-biegową niestety już dwumasowe...


panowie sam już zglupiałem od tego czy 1.3 multijet ma dwumasę w eperze jest ze skrzynia 6 ma a tu http://www.mototok.pl/Cztery-miliony-wy ... tijet-a249 artykuł i w tym artykule pisze ze nie :?

Autor:  Hubik [ 13 Maj 2011, 15:09 ]
Temat postu: 

fullxda napisał(a):
Hubik napisał(a):
Różnica między 75KM a 90KM to rodzaj turbiny. Ta w wersji 90KM ma zmienną geometrię łopatek.

Sam silnik mogę polecić - mi się sprawował bez zarzutu.

Jest jeszcze ciekawostka związana z wersją 90KM: z 5-biegową skrzynią biegów montowane jest zwykłe koło zamachowe, natomiast z 6-biegową niestety już dwumasowe...


panowie sam już zglupiałem od tego czy 1.3 multijet ma dwumasę w eperze jest ze skrzynia 6 ma a tu http://www.mototok.pl/Cztery-miliony-wy ... tijet-a249 artykuł i w tym artykule pisze ze nie :?
Ja dla pewności pisałem w tej sprawie do Fiata. Zadzwonił do mnie jakiś człowiek z Bielska i wyraźnie potwierdził, że w wersji z 6-biegową skrzynią występuje koło dwumasowe.

A temu co piszą w mediach nie można niestety do końca wierzyć...

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/