|
Obecny czas: 15 Cze 2024, 23:16
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
cin711 |
#110793 Wysłany:
02 Kwi 2008, 11:37; Temat postu: !i!i!i! Wymiana silnika 1.2 8V na np. HGT - pytania |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Augustów Rejestracja: 29 Kwi 2007, Posty: 48
|
Witam. Takie małe pytanie mam do was, co myślicie na temat wymiany silnika z wersji 1.2 8V na np. ten 130KM z HGT. Czy wogóle możliwy jest taki zabieg? Bo tak sobie pomyślałem, że jak kiedyś będe miał inną furmankę to Punto sobie zostawić, wymienić silnik na coś poważniejszego i radość i zabawa jak sie patrzy od święta
Tylko kwestia tego typu jakie inne wymiany pociąga za sobą taki manewr, co trzeba by było jeszcze wymienic? Bo znając życie wiele części jest zrobionych pod konkretny motor, swoją wytrzymałością itp nie sprostałyby wymaganiom stawianym przez ponad dwukrotnie mocniejszy silnik.
Otwieram dyskusję...
_________________ http://fiatpunto.com.pl/topic28454.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
E.T. |
#110803 Wysłany:
02 Kwi 2008, 12:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
nie wiem, czy akurat hgt jest ku temu odpowiednim obiektem na zabawkę do upalania!
osobiście na czymś innym bym budował sobie zabawkę!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
|
cin711 |
#110805 Wysłany:
02 Kwi 2008, 12:42; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Augustów Rejestracja: 29 Kwi 2007, Posty: 48
|
E.T. napisał(a): nie wiem, czy akurat hgt jest ku temu odpowiednim obiektem na zabawkę do upalania! osobiście na czymś innym bym budował sobie zabawkę!
Nie nie chodzi mi o palenie gumy... tylko o zrobienie sobie takiego samochodziku do zabawy od niedzieli, wiesz naklejka na klape 1.2 czy 0.9 i jazda... a później śmiech z kozaków co podjeżdżają gablotami i myślą że jak punto zostawią na światłach to super drajwery a tu zonk~! hehe no i tak ogólnie pozatym do popróbowania rzeczy których oficjalnym samochodem lepiej nie robic
_________________ http://fiatpunto.com.pl/topic28454.html
|
|
Góra |
|
|
E.T. |
#110891 Wysłany:
02 Kwi 2008, 15:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
cin711 napisał(a): Nie nie chodzi mi o palenie gumy mi też o to nie chodziło!! cin711 napisał(a): o zrobienie sobie takiego samochodziku do zabawy
właśnie coś takiego miałęm na myśli i dalej 3mam się tego co wcześniej napisałem!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
|
cin711 |
#110974 Wysłany:
02 Kwi 2008, 19:11; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Augustów Rejestracja: 29 Kwi 2007, Posty: 48
|
E.T. napisał(a): nie wiem, czy akurat hgt jest ku temu odpowiednim obiektem na zabawkę do upalania! osobiście na czymś innym bym budował sobie zabawkę!
Więc jaki silniczek byś proponował? No i co wogóle myślisz na ten temat? Chociaz z montażem silnika z innego samochodu mogłyby być problemy większe niż z innej wersji punto, nie uważasz? No i co z wymianą innych podzespołów? Jak uważaszz?
_________________ http://fiatpunto.com.pl/topic28454.html
|
|
Góra |
|
|
BzzQ |
#111007 Wysłany:
02 Kwi 2008, 20:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 07 Lut 2008, Posty: 268
|
Najtańszym sposobem będzie kupienie anglika i zrobienie SFAPu za anglika dasz z 5tyś i masz wszystkie potrzebne podzespoły...
Mi w seju w ubuegłym roku posypał się slilnik 900+gaz koszt silnika z przełożeniem około tysia, ale zmiana na 1,4 fire z uno to już koszta około 5tyś więc sprzedałem za 7 cały samochód i kupiłem FL`ke do miasta wystarcza 1.2 8V
_________________ Punto FL 03/04r 1.2 8V
Zapraszam do galerii
|
|
Góra |
|
|
E.T. |
#111507 Wysłany:
03 Kwi 2008, 23:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
|
Góra |
|
|
zeetung |
#111612 Wysłany:
04 Kwi 2008, 14:08; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 67
|
Jeśli już przerobisz ten silnik to nie zapomnij o wzmocnieniu tej jednostki. Mój znajomy z seryjnych 130 koni wyciągnął prawie 190!!! Na hamowni byli zaskoczeni... nieoficjalnie 0-100 w 7,0s No i podjeżdża ulizany koleś w BMW 525 z piękną laseczką... a potem jest tylko kupa śmiechu bo mały fiacit sprawił mu lanie he he... Naprawdę czuć tą moc. Oczywiście musiał przerobić zawieszenie i hamulce. Ogólnie kupa pieniędzy. Zabawa tylko dla grubego potfela Więc jeśli taki masz to do dzieła a jeśli nie to daruj sobię bo to jest gra niewarta świeczki. Pozdro!!!
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|